magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Az antiszemita Zorbán elrepülése

Már sokszor írtam a ballib propaganda aduászáról és annak elvesztéséről. Ez az aduász természetesen a fordított zsidózás, azaz az antiszemita kártya.

Már 1989-ben kezdődött: akkor találta ki a magyar liberális értelmiség, hogy aki őket nem kedveli, az mind burkoltan vagy nyíltan zsidóellenes. Ebben a legmesszebb TGM jutott, aki odáig ért el nemzetközi jelentőségű kutatásaiban, hogy megállapította: valaki lehet akár zsidó is, de ha nem liberális, akkor az is zsidóellenes!

A 2015-ös migránsválságot Orbán sikeresen felhasználta az antiszemita kártya elvételére. A jobbos szavazótábor antiszemita részét sikerült nagy mértékben átprogramozni zsidóellenesből muszlimellenessé. Aztán mindezt megkoronázta a szövetség Netanjahuval. A csúcson maga Izrael mért mélyütést a magyar ballib agytrösztre: Netanjahu képes volt kiállni Zorbán mellett, sőt utasította budapesti nagykövetét, vonja vissza a ballibeket támogató követségi nyilatkozatát, pedig Vágó István vezetésével az egész ballib agytröszt elzarándokolt a budapesti izraeli követségre, de mind hiába: Izrael zorbánista lett!

Persze azután is maradt a magyarázkodás, különböző konteók formájában. A kedvencem: Zorbán valójában antiszemita, de ezt azzal leplezi, hogy filoszemita szövegeket mond, viszont a fideszes tábor képes dekódolni a rejtett üzenetet és továbbra is antiszemita!

De ez egyre képtelenebb lett, már csak a legfeketövesebb ballibek hitték el. Maga a konteózás tévútnak bizonyult, hiszen addig az volt a mondás, hogy minden konteózás burkolt zsidózás, ezek után nehezen kimagyarázható, hogy ez az egyetlen konteó pont nem az.

De maradt legalább ez a folyamatos utalgatás.

Most a masszív nyugati palesztínpárti tüntetések kapcsán ez is kezd elszállni, ráadásul ezúttal nem muszlim/arab bevándorlók állnak a tüntetések mögött, hanem színamerikaiak, s a ballibek pechjére demokratapárti progresszív szekuláris baloldaliak!

Közben meg persze Trumpék ügyesen ki is aknázzák a helyzetet, Zorbán meg mgeduplázott erővel védi Izraelt! - Katasztrófa! - mondják a ballib PR-szakemberek.

A sültgalamb elszállt.

Egyébként Horváth Gábor meglepően - szokatlan módon - korrekt itt, tulajdonképpen rendesen elmondja a tényeket, alig próbál ferdíteni:

azon gondolkodtam: ha lefogynék 30 kilót és többet nem járnék fodrászhoz, én is kb. így néznék ki

A Momentum kampánystábja még nem értesült erről, így a hagyományos módon propál kampányolni:

202 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr9818395105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapi2021 2024.05.10. 11:38:34

@Gery87: "Márpedig a jognak valóban az egyenlőséget, tehát azt kell képviselnie hogy egy kínainak joga van orvosnak lenni akkor is ha aránya 10% a társadalomban, de az orvosok közt az arányuk meg mondjuk 70%, mert nincs összefüggés.

És nem úgy "egyenlősíteni" ahogy te mondod."

Tehát akkor az is hülyeség, ha hátrányos csoportok gyerekeit mesterségesen, törvényekkel, kvótákkal hoznak jobb helyzetbe?!

Mert, hát verseny van, ha egy kisebbség elviszi egy-egy szakma 70%-át, hát a többi így járt.

Tapi2021 2024.05.10. 11:43:32

@Gery87: Én úgy tudo, éppen balos, szoci szempont az, hoy lehessen bárkiből, bárki gyerekéből bármi. Nem?

Ez meg úgy nehéz, ha valakik leuralnak egy-egy területet és eleve kiszorítják a másokat!

Hány Star Warst rendezett pl. nem zsidó rendező?
A hollywood-i filmekben miért zsidó a főszereplők legalább fele?....

Mert előnyben részesítik a sajátjaikat! Tehát KORLÁTOZZÁK a versenyt. És kiszorítanak másokat! Vagyis nem csak a tehetség, tudás dönt!!!!

Ámde Táska. 2024.05.10. 11:56:21

@Gery87: benned azt lehet szeretni, hogy folyamatosan fokozni tudod mekkora barom idegen állat vagy.
Határon túli magyarok telepítése az elűzöttek otthonaiba ... hogy szakadtál volna a tetves kurva anyádba, te fasz.

Gery87 2024.05.10. 14:49:29

@Ámde Táska.:

Tény.

"a betelepített felvidéki magyarokat sok esetben azoknak a sváb családoknak a házaikba költöztették, akiket a kommunisták ezt megelőzően üldöztek el Németországba. Így volt ez a Bács-Kiskun megyei Hajóson és Császártöltésen is, ahol a történtek ellenére még a mai napig több ezer német ajkú polgártársunk él."

"A ‘45 tavaszi földosztásból kihagyták a sváb gazdákat, és sokszor éppen az ő földjeiket osztották szét – ez is mutatja, hogy a németellenes intézkedések részben szociális indíttatásúak voltak: így akarták földhöz juttatni a szegényparasztságot és a földnélkülieket, miközben szavazói bázist teremtenek saját maguknak."

"Bár a hivatalos magyar politika arra törekedett, hogy a felvidéki magyarok kérdését leválassza a mi német politikánkról, erre a kollektív megbélyegzés után sem politikai, sem erkölcsi alapja nem volt. Ráadásul a sváb kitelepítések folytatására azért is volt elemi szükség, mert kellett a hely a Szlovákiából érkező magyaroknak – miközben az alföldi agrárproletariátus, a bukovinai székelyek és más menekültek lakhatásáról is gondoskodni kellett. Ha tetszik (nem tetszik): a szégyenletes németellenes politika maga járult hozzá a határon túli magyar kisebbség hasonló elüldözéséhez, vagyis a magyar politika a Beneš-dekrétumok forgatókönyve szerint teljesítette be saját rossz sorsát."

Ja és a te kurva anyádat:)

Gery87 2024.05.10. 14:54:08

@Tapi2021:

"Ez meg úgy nehéz, ha valakik leuralnak egy-egy területet és eleve kiszorítják a másokat!"

A magyarnak meg van tiltva hogy kocsmáros, boltos, orvos legyen? Nincs.
A férfinak hogy óvóbácsi?
Óvónő lobbi van?

"Hány Star Warst rendezett pl. nem zsidó rendező?
A hollywood-i filmekben miért zsidó a főszereplők legalább fele?...."

Mert ismerik és segítik egymást, lobbiznak, protekció...
Régen Hollywoodról az a hír is járta hogy rengeteg ott magyar.
Ma miért nincs így? Miért nem segítik ők is egymást?
Ha lenne ilyen, az jó aránytalanság lenne?

"Mert előnyben részesítik a sajátjaikat! "

Igen.

"Tehát KORLÁTOZZÁK a versenyt. És kiszorítanak másokat! Vagyis nem csak a tehetség, tudás dönt!!!!"

Jééé....üdv a kapitalizmusban.

Gery87 2024.05.10. 14:57:14

@Tapi2021:

Vannak aránytalanságok amiknek nincs negatív hatása, és vannak amiknek igen.

Persze a szegény gyereket se úgy kell felemelni hogy egy tehetőstől elvesszük a helyet.

Gery87 2024.05.10. 15:01:56

@Tapi2021:

Nem tudjátok megmagyarázni továbbra sem mi hátrány született abból hogy az orvosok jelentős része éppenséggel kínai.
Miközben más aránytalanságok nem zavarnak.

"azzal de facto kiszorítanak onnan másokat."

Malajziai a malajziait...???
Meg akkor vannak megint a "jó magyarok" meg a "rossz magyarok"?

Az a baj hogy a logikátok alapja hogy minden kínai ott "egy nagy közös kollektív ármánykodás a többség ellen".

Gery87 2024.05.10. 15:02:46

@Tapi2021:

De a maláj kínaiak igen?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.10. 15:03:27

@Gery87:

Pedig másképp nem lehet.

Ha nem avatkozunk be, akkor a természetes folyamat érvényesül. Aminek eredménye a meglévő állapot folytatódása.

A baj akkor van, ha a pozitív diszkrimináció túlmegy a józan ész határain.

Gery87 2024.05.10. 15:05:07

@Tapi2021:

"Ennek ellentmond, hogy Magyarországon több, mint egy tucat idegen népcsoport él - van amelyek századok óta - mégis csak kettővel vannak problémák."

Ja, mert a többit asszimilálták vagy kitelepítették, annak ellenére hogy nem volt velük baj:)

"Tehát ahhoz, hogy egy népcsoportot megutáljon a többség, annak a csoportnak (tagjainak) ezért aktívan tenniük kell."

Nem kell.
Mit követtek el a tótok vagy a svábok vagy az egyszerű Kárpátaljai jiddis parasztok?

Gery87 2024.05.10. 15:06:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Hát barátom akkor ezért kell szocializmus látod:)
A kapitalizmus újra fogja termelni a vagyonnal az előnyöket...

Tapi2021 2024.05.10. 15:27:41

@Gery87: "Szegény Pápák se jöttek rá hogy a Svájci Gárda idegen eredete veszélyes az Egyházi Állam népére.
Pedig igen fontos feladatot látnak el a római pápa testőrségét ellátó kis katonai alakulat és erre nem hűséges talján katolikus hazafias ifjakat kérnek fel, hanem minő árulás, német ajkú helvéteket! A kálvinista fertőből...
Jézusom!"

Nem adekvát példa.

A svájciak azért voltak jobbak, mert kb. senkihez nem tartoztak, nem voltak elkötelezve, "semlegesek" voltak.
Egy olasz testőrség simán átállt volna egy másik (olasz) trónkövetelő pápajelölthöz, ha arról lett volna szó. Vagyis nem lett volna életbiztosítás egy ilyen testőrség.

Tapi2021 2024.05.10. 15:29:51

@Gery87: "DE pont kurvára olyan fontos jelenség, védeni a pápát eléggé fontos dolog és ezt "IDEGENEKRE bízni"? Szörnyű!"

Nem voltak idegenek, katolikusok voltak, mint a pápa.

Tapi2021 2024.05.10. 15:31:58

@Gery87: "Az értelmiségiek gyerekei nagyobb arányban, eséllyel tanulnak tovább....legyen erre megint kvóta?"

Igen! Van is. Az USA-ban is van, és a szocialista diktatúrában is volt. Munkásgyereket az egyetemre! ...

Tapi2021 2024.05.10. 15:38:35

@Gery87: "Ezek aránytalanságok, amik nem vezethetők vissza minden esetben egyenlőtlenségre.
Sőt."

Újra mondom, akkor pl. a hollywood-i súlyos zsidó aránytalanság sem? Az mire vezethető vissza???

Arra, hogy a zsidók tényleg sokkal tehetségesebben játszák el Vasembert, Wonder Womant..., mint a nem zsidók, vagy arra, hogy szorosan a kezükben tartanak egy teljes szakmát, ipart???
És a sajátjaikat részesítik előnyben?!!!

Egy színésznő nyilatkozta, hogy őt 18 ezer jelentkező közül választották ki az egyik szuperhős szerepre. A lány zsidó.
Mennyire valószínű, hogy a 18 ezerből éppen egy zsidó volt a legjobb a szerepre?...

Ha így sem érted, mi a gond azzal, ha egy csoport leural és a kezében tart egy szakmát, területet.., akkor úgyis hiába beszélünk.
De ez már szándékos nem értés.

Tapi2021 2024.05.10. 15:42:56

@Gery87: "idegen katolikusok.
De tereljél lényegtelen dolgok felé..."

Pont, hogy ez a lényeg. A pápa nem azt nézi, ki, milyen néphez tartozik, hanem, hogy katolikus, Jézus népének egyenlő tagja.

Az olasz pápa, ilyen szempontból nem olasz. Pontosabban nem számít, hogy olasz-e.

Tapi2021 2024.05.10. 15:54:25

@Gery87: "a betelepített felvidéki magyarokat sok esetben azoknak a sváb családoknak a házaikba költöztették, akiket a kommunisták ezt megelőzően üldöztek el Németországba. "

Hová máshová?

És itt a válasz is a KIK kérdésemre! A kommunisták vagyis a szocialisták.

Tapi2021 2024.05.10. 16:00:51

@Gery87: "a szégyenletes németellenes politika maga járult hozzá a határon túli magyar kisebbség hasonló elüldözéséhez, vagyis a magyar politika a Beneš-dekrétumok forgatókönyve szerint teljesítette be saját rossz sorsát.""

Németellenes? Nem az volt, hogy mi voltunk a leghűségesebb szövetségesek, az utolsó csatlósok?
Aztán meg hopp, németellenesek?

Vagy úgy érted, hogy a hatalmat megszerző baloldal, a szoci-komm-ok voltak németellenesek? És ők álltak kvázi bosszút a németeken, szovjet háttérrel?!

Melyik aljadék írta azt, hogy "ez járult hozzá a határon túli magyar kisebbség hasonló elüldözéséhez"?

Tapi2021 2024.05.10. 16:02:53

@Gery87: ""Mert előnyben részesítik a sajátjaikat! "

Igen."

Látod, érted te, csak játszod a hülyét.

Tapi2021 2024.05.10. 16:04:04

@Gery87: "Persze a szegény gyereket se úgy kell felemelni hogy egy tehetőstől elvesszük a helyet."

Hanem?

Mivel minden hely korlátos.

Tapi2021 2024.05.10. 16:06:56

@Gery87: "Nem tudjátok megmagyarázni továbbra sem mi hátrány született abból hogy az orvosok jelentős része éppenséggel kínai."

Nem az én példám, de gondolom ugyanazért: összezárnak és korlátozzák a versenyt a szakmában - mint a zsidók hollywoodban! -, tehát mások hozzáférését.

Pl., amikor egy kínai főorvos dönt arról, vagy egy zsidó producer-rendező, hogy a szabad helyre kínai orvost vagy zsidó színész vegyen-e fel.

Tapi2021 2024.05.10. 16:08:47

@Gery87: ...és azt vesznek fel, hiába van 18 ezer egyéb lehetőség!

Tapi2021 2024.05.10. 16:11:30

@Gery87: "Ja, mert a többit asszimilálták vagy kitelepítették, annak ellenére hogy nem volt velük baj:)"

Lószart Mama! Te látványosan nem akarod ezt megérteni.

Tapi2021 2024.05.10. 16:13:06

@Gery87: "Nem kell.
Mit követtek el a tótok vagy a svábok vagy az egyszerű Kárpátaljai jiddis parasztok?"

De kell, mindig van ok.

Gery87 2024.05.10. 16:23:45

@Tapi2021:

Semleges idegenek, értem.
De egy kínai orvos az nyilván be van szervezve a kínai kommunista pártba. Az nem jó.
Értem..

Gery87 2024.05.10. 16:26:36

@Tapi2021:

Tehát hasra ütésre döntjük el hogy egy csoport mikor számít kisebbségnek és mikor nem.
A maláj kínai az szegény csak kínai lehet.

Gery87 2024.05.10. 16:28:01

@Tapi2021:

Tudom hogy nálunk is volt ilyen.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.10. 16:37:47

@Gery87:

Az adott társadalom értkelése számít.

Ha mondjuk minden kormánytag Borsod megyei, az nem kelt semmit, a mai magyar köztudatban nem számít ez.

De ha minden kormánytag zsidó, az már érzékeny ügy.

Malájziában a kínaiak és az indiaiak érzékeny kérdés. Ugyanis a brit gyarmatosítók szerettek kínaiakat és indiaiakat kiemelni vezető helyekre, így a maláj t9bbség képzetében ez máig rossz emléket kelt.

A függetlenség után született a döntés: ahol kínai/indiai túlsúly van, ott állami eszközökkel malájokat kell támogatni, hogy szűnjön meg az egyenlőtlenség a többség és a kisebbség között.

S ez jól működik.

Annyira, hogy ma már nincs ellenérzés a kínaiakkal szemben. Pedig ma is elkülönülés van, ma is az emberek nagy része etnikumán belül házasodik. De már nem érzi úgy a maláj többség, hogy a kisebbségek élősködnek, kizsákmányolják őket, stb.

Gery87 2024.05.10. 16:41:01

@Tapi2021:

"Ha így sem érted, mi a gond azzal, ha egy csoport leural és a kezében tart egy szakmát, területet.., akkor úgyis hiába beszélünk.
De ez már szándékos nem értés."

De én nagyon is értem:

1. az etnikai alapú csoportok "dominanciával" van bajotok, de csak ott ahol hatalommal jár, meg pénzzel....pont mint a feminnáci picsáknál....azok se amiatt tüntetnek meg lobbiznak hogy több női hajléktalan meg kukás legyen, mert ezekben több a férfi.

2. az "egyenlő megjelenés", az etnikai háttér, lakossági aránya alapján értelmezendő.

3. az aránytalanság "fontos területeken" minden esetben "rossz", akkor is ha nincs rá példa, bizonyíték hogy így lenne, hogy bármi rossz következett volna belőle.

Egyébként mondtam én is példát amikor egy kisebbség, etnikai alapon dominál és ez a többség felé diszkriminációval jár.
A mandzsuk Kínában a többségi hanok ellen.

De, ez nem jelenti hogy minden aránytalanság rossz és elnyomás.

Birca példája nem jó, mivel nem tud példát mondani hogy miért rossz, de ez alapján általánosít.

Gery87 2024.05.10. 16:42:16

@Tapi2021:

A Pápai állam (régen) olasz lakosainak akár probléma is lehetett volna a származás hisz mindez szubjektív...

Gery87 2024.05.10. 16:52:00

@Tapi2021:

"Hová máshová?"

Eleve nem kell kitelepíteni senkit az otthonából!
A kitelepítés a kollektív bűnösség ürügye alapján történt, hogy legyen megint egy kiszolgáltatott csoport amit le lehet rabolni, elvenni földjüket, vagyonukat, ingatlanjaikat és megvalósítani az ígéreteket (földosztás, lakhatás) a többség felé.

A magyar állam sokadjára árulja el saját honpolgárait.

"Ha a svábokra nem vagyunk tekintettel, legalább legyünk tekintettel magunkra, és ne felejtsük el azt, hogy a rablott holmival való élés olyan demoralizálást jelent, ami súlyosabb veszteség, mint a rablott holmi gazdasági értéke!

írta Bibó István, aki azért is óvott a kollektív felelősségre vonástól, mert ezzel jogcímet adunk a cseheknek arra, hogy „ugyanezt tegyék az alájuk került magyarokkal”."

"És itt a válasz is a KIK kérdésemre! A kommunisták vagyis a szocialisták."

Az egész politikai paletta támogatta vagy passzív volt a kérdésben.

"A pártok közül a kommunisták és a Nemzeti Parasztpárt volt a legvehemensebb.
Még a szocdemek voltak a legmérsékeltebbek, de a „fasiszta módszerekre emlékeztető népcsere” miatt a leghangosabb tiltakozók a saját híveiket védő egyházak voltak."

ZorróAszter 2024.05.10. 16:54:32

@Tapi2021:

"Tehát ahhoz, hogy egy népcsoportot megutáljon a többség, annak a csoportnak (tagjainak) ezért aktívan tenniük kell."

A puliszka (knédli, ...) nem étel, a tót (oláh, rác, sváb, ...) nem ember.

Ismerős?

Gery87 2024.05.10. 16:58:45

@Tapi2021:

"Németellenes? Nem az volt, hogy mi voltunk a leghűségesebb szövetségesek, az utolsó csatlósok?"

Sváb ellenes úgy értsd.

"Aztán meg hopp, németellenesek?"

Aztán meg hopp, mások kerültek hatalomra.
Ők a zsidók helyett/után most a svábokat fosztották ki.
Ilyen ez a magyar állam.
Meg ilyen a mindenkori elitünk is.
A polgárait csak igavonó lecserélhető kifosztható húsdarálóba küldhető barmoknak nézi és szép szavakkal eteti.

"Vagy úgy érted, hogy a hatalmat megszerző baloldal, a szoci-komm-ok voltak németellenesek? És ők álltak kvázi bosszút a németeken, szovjet háttérrel?!"

Azért a kolbász maradjon maradjon a gatyában, ennyire ne izgulj fel.
Igen mind tudjuk hogy mi történt 45 és 50 között a szovjet megszállási térségben.....milliókat telepítettek ki.

Ha most ezt valamiféle szembesítésnek szántad vagy érvnek akkor beszoptad.
Már megint aranyhal üzemmódban vagy.

"Melyik aljadék írta azt, hogy "ez járult hozzá a határon túli magyar kisebbség hasonló elüldözéséhez"?

Nem így volt talán?

Hami magyarok kibasszuk a svábokat a hazájukból, ugyan ezen logika és elv alapján a csehek nem tehetik ezt meg a magyarokkal?
És ha igen akkor milyen alapon tiltakoznánk ez ellen?

"-hogy merészelitek elüldözni a magyarokat?
- miért ti mit csináltatok a svábokkal?"

Gery87 2024.05.10. 16:59:25

@Tapi2021:

nem, te nem érted hogy ami X esetben igaz az más esetben nem.

Gery87 2024.05.10. 17:00:36

@Tapi2021:

Ha felszámolod a szegénységet, nem lesz gazdag/szegény dilemma.

ZorróAszter 2024.05.10. 17:04:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A szocialzimus nem működik, kipróbáltuk."

A rendszerváltás után a vállalatok 10%-át megtartotta az állam máig, 80%-a elkelt, 10%-a eladhatatlanként felszámolásra került.

A szocializmus nem holdbéli tájat hagyott maga után, mint Horthyék.

Oroszország se az ami a cári Oroszország volt.

Kína meg lehet hogy most veszi át a gazdasági, pénzügyi vezető szerepet az Egyesült Államoktól. Holott alig több int 50 éve még egy kizsigerelt, agyongyötört koldus gyarmat volt.

Túl sok Szabad Európát hallgattak maguk.

Gery87 2024.05.10. 17:05:03

@Tapi2021:

"Nem az én példám, de gondolom ugyanazért: összezárnak és korlátozzák a versenyt a szakmában - mint a zsidók hollywoodban! -, tehát mások hozzáférését."

Ez csak sejtés.

"Pl., amikor egy kínai főorvos dönt arról, vagy egy zsidó producer-rendező, hogy a szabad helyre kínai orvost vagy zsidó színész vegyen-e fel."

Az orvos dönt? Nem hiszem.
És ő minden esetben "kínaiként" dönt? Elképzelhetetlen a szakmai alapúság, vagy egyéb?

Ez a tipikus etnicista összeesküvés konteó.

Gery87 2024.05.10. 17:06:08

@Tapi2021:

DE papó!
Értem én vannak kisebbségek akikkel valóban baj van, meg vannak akikel nincs de ez sose volt feltétele annak hogy kirakjuk őket innen!

Ez az igazság.

Gery87 2024.05.10. 17:07:12

@Tapi2021:

Mi volt az?
Mit tettek?

Most is ahelyett hogy válaszoltál volna....elmondod ugyanazt.

Gery87 2024.05.10. 17:08:43

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Figyelj Birca.

Elmondtam már, ne játszd itt a 2 napos memóriást...
Úgyhogy tégy egy szívességet....

Gery87 2024.05.10. 17:11:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

NA ez már egy példa...

Az erőszakos áraránytalanság nyilván nem védhető úgy.

"De már nem érzi úgy a maláj többség, hogy a kisebbségek élősködnek, kizsákmányolják őket, stb."

Akkor hát nem is kell ilyen törvényeket hozni már.

alöksz róz 2024.05.10. 17:33:45

@Gery87: nem elképzelhetetlen. sok mindent el lehet képzelni, csak hát tény, hogy a saját fajtájához húz az ember...

Gery87 2024.05.10. 21:24:29

@alöksz róz:

Ha mindig így lenne akkor nem lennénk mi magyarok híresen széthúzóak.

alöksz róz 2024.05.10. 22:42:23

@Gery87: "Ha mindig így lenne akkor nem lennénk mi magyarok híresen széthúzóak." - ha odamegy hozzád egy román, egy ukrán, egy cigány meg egy magyar az állásinterjúra, melyiket vennéd fel legszívesebben?
ja bocs, román, ukrán és magyar.
a cigányt má be se hívod.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.11. 07:51:22

@Gery87:

A szocializmus szó értelmetlen mindenki mást ért alatta.

Az államszocializmus szó pedig végképp nem jelent semmit.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.11. 07:53:13

@Gery87:

A legtöbb aránytalanság természetesen alakul le. Ez azt jelenti nem kell tenni ellene?

Gery87 2024.05.11. 09:08:53

@alöksz róz:

Attól függ mekkora különbségek vannak, meg hol, mikor, mire...

Az az állítás amit Birca is eröltet hogy a kisebbség az mindig mindenhol egy "nagy kollektív tudat" aminek tagjai hangyaként egyformák, ha valakivel, egy részükkel baj van akkor minddel baj van, "mert ezek ugyanolyanok" mind egyformák, és mind azt akarja, mindig, "a többségnek ártani..."
Ez a kollektív bűnösség elve.

Gery87 2024.05.11. 09:12:30

@alöksz róz:

Az ukránt, ha szőke, kék szemű és bugyimodell teste van...

Gery87 2024.05.11. 09:15:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Azért értelmetlen meg nem jelent semmit, mert neked nem jelent semmit és el akarod bagatellizálni.
Ami nincs meg butaság az ugye vita képtelen is....
hm.

Te az "olvasott és nyelveket beszélő" ilyenkor átmész ebihalba.

Kibaszott törzsi reflexek, "ami az én buborékomon kívül van az nem is létezik, vagy csacskaság."

Gery87 2024.05.11. 09:17:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

jé, ezt ezredszerre sikerült felfogni?
Aztakurva, remélem holnap még emlékszel rá.

alöksz róz 2024.05.11. 10:06:43

@Gery87: szerintem nem ez volt az állítás, ezt csak te magyaráztad bele

Tapi2021 2024.05.11. 10:52:37

@Gery87: "Semleges idegenek, értem.
De egy kínai orvos az nyilván be van szervezve a kínai kommunista pártba. Az nem jó.
Értem.."

Szalmabáb! Már megint nem arra reagálsz, amit én írtam, hanem költöttél egy alternatív verziót.
Értem.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.11. 10:54:22

@Gery87:

Senkinek se jelentenek semmit. Ezek üres frázisok, mindenki mást ért alattuk.

Tapi2021 2024.05.11. 11:00:40

@Gery87: "az etnikai alapú csoportok "dominanciával" van bajotok, de csak ott ahol hatalommal jár, meg pénzzel."

Nyilvánvalóan a fontos területeken számít, ahol a hozzáféréshez szűk a keresztmetszet. Ez logikus.
Ha van mondjuk az egész országban 50 pozíció egy fontos területen, és abból mondjuk - kiszorítósdi miatt, ahogy írtam, mert azokat veszik be maguk közé, akik hasonlóak és elvétve adnak esélyt másoknak - 35-öt egy népcsoport tagjai töltenek be, jóval a létszámarányuk fölötti arányban, az azt jelenti, hogy minden más népcsoportra - a náluk jóval nagyobbakra is - marad 15 hely.

Igen, ez probléma. Lásd újra a hollywood-i példát. Ami ugyanúgy vonatkozik az orvosi, jogászi, újságírói, művész... szakmákra is, ha ugyanaz a helyzet.

Tapi2021 2024.05.11. 11:03:22

@Gery87: "A Pápai állam (régen) olasz lakosainak akár probléma is lehetett volna a származás hisz mindez szubjektív..."

Nem volt az.

Tapi2021 2024.05.11. 11:06:21

@Gery87: "Eleve nem kell kitelepíteni senkit az otthonából!
A kitelepítés a kollektív bűnösség ürügye alapján történt, hogy legyen megint egy kiszolgáltatott csoport amit le lehet rabolni, elvenni földjüket, vagyonukat, ingatlanjaikat és megvalósítani az ígéreteket (földosztás, lakhatás) a többség felé."

Igazad van! Ezt tették a rohadt szocialisták! (A nemzeti és a nemzetközi szocialisták is.)

Soha többé szocializmust! Semmilyet!

Tapi2021 2024.05.11. 11:16:28

@ZorróAszter: Ilyen beszólások mindig, minden országban vannak. De nem "rendszerszintű". Gondolj csak a korabeli magyar pénzre, amelyen öt nyelven volt a címlet, és hasonlókra.
A kelet-európaiakat nyugaton máig lenézik, és beszólnak. Sőt, egykori nyugat-német ismerősök a visszacsatolt kelet-németekre is mondanak dehonesztáló dolgokat.

Ez az un. "szalon-zsidózásnak" felel meg kb.

De nyilván te is, ahogy Gery szándékosan próbálod ezekkel semlegesíteni azt a tényt, hogy a zsidó és a cigány népcsoportok a puliszkánál komolyabb kérdésekben kerültek/-nek a fókuszba.

Tapi2021 2024.05.11. 12:33:58

@Gery87: "Aztán meg hopp, mások kerültek hatalomra.
Ők a zsidók helyett/után most a svábokat fosztották ki.
Ilyen ez a magyar állam."

Nos, ezek akkor történtek, amikor jött az egyik szocialista diktatúra és megtetette a helyi bábjaival, aztán a másik szocialista diktatúra, amely megtetette ezt a helyi bábjaival!

Tapi2021 2024.05.11. 12:35:45

@Gery87: "Igen mind tudjuk hogy mi történt 45 és 50 között a szovjet megszállási térségben.....milliókat telepítettek ki.

Ha most ezt valamiféle szembesítésnek szántad vagy érvnek akkor beszoptad.
Már megint aranyhal üzemmódban vagy."

Már miért is? Nem tények a tények?
Vagy, ha neked zavaróak, csak akkor nem?

Tapi2021 2024.05.11. 12:39:58

@Gery87: "Hami magyarok kibasszuk a svábokat a hazájukból, ugyan ezen logika és elv alapján a csehek nem tehetik ezt meg a magyarokkal?
És ha igen akkor milyen alapon tiltakoznánk ez ellen?"

Egyrészt semmi összefüggés nincs aközött, hogy innen kitelepítettek - kollaboránsnak tartott németeket - nyilván szovjet nyomásra, és aközött, hogy magyarokat Csehszlovákiából.

Másrészt, a németek elfoglalták Csehszlovákiát és csináltak is ott némi terrort, a magyarok meg nem!

Kifejezetten magyarellenes agitáció ezeket egy lapon említeni és egyenlőségjelet tenni közéjük!

Tapi2021 2024.05.11. 12:45:30

@Gery87: "Ha felszámolod a szegénységet, nem lesz gazdag/szegény dilemma."

És ezt a jól működő magánalapú, tehát kapitalista gazdaságon BELÜL kell megtenni! A megtermelt javak megfelelő, méltányos újraosztásával.
Olyan bérekkel, amelyekből a legalsó DOLGOZÓ réteg is megfelelő színvonalon élhet.

A nyugati jóléti államokban ez megvalósult. Ezt kellene nem szétkúrni, mint most teszik, és kiterjeszteni oda is, ahol még nincsen.

Tapi2021 2024.05.11. 12:51:28

@ZorróAszter: "A szocializmus nem holdbéli tájat hagyott maga után, mint Horthyék."

Demagóg!

A szocializmusnak volt több, mint negyven BÉKEBELI éve, és durva adósságot és lemaradást hagyott maga után! Úgy, hogy a fél szocialista világ egységben támogatta a magyar elvtársakat.

Ezzel szemben Horthy alatt egy világháború és az ország kétharmadának elvesztése után FELÍVELT a gazdaság, normalizálták a gazdasági és társadalmi traumákat (ellenséges környezetben is), diplomáciai úton visszaszerezték az elvett országrészek közel felét...
Aztán MÁSOK csináltak egy új világháborút!

Kicsit más viszonyok között működött a két rendszer.

Tapi2021 2024.05.11. 12:53:47

@Gery87: ""Nem az én példám, de gondolom ugyanazért: összezárnak és korlátozzák a versenyt a szakmában - mint a zsidók hollywoodban! -, tehát mások hozzáférését."

Ez csak sejtés."

Hát, ööö... Ez komoly? Csak sejtés?
Ne már.

Tapi2021 2024.05.11. 12:56:02

@Gery87: "meg vannak akikel nincs de ez sose volt feltétele annak hogy kirakjuk őket innen!

Ez az igazság."

Szerintem sem, de ezt beszéld meg a szocialista elődeiddel, akik elkövették ezeket!

Tapi2021 2024.05.11. 14:21:46

@Gery87: "Az az állítás amit Birca is eröltet hogy a kisebbség az mindig mindenhol egy "nagy kollektív tudat" aminek tagjai hangyaként egyformák, ha valakivel, egy részükkel baj van akkor minddel baj van, "mert ezek ugyanolyanok" mind egyformák, és mind azt akarja, mindig, "a többségnek ártani..."
Ez a kollektív bűnösség elve."

Ez megint csak a te saját, tudatos félreértelmezésed, szalmabáb, mert ilyet sem Birca, sem én nem írtunk.
Ellenben valós dolgokat XYZ szakmákban, bizonyos országokban, igen. Amik tények, vagy tények voltak.

Gery87 2024.05.11. 21:16:50

@alöksz róz:

Nem én, az volt az állítás "jobb a harmónia, mindenki legyen a helyén, aki amennyin van, annyival legyen minden területen...".

Gery87 2024.05.11. 21:17:38

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Egy példát nem tudtál mondani a jelenből.
Brit Malaljzia meg 60 éve volt.

Gery87 2024.05.11. 21:19:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Jó hátnem meglepő hogy ezt mondod.
Mert hát a magad elveid is úgy hajlítod ahogy épp jólesik.

Gery87 2024.05.11. 21:20:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Eddig ennél könnyebb dolgokat se sikerült megértened a baloldalról....

Gery87 2024.05.11. 21:20:43

@Tapi2021:

"Igen, ez probléma. Lásd újra a hollywood-i példát. Ami ugyanúgy vonatkozik az orvosi, jogászi, újságírói, művész... szakmákra is, ha ugyanaz a helyzet."

Szerintem ezekbe pont nem számít az etnikai háttér...

Gery87 2024.05.11. 21:22:09

@Tapi2021:

Nyugodjál le, a haverjaid is benne voltak, a tőkés rohadt gecijeid pont ezt csinálták.

Gery87 2024.05.11. 21:24:44

@Tapi2021:

Mint mondtam én ezeket nem védem.
Felőlem szidhatod őket.
Annyira ne strapáld magad tehát.

Gery87 2024.05.11. 21:30:10

@Tapi2021:

"Egyrészt semmi összefüggés nincs aközött, hogy innen kitelepítettek - kollaboránsnak tartott németeket - nyilván szovjet nyomásra, és aközött, hogy magyarokat Csehszlovákiából."

Á, nem lófaszt, semmi összefüggés nincs, csak épp mindkettő kollektív bűnösség alapján tette ezt!
Amit ugye fasság és népírtás.

"Másrészt, a németek elfoglalták Csehszlovákiát és csináltak is ott némi terrort, a magyarok meg nem!"

Tehát ha egy rendszer, rezsim csinál valamit akkor az ő népükhöz tartozókat - itt 3,5 millió németet - azt meg lehet kollektíve büntetni?

Tehát ha Orbán csinál valami rosszat akkor téged meg engem mint magyart, meg aki vele van egy nemzetben, szintén meg lehet büntetni....hm.

Hát akkor Brüsszel végül is jogosan tartja vissza a pénzt szerinted?:)

"Kifejezetten magyarellenes agitáció ezeket egy lapon említeni és egyenlőségjelet tenni közéjük!"

Nem, nem az, ez puszta tény és igen pont ugyanolyan rohadékság volt. Az hogy ez a tény "magyarellenes" megint a szokásos fasság.

Elmentek ti a picsába már ezzel.

Gery87 2024.05.11. 21:30:34

@Tapi2021:

A tőke nem érdekelt ebben.

Gery87 2024.05.11. 21:32:52

@Tapi2021:

Nem az elődeim, az "elődeim" 56-ban a szovjet ellen harcolt, őket Kádár '57-ben felakasztotta kedves aranyhal barátom, szóval....hiába töröd magad ezzel.

Tapi2021 2024.05.11. 22:33:06

@Gery87: Újra leírom: a kollektív bűnösséggel, kitelepítéssel... a hatalomra segített SZOCIALISTÁK jöttek és éltek!

Akiket egy diktatúra ültetett a nyakunkra.

Nem, nem értek ezzel egyet. Ahogy a szocialisták más dolgaival sem.

Az utódállamokban meg nem kellett semmiféle bűn a magyaroknak a kollektív bűnösséghez és kitelepítéshez, elég volt, hogy a saját földjükön élők voltak, akiket a győztesek ÖNKÉNYE juttatott pária helyzetbe. Az utódállamokban a földünket akarták, nem a magyarokat kellemetlen kisebbségként akik a saját földjükön élnek, ott, ahol az utódállamok népeinek semmi keresnivalójuk nem volt. Legalábbis államként.

Tapi2021 2024.05.11. 22:35:32

@Gery87: "Nem az elődeim, az "elődeim" 56-ban a szovjet ellen harcolt, őket Kádár '57-ben felakasztotta kedves aranyhal barátom, szóval....hiába töröd magad ezzel."

Ők a szocialista elvtársaid szerint reakciós ellenforradalmár nácik voltak!

Gery87 2024.05.12. 02:15:31

@Tapi2021:

"a kollektív bűnösséghez és kitelepítéshez, elég volt, hogy a saját földjükön élők voltak, "

mint a svábok.

"akiket a győztesek ÖNKÉNYE juttatott pária helyzetbe."

mint a magyar állam önkénye.

" Az utódállamokban a földünket akarták, nem a magyarokat kellemetlen kisebbségként akik a saját földjükön élnek, "

mint a svábok, tótok birtokait, ingóságait...

"ott, ahol az utódállamok népeinek semmi keresnivalójuk nem volt. Legalábbis államként."

Soviniszta duma.

Gery87 2024.05.12. 02:16:40

@Tapi2021:

Hazudtak, ahogy az önkény és a zsarnokság általában, ahogy mai elvtársaid is!

ZorróAszter 2024.05.12. 09:49:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A szocializmus nem azonos az állami tulajdonnal."

Mert bizony én azt írtam hogy azonos.

Vagy mégsem?

ZorróAszter 2024.05.12. 12:21:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Több dologra is. Például a propaganda azt is elfeledteti, hogy a kommunizmus nem holdbéli tájat hagyott maga után.

Illetve hogy a vállalatok 10%-nak felszámolása Nyugaton egy átlagos kis válság.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.12. 12:24:30

@ZorróAszter:

Persze hogy nem, hiszen nem háborúban bukott meg a kommunizmus.

ZorróAszter 2024.05.12. 12:32:55

@Tapi2021:

"Demagóg!"

Muhahahaha!!!

:o)

"A szocializmusnak volt több, mint negyven BÉKEBELI éve, és durva adósságot és lemaradást hagyott maga után! Úgy, hogy a fél szocialista világ egységben támogatta a magyar elvtársakat."

Valamivel több min 20 milliárd dollárt, ma több mint 100 milliárd az államadósság. Orbán által előállított növekmény több mint 50 milliárd dollár.

"Úgy, hogy a fél szocialista világ egységben támogatta a magyar elvtársakat."

Magyarország nagyjából átlagosan volt elmaradott. Legfeljebb a Szovjetunió adott támogatást.

"Ezzel szemben Horthy alatt egy világháború és az ország kétharmadának elvesztése után FELÍVELT a gazdaság, normalizálták a gazdasági és társadalmi traumákat (ellenséges környezetben is), diplomáciai úton visszaszerezték az elvett országrészek közel felét..."

Akkor kinek kellett milliószám egyenként pár tízholdas földet osztani 45 után?

Kik fogadták el ezt az alamizsnát milliószám, ha nem voltak milliószám a koldusok?

"Aztán MÁSOK csináltak egy új világháborút!"

Horthynak nagy szerepe volt abban, hogy a nácik kitörtek az ocsmány fajelméletük okozta elszigetelődésből.

Enélkül a segítség nélkül nem indíthattak volna háborút.

Horthy kényszerítette a kelet-európai "aljanépeket" Hitler kegyeiért való versengésre. Holott összefogni kellett volna ellene.

Horthy is tudta, hogy ha Hitler győz, akkor itt ma Gross-Ungarn van Nagy-Magyarország helyett, magyarok nélkül.

ZorróAszter 2024.05.12. 12:43:33

@Tapi2021:

"Ilyen beszólások mindig, minden országban vannak. De nem "rendszerszintű". Gondolj csak a korabeli magyar pénzre, amelyen öt nyelven volt a címlet, és hasonlókra.
A kelet-európaiakat nyugaton máig lenézik, és beszólnak. Sőt, egykori nyugat-német ismerősök a visszacsatolt kelet-németekre is mondanak dehonesztáló dolgokat."

Trianont ezeknek köszönhetjük, nem Kun Bélának vagy Károlyinak. Kazinczyék kezdték el mondogatni mindezt, Mocsáry és mások. Mindig voltak kb. 10%-nyian a 100 év alatt. De az volt a válasz, hogy nem kell félni: Mindig lesz elég kötél és golyó a tótoknak, oláhoknak, rácoknak ha nagyon ugrálnak.

"De nyilván te is, ahogy Gery szándékosan próbálod ezekkel semlegesíteni azt a tényt, hogy a zsidó és a cigány népcsoportok a puliszkánál komolyabb kérdésekben kerültek/-nek a fókuszba."

Én nem semlegesítek semmit.

Cigányok:
Marc Castillon - Zigeunerfrage im Südosten

„Wie sehr jedoch viele Nationalsozialisten noch nicht einmal wussten, wer überhaupt zu den Zigeuner zu zählen sei, zeigt uns der Ausspruch Hitlers, auch „alle Ungarn seien Zigeuner”, dessen "Kenntnisse" augenscheinlich wohl nicht über landläufige Klischees und absurde Anekdoten über den Zigeuner hinausgingen, wie auch Gilsenbach treffend feststellen musste.”

„Azt azonban, hogy hány nemzetiszocialista nem is tudta, kit kell a cigányok közé sorolni, mutatja Hitler azon kijelentése, hogy „minden magyar cigány”. Akinek „tudásában” láthatóan csupán a cigányokról szóló közhelyes klisék és abszurd anekdoták szerepelnek, amint azt Gilsenbachnak is találóan meg kellett állapítania.”
-----------------------------------
Ez nyilván az a szólás, hogy a magyarok egy elcigányosodott zsidó-török nép, akiket vissza kell telepíteni oda ahonnan jöttek, az Uralon túlra.

A nemrég látott sváb kitelepítésről szóló dokumenrumfilmben mondják különböző helyekről különböző helyekre kitelepített svábok, hogy az ottani németek "magyar cigányok"-nak mondták őket.

Nevem senki. 2024.06.21. 16:26:54

@Gery87:

"Gery87
2024.05.07. 20:29:10
@Nevem senki.:

:D

Nem kell félni?
Láttad te hogy mindenhol megtelik a tér ahová megy?
Orbán mikor gründolt ilyet össze utoljára? 20 éve?
Fogytok.

Persze én nem támogatom a jobberét, de mindenképp pozitív hogy egyre kevesebb a fideszes."

Ezek után ezt átgondolhatod újra. Láttad te mennyien voltak a békemeneten? Aztán MP szombatra meghirdetett őrjöngésén a Kossuth tér még félig sem telt meg.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása