magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Mi lesz a választási eredmény?

 

A jóslatoknál a legnehezebb ott jósolni, ahol az ember részese az egésznek, azaz félig-meddig drukkoló. Így jellemzően igyekszem jóslataimat kalibrálni e szerint.

A múltkor - 2022-es országgyűlési választás - azonban túlkalibráltam magamat, emiatt csak a Mi Hazánk eredményét találtam el - hogy éppen 5 % felett lesz, a valóságban egyébként majdnem 6 % lett.

Da a Fidesznek csak 50 %-ot jósoltam, miközben 54 % lett. A ballibeknek meg 40 %-ot, miközben 34 % lett.

Amiben nem tévedtem: más nem jut be. Pedig a legtöbben akkor a kétfarkúak bejutásában hittek.

Mostani jóslatom az, hogy 4 párt fog bejutni: a Fidesz, Talpramagyarék új szervezte, a DK, s a Mi Hazánk. Szerintem a kétfarkúak elrontották minden esélyüket a rendkívül rossz kampányukkal.

A Mi Hazánk éppen be fog jutni, 1 mandátumra elegendő szavazatuk lesz. Ők kifejezetten jól kampányoltak.

Talpramagyarék katasztrofális csapást fognak mérni a DK-ra. Közel lesznek a 20 %-hoz, sőt talán kicsit felette míg a DK közelebb a 10-hez.

A Fidesz pedig 50 % körül lesz. Talán kicsit alatta, talán kicsit felette.

Összegezve azt mondanám: 49-22-11-6 a %-os arány a 4 bejutónál. Azaz mandátumban: 12-5-3-1.

Ami jó hír lenne, sok szemszögből is:

  • vége a Nomentumnak, az MSZP-nek, a P-nek,
  • a túl szemtelen kétfarkúak vissamennek viccpárt státuszba,
  • hatalmas belharc lesz a ballib táborban.

Az ideális kimenet: Talpramagyar megsemmisíti a ballibeket a DK-n kívül, majd elveszti támogatottságát 2026-ig. Erre nagy az esély.

Egy hete egyes felmérések a DK-t már 10 alá számolták, a Tiszát meg 30 fölé. Szerintem ez kizárt, a helyzet megváltozott. Talpramagyar Péter két hatalmas hibát vétett:

  • egyrészt nem "hekkelte" meg az állami tv-ben a vitát,
  • másrészt nem egyértelmű üzenetet küldött az "orosz kérdéssel" kapcsolatban.

íme az egyik fatális hiba: Peti nem ismerte fel, hogy neki a ballib szavazóknak kell megfelelnie, nem a fideszeseknek

Címkék: közélet
141 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr7118414441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boldeone2 2024.06.07. 12:59:18

Vagyis a tökéletes diktatúra kiépülésének szurkolsz? Mert az ellenzék megsemmisülése pontosan azt jelentené...

Egyelőre megvárnám a vasárnapot es utána elemeznék, de remélem a messiásvárok észhez kapnak- Magyar Péter nem váltja meg a világot - és azokra szavaznak, akik eddig a legtöbbet tették Brüsszelben és itthon is az elnyomó rezsim ellen...

Boldeone2 2024.06.07. 13:05:41

Arra mondjuk nem látok esélyt, hogy az ellenzék végleg eltűnjön, mert az Orbánnak, a szélsőjobboldali, fasisztoid jellegű politikának stabil bázisa van Budapesten
A fiatalok és az értelmiség többsége Orbán- ellenes, csakhogy kevés a fiatal, kevés a diplomás...

A választást a buta, könnyen befolyásolható tömegember dönti el az ilyen anakronisztikus társadalmakban, ahol a népbutítás, a goebbelsi - propagnda uralja a köznyilvánsosságot.

Boldeone2 2024.06.07. 13:07:32

fasisztoid jellegű politikának stabil bázisa van Budapesten" - NINCS Budapesten

Budapest népe progresszív, liberális

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.07. 13:15:03

Az ideális kimenet az lenne, amitől Puzsér retteg pár bejegyzés óta. Az a bizonyos nemzeti radikalizmus.

Ámde Táska. 2024.06.07. 13:17:04

@Boldeone2: a tiszteled baszodanyád, a tisztelet. Na az hol van ilyenkor, német? istenökre.

Bunyevác bozgor Radu szekuritáte.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.07. 13:20:01

@Deak Tamas:

Amióta meglibbant teljesen Puzsér, mindig az a jó, amit ő nem akar.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.07. 13:23:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: sose volt ő más. Én azóta szeretem amikor még a sporttévében osztotta az észt, és mindenkit megvádolt, hogy a saját kedvenc csapatai szempontjaiból néz mindent, csak ő nem. Mindezt tette Juventusos pólóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.07. 13:26:16

@Boldeone2:

Bp-en is relatív többségben van a nemzeti oldal, csak nincs abszolút többsége.

Lásd most a Nomentumot, immár nyíltan a gyerekkúrók és a drogosok szavazaiban reménykednek.

Boldeone2 2024.06.07. 13:30:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Budapesten nincs többsége a Fidesznek, a "nemzeti oldal " ott gyenge

A Momentumra szükség van, egyébként +1 szavazat Orbánnak. Valóban túltolták a hülyeséget: eutanázia, LMBT - kérdés...
Kár érte...Ez hiba volt

Nehéz helyzetben van az ország...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.07. 13:30:40

@Boldeone2:

Nehéz demokratikus választást nyerni az elit szavazataival.

Az elit ugyanis mindig egy törpe kisebbség.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.07. 13:31:40

@Boldeone2:

Úgy tűnik, Soros gazda ismét elszámolta magát.

Ami jó hír a kisembereknek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.07. 13:39:23

@Boldeone2:

Ami rossz, azt meg kell semmisíteni.

Gyurcsány csak maradjon, nem gond, ő úgyse tud sose megnőni. Jó lesz madárijesztőnek.

De mondjuk a Mi Hazánk vagy a korai LMP típusú ellenzék se gond, ezek nem magyarellenesek. Magam is szavaztam az LMP-re normális korában.

De hogy magyarellenes kétfarkúak és nomentumosok, maszoposok nem kellene, az 100 %.

Boldeone2 2024.06.07. 13:50:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Soros Györgyék nem akarják hogy ilyen sok kis ellenzéki párt legyen, mert Magyar Péter többek között a Momentumtól vett el szavazókat, miközben ők már bizonyítottak....

Azt, hogy Magyar Péter mit akar, nem tudja senki, de innentől kezdve kétpárti lesz a politika, mert ilyen a választási rendszer is : a kontinentális plurális demokráciától idegen a választási rendszer

Ez azért tragikus, ami most van, lényegében a plurális demokrácia felszámolódása folyik Magyarországon

Boldeone2 2024.06.07. 14:01:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Lengyelország jóval fejlettebb ország, ott működik

A nagyvárosi polgárság ott valóban erős, sok nagyváros van...

A keleti rész a konzervatívabb, vallásosabb...

A Pis- el csak ideológiai propblémák vannak, de nem annyira vészes. Kevésbé antidemokrata, mint a Fidesz...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.07. 14:03:53

@Boldeone2:

A ma feladata: az euroatlantizmus és a polgári rend ütése-vágása.

GyMasa 2024.06.07. 14:05:52

@Deak Tamas:
Igen, Róbertnek mindig is voltak ilyenféle problémái.
Mint, amikor elmondta Varga Ádámnak a Fair Right csatornán, hogy ő egy polgár, aki szívesen elmondja a véleményét ha fizetnek neki azért.
És, ezt végig tudta mondani nevetés nélkül.
És, mindezt abban a kontextusban, hogy Ádámot lepropagandistáza, mert őt fizetik azért, mert a konzervatív sajtó tagja (értsük, nem ellenzéki), ellenben azzal nincs semmi baja, ha ő ellenzéikként pénzt kap azért, hogy nyilatkozik...
www.youtube.com/watch?v=1YfE_P4BYR0

Boldeone2 2024.06.07. 14:09:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Amúgy igazad lehet, Birca....Az ellenzék kicsinálja magát ezzel a politikával..

Most nézem Karácsony face oldalát, és mit posztol ki ebben a kritikus helyzetben:

"Kezdődik a Pride hónap, és mint az elmúlt öt évben, most is kikerült a Városházára a szivárványos zászló. Mert ott a helye"

Így tönkretesznek mindent...Legalább a vasárnapot megvárhatta volna már ....

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.07. 14:17:02

@Boldeone2:

A ballibek minden pénzt ellopnak.

A Fidesz meg elkölti a pénzt a kampányra, pl. tanácsadókra.

Egy múltkori vitában mondta az egyébként abszolút ballib Lakner: a fideszes korrupció azt jelenti, a pénzből a fideszes ember épít magának egy jakuzit, majd átadja a pénz felét a helyi Fidesznek, a szoci korrupció 2010 előtt meg azt: a szoci ember épít magának egy jakuzit, majd mellé még egyet.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.07. 14:20:31

@GyMasa: a második mondattal nincs semmi gond. Ismerek személyesen híres embert aki ugyanezt mondta amikor interjút kértek tőle, a hüledező kérdezőnek visszamosolygott: Kereskedelmi televíziótól jöttél. Kapott 10 ezer forintot :)

Amúgy minden ácsi, vissza, itt a csodafegyer, teljesen más lesz minden, ha ez a csodafegyver elsül !!!

www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02K5nYNyTNkprstdRCyngQeydg3EhCRwFMkgkwQGY3TEXfLA74UUkjnzki5T32KNVpl&id=100064811375813

ZorróAszter 2024.06.07. 15:10:15

Az hogy mi lesz a választás eredménye vasárnap, az már pár hónapja eldőlt, csak mi még nem tudjuk, milyen választási eredményt állítottak be Magyarország valódi urai. És azt sem tudjuk, hogy milyen pedagógiai üzenetet szánnak az eredménynek.

ez a nevem senki 2024.06.07. 15:17:00

azé
rt jó hogy Viktor! le
győz
te a hábó
rús uszí
tó bal
libcskákat

alöksz róz 2024.06.07. 15:26:37

fidesz 43
talpramagyar 27
dk 11
mihazánk 7
kutya 4-5
nomentum 2

alöksz róz 2024.06.07. 15:28:35

@Boldeone2: "a Momentumtól vett el szavazókat, miközben ők már bizonyítottak...." :DDD

alöksz róz 2024.06.07. 15:31:04

@alöksz róz: ja, lmp kimaradt...
akkor kutya 3-4%
lmp 4-5%

GyMasa 2024.06.07. 16:15:30

@Deak Tamas:
Húúú, bazzeg...
AZért nem kicsit vannak ezek intellektuálisan beképzelve maguktól...
Mekkora szerencse, hogy nem vagyok fenn a facebookon!

élveteg 2024.06.07. 16:22:29

Én már azon gondolkodom hogy mi van ha az egész valami oltári színjáték Adott a Varga judit férje aki ki tudja miféle dolgokat művelt a házassága alatt ( a Varga judit biztos tudja !! ) Elváltak Aztán a válás után választás elé állították Te kisöreg most eljátszod ezt a szerepet

alöksz róz 2024.06.07. 16:28:05

@élveteg: nem úgy volt, hogy nem a melós dolga a gondolkodás?

élveteg 2024.06.07. 16:32:04

@alöksz róz:

Néha azért jól esik :))))))

élveteg 2024.06.07. 16:40:57

@alöksz róz:

De már másnak is gyanus ez a Magyar Péter ügy :

mandiner.hu/belfold/2024/06/a-csodas-feszbukertelmiseg-es-az-egyeb-magyar-szurkeallomany-szerint-itt-minden-orban

"A Megváltó maga is elismerte, hogy nemsokkal megváltósága előtt Mészáros Lőrinc cégénél járt állásinterjún. Nekem csak egy kérdésem van, illetve kettő. Mi van, ha azt az állást meg is kapta? És az állás az, amit most látunk?”"

alöksz róz 2024.06.07. 16:49:01

@élveteg: és az nem gyanús, hogy ferenc testvér mindig a legrosszabb módon és pillanatban trollkodja meg az ellenzéket?

alöksz róz 2024.06.07. 16:50:14

@élveteg: hontról régebben azt hittem, már nem fideszes.
de tévedtem.

élveteg 2024.06.07. 17:13:15

@alöksz róz:

Mondom én Színjáték az egész egyébként Lehet hogy a Magyar Péter póráza a fidesz kezében van de lehet hogy nem Ha igen akkor majd ha elvégezte a dolgát rántanak rajta egyet aztán ......... Ha meg esetleg nem így van akkor 26-ig még szétgyilkolják egymást a Dk-val A fidesznek csak hátra kell dőlnie

alöksz róz 2024.06.07. 18:15:41

@élveteg: de a fidesznek az nem jó, ha a dk eltűnik a süllyesztőben.

Nevem senki. 2024.06.07. 18:17:13

A múltkor már jósoltam azóta kicsit változott.

A pár héttel ezelőtti jóslatom:

Fidesz 12 képviselő
Tisza 3
DK 3
MiHa 3

Most így gondolom.

Fidesz 13 képviselő
Tisza 4
DK 2
MiHa 2

Ennek ellenére azt gondolom már apad a Tisza. Már vannak csalódott Tisza szavazók akik visszamentek a MoMo-hoz, de nem elegen ahhoz hogy Cseh Atka bejusson.

Nevem senki. 2024.06.07. 18:20:14

@Boldeone2: "és azokra szavaznak, akik eddig a legtöbbet tették Brüsszelben és itthon is az elnyomó rezsim ellen..."

Innen ismerhető fel a tipikus nomentumos dk szavazó.

2024 2024.06.07. 18:20:26

Az ideális kimenet: Talpramagyar megsemmisíti a ballibeket a DK-n kívül, majd elveszti "támogatottságát 2026-ig."

És kihez fognak menni (visszamenni) a kiábrándult hívek? A megsemmisített/legyöngített pártocskák főnixként támadnak fel poraikból? Az én véleményem az, hogy a MP körüli hype most már ki fog tartani a '26-os választásokig. Ha csak közben ő maga nem hibázik valami óriásit, de mivel az orsz.gyűl.-i választásokig már nem lesz semmi érdekes esemény, úgy normális, ha a rajongás addig megmarad.

2024 2024.06.07. 18:25:13

1. A Tisza Strasbourgban hibázhat nagyot, ha az EPP tagjaként beáll az Ukrajnát pénzzel, fegyverrel és katonával támogató kórusba, kiáll a bevándorlás erőltetése és a migránskvóta mellett, valamint azonosul az lmbtq tanokkal.

2. 2026-ban összeáll Gyurcsánnyal.

Boldeone2 2024.06.07. 18:41:40

@2024: A Tisza Strasbourgban hibázhat nagyot, ha az EPP tagjaként beáll az Ukrajnát pénzzel, fegyverrel és katonával támogató kórusba"

- Minden normális párt így tesz, mert a közös érdek az agresszor megfékezése, Ukrajna integrációja

A migránskvóta nem jelent mást, mint szolidaritást pl az olasz kormánnyal, pénzzel kiváltható

Ezek MIND közös európai ügyek, tehát a renegát álláspont nem járható út, sőt káros!

Nevem senki. 2024.06.07. 18:44:48

@2024: Azt látom hogy MP rálépett az MZP-i útra a szerencsétlen kiszólásaival.
MZP: Ostoba szavazók, keresztrejtvényt nem tudnak megfejteni, trágyával etetett gombák stb... Ez okozta a vesztét. Persze amúgy is vesztett volna, csak kisebb mértékben.

MP: Szégyelje magát a plébános úr, szégyeljék megukat, a fideszes egy kihalófélben lévő állatfaj. S 26-ig még mennyi ehhez hasonló hülyeséget fog összehordani. Ugyanazon az úton halad mint MZP és ugyanaz is lesz a sorsa.

Boldeone2 2024.06.07. 18:46:30

@Nevem senki.: Innen ismerhető fel a tipikus nomentumos dk szavazó."

- Én csak a tényeket mondom, ami nyilván az eltorzult, százmilliárdokból fenntartott rezsimben meredeknek hangzik, de az EP többsége kimondta: "hibrid választási autokrácia "

Akkor miről beszélünk? Lehet ezt szépíteni, de ez egy kvázi állampárti/ pártállami rezsim, Orbánt a saját maga által kreált szisztémában lehetetlen leváltani, ezért igen, mondható, hogy elnyomó rendszer

Boldeone2 2024.06.07. 18:49:50

@Nevem senki.: Ostoba szavazók, keresztrejtvényt nem tudnak megfejteni, trágyával etetett gombák"

- Erről nekem a fidesz vidékről és a haráron túlról felbuszosztatott szavazói jutnak eszembe: ostoba gombák...

Annyi igaz: a százmilliárdokból fenntartott orbáni propagandagépezet lesben áll karaktert gyilkolni...

alöksz róz 2024.06.07. 18:53:31

@Boldeone2: a főpolgármesternek budapesttel kéne foglalkozni.
nem a közös európai ügyekkel.
meg a miniszterelnök-jelöltséggel. vagy az országos dk-kampánnyal.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.07. 19:05:59

@2024:

Az már más kérdés. Most a ballibek veresége elég eredmény.

Boldeone2 2024.06.07. 19:07:07

@alöksz róz: Egy normális országban igen, de ez nem az...Belpolitikai polgárháború van...

gigabursch 2024.06.07. 20:44:14

Akkor én is tippeltek:

Fidesz: 58%
Poloskáék: 8%
D(obrev)K(lára): 14 %
Mi Hazánk Mozgalom: 9%
MKKP: 7%
LMP: 3%
Összes többi: 3%

Nevem senki. 2024.06.07. 21:10:04

@Boldeone2: Megnyugtatásul. Ha a régi választási rendszer lenne, ugyanúgy 2/3 lenne.

Nevem senki. 2024.06.07. 21:11:54

@Boldeone2: Nem kell lesben állni. Gyilkolják ezek saját karakterüket önállóan is.

Nevem senki. 2024.06.07. 21:13:56

@gigabursch: Ezt vágy vezérelt tippnek érzem, de elfogadom.

Gery87 2024.06.07. 21:21:28

" 4 párt fog bejutni: a Fidesz, Talpramagyarék új szervezte, a DK, s a Mi Hazánk. Szerintem a kétfarkúak elrontották minden esélyüket a rendkívül rossz kampányukkal."

A Döbrögik, egy szektapárt, egy álszoci libsi tőkés családi vállalkozás, meg a posztfasiszták....meg egy füves viccpárt, akik Saskabaré szintre süllyedtek.
Megint nincs kire szavaznom:)

Gery87 2024.06.07. 21:22:26

@Deak Tamas:

Igen, tudjuk, alig várjátok hogy lehessen megint nyilaskodni te faszfej.

Gery87 2024.06.07. 21:26:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Vagy, Soros leszarja az egészet, ezek maguktól ilyen hülyék.

Gery87 2024.06.07. 21:28:12

@GyMasa:

Puzsér annyit mondott: bárkihez elmegy elmondani a véleményét ha azt szabadon megteheti és fizetnek érte.

alöksz róz 2024.06.07. 21:38:38

@Gery87: lehet másnak a véleményét is elmondja ő.

te elmondanád más véleményét, ha fizetnének érte?

2024 2024.06.07. 21:38:41

@Nevem senki.: Márki-Zay úgy állt bele a gyurcsányista ellenzékbe, miközben szövetkezett velük, hogy ő magának nem volt mérhető támogatottságú pártja. Magyar Péterrel más a helyzet. Az otromba, jellemzően a kormányoldal felé való megnyilvánulásai nem zavarják, nem apasztják a szavazótábort. Ez értető. MP támogatói erősen kormánykritikusak, fideszellenesek. Ellenben immáron az EP-ben lévő alakulatként ha beáll a háborúpárti, eLMeBeTeQ kórusba, azzal megpecsételődött a sorsa. A TISZA szavazói között rengeteg a volt mi hazánkos és jobbikos. Az ex- dékás, momentumos nyomoroncok feltehetően még támogatnák is ezekben, de az előbbiek nem. Úgyhogy MP két szék közé fog esni. Manfred Weber már világosan megüzente neki, milyen elvárásai vannak feléje a néppárti tagságért cserébe.

alöksz róz 2024.06.07. 21:39:54

@alöksz róz: "te elmondanád más véleményét, ha fizetnének érte?" - hát attól függ, hogy mennyit, ugye...

alöksz róz 2024.06.07. 21:43:19

talpramagyar nagyon vitézy ellen kampányol

Digitális_Fater 2024.06.07. 21:43:30

Fidesz: 47%
Új szekta: 24%
Fletó-szekta: 12 %
Mi Hazánk: 5%
Kutyák: 4%
Momentum: 3%
LMP: 3%
Összes többi: 2%

Gery87 2024.06.07. 21:48:28

Egyébként...

A hasonlóan "Az istenhátamöge urambátyám korrupt seggluka" címért szintén induló Örményország Köztársasági Pártja 2017-ben még a szavazatok 49%-val 58 mandátumhoz jutott a 105-ből....1 évvel később már 4,7%-ot kapott és be se jutott az örmény parlamentbe.

Konteózni nem akarok, de egy "bársonyos forradalom" itt is lehet még....csak kellő mennyiségű CIA meg gyújtós kell hozzá.

Gery87 2024.06.07. 21:50:42

@alöksz róz:

Nem.
Sok mindent nem csináltam pénzért, ezután se fogok, nem mintha nem jönne jól mint amúgy bárkinek.

Gery87 2024.06.07. 21:51:29

@alöksz róz:

Alexandrácska meg visszalépett érte...

Nevem senki. 2024.06.07. 21:59:44

@2024: "Az otromba, jellemzően a kormányoldal felé való megnyilvánulásai nem zavarják, nem apasztják a szavazótábort."

Ne higgy mindenkit hülyének azon az oldalon. Vannak ott értelmesek is akik nem erre kíváncsiak, hanem arra hogy mit kezdene MP egy Orbán utáni országgal pl.

A Mi Hazánktól meg alig vitt a Tisza szavazót 1 max 2% lehet A kutyákat csapolta meg rendesen, akiket februárban már 14%-ra is mértek, illetve a nomentumot meg a DögKutat.

2024 2024.06.07. 22:08:31

@Nevem senki.: "Ne higgy mindenkit hülyének azon az oldalon. Vannak ott értelmesek is akik nem erre kíváncsiak, hanem arra hogy mit kezdene MP egy Orbán utáni országgal pl."

És az ilyeneket szerinted zavarja, ha például egy templomi menetre kiabál? Nem érdekli őket vagy kaján vigyorral nyugtázták. Őket valóban az érdekli, milyen tervei vannak az országgal.

A Mi Hazánkat össze-vissza mérik. Voltak, akik 5% alá. Szerintem nem jutnak mandátumhoz. Maximum egyhez. Az a mínusz két százalék egy bejutási küszöb környékén tanyázó párt esetében nagyon sokat jelent.

Nevem senki. 2024.06.07. 22:24:18

@2024: Elfelejtettem hozzátenni, miközben nem egy barmot akarnak az ország élére, vagy egy EU lista élére, vagy bármi élére ami az ő életükre kihatással lenne.

A szélsőjobbokat valamiért mindig alul mérik. Ezért is jósolok nekik tuti 2 bejutó helyet, de ha 3 jönne össze azon sem lepődnék meg. 3-ra adok egy 15 - 20% esélyt, de 4-re már 0-át.

2024 2024.06.07. 22:24:51

@Nevem senki.: "A kutyákat csapolta meg rendesen, akiket februárban már 14%-ra is mértek, illetve a nomentumot meg a DögKutat."

Így volt. A Momentumot először nem MP csapolta meg, hanem szavazóinak többsége a 2022-es választások után ment át előbb a Kétfarkúakhoz, aztán MP felbukkanásával onnan tovább a TISZA-hoz. A Momentumot februárban még minden komolyan vehető közvélemény-kutató a bejutási küszöb környékére mérte. Akkor már bajban volt. Onnan esett tovább le áprilisra 2-3%-ra MP miatt. A Jobbik maradék szavazóiról ugyanez elmondható. A déká szavazótáborát viszont közvetlenül a TISZA apasztotta meg.

alöksz róz 2024.06.07. 22:48:28

@Gery87: annyiért se vállalnád?
eléd raknád a papírt, írd alá öcsém, má kapod is.
jövőre megint ugyanez.

Madarász Henrik 2024.06.08. 01:55:24

Szerintem az USA követség fizeti MP kampányát, a múltkor még egész mást mondott ukrán kérdésben, de aztán a nagykövet elmagyarázta hogy mit kell mondania ha pénzt akar. Ez lehetett 2022-ben MZP esetében is, ő is onnan kapta a pénzt, aztán eligazították hogy mit kell mondania a háború ügyében, nem magától volt ilyen hülye.

_Neville 2024.06.08. 11:39:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Peti nagyot ment tegnap az ATV-n, láttátok? Ennyi elfojtott agressziót ritkán látni egy emberben.

Gery87 2024.06.08. 11:43:18

@alöksz róz:

Mivel sose a pénz hiánya okozott problémát, hiányérzetet az életemben, nem ez formált, így nem hiszem...

De eleve abból indulsz ki hogy nem őszinte és le van fizetve.
Miközben erre semmi bizonyíték.

Gery87 2024.06.08. 11:44:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Már Soros házi pszichológusa is vagy?:)

@_Neville:

Ilyenek ezek a fideszesek.

alöksz róz 2024.06.08. 11:58:28

@Gery87: kibicként könnyű ezt nyilatkozni... de megint más, amikor tényleg odateszik. manapság 99%-nál van az a pénz, papám, ebben biztos lehetsz.
ilyenek az emberek, romlik a közerkölcs.
kiben van a hiba?

nem abból indulok ki. meggyőződésem, hogy vitézyt se pénzért támogatja.
de voltak gyanúsan szó szerint visszabüfögött, gyanúsan feladatként kiadott propagandaszövegei puzsérnak is...

Gery1987 2024.06.08. 14:53:52

@alöksz róz:

Olyan helyzetről kérdezel ami nincs és nem is lesz...
mit vársz tőlem mit mondjak, mi lenne a "jó válasz"?
ha eladnám magam az megnyugtatna hogy "más is gyenge" hogy "ez van"...?

Abból tudok kiindulni ami most van, meg ami most vagyok, amit te mondasz az meg nincs és nem is lesz.

"manapság 99%-nál van az a pénz, papám, ebben biztos lehetsz."

Szerintem is.
De ez olyan érvelés minthogy "az ateizmus azért téves, mert a zuhanó repülőn senki se lenne az"!
Olyan erkölcsi helyzetből akarod megítélni a 99%-ot, ami 99,99% eséllyel nem adódik számukra soha.

"de voltak gyanúsan szó szerint visszabüfögött, gyanúsan feladatként kiadott propagandaszövegei puzsérnak is..."

Vagy csak úgy mondja el amit gondol amit már halott máshonnan és kb idéz...
Én is mondtam már olyat, amit mástól hallottam, nem én találtam ki, nem én fogalmaztam meg először, de attól még én is úgy gondolom.

Aztán persze lehet hogy olyan is volt ami mondasz.

gigabursch 2024.06.08. 14:55:48

@Nevem senki.:
A többi sem megalapozottabb semmivel.

Mindenesetre a legutóbbi ilyen tippelgetős blogbejegyzés kapcsán nagyon elmentem a közvélemény kutatóktól és eléggé beletrafáltam a valóságba, még 2022-ben.

gigabursch 2024.06.08. 15:01:39

Lehet egy javaslatom kedves hozzászólók?

Aki tippelt, az a választások után értékelje is ki az eredmények tükrében a saját tippjét.
Remélem mindenki benne lesz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.08. 16:32:02

@Gery87:

Ez közismert.

Soros életcélja, hogy nyitott, liberális, polgári, társadalmakat erőszakoljon Kelet-Európára.

Erre költött milliárdokat. Pedig ebből vehetett volna magának pl. szigeteket is meg hatalmas birtokokat, ahogy más normál milliárdosok szokták csinálni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.08. 16:33:51

@_Neville:

Először nem akartam megnézni, de aztán Hont posztjának hatására megnéztem.

Gery1987 2024.06.08. 17:45:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Erre meg azt szokták mondani, valójában nem az ő pénze, ő egy stróman egy megbízott, mondjuk a CIA pénze, akarat van mögötte, csak azok nyíltan nem tvállalhatjk fel ugye ezt a lobbit, propagandát...

Mára közismert hogy a hidegháború alatt a CIA-nak voltak fedőcégei, tehát ez a konteo sem kevésbé hihető mint a Zelenszky/Majdan féle CIA puccs.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.08. 17:52:05

@Gery1987:

Biztos. De az ő pénze is mindenképpen.

Amit költhetett volna saját magára is.

GyMasa 2024.06.08. 18:44:14

@élveteg:
"És az állás az, amit most látunk?”"
Akkor nekem csak az a kérdésem, hogy mit csinál most a CIA?

GyMasa 2024.06.08. 18:46:54

@Nevem senki.:
" Vannak ott értelmesek is akik nem erre kíváncsiak, hanem arra hogy mit kezdene MP egy Orbán utáni országgal pl. "
Igen, csakhogy az egy elhanyagolható kisebbség...

Gery1987 2024.06.08. 19:05:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Vagy nem, mivel akkor rákoppintanak az orrára.
Ha feltételezzük hogy a vagyona eleve a CIA segítségével jött létre, akkor bizony nem, és hát a múlt tükrében miért is ne feltételezzük?

MEDVE1978 2024.06.09. 09:45:00

VAgy a leírt 12-5-3-1 vagy 11-5-3-1-1. Ez szinte nem is érdekes. A jelenlegi adatok szerint magas a részvételi arány, illetve reggel magas volt a korábbi hasonló választásokhoz képest. Ez elsősorban FIDESZ sikert jelez előre, mivel hajnalban általában a vidéki helyszíneken gyakoribb a szavazás, ahol a FIDESZ erősebb.

Az igazi kérdés, hogy Karácsony Gergely vagy Vitézy Dávid lesz a budapesti befutó, a többi már szinte papírforma.

1. A FIDESZ úgy kommunikálja majd, hogy megnyerték az EU-s választást. Ha néhány budapesti kerületet visszavesznek / korábban ellenzéki vezetésű vidéki nagyvárost, akkor az még bónusz kommunikáció nekik. A főpolgármester választásnál az "elűztük" Gyurcsányt lesz a fő téma, ha Vitézy nyer, ha Karácsony, akkor pedig a "van még feladatunk, hiszen Budapest még mindig a gonosz kezében maradt" téma.
2. A Tisza Párt úgy kommunikálja majd, hogy 4 hónap alatt óriási sikert tudtak elérni, ők a legnagyobb ellenzéki párt. A következő két év feladata náluk, hogy megépítsék a hátterét egy 2026-os indulásnak, mindenhol jelen legyenek. MP majd ehhez kéri a segítségét a választóknak.
3. A DK Szövetség kinyilvánítja, hogy a hamis próféták elvették a terepet az igazi ellenzékiek elől, akik ők. Ha Karigeri nyer, akkor ez lesz a fő pozitív üzenet, ha Vitézy, akkor egy párhuzam, hogy országosan MAgyar Péter, Budapesten Vitézy a FIDESZ zsoldjában áll. A DK és szövetségesei azon lesznek, hogy a következőkben is hiteltelenítsék MP-t és Vitézyt.
4. A Mi Hazánk az egy mandátumot és az egyedi helyi nyeréseket fogja kiemelni azzal, hogy ők az igazi alternatíva.
5. A többiek kérdésesek: a kisebb baloldali, liberális pártocskák szerintem betagozódnak a DK szövetségbe, kivéve az LMP-t, ha Vitézy nyer. Megmarad ilyen választási hobbipártnak a Modern Magyarországért Mozgalom és értelmiségi gyűjtőhelynek a Második Reformkor. MZP-nek szerintem annyi, a kísérlet nem sikerült.

MEDVE1978 2024.06.09. 09:51:17

%-osan az EP választás:

FIDESZ 50%
Tiszapárt 23%
DK szövetség 12%
Mi Hazánk 6%
MKKP 4%

+ Budapesten szerintem Vitézy nyer. (Főként, mert szakmailag sokkal jobb Karigerinél, illetve Karigerinek az elmúlt 5 év folyamatos harccal telt, nem hozott létre sok értéket. A budapestieknek elege van ebből szerintem, hogy ők legyenek a front, viszont a DK és Karigeriék deklarált célja ez: ők az égő láng, ami táplálja a NER-nek ellenállás tüzét.). De nagyon szoros lesz.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.09. 10:41:07

Butapesti felvilágosult diplomás stb:

Általam tisztelt agika én nagyon drukkolok önöket is utalom a Fideszt a DK sokat is Klára asszonya napi szinten tartjuk a kapcsolatot önt is szeretem mert én még Kecskeméti vagyok és tudom hogy majmai Gergőnek szurkolok meg a bal oldanakudv

www.facebook.com/photo?fbid=1061839011966007&set=a.449241099892471

alöksz róz 2024.06.09. 12:27:19

@gigabursch: "Aki tippelt, az a választások után értékelje is ki az eredmények tükrében a saját tippjét." - minek.
kiértékeli az eredmény a tippeket.

max ilyen nagy bölcsességeket lehet hozzáfűzni, hogy lehet nagyobb sikere lesz ennek az atomháborús kampánynak, mint gondoltam. csont nélkül benyelik rengetegen ezt az ostoba hazugságot.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.09. 13:20:49

Még a Fletós videót érdemes megnézni. Van már olyan jó színész mint Marcin Dorocinski !

ok.ru/video/4954991233734?fromTime=884

Tapi2021 2024.06.09. 13:22:13

Kati meg bátran futott Pesten, miután éjjel önkormányzati KÉPVISELŐ JELÖLTKÉNT rongálni járt a Fideszes ellenfele plakátjait.

index.hu/belfold/2024/onkormanyzati_valasztas/2024/06/09/lukacsi-katalin-juhasz-peter-belvaros-szentgyorgyvolgyi-peter-plakatrongalas-video/

Tapi2021 2024.06.09. 13:33:16

@Boldeone2: "és azokra szavaznak, akik eddig a legtöbbet tették Brüsszelben és itthon is az elnyomó rezsim ellen... "

Erről jut eszembe, a Fidesz teljesen kihagyta a kampányból ezek jól dokumentált és igazolt hazaárulásait, amelyekkel brutálisan megkárosították az országot és minden magyart!!!

Nem is értem.
Felvételek, önbevallások - büszkélkedések - sora van ezekről. ???

Tapi2021 2024.06.09. 13:47:37

@élveteg: Valószínű, hogy nem kapott jó állást sehol az elveszettek helyére, és EZÉRT dolgozik benne az ideg és a gyűlölet a Fidesz ellen.

Gondolj bele, tíz-tizenöt évig kapod a havi 4-5 millát, az élet császára vagy, aztán egyszer csak semmit!
Más meg nem alkalmaz egy ilyen embert, főleg nem ennyiért.

Ilyenkor jön a bosszú meg a politika, mert ott tud egy ilyen ember kibontakozni. És jól is számított, mert sok a hozzá hasonló, akiknek ilyen emberre van igényük. Ez kiderült.

Tapi2021 2024.06.09. 13:56:34

@Gery87: "Alexandrácska meg visszalépett érte... "

Mivel vannak ugye számok... Ez volt a racionális döntés, ha nem akarjuk újra Karácsonyt és a DK-t a fővárosunk élén.

OV is elismerte, hogy nem dolgoztak eleget a fővárosi pozícióik megerősítéséért.

Tapi2021 2024.06.09. 13:58:42

@2024: " Őket valóban az érdekli, milyen tervei vannak az országgal. "

Viccnek ez jó.

Tapi2021 2024.06.09. 14:02:51

@Gery87: "De eleve abból indulsz ki hogy nem őszinte és le van fizetve.
Miközben erre semmi bizonyíték. "

Szerintem is sima, őszinte bosszúvágyból indult el ezen az úton. Mert kivették az ötmillás csecset a szájacskájából.
De közben lettek támogatói is...

gigabursch 2024.06.09. 14:23:45

@alöksz róz:
Én mondjuk egyes csatornák és a közvélemény kutatás befolyásolása (ill kísérlete) kapcsán lennék kíváncsi a tükörre.

alöksz róz 2024.06.09. 15:04:23

@gigabursch: de itt mindenki a saját tippjeit adja.

Gery1987 2024.06.09. 15:42:35

@Tapi2021:

Felesleges színjáték volt közpénzből.
Simán mondhatták volna hogy mi nem állítunk jelöltet, de támogatjuk Vitézit.
Ez olcsóbb és tisztességesebb lett volna.

Gery1987 2024.06.09. 15:46:26

@Tapi2021:

Röviden anyagias, erkölcsi nullák vagytok, már el sem tudjátok képzelni hogy más is mozgathat embereket a pénzen kívül.
Az meg hogy egy volt fideszesről és a Fideszről mondjátok el ezt a narratívát, elég önleleplező.

Ezek szerint ti is beismeritek hogy a Fidesz kifizetőhelyeket tart fenn és nem képesség hanem pártagság meg rokonság, haverság alapon szerveződik.

A kérdés már csak miért szavazna ilyenekre bárki.

Ha nem azért, mert ebben semmi problémát nem lát, maga is egyetért vele, hasonlóan morális erkölcsi defekttel bír.

Gery1987 2024.06.09. 15:47:42

@Tapi2021:

Puzsérról beszéltünk.

Tapi2021 2024.06.09. 17:01:11

@Gery1987: Szegénységi bizonyítvány lett volna, ha nem tud a Fidesz saját jelöltet állítani a fővárosban. Így sem dicsőség, hogy ennyire gyengék éppen Bpesten, de legalább volt jelölt.
Aztán jöttek a számok, és minek bukni? Minek gyengíteni azt, akinek nagyobb az esélye a ballibek ellen?

Ez volt a jó döntés.

Ha igazad lenne, akkor eleve minek is indulnak, akiknek eleve semmi esélyük?

Tapi2021 2024.06.09. 17:05:05

@Gery1987: "Ezek szerint ti is beismeritek hogy a Fidesz kifizetőhelyeket tart fenn és nem képesség hanem pártagság meg rokonság, haverság alapon szerveződik."

Sosem volt titok, csak ti játsszátok állandóan a hülyét, hogy aki hatalomra kerül, az országban vagy akár csak az ök-kban, az MINDIG a saját holdudvarnak oszt először.

Csodálkozzatok rá, újra és újra! Mint borjú az új kapura!

Hány Fideszes kapott vezető pozíciót Karácsony alatt a fővárosban? Pl.?

alöksz róz 2024.06.09. 19:53:21

én a telexeset nézem.
júlia még mindig jó nő.

szerintem zavarja h olyan közel ül kéri.

Gery87 2024.06.09. 21:02:41

@Tapi2021:

Én nem csodálkozom ezen, tudok róla, csak nem tetszik, és szerintem ez ellen tenni kéne.
Erről szólt az elmúlt 20 év nálam politikai-ideológiai útkeresés szinten, hogy hogy lehetne többek ezt megszüntetni.

Szemben veletek akik cinikusan elfogadjátok ezt és még örültök is neki ha a "törzsbéli" kerül pozícióba.
És az is aki ebből kilép az áruló és irigy és bosszúálló és persze "ballib"...meg "nem magyar"...

Erre mondta FAM legutóbb hogy "még csak nem is jobbágyok"vagytok, ti a "bunkokrácia" seggnyalói!

Gery87 2024.06.09. 21:23:24

@Tapi2021:

"Aztán jöttek a számok, és minek bukni? Minek gyengíteni azt, akinek nagyobb az esélye a ballibek ellen?"

Ugyan már, tudták előre hogy a csaj nem nyerhet, ez csak színjáték volt, felesleges kör....
Eleve az volt a terv hogy majd visszaléptetik, ezrét is indult egy súlytalan szereplő a NER-ből Alexandra a tökmindegy kategória, olyan mindegy hogy most "visszalépett" nem volt ennek tétje és semmi arcvesztést nem okozott a Fidesznek, Alexának meg elve nem is volt ilyenje.

Tapi2021 2024.06.09. 23:22:25

@Gery87: Ha eleve nem lett volna értelme, minek indították volna?

A Fidesz a legelején is mondhatta volna azt, amit most, hogy szavazzatok Vitézyre.

Tapi2021 2024.06.09. 23:23:53

23 óra 23 perc. Távoli sírást hallok...

Tapi2021 2024.06.09. 23:33:19

@Gery87: "Erre mondta FAM legutóbb hogy "még csak nem is jobbágyok"vagytok, ti a "bunkokrácia" seggnyalói!"

Egy FAM véleménye annyira számít... Kb., mint Boldié meg a tiéd.

Nem értetek egyet. Oké.
De, hogy állandóan jobbágyoztok, bunkóztok minket, azért bőven megérdemeltek pár pofára esést.

alöksz róz 2024.06.10. 00:57:49

@alöksz róz: nem is volt ez olyan rossz tipp

gigabursch 2024.06.10. 09:44:02

@gigabursch:

Tipp és a valóság:

Fidesz: 58% => 44
Poloskáék: 8% => 30
D(obrev)K(lára): 14 % => 8
Mi Hazánk Mozgalom: 9% => 7
MKKP: 7% => 3
LMP: 3% => 1
Összes többi: 3% => 7

Megdöbbentő.
A ner és a bukott ner lovag megvásárolt pártja elhozta a szavazatok ¾-ét az EU-s választáson.

Ami kicsit árnyalja a képet az a megyei önkormányzati választások, egyrészt mert ott nincsenek asszonyverő poloskáék, másrészt a MHM rendre 12-18 % között teljesített, akárcsak a DK (kivéve Budapest), ami picit erősebb volt.

Nem gondoltam volna, hogy a feleségverés ekkora üzlet...

gigabursch 2024.06.10. 09:46:06

@Tapi2021:
Igen, még lehet Szentkirályiból alpolgármester, ha a szavazatszámlálás úgy jön ki.

Serény Vélemény 2024.06.10. 09:46:27

@gigabursch: És mi van akkor, ha csak ezért csinálták föl a P...Petit? Hogy az Eu parlamenti választásokon a fidesz = szuverenista álláspont ne tarolhasson?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.10. 10:49:36

@gigabursch: ami még elgondolkdtató, hogy az elit kerületeknek tartott helyeken a polgármester vagy hülye (=MKKP) vagy balfasz, ezért is kicsi meglepetés Naszályi aszálya. A belpesti kerületekben a külföldi albérlők hozták a tutit, szerencsére a kertvárosban élő normális emberek is.

Tapi2021 2024.06.10. 12:56:51

@Deak Tamas: Komolyan nem hiszem el, amit a pestiek csinálnak.
Értem én, hogy mindenkinek van politikai, ideológiai hovatartozása, de amit pl. a XII. kerben csináltak az már nem is ez, az már a szarok bele magasról, mi lesz itt öt évig kategória.

Ahogy a csak azért is ellenzéki legyen a polgi, főpolgi, nehogy harmonikusan fejlődjön a főváros, sem racionális gondolkodásra vall.
Ha a Bpestiek meg szarnak bele, mi lesz öt évig, akkor utána minek pampognak, hogy minden szar? És azért a kormány a felelős...

Tapi2021 2024.06.10. 12:58:40

@Serény Vélemény: MP megmondta az éjjel, hogy ők nulla forintból kampányoltak! Kétszáz helyen...
Egy kitelepülés, kihangosítás, biztosítás... meg állítólag vagy 20-40 millió. Akkor ez hogy?

GyMasa 2024.06.10. 13:27:15

@Serény Vélemény:
Most a CIA célja az ellenzék éléről Gyurcsányt kiebrudalni.
Ugyanis, mostanra nekik is leesett, hogy amíg Gyurcsány a legerősebb kutya azon a térfélen, addig nem lesz semmiféle kormányváltás.
EZ szerintem eglszen jól sikerült most.
Innentől aza kérdés, hogy MP képes lesz-e megtartani ezt arányt, sőt, esetleg tovább cincálni GYF szavazótáborát.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.10. 13:46:54

@Tapi2021: hát olvasva az itt is megnyilvánuló pestieket, én aztán semmin sem csodálkozom.
Nem is lenne baj, ha nem ez lenne a főváros.

Gery87 2024.06.10. 15:06:21

@Tapi2021:

Aki libsiző, árulózó, sorosozó, ügynököző, buzizó pártra szavaz az mit érdemel mást?

Gery87 2024.06.10. 15:07:38

@gigabursch:

"Nem gondoltam volna, hogy a feleségverés ekkora üzlet..."

Nem is az, mivel nem volt ilyesmi.
Csak megint túl sok Megafost néztél meg m1-et...

Gery87 2024.06.10. 15:09:52

@Tapi2021:

"Egy kitelepülés, kihangosítás, biztosítás... meg állítólag vagy 20-40 millió. Akkor ez hogy?"

Támogatás, adomány...

Ha nem, akkor a Fidesz "szuverenizmus védelmi" hatósága miért nem szállt rá MP-re?
Miért hagyták ki a Soros gurulódollárokat a kampányból, propagandából?
talán mert nincs semmi ilyesmi?
hm....

gigabursch 2024.06.10. 15:14:13

@Serény Vélemény:
Mindenre nekem sincs kincstári válaszom.

Gery87 2024.06.10. 15:14:35

@Deak Tamas:

És akkor mi változna te agyonképzett?
Budapest fontossága nem abban áll hogy a közigazgatási főváros, hanem hogy a legnagyobb, legnépesebb, leggazdagabb magyar város, kulturális- művészeti, (pop)zenei központ és a turisztikai és szórakoztatóipari főváros.

Tapi2021 2024.06.10. 22:13:06

@Gery87: "Támogatás, adomány..."

Tehát nem nulla forintból!!!!

Minek hazudni?
Bár csak azt adja, ami lényege.

Lásd még:

index.hu/belfold/2024/onkormanyzati_valasztas/2024/06/10/balhe-atv-studio-magyar-peter-tisza-part/

Tapi2021 2024.06.10. 22:17:21

@Gery87: "Budapest fontossága nem abban áll hogy a közigazgatási főváros, hanem hogy a legnagyobb, legnépesebb, leggazdagabb magyar város, kulturális- művészeti, (pop)zenei központ és a turisztikai és szórakoztatóipari főváros. "

Ez igaz, azonban továbbra is az EGÉSZ országnak van fővárosa, nem a fővárosnak van országa!!!

Lásd még, Orbánt:

"„Végül az emberek váltották le önöket”

Szabó Tímea felszólalásában kifejtette: Karácsony Gergely tegnap megnyerte a főpolgármester-választást,

Budapest köztársaság marad, nem lesz az önök részvénytársasága, a budapesti emberek továbbra is szabad, zöld, emberséges és sokszínű főváros mellett döntöttek.

A Párbeszéd – Zöldek politikusa rámutatott, hogy a Fidesz a fővárosi listás szavazáson 30 százalékot kapott, és azt állította, hogy a kormány tartozik Budapestnek, a főváros nettó befizetője a költségvetésnek.

Tiszteletben tartjuk a választások eredményét. Mi változást szerettünk volna elérni Budapesten, de tiszteletben tartjuk, hogy a választók máshogy döntöttek

– tette világossá Orbán Viktor, hozzátéve: a főváros általános fejlettségi szintje az EU-hoz mérve 160 százalék körüli, a magyar vidék bizonyos részein ez 60-70 százalék, pedig „nem lehetnek mostohagyerekei az országnak”.

A miniszterelnök szerint Budapest pénzügyi csődben van, nehéz hónapok jönnek, segítségre lesz szükség, de készen állnak, hogy ezt valamilyen módon segítsék kezelni. "

gigabursch 2024.06.11. 09:24:33

Akkor még nem tudtuk, hogy Laár Andrásnak igaza is lehet.
30 éve megmondta:

youtu.be/zFnZCrq6W8c?si=pCJQPYHbhqSwcBMs&t=292

Gery87 2024.06.11. 15:35:06

@Tapi2021:

A "nulla forintból", szó szerint nem igaz.
Bár nem is így értette, hanem hogy töredékpénzből ahhoz képest hogy a fidesz meg milliárdokat szórt el a kampányra, propagandára..

Gery87 2024.06.11. 15:36:01

@Tapi2021:

"Ez igaz, azonban továbbra is az EGÉSZ országnak van fővárosa, nem a fővárosnak van országa!!!"

Ez igaz, de nem úgy ahogy te gondolod.

alöksz róz 2024.06.11. 16:24:31

@Tapi2021: "a főváros nettó befizetője a költségvetésnek" - és?
ezzel még nem sokat mondott tímea, így csak prolihergelés

Tapi2021 2024.06.11. 18:19:03

@Gery87: "
Ez igaz, de nem úgy ahogy te gondolod. "

De nem is úgy, ahogy a kozmopolita, globalista ballibek - Karácsonnyal, DKlárával az élen - gondolják, hogy Budapest az ellenállás és a "szabadság" fővárosa a demokratikusan (többször) megválasztott kormánnyal és az országgal szemben.

IdomitottFoka 2024.06.12. 11:32:58

@Tapi2021: Karácsony meg a dk is demokratikusan lett megválasztva 2019-ben. Ha elfogadható h a kormány erre Budapest pénzügyi kiéheztetésével és trvi kiskapuk nyitásával (kiemelt beruházások) reagál, akkor az se kifogásolható h Budapest vezetése nem a kormány érdekeivel megegyezően cselekszik. Az meg h Budapest az ország ellen lenne, nettó hangulatkeltés, a mesterséges népiurbános komcsi megosztás.
A vidék is, Budapest is a saját sorsát építi vagy rontja. A 14 év alatt rengeteg forrást kapott a vidék fejlődésre, a hasznosulásukat nézve kb feleslegesen, főtér van, a vízhálózat meg berohadt. Az h a tasók, boldogok, voldemortok lenyúlták, nem a ballibek és nem Budapest hibája. Kósalali nem tudott Debrecenből alternatív fővárost csinálni, de nem azért mert Tarlós vagy Karácsony közbelépett, inkább az emberben lehetett a hiba. Vagy a célban.

Serény Vélemény 2024.06.12. 11:46:38

@IdomitottFoka: Most ügyesen felmondtad a szokásosan jóváhagyott narratívát, köszi!

IdomitottFoka 2024.06.12. 11:55:11

@Serény Vélemény: Naon szivesen, és boldog Karácsonyt!

Tapi2021 2024.06.12. 12:34:59

@IdomitottFoka: A kormány tehát egyszerre kiéheztet és beruház Pesten. Úgy beruház, hogy azt ellenzi BP ballib vezetése! Csak mert.

Vagyis a kormány úgy AD többet, mint AMI JÁR, hogy azt még külön rá kell erőltetnie (kiemelt beruházásnak minősítéssel, amire nem lenne szükség, ha a DK és Karácsony nem állna mindennek keresztbe!) Karácsonyékra, akik SZABOTÁLJÁK a főváros fejlesztését!!!

Persze, nem vitatható, hogy őket is az emberek választották meg erre a fejlődésellenes szabotálásra. Ezért érdemlik meg azt a Pestiek, amit kapnak! (Legalábbis azok, akik erre szavaznak folyamatosan.)

IdomitottFoka 2024.06.12. 13:46:10

@Tapi2021: Sóhaj. 2019 után a kormány megalapította a BFK-t, Vitézy vezetésével, elvonta a pénzt és a feladatokat, amit tényleg meg akart csinálni, azt kiemelte. Még az Atlétikai Stadion is megépült, pedig vikin kívül bárki leszarta lesz vagy sem.
Csakhogy nem arra szavaztunk 2019-ben h a kormány építgesse Budapestet, szóval ki szarja le a demokratikus választási eredményeket? Végképp nem arra szavaztunk h kifossza Budapestet, aztán alamizsnáskodjon. Erre mondjuk bármilyen maffiózó képes lenne.

És nem AD. Ha esetleg nem tudnád, a kormánynak kötelessége üzemben tartani az ország infrastruktúráját, olvasgasd az alaptrv-t. A Karmelitát meg végképp nem Budapestnek építette...

Amúgy kifejthetnéd mit szabotált el Budapest, mer mondjuk a Fudan jut eszembe, de nem tudom miért is kellett volna kínaiaknak ajándékba adni a telket, akarom mondani a szent magyar földet, amit amúgy nem szabad eladni, ugye. Még vmi?

Tapi2021 2024.06.12. 13:58:36

@IdomitottFoka: Értem, hogy van egy ilyen buborék, ahol ez a narráció a valóság.

Mivel már nem élek Pesten, igazából nem nekem fáj, ami ott megy, a "szabadságharc" és a kormánnyal mindenben és mindenáron való dacolás miatt. Ha nekik jó, és erre szavaznak többen...

Gery87 2024.06.12. 14:50:02

@Tapi2021:

De, bizonyos értelemben úgy.

GyMasa 2024.06.12. 20:23:33

@Tapi2021:
Azért, nagyot röhögnék, ha az újraszámláláskor mondjuk találnának elég szavazatot, hogy Vitézy legyen a Főpolgi.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása