magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Lejáratják magukat a femininácik

A Talpramagyar-ügy mellékes haszna: a ballib feministák alaposan lejáratják magukat.

Eddig az volt a liberális törvény: csak be kell mondania a nőnek, hogy áldozat, s ezt kötelező elhinni azonnal, minden más hozzáállás áldozathibáztató fasizmus, s innentől a megvádolt férfi köteles bizonyítani, hogy ártatlan, akár akkor is, ha azóta eltelt 30 év.

Persze marhaság, mindenki tudja, eleve a legtöbb családon belüli erőszak gyerekek ellen zajlik a felmérések szerint, második helyen férfiak ellen, s csak utolsó helyen nők ellen. Az agresszorok pedig a leggyakrabban nők, nem férfiak.

De marhaság vagy nem, eddig a libbantak ragaszkodtak ehhez. Mára kiderült: mindez csak akkor érvényes, ha a nő liberális, mert ha nem az, akkor nem kell hinni neki.

Szerencsére a libbantak nem látnak messzebb saját orruknál. Szóval köszönet nekik, hogy most még egy érvet adtak az Isztambuli Feminigender Egyezmény ellen.

a tehetségtelen ballib humorista éppen áldozathibáztat

Én egyébként szintén nem hiszek Varga Judidtnak. Spontán módon, nem ismerve a konkrét esetből semmit. Egyszerűen sokéves tapasztalatom: a válás közelében álló vagy már elvált párok esetében a családon belüli erőszakról szóló utólagos beszámolók kb. 99 %-a kamu. Persze lehet, hogy a Judit esete pont a maradék 1 %, de ha tippelni kellene, én a 99 % mellett maradnék.

51 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr6918366363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F1őr 2024.03.29. 13:04:44

Nemhogy poénja nincs a csávónak, de még parodistának is zs kategóriás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.29. 13:10:35

@F1őr:

Tulajdonképpen csak annyit tud, hogy Orbán beszédmódját utánozza, de ez alapfeladat, minden színész képes rá. Azon túl baromi szánalmas. De ballib körökben "tehetséges", hiszen az ő emberük.

2024 2024.03.29. 13:45:53

"Én egyébként szintén nem hiszek Varga Judidtnak. Spontán módon, nem ismerve a konkrét esetből semmit."

Hát persze, így kell ezt...a személyes tapasztalat a fontos.

Nálunk hetente kábé egy nő életét követeli a családon belüli erőszak, ami évente nagyjából 50 áldozatot jelent. Na ők már nem tudnak utólag nyilatkozni, beszélni senkinek, akiket ellenkező esetben sorolnál be automatice a 99%-ba.

Gery1987 2024.03.29. 13:58:59

"mindenki tudja, eleve a legtöbb családon belüli erőszak gyerekek ellen zajlik a felmérések szerint, második helyen férfiak ellen, s csak utolsó helyen nők ellen. Az agresszorok pedig a leggyakrabban nők, nem férfiak."

Valóban mindenki tudja vagy csak bemondod mert jól hangzik?
Van erre forrásod hogy csak a második a férfi? És hogy jellemzően a nő az agresszív, aki laposra veri férjét?

Gery1987 2024.03.29. 14:08:27

Varga hazudik, ha valóban ilyesmik történtek volna....a válás során kiderül és a gyermekekre vonatkozó jogai lehet másképp alakulnak.

Mit tudtunk meg eddig ebből a köpködés, mocskolódás cirkuszból amit a Rogáni propaganda legyártott?

1, Állítólag eddig is tudták hogy mi a helyzet vargáék háza táján. De akkor miért nem szóltak, tettek semmit?
ja hogy kettős mérce, a zasszony verve jó, ami neres aztán meg ha "libsi" lesz akkor átmegyünk feministába?

2, érdekes hogy pont most jön elő ezzel juditka hogy a férje elhagyta a maffiát.
Eddig valahogy nem jött elő ezzel...
Ha a fidesz nem engedte, az is kurva gáz, megint csak arra bizonyíték hogy a mi kutyánk külyke megtehet bármit és kussolunk róla...
Már ha megtörtént de valószínübb hogy nem.

3. Varga egy szar ember, egy mocskos ótvar gerinctelen hulladék.
Ország előtt gyalázza gyereki apját és elhordja mindennek, amikről gyanítjuk hogy ráadásul nem is igaz.
mert Orbán faszát meg pénztárcáját már jobban szereti mint a családját.

"Sziasztok gyerekek, ma bent voltam a Hajdú barlangjában és hazudtam apátokról akkorát hogy a holdról is látszik, ja hogy ti még most is szeretitek őt? Hát én már nem Orbán faszát jobban szeretem....igen ennyire szarok rátok..."

Ekkora egy ribancot bazmeg.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.29. 14:20:23

@Gery1987:

Ez tabutéma.

Ismertem a nőt, aki kutatta a témát. Több halálos fenyegetést kapott.

Ez ma nagyobb bűn, mint a holokauszttagadás.

Nevem senki. 2024.03.29. 14:25:22

@Gery1987: "Állítólag eddig is tudták hogy mi a helyzet vargáék háza táján. De akkor miért nem szóltak, tettek semmit?"

Épp ez az hogy nem tudták, mert Peti nagyon szépen tudott viselkedni társaságban. Judit hiába jelezte hogy ez csak látszat, nem akarták elhinni.

"érdekes hogy pont most jön elő ezzel juditka hogy a férje elhagyta a maffiát.
Eddig valahogy nem jött elő ezzel..."

Most sem, meg semmikor sem akart előjönni ezzel. Csak ha már Péter elkezdte önteni a szart, muszáj valamivel előjönni.

" ja hogy ti még most is szeretitek őt?"

Ezek szerint nem nézted végig Hajdú barlangját. A legidősebb fia már látni sem akarja ezt a piperkőc öntelt faszt. Hazudni meg másfélórán keresztül folyamatosan hogy szinte levegőt sem veszünk elég nehéz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.29. 14:34:52

@Gery1987:

"akkor miért nem szóltak, tettek semmit?"

Ez nem érv. Az átlagember nem szeret beavtkozni más családi ügyeibe.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.29. 14:50:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ahogy mondom, itt az egész ügyben nagyon fontos a magyar nők tökéletesen téves, ösztönvezérelt, teljesen észkontrollmentes férfiképe, amely már társadalmi és nemzeti szempontból is óriási veszély.
Megintcsak és megintcsak: nemzetnevelés. Ezt semelyik kormány nem csinálta (Zorbán se), jó büntetés az, hogy ez egy kicsit megkozmásítja őket.
Itt van ez az ezeréves cikk, a Varga-Magyar házaspár esküvőjének évéből:

index.hu/belfold/2009/08/07/tenyleg_csillagokat_lehet_latni_a_verestol/

"Az előbb mondtad, hogy elfogadtad a házasságod mint rád ruházott feladatot. Ebbe az is beletartozott, hogy az ő szabályai szerint éltél?

Igen, de azért találtam magamnak kiskapukat. A külföldi útjai miatt nem voltam állandó felügyelet alatt, így voltak apróságok, amik boldoggá tettek. Az engedményei például, amiket a mai napig csodálok, mert biztos nem volt egyszerű megtennie. És nem voltak anyagi gondjaink. Kimondottan jó helyzetben éltünk. Tengerparti nyaralásokra jártunk, szépen felszerelt lakásunk volt, talán ez is sokáig ott tartott. Vacilláltam, mert a gyerekeimet anyagi biztonságban tudhattam. De aztán eljött az a pillanat, amikor biztos voltam abban, hogy nem akarok így élni tovább."

A lényeg : "És nem voltak anyagi gondjaink. Kimondottan jó helyzetben éltünk." - ez az ami itt mindent felülír, ahogy a költő mondja, észt, szívet, erőt, emberséget.

Gery1987 2024.03.29. 15:18:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Akkor viszont most se pofázzanak hogy M. Péter így meg úgy!
Eddig nem avatkoztak be akkor most mit pofáznak?

(már ha volt asszonyverés egyáltalán)

Gery1987 2024.03.29. 15:19:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Persze, persze....ismertem valakit akit majdnem megöltek akkora tabu...:)

Gery1987 2024.03.29. 15:22:17

@Nevem senki.:

"Most sem, meg semmikor sem akart előjönni ezzel. Csak ha már Péter elkezdte önteni a szart, muszáj valamivel előjönni."

Persze, és mi sem termsézetesebb mint a családi szennyest kiborítani.

"Ezek szerint nem nézted végig Hajdú barlangját. "

Nem, végig nem...
A lényeg úgy is hogy egyáltalán belement ebbe és amiről beszél.
Hányinger ez a nő.

"A legidősebb fia már látni sem akarja ezt a piperkőc öntelt faszt."

Mondja ő.

" Hazudni meg másfélórán keresztül folyamatosan hogy szinte levegőt sem veszünk elég nehéz."

jaj ugyan már, 13 éve gyakorolják, politikusok, pszihopata férgek:)

Gery1987 2024.03.29. 15:24:51

@Deak Tamas:

"nemzetnevelés"

Nevelgesd a kelést a hátadon te szerencsétlen.
Elmész már megint ezzel a tekintélyelvű jobbágytempós szarságoddal a picsába.
Nemzetnevelés. jha...azzal csak mindig baj van ha ilyen rátarti gecik a népet akarják "nevelni"...

Gery1987 2024.03.29. 15:29:18

@Deak Tamas:

"És nem voltak anyagi gondjaink. Kimondottan jó helyzetben éltünk." - ez az ami itt mindent felülír, ahogy a költő mondja, észt, szívet, erőt, emberséget."

Hát ez nem meglepő hogy neked büdös jobbágynak a zaba meg az ól húgymelege az első és utolsó szempont. Aztán jöhet minden szar az arcodra...
Ugye Zsákfos, "az arisztokrata gané az más."

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.29. 15:33:49

@Gery1987:

Politikai harc: a ballibek nevetségessé tették magukat ismét, ez a lényeg.

Gery1987 2024.03.29. 15:45:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A Fidesz égeti magát ezerrel.
Gyakorlatilag önmagukat leplezik le folyamatosan.
- A ner bevédi az "asszonyverőt" amíg az ő kutyájuk...ha már nem, akkor átmennek álszent feministába.
- minden me too ügy feminista blabla, kivéve ha a mi nőnk az.
- csak a hűség számít, az elvek szart se érnek nekik.
- a családnál is fontosabb a maffia.
- a jogállamiságra szarnak...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.29. 16:03:22

@Gery1987:

Ez feminista téma, azaz nem a Fideszé. A Fidesz nem veszthet ezen tehát.

A ballibek viszont igen.

Nevem senki. 2024.03.29. 17:04:21

@Gery1987: "Persze, és mi sem termsézetesebb mint a családi szennyest kiborítani."

Tudsz jobbat? Más javaslat esetleg? Legalább megismertük Pétert. Mondjuk én már ránézésre láttam rajta hogy egy pöcs.
Azért az az öngyi story vitte a prímet. Totál pszichopata az ember. Ilyen ember kell miniszterelnöknek!
Te, evvel még Csernus doki sem tudna mit kezdeni. Menthetetlen.

Nevem senki. 2024.03.29. 17:07:03

@Gery1987: Az hogy mennyire ég a Fidesz, majd júniusban kiderül.

Gery1987 2024.03.29. 19:25:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Már vesztett, teljesen átlátszó mennyire kettős mérce van náluk.

Gery1987 2024.03.29. 19:26:43

@Nevem senki.:

Szerintem csak 2026-ban...
Az EP nem akkora súlyú dolog.

Gery1987 2024.03.29. 19:29:34

@Nevem senki.:

Tudok jobbat, nem kell egy kibaszott féregnek lenni és akkor nincs ilyen ügy.

"Legalább megismertük Pétert."

Nem, azt ismertük meg mit mond róla a Fidesz.

"Mondjuk én már ránézésre láttam rajta hogy egy pöcs."

Persze, persze...fél éve még neres volt, meleg szarik benyaltatok volna neki.

"Azért az az öngyi story vitte a prímet. Totál pszichopata az ember. Ilyen ember kell miniszterelnöknek!"

öngyi? Nem hallottam még...

"Te, evvel még Csernus doki sem tudna mit kezdeni. Menthetetlen."

ezzel.

Csernus meg egy drogos nárcisztikus idióta, önmagával se tud mit kezdeni:)

gigabursch 2024.03.29. 20:00:49

Ááááá......ááásít!

(Ez a humortalan nímand egyszerűen szánalmas)

alöksz róz 2024.03.29. 21:17:24

megnéztem, de nem tudtam rájönni mi akar ez lenni. parodizál valakit?

MEDVE1978 2024.03.30. 09:49:22

"Persze marhaság, mindenki tudja, eleve a legtöbb családon belüli erőszak gyerekek ellen zajlik a felmérések szerint, második helyen férfiak ellen, s csak utolsó helyen nők ellen. Az agresszorok pedig a leggyakrabban nők, nem férfiak."

Lehet ilyet mondani, de alapvetően nincsen tudományos bizonyíték rá és nem is logikus, hogy legyen. Ennek sok oka van, de már az elején nagyon fontos, hogy megkülönböztessük a verbális és a fizikai erőszakot. A verbális erőszak döntő részét nők követik el, illetve nők döntő részben verbális erőszakot követnek el. A szekálás, az önbizalom rombolása, szidás, szex- vagy intimitásmegvonás, lekicsinylés alapvetően a nők fegyvere. Egyszerű az is, hogy miért: a nők fizikailag gyengébbek tendencia szinten a férfiaknál, tehát a több százezer éves evolúciós minta az, hogy veszítenek egy fizikai konfliktusban. Ezért más módszerhez kell folyamodniuk. Ha például megnézzük a házastársi gyilkosságokat, a történelemben a nőknél nagyon magasan vezet a méreg, a férfiaknál viszont agyonverést, késelést vagy megfojtást fogunk látni.

A gyerekek esetében annyi, hogy bár a jelenlegi woke irányzat ezt igyekszik tagadni, általánosságban arányaiban az anyák bántalmazzák többet a gyerekeket, mint az apák. Ez kutatott jelenség, nyilvánvalóan az áll mögötte, hogy az anyák több időt töltenek a gyerekekkel, több feladatuk van velük stb., illetve a gyerek gyengébb az anyjánál, míg a férj nem. Van az a közhely, hogy apu megpofozza anyut, anyu lekever egyet Pistikének, Pistike pedig belerúg a kutyába. Igen, így terjed a gyengébb felé az erőszak is.

A férfiakra irányuló fizikai női erőszak jóval ritkább és kutathatatlanabb. Ennek az az oka, hogy a fiúknál erős az a kondicionálás, hogy lányt nem ütsz meg / ha megütnek, megvernek, akkor azt viseld férfiként. Így férfi szempontból szégyen, ha egy nő megveri és emiatt nem is jól kutatható, zömében eltitkolják.

Tehát, hogy első helyen a gyerekeket bántják és a másodikon a férfiakat a fentiek miatt igazolhatatlan (amellett, hogy a mai "tudományos közösségek" minden bizonnyal keresztre feszítenének bárkit, aki ilyen kutatási eredménnyel jelenik meg.

MEDVE1978 2024.03.30. 10:00:32

A Varga-Magyar ügyről: ez egy érdekes helyzet. Egy-egy embernek több lehetséges szerepkörben kell helyt állni: egyszerre kell mondjuk asztalosnak lenni a munkahelyen, apának otthon és gyereknek / gondozónak az ápolandó nagyszülőnél stb. Az emberek többsége el tudja látni a több szerepkört, de extrémen nem tudnak divergálni. Ez azt jelenti, hogy ha valaki alapban egy rendkívül kemény ember, akkor a másik szerepkörében ezt nem tudja a végletekig levetkőzni. Ismét nem azt jelenti, hogy nincs mondjuk olyan, hogy valamilyen okból elengedi az egyik szerepét: rengeteg olyan felsővezető, meg gazdag ember van, aki úgy engedi ki a gőzt, hogy dominához jár és teljesen elengedi a kontrollt. Viszont a végletesség kérdéses, mert a szerepkörök és tapasztalatok visszaköszönnek. Ha mondjuk a domina már olyan dolgokat akar csinálni egy katonának, ami nem fér bele, akkor a katonának előjöhet a másik szerepkör. Ugyanígy, a legbékésebb papucsférj, aki mondjuk iskolaigazgató civilben is képes visszacsapni, ha már nagyon elfajul a helyzet.

Egy miniszteri poszt esetében hatványozottabban ez a helyzet. Van számos jellemkarakterizáló teszt, én anno egy Jung alapján létrehozottat töltöttem ki, ami 4 féle alaptermészetet jelöl meg, ezek között mozog az ember. Van a domináns, az ismerkedő, a stabil, illetve a kompetens. Az olyan szintű vezetői posztokhoz, mint egy miniszter, a domináns elengedhetetlen. Erős vezetői képességekkel kell rendelkezni.
Ezért furcsa, hogy a hivatali életben, napi mondjuk 10 órában hosszú évekig domináns Varga Judit otthon teljesen feladja ezt az eszközkészletet és még csak segítséget sem kér bárkitől vagy nem "üt vissza".

Ettől függetlenül természetesen lehet, hogy Magyar verte, ahogy az is, hogy nem. Szerintem ezt lehetetlen bebizonyítani és innentől az egész parttalan sárdobálássá, szappanoperává válik.

Nevem senki. 2024.03.30. 15:17:34

@Gery1987: "nem kell egy kibaszott féregnek lenni és akkor nincs ilyen ügy"

Egyetértek!

"azt ismertük meg mit mond róla a Fidesz"

és te mit mondasz róla?

."fél éve még neres volt,"

fél éve még senki nem tudta ki az a Magyar Péter.

"öngyi? Nem hallottam még..."

Mert épp hogy csak belenéztél Hajdú barlangjába.

Nevem senki. 2024.03.30. 15:43:38

@gigabursch: @alöksz róz: Pedig ez a nímand mikor elkezdte yt-s karrierjét többet néztem ki belőle. Nem hogy nem fejlődött sehova, inkább visszafejlődött. A taxis Józsival előadott dolgai kurva jók voltak eleinte. Tényleg változatos és humoros volt és nem voltak túljátszva a szerepek. most viszont már minden második videójában csak Orbán, az is túljátszva, túlerőltetve. Értem hogy paródiában fel kell nagyítani a gesztusokat, mimikákat, de van egy szint mikortól túlzol és erőltetetté izzadságszagúvá válik az előadás és ha már poén sincs, akkortól már szánalmas vergődéssé. Na ezt a szintet lépte ő túl.
A másik vergődése meg ez és a még számtalan ilyen videója, mikor más bőrébe bújva mondja el politikai véleményét humornak álcázva. Lesújtó. És a még lesújtóbb hogy a nép kajálja, sőt eltartja őt. Ugyanis vidéki városok művelődési házaiban szokott telt házas fellépéseket adni, amire ezek a szegény nyomorgó emberek képesek befizetni. Ó de sajnálom őket. Lehet hogy hétfőn meg nem jut üzemanyag a merdzsóba és nem tudnak shopingolni a plázába. :'(
Sztár csináló kozsó óta mondjuk hogy szar a magyar kultúra. Ha tényleg ez kell a népnek, akkor már elkezdtük verni a szögeket kultúránk koporsójába.

Gery87 2024.03.30. 20:28:45

@MEDVE1978:

Én szerintem hazudik:

Két okból gondolom ezt:
1, megérzés, ránézek erre a nőre és kb azt látom amit te, egy domináns, ránézésre is maszkulin nő, nem tudom elhinni hogy tűrte volna évekig hogy bántalmazzák. Ellenben azt el tudom képzelni hogy ütött, rúgott...
2, miért pont most jött elő ezzel amikor épp karaktergyilkolni kell a volt férjét? Gyanús.

Gery87 2024.03.30. 20:32:33

@Nevem senki.:

"Egyetértek!"

Én Vargára gondolok.

"és te mit mondasz róla?"

Azt hogy:
1, nem tudom, majd idővel kiderül több mindent...
2, igazából leszarom. Az emberek nem változtak meg egy csapásra az elmúlt pár hétben.
Régóta mondom ha valaki leváltja esetleg Orbánt az jelenleg egy Orbán 2.0 lesz....
Mivel a magyar társadalom, főleg az aktív szavazók többsége, ugyanolyan szektásodásra hajlamos, érzelem vezérelt, nem polgárosult, vezérelvű népség mint eddig és ami Orbánt hatalomra juttatta.
Ha marad ez a fos pártokrácia mindig ez a réteg fog dönteni.

"fél éve még senki nem tudta ki az a Magyar Péter."

Tény.

"Mert épp hogy csak belenéztél Hajdú barlangjába."

Nem is kell több bulvár...

Nevem senki. 2024.03.30. 22:53:58

@Gery87: "Én Vargára gondolok."

Én meg nem. Nem ő kezdte, tőle nem lenne ügy sem.

2-es pontra reagálva: Orbánt tuti hogy jobbos párt váltja és nem a MiHaz meg nem is MP. + nem a Jobbik és szakadárjai.

"Nem is kell több bulvár..."

Nekem sem.

Nevem senki. 2024.03.30. 22:59:49

@Gery87: "miért pont most jött elő ezzel"

Nem ő jött ezzel hanem a HVG, amit nem lehet kicsit sem Fidesz pártisággal vádolni.

alöksz róz 2024.03.30. 23:07:39

@Nevem senki.: na jó, ebből csak pont az nem derült ki, amit kérdeztem :-)

Gery87 2024.03.31. 11:13:30

@Nevem senki.:

Tökmindegy ki kezdte.
Varga amit most csinál az így is gyomorforgató.

Gery87 2024.03.31. 11:13:50

@Nevem senki.:

És a HVG kitől kapta az anyagot? na...

Nevem senki. 2024.03.31. 16:11:10

@alöksz róz: Annyit tudok valami lyutyúk celebet parodizál.

Nevem senki. 2024.03.31. 16:12:10

@Gery87: Ha nem reagálna semmit, akkor meg az volna a baj. Erről ennyit.

Nevem senki. 2024.03.31. 16:18:42

@Gery87: Tudod létezik olyan hogy oknyomozó újságírás.

Gery87 2024.03.31. 20:50:26

@Nevem senki.:

Reagáljon, nem ezzel van baj.
A baj azzal van hogy gyaníthatóan hazudik, ráadásul nem egy volt kollégájáról, párttársáról, hanem a gyereki apjáról.

Gery87 2024.03.31. 20:55:41

@Nevem senki.:

"A válást 2021-ben megpendítő cikk előtt, 2020 végén rendőri jelentés készült Magyar és Varga heves veszekedéséről. Ez a dokumentum egészen 2024. március 17-ig nem volt ismert. A HVG munkatársa, Dezső András is csak hetekkel korábban szerzett tudomást a létezéséről, maga a jelentés pedig március 11-én került a birtokába, miután egy portrécikkhez folytatott háttérbeszélgetés során először hallott Magyar állítólagos heves viselkedéséről. Egy forrás azt is tudni vélte, hogy annyira viharos volt Magyar és Varga kapcsolata, hogy egy alkalommal a rendőrség is beavatkozott."

"A HVG a dokumentum érdemi vizsgálata előtt a szivárogtatótól független forrásból megbizonyosodott arról, hogy a jelentés valóban akkor készült, amikor az események történtek.

Azt természetesen nem tudjuk, nem is állítjuk, hogy valóban úgy történtek az események, ahogy az a jelentésben szerepel. Előfordulhatnak ugyanis félreértések, megtörténhet, hogy a jelenlévők másképp emlékeznek a történtekre."

Nevem senki. 2024.04.01. 17:30:13

@Gery87: A rendőrök kísérték haza Vargát, majd a csukott ajtó mögött hallották a családi veszekedést. Ilyenkor mindkét fél a saját igazát erőlteti, mikor elhangzik a mondat Magyartól: "Úgysem hisznek majd neked."

Erre a mondatra vagy te itt a legjobb példa. Nyilván elhangzott egy kemény vád Vargától amit végül csak kiteregetett. Magyar akkor erre csak ennyit bírt mondani. "Úgysem hisznek majd neked"

Az akkori rendőrségi jegyzőkönyvnek meg most lett ismét aktualitása. Ezért is szokták ezeket évtizedekig őrizgetni.
Vagy legyen igazad és nem a HVG járt utána a dolgoknak. De akkor mért pont a HVG-nek szivárogtatnak?

--------------------------------------

Hülyeség hogy hazudik. Varga aránylag gyors beszédű már-már majdnem hadaró nő. Próbálj meg 2 órán keresztül hadarva hazudni. Fizikai képtelenség. Egy-egy kérdésre hosszabban el kéne gondolkodni mit is hazudjak.
Tételezzük fel hogy hazudik. Magyarnak már rég kikellet volna jönni a fényre, hogy héló ez meg ez nem igaz.

alöksz róz 2024.04.01. 19:11:42

@Nevem senki.: "De akkor mért pont a HVG-nek szivárogtatnak?" - pl hogy hitelesebbnek tűnjön.

"Próbálj meg 2 órán keresztül hadarva hazudni. Fizikai képtelenség." - dehogy képtelenség... a politikusok évtizedekig gyakorolják és nagyon jól megy nekik.

Gery87 2024.04.01. 20:48:51

@Nevem senki.:

"Erre a mondatra vagy te itt a legjobb példa. "

13 évnyi tapasztalatom van rá:)

"Nyilván elhangzott egy kemény vád Vargától amit végül csak kiteregetett."

Csak-csak, és pont most, érdekes nem?

"Magyar akkor erre csak ennyit bírt mondani. "Úgysem hisznek majd neked"

Vagy mondta, vagy nem...

"Az akkori rendőrségi jegyzőkönyvnek meg most lett ismét aktualitása. Ezért is szokták ezeket évtizedekig őrizgetni."

Meg hamisítani is lehet.

"Vagy legyen igazad és nem a HVG járt utána a dolgoknak. De akkor mért pont a HVG-nek szivárogtatnak?"

Hitelesebb legyen, ha a Fidesz propaganda pl Origó hozza le akkor kb senki nem hisz nekik a szektásokon kívül.

"Hülyeség hogy hazudik. "

Nem, nem az.

"Varga aránylag gyors beszédű már-már majdnem hadaró nő. Próbálj meg 2 órán keresztül hadarva hazudni. Fizikai képtelenség. Egy-egy kérdésre hosszabban el kéne gondolkodni mit is hazudjak."

Előre be lett gyakorolva! Meg lett beszélve, miylen kérdés milyen válasz....ezek profik, szerinted nem képesek rá?
Abból él hogy hazudik, csúsztat, mellébeszél....politikus!

"Tételezzük fel hogy hazudik. Magyarnak már rég kikellet volna jönni a fényre, hogy héló ez meg ez nem igaz."

Megmondta: soha nem bántotta a volt feleségét, nem ütötte meg.

Gery87 2024.04.01. 20:51:19

És mielőtt bárki félreérten:
Én inkább "Vargának NEM hiszek", nem pedig "Magyarnak adok igazat"!
Remélem érthető...

alöksz róz 2024.04.01. 22:26:45

@Gery87: nem érthető.
vagy bántotta vagy nem bántotta. nincs harmadik.

Nevem senki. 2024.04.02. 00:20:46

@Gery87: Érdekes igen. Kíváncsi is vagyok hova fut ki.

Ha a jegyzőkönyv hamis, Magyar már verné a nyálát.

Csak nem összejátszik a HVG az ellenséggel? Érdekes fordulat lenne.

Gery87 2024.04.02. 18:22:51

@alöksz róz:

biztos vagyok benne hogy varga és a rogánművek hazudik, mindenben, hogy Magyar mint jelenség mennyire nem, mennyire őszinte nem tudom...
Valóban nem volt érthető, mert nem erre a konkrét egy esetre mondom.

gigabursch 2024.04.02. 19:03:39

A cikkben belinkelttel ellentétben ez viszont tényleg humoros:

youtu.be/hf0ZYpleu0g?si=GcshDPa_68fBVWhF

...és valós.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.02. 19:08:44

@Nevem senki.: 99% hogy Varga Judit beszéli az igazat, akármi is az.
Nem jártam utána, de kommentben idézték, hogy Varga Judit "megajándékoztalak három fiúval" mondatára Magyar azt mondta, hogy "nem ajándékoztál, hanem szültél".
Na erre a tahóságra Mádl is, Erőss is büszke lehet.

Gery87 2024.04.03. 14:41:12

@Deak Tamas:

Az hogy paraszt, nem jelenti hogy hazudik.

Egyébként meg helyere lett rakva Juditka, megpróbál az "termékeny ősanya" szerep mögé bújni, aki akkora "istennő" hogy nemcsak szül, meg nem ám holmi lányokat, hanem egyenesen "fiút!!! szült", sőt 3-at is...!

Ettől minden keresztény konzinak merevedése lesz gondolom.

Ciki már ez a bulvár.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása