magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Miért buknak mindig a ballibek?

Tulajdonképpen a legjobb válasz egy meglehetősen tehetségtelen humorista videója, a választás előtti napokban jelent meg:

Egyrészt nem jó a szám. A jó humor lényege: a valóságot mutatja, eltúlozva, kiemelve egyes elemeket. Mondjuk ellenpontként egy szintén ballib humorista munkája, ami viszont tényleg humoros:

Radics azért jó, mert tényleges dolgokat felnagyít, karikíroz, de nem dehumanizál, s nem mondja el direktben mit kell gondolni. Somogyi meg egyszerűen rossz: szájba rág, hazudik.

A humor minősége ugyanis oldalfüggetlen. Nagyon fanatikusnak kell lenni ahhoz, hogy az ember a neki közelálló üzenetű rossz humort éljenezze, míg a neki nem tetsző üzenetűt akkor is ellenezze, ha az jó minőségű.

Ilyen élményem a 90-es évek végén voltam egy Hofi-esten, a Madáchban. Akkor már Hofi messze volt csúcsidőszakán, lezülledt amolyan ballib pártsztárrá. Előadása abból állt, hogy előadta a ballib jelszavakat, szidta az ellenoldalt trágár módon, tulajdonképpen semmi vicces nem volt benne már. De teltház volt, s a pártos közönség még akkor is nevetve tapsolt, amikor Hofi nem mondott semmit.

De visszatérve a tehetségtelen Somogyihoz. Valójában a vicc az egészben: a ballib szalon tényleg komolyan hiszi, hogy a fideszes szavazó az ilyen.

Márpedig Sun Zi i. e. V-VI. századi kínai katonai szakértő és filozófus óta tudjuk, a legnagyobb hiba az ellenség nem megismerése, lebecsülése.

Valójában ha tényleg olyan lenne a fideszes szavazótábor, mint amit a tehetségtelen Somogyi megrajzol, akkor felmerül: hogy hogy nem képesek az européer művelt ballib szalontagok legyőzni egy ilyen könnyű ellenséget?

146 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr8018421753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.11. 14:38:07

@Gery87:

А lényeg knek az érdekét nézi a hatalom.

Eleve demokrácia nem lehetséges nagy közösségben.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.11. 14:38:59

@Gery87:

Miután vettek vele valódi értéket, minek tovább hatalmat adni az ellenségnek?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.11. 14:41:59

@Gery87:

"ki nem keresztény módjára él az nem az.
Márpedig ez a jobber elit nem úgy él...."

Egyrészt nem igaz.

Keresztény az, aki hisz a keresztény értékrendben.

"Úgy élni" nem lehet, mit is jelentene ez konkrétan?

Ezen kívül: ki nem él így és pontosan mit tesz rosszul és mit kellene?

Mondjuk adj 5 pontot! Pl. így "a keresztény nem visel zöld zoknit, viszont Zorbán ilyet hord", Adj 5 jellemzőt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.11. 14:43:09

@Gery87:

"a proli az a kisember rosszabbik hányada"

Proli = fizikai munkát végző bérmunkás.

Serény Vélemény 2024.06.11. 14:45:16

@MEDVE1978: "Nekem is ez a meglátásom: az EU-s pénzeket még úgy is érdemes hazahozni, hogy a NER ellopja egy részüket, mert növekedést és jólétet generálnak."

Az eu-s pénzek osztásánál szerintem pont úgy volt-van kitalálva a rendszer, hogy ne tudjon a periféria bármiben is konkurenciájává válni a nagy, magországoknak. Vagyis magába a rendszerbe bele van kódolva a korrupció.

DE ez ellen egyébként lazán lehetne tenni, csak nem akarnak.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.11. 14:50:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: az legyen inkább proletár, ámbár az sem igaz, hiszen mint tudjuk, ide ír olyan, aki megfelelne ennek a definíciónak, és mégsem az, nemcsak az utóda van, hanem több is.
A proli = igénytelen, ezért munkáját rosszul végző, ezért rosszul fizetett képességtelen, aki a világot okolja mindig, hogy ez van, és a kevés fizetést is elviszi a pálinkaszékbe.

Serény Vélemény 2024.06.11. 14:54:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Puzsér Róbert publicista szerint a „proli” kifejezés egy új jelentést kapott a magyarországi rendszerváltozást követően: az igénytelen, ízléstelen, kulturálatlan, de öntudatos és erőszakos ember jelzőjévé vált.[17] Szentesi Zöldi László újságíró szerint a „proli” lételeme a szabályok áthágása.[18] Tamás Gáspár Miklós publicista szerint pedig a „proli” (vö. „büdös proli”, „büdös paraszt”, lásd Derkovits Gyula Dózsa Györgyről készült fametszete) kifejezést abban az értelemben használják, mint ahogyan a fehérterror idején használták."

Én a puzséri definícióval értek egyet.

Gery87 2024.06.11. 15:04:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"А lényeg knek az érdekét nézi a hatalom."

A hatalom a saját érdekeit nézi.

"Eleve demokrácia nem lehetséges nagy közösségben."

Ezért kell a lehető legszűkebb körben a lehető legtöbb mindenben dönteni.
De ez megint nem érdeke az elit hatalomnak.

Gery87 2024.06.11. 15:10:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Egyrészt nem igaz."

De igaz.

"Keresztény az, aki hisz a keresztény értékrendben."

Ez nem hit, ez csak támogatás, szimpátia.
Én is hihetek a finnországi svédek nyelvi nemzeti autonómiájában, ettől még nem leszek svéd.

"Úgy élni" nem lehet, mit is jelentene ez konkrétan?"

Nem lehet úgy élni? Akkor tehát nincs semmi értelme a keresztény tanításnak, intelmeknek, törvényeknek.
Akkor én meg űrhajós vagyok....mert szeretnék az lenni és gyűjtöm a NASA pólókat.

"Ezen kívül: ki nem él így és pontosan mit tesz rosszul és mit kellene?"
Mondjuk adj 5 pontot! Pl. így "a keresztény nem visel zöld zoknit, viszont Zorbán ilyet hord", Adj 5 jellemzőt."

Mondjuk nem kurvázik, nem harácsol, nem lop, nem hazudik, nem csalja meg a párját, nem gyakorolja a buziságot....

Gery87 2024.06.11. 15:11:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Azt hogy bunkók.

Ott a Bayer mintapéldánynak....ennyi, ezzel mindent elmondtam.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.11. 15:13:44

@Gery87:

A modern társadalmak sokmilliós országok, nem lehetséges demokrácia.

A helyes döntéshez pedig külső, szakrális erő kell.

Gery87 2024.06.11. 15:14:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Tessék Mr. "1995-ben már internet volt".
legalább használd is akkor, ha nekem nem hiszel:

lexiq.hu/proli

"A proli kifejezés az (általában fizikai) bérmunkából élőket jelentő proletár szó lekicsinylő formája. A hétköznapok során napjainkban a proli kifejezést leggyakrabban közönséges, műveletlen, igénytelen, szegény értelemben használják a társadalmilag alacsony státuszú személyekre."

Már megint megmagyarázod hogy ami van, az nincs.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.11. 15:14:55

@Serény Vélemény: hát valahol az első és másfeledik. Tanulságos a Mensáros-interjú:
Ablonczy: „Az emberek befogadtak a börtön után?” Mensáros: „A Lónyai utcában írni-olvasni nem tudó emberekkel dolgoztam a pincében, ahol patkányok szaladgáltak. Ennél mélyebb már nincs. Ott is visszahúzódtam. Könyveket vittem, és olvastam. Borzasztó diskurzusok folytak körülöttem. Két hónap múlva, egy téli napon, egyszer csak megszólal valaki:Mondd meg már, mit olvasol, baszd meg. Olyan jó ez? Mi ez? Olvass már föl valamit! És elkezdődött az, hogy rendszeresen föl kellett olvasnom. Készültem mindennap, mint az előadóestre, Shakespeare-darabokkal, Arany János-, József Attila-, Szabó Lőrinc-versekkel, Shaw-darabokat olvastam fel, aztán az Oidipuszt és az Élektrát – elképesztő hatással! Mindegyiket egy kicsit magyaráztam. Ha én ezekén nem megyek keresztül, nem hiszem, hogy ez az átalakulás létrejött volna.”
Ezért mondom a nemzetnevelést folyton, és minél erősebben. Hiszen Mensáros 1982-ben már máshogy látja : ""A proli ravasz. Nem hisz neked, bizalmatlan.Meg van győződve arról, hogy be akarod csapni. Pláne, ha tudja, hogy tanultál és szellemi munkából élsz. Tanulni csak azt lehet, hogy őt hogy kell becsapni. A gondolkodás funkcióját tulajdonképpen ebben látja. Ezért ab ovo védekező állásba helyezkedik, s inkább ő üt először, mielőtt te ütnél, és hiába magyarázod utána, hogy te nem is akartál ütni. Ezért nem lehet prolival barátkozni! Vagy ha barátkozol, eljön a pillanat, amikor fellázad tehetetlen butaságában, meg van győződve arról, hogy meg akartad alázni, fitogtatni akartad a tudásodat és ezzel valami őt kihasználni akaró célt elérni, tehát valamilyen módon a kultúrával "kivenni a fegyvert a kezéből", amivel neki örökké védekezni kell az "okos" világ ellen, és mindezekért végül elárul. Elárul mindent: téged, a világot, a saját életét. A proli örökké érzékeny. Bosszút kell állnia. A proli a legszörnyűbb állat a világon. Bár nem akarom az állatokat bántani. A proli nemcsak a fölötte állóval szemben kegyetlen: a hasonló proli szomszédja épp úgy ellensége. Lesi, figyeli, hogy mije van. Ha egy hamutartóval többje van, már följelenti, álmában megöli (ez a rosszabb). Tehát maguk között sem tudnak békességben élni. Nem véletlen, hogy régen nem hagyták őket szabadjára. Ma azt mondják, hogy azért nem, mert féltek, hogy az urakat fölfalják. Nem! Az urak féltek, hogy ők egymást fölfalják!"

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.11. 15:16:00

@Gery87:

Úgy élni nem lehet, a krisztusi eszmény elérhetetlen. Ez "csak" egy mérce.

Gery87 2024.06.11. 15:16:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A helyes döntéshez pedig külső, szakrális erő kell."

És én vagyok az utópista:)

És hogy veszed rá az embereket hogy újra legyenek vallásosak és megint hajtsák fejüket az egyház igája alá.
Hogy veszed rá az egyházat hogy ne legyen hazug és korrupt, stb...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.11. 15:16:39

@Gery87:

"nem kurvázik, nem harácsol, nem lop, nem hazudik, nem csalja meg a párját, nem gyakorolja a buziságot"

S ezek mind jellemzőek?

Gery87 2024.06.11. 15:17:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

ja így könnyű....

A Biblia csak "ajánlás"! Oké, akkor miért is öltünk a nevében?

Gery87 2024.06.11. 15:18:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Vannak dollárban államkötvényeik, nem érdekük hogy értéktelen legyen.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.11. 15:20:50

@Gery87:

Szakrális államiság, ahol a hatalmasok alkalmazkodnak az elvekhez. Hagyományos értékrend van, s ezt a leghatalmasabb is szégyelli megszegni.

A felvilágosodás mindenképpen elvezet a perverzióhoz, harácsoláshoz, az ember állatnak nézéséhez.

Gery87 2024.06.11. 15:23:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Hanem erősen fogalmaz, néha trágár."

Igen, a büdösbunkók szokták ezt mondani védekezésül: "én nem vagyok bunkó csak erősen fogalmazok/kimondom amit gondolok/őszinte vagyok..."
Ilyenkor az ember helyettük is szégyent érez.

A bunkók szerint, a bunkóság nem jellemzi őket, de ha megkérdezed: ez és ez bunkóság e? azt mondják, igen.
Mikor szembesíted őket hogy ugyanezt csinálják, jön a kognitív disszonancia majd a kínos magyarázkodás.

Gery87 2024.06.11. 15:26:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez a ne lopj és ne buziskodjál között van?
Mert akkor nem igen sikerül ez a fiúknak a narancsvidéken.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.11. 15:29:01

@Gery87:

Konkrétan?

Mert még a legvadabb orbánellenestől se hallottam, hogy pl. Orbán buzi lenne, csalná a feleségét, s kurvázna. Közismert, hogy abszolút monogám, s nem is érdeklik a nők.

Gery87 2024.06.11. 15:29:43

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Szakrális államiság, ahol a hatalmasok alkalmazkodnak az elvekhez."

Miért tennének így?
hatalmuk van, pénzük van, miért korlátoznák magukat?
Sose működött.

"Hagyományos értékrend van, s ezt a leghatalmasabb is szégyelli megszegni."

:D
Szóval az érved hogy azért fog működni mert szégyenlik majd megszegni a szabályokat?
Az igen.
Most is vannak írott, íratlan szabályok. S láma hatalmasok megszegik őket, mert hatalmasok.

Gery87 2024.06.11. 15:31:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Megint a bejáratott csúsztatás, terelés....figyelek ám, nem vetted észre hogy nem működik?

Ki mondta hogy amit felsoroltál az konkrétan Orbán?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.11. 15:35:47

@Gery87:

Ki lop? A ballibek szerint lopás minden, ami nem a nyugati nagytőkének megy.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.11. 15:49:57

@Gery87:

Hát akkor?

Mi az állítás? Az, hogy pl. van-e kurvázó fideszes vezető? Igen, biztosan van. Ki állított mást? Senki.

Csak hát nem ezt sugalltad. Hanem azt, ez a jellemző. S ezt nem tudod bizonyítani.

Ez kb. olyan, mint hogy "ezek a zsidók lopják a magyarok pénzét", majd bizonyítékként keresel 1 elítélt zsidót és azt mondod "na ugye!".

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.11. 15:52:20

@Gery87:

Működött. S megint fog.

Csak meg kell semmisíteni a felvilágosodás destruktív szellemiségét.

Gery87 2024.06.11. 15:59:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem működött az se úgy ahogy idillien képzeled, nem hiába söpörte el a felvilágosodás.
Bár lehet hogy neked az isten nevében elkövetett világi és egyházi bűnök, visszaélések, elnyomás...beleférnek a működésbe.

Gery87 2024.06.11. 16:01:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Csak hát nem ezt sugalltad. Hanem azt, ez a jellemző. S ezt nem tudod bizonyítani."

A NER valódi lényege, egész működése, elit tagsága, nem keresztényi, ez az állítás.

GyMasa 2024.06.11. 18:48:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Már bocs, de it, Németországban legalább 25%-kal esett az életszínvonal.
De inkább többel...

Tapi2021 2024.06.11. 18:50:59

@Boldeone2: "Nyugat- Európában is a mainstream és a szélsőséges populizmus áll szemben. A migráció és háborús válság most a demagóg pártoknak kedvezett, de várt áttörés nincs meg: Orbánék nem foglalták el Brüsszelt, megy tovább nagyvonalakban az eddigi politika.."

Olyan durva agymosás, ami nyugaton van, hírből sincs itthon!
Itt van egy sor ellenzéki médium pl., amelyek napi 24 órában azt mondanak amit akarnak. Ott?
Még olyan ellenzék sincs, amely mást akarna, merne mondani, mint a ballib mainstream.

Mennyi médiája van pl. az AfD-nek?

Ti itt bármit elmondhattok, leírhattok, rakás médiumotok van, amiket SZABADON olvashattok, nézhettek...

Nyugaton? Hány meri pl. elmondani az ukrán háború valós okait és valós céljait? Hány mer keresztbe állni a háborús uszításnak, és a háborúba sodródásnak? Hány veti fel, hogy pl., miért is nem lehet leállni és tárgyalni?

Miért az egyetlen elfogadható (háborús) cél - KIÉ IS? - a "béke" kikényszerítése háborúval? Magyarán az ellenfél legyőzése, kapitulációja, amikor RÁ LEHET KÉNYSZERÍTENI a "béke" diktátumot...?

Itthon legalább minden fél elmondhatja a maga érveit, pro és kontra. Ti is a háború mellett, és mi is a háború ellen.

Hol van ez így nyugaton?

Gery87 2024.06.11. 18:53:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Leszarom mit mondanak a ballibek.

Nem a nyugati nagytőkétől lopnak, hanem a közpénzt "privatizálják" el.

Tapi2021 2024.06.11. 18:55:01

@GyMasa: "Már bocs, de it, Németországban legalább 25%-kal esett az életszínvonal.
De inkább többel... "

Túl kevés, ahogy a szavazatokból látszik! A felelősök többségét újraválasztották!!!!

Gery87 2024.06.11. 18:55:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Megtette helyettem 14 éven át az ellenzéki sajtó.

Nem kell a szar duma, pontosan tudod hogy igazam van, csak neked ez nem gond, belefér.
De akkor mond azt.

Mond azt hogy leszarod hogy lopnka meg bunkók meg gecik, ha a vége valami szakrális feudális marhaság lesz.

Tapi2021 2024.06.11. 18:57:41

@Gery87: "Nem a nyugati nagytőkétől lopnak, hanem a közpénzt "privatizálják" el. "

Az a baj, hogy az agyatok ennél a pontnál le is áll. Hiszen ez a világunk legfontosabb dolga, problémája. Nem?
És minden más érdektelen számotokra.

GyMasa 2024.06.11. 19:00:17

@MEDVE1978:
A zöldek soha a büdös életben egyetlen egyszer sem hoztak olyan döntést, ami a környezetet védte volna, amikor hatalomra kerültek!
Minden esetben:
- A szabadságunkat nyírbálták meg (ne használj autót, hanem tömegközlekedj, de inkább csak gyalogolj (15 perces város))
- A kényelmünket nyírbálták meg (ne vegyél SUV-ot, hanem járjál kisautóval)
- Vagy a pénztárcánkat (kb. az összes adójuk, plusz az erőltetett, nyilvánvalóan zsákutca "elektromos átállás")
EZek egyike sem védte a környezetet egy kicsit sem, hanem csak arara volt jó, hogy a "gazdagabbaktól" elszedett pénzzel megvásárolják a "szegények, akik a klímakatasztrófa vétlen áldozatai" szavazatait.
CSak egy péld:
- Minden országban adóztatják a nejlonzacskó használatát, de egy ország sem költi azt a pénzt arra, hogy elküldjön egy expedíciót a Csendes Óceánra, hogy ott összeszedjék a műanyagot!

GyMasa 2024.06.11. 19:03:33

@Serény Vélemény:
Pontosan!
Ezért adnak pénzt kilátókra, meg autópályára meg kisvárosok főutcáinak a térkövezéseire, de K+F projektekre önállóan naem, csak úgy, ha az adott egyetem valami külföldi egyetemmel fög össze, és akkor a külföldi egyetem neve alatt jelenik meg az eredmény, (csak, hogy az Orbánfóbiáok mondhassák, hogy "lám, itthon még K+F sincs"...)

GyMasa 2024.06.11. 19:05:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Szerintem Bayer tökéletesen adekvát válaszokat ad az Orbánfóbiás, illetve a woke-fasiszta témákra.
Én tökéletesen értem a trágárkodásainak az okát.
Kár, hogy az ellenoldalon már annyira veszett a fejsze, hogy ez (SEM) segít.

Tapi2021 2024.06.11. 19:06:14

@Gery87: "Megtette helyettem 14 éven át az ellenzéki sajtó."

A nap vicce.

Az ellenzéki sajtó a 10% igazságot 90% hazugságba, csúsztatásba, manipulációba csomagolja, nyilvánvaló szándékkal.

Épp úgy, mint az éppen megbukott ellenzéki EP képviselők Brüsszelben!

GyMasa 2024.06.11. 19:07:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
SZigorúan véve két, elítélt zsidót kellene találnia...

GyMasa 2024.06.11. 19:14:15

@Tapi2021:
AZ csak egy marketing bullshit, hogy az EPP győzött...
A CDU eleve az EPP-ben van, szóval semmi nem változott.
Viszont itt tegnap már elkezdődött annak a pedzzegetése, hogy Olafnak sörgősen le kellene mondania, és előrehozott választásokat kiírni.
Tehát abban, hogy elfogyott a jelzőlámpa koalíció társadalmi támogatottsága, abszolút igaza van mindenkinek. (Sajnos, eredetileg sem volt meg nekik. Azért lett hármas koalíció, mert az SPD akkor azt mondta, hogy semmiképpen nem hajlandó az akkor második legnagyobb erőt képviselő CDU-val kormányozni tizensok év után.)
Ezért kellett összefércelni azt a már eredetileg is teljesen életképtelennek látszott hármas koalíciót! Simán lehetett volna egy SPD-CDU kettős is, ha az SPD nem fasz. DE most tessék, teljesen lenullázták magukat.
Amúgy, csak úgy megemlítem, hogyha Olaf ezt folytatja, akkor itt is esélyes lehet egy Gyurcsány-féle forgatókönyv, és az, hogy a woke-fasiszták évtizedekre kiesnek a pixisből!
Nekem, amúgy az a tippem, hogy a jövő évi választásokra alakulni fog egy "parasztpárt", akik hajlandóak lesznek az AfD-vel összefogni, és akkor ők fognak győzni.

Tapi2021 2024.06.11. 19:19:50

@2024: " fel sem fogva, hogy nem Orbánnak visznek be gyomrost vele, hanem a beruházások, fejlesztések leállásával az ország lakosságának, és politikailag rájuk hat vissza."

Ezt már nem reméltem, bár rengetegszer leírtam, pl. Boldinak, de a mostani választás mégis igazolta, hogy így van, az emberek tudják, ki a felelős a források szándékos, kormánybuktató célú elapasztásáért!

És nem jött be! Ennyi év aknamunka, ártószándék és ártás után sem!
Tisztelet a normális embereknek!

Gery87 2024.06.11. 19:21:57

@Tapi2021:

"Az a baj, hogy az agyatok ennél a pontnál le is áll. Hiszen ez a világunk legfontosabb dolga, problémája. Nem?"

Hogy lopják, szórják a MI pénzünket? Igazad van! bagatell ügy!!!

(jaj istenem, 14 év propaganda ehhez vezet.)

"És minden más érdektelen számotokra."

Azt senki nem mondta.

élveteg 2024.06.11. 19:22:53

"Kina előbb fog szétesni, mert erőszakkal összetákolt diktatórikus ország, ahogy Oroszország is."

Kína már akkor volt amikor amrikában még talán indiánok sem voltak Az meg hogy erőszakkal összetákolt ország Az ahogy kb az összes többi. Magyarország is Szent István is erőszakkal tákolta össze Na és Az egy olyan kor volt Szétesett volna ha a Theng annak ideján le nem veri a lázadást bölcsen a legisebb áldozattal A kínaiaknak van történelmi emlékezetük tudják mi volt mikor a nyugati mandátumokra voltak osztva és nem kérnek ebből

GyMasa 2024.06.11. 19:40:03

@Tapi2021:
Azért, ebben benne van a lengyel scenario is!
Ott, ugye megbuktatták a "despota PiS-t", aztán az új, EU-konform kormány elsp lépése, a legsötétebb diktatúrákat idéző, nyílt politikai tisztogatás volt, és egyből azután, megszűnt mindenféle jogállamisági aggály, és öntik a pénzt a woke fasiszta hazaáruló kormányra.
Azért, ez ügyes!
(mondjuk, Magyarországon szerintem ezzel nem jutnak messzire, amíg a fidesz nem kap 50% alatti szavazatot, hiszen addig a lengyel formula nem fog tudni működni. Megjegyzem, utána sem, hiszen Torockaiék alaposan megtanulták a leckét a jobbikos karrierjük alatt, és ha van eszük (márpedig mostanáig úgy látom, hogy van nekik), akkor mereven elzárkóznak egy ilyen "széleskörű, fidesz-ellenes összefogástól", ami ezt a határt még, sokkal lentebb viszi. Azaz, valahol a 40% alatt kellene a fidesznek szerepelnie, (vagy, lehet, hogy még jóval az alatt az egyéni helyek miatt), hogy ezt meg lehessen velük csinálni.

Boldeone2 2024.06.11. 19:41:06

@Tapi2021: Mennyi médiája van pl. az AfD-nek?"

- Hagyjuk már a hülyeséget! Nyugaton médiapluralizmus van, Magyarországon meg százmilliárdokból fenntartott, népbutító propaganda
Még az egyetemeket is megszállta a kormány, ilyen a világon SEHOL nincs! Sőt, saját egyetemük van!!

Az AFD = valódi, ecte nácik, nemcsak sima jobboldal!

Az oroszoknak kémkednek, az ss bűneit relativizálják

GyMasa 2024.06.11. 19:42:07

@poszt:
Az első video tényleg nagyon gáz...
A második Radics jobb daryabjai közül való...
Azért volt neki is egy sötét korszaka, amikor kurvára nem volt vicces a nyílt Orbánozása.
Akkor nagyon sok feliratkozót veszített...

Boldeone2 2024.06.11. 19:45:44

@Tapi2021: Épp úgy, mint az éppen megbukott ellenzéki EP képviselők Brüsszelben!"

- Hagyjuk már a hülyeséget! A Momentum most - ha nem jön Magyar - min 10% -ot kapott volna. Az emberek arra szavaznak aki "nagyobb pofont tud lekeverni", ez most a Tisza, csak ennyi!

Orbán miatt "kétpártosodik" az ország, az elcseszett választási rendszer miatt

Boldeone2 2024.06.11. 19:49:19

@Tapi2021: 930 ezer új szavazat jött az ellenzékre, ez a lényeg! A nagyobb része a Tisza Párt !

2 hónap alatt majd 30% ....A Fidesznek már nem valós a társadalmi többsége- elillant!

Boldeone2 2024.06.11. 19:53:27

@Tapi2021: Ezek a mocskos nácik, AFD még LePenéknek is sokak voltak:

mandiner.hu/kulfold/2024/05/kitettek-az-afd-t-a-jobboldali-partcsaladjabol-mi-folyik-az-id-ben

Mit akartok ti ezektől? Le vagytok nézve, mint koszos "kelet- európaiak "

Ráadásul Putyin csicskái!

Gery87 2024.06.11. 20:23:55

@GyMasa:

Ebből is látszik hogy nem ad megoldást a kapitalizmus.

@Tapi2021:

Viszont az m1 az Origó meg a Megafon az igazság bajnokai ugye?.D

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

te.

Gery87 2024.06.11. 20:31:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A pedóbotrány elég jó példa.
Elég sokan benne voltak, közel a tűzhöz....

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.11. 20:35:04

@Gery87:

Én nem. Mo-on pl. sose volt fedualizmus, a középkorban se volt.

ZorróAszter 2024.06.11. 20:40:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Igen, meg a gyíkemberek és az 56-os nyilas seregek."

Azt, hogy az állítólagos ellenzéki médiák és ellenzéki politikusok a legmagasabb labdákat se csaphatják le, arra ott vannak a példák sora.

Olyan magas labdák, hogy nincs az a hülye politikus vagy újságíró, aki ne látná meg benne a lehetőséget minimum a kellemetlenkedésre.

Ott a maga által linkelt Partizán műsor, ami elvben a fidesznyik sajtóról szól, mégse hangzik el egyszer se a Mediaworks több mint egy óra alatt.

Ki az a hülye aki nem látja, hogy valójában szájkosár van rajtuk. Most még.

ZorróAszter 2024.06.11. 20:52:44

A tőkések nem akarnak pénz pazarolni a környezetvédelemre.

A megoldásuk egyszerű: pénzelnek zöld pártokat, akik aztán úgy viselkednek parancsra, hogy lejáratják a környezetvédelmet.

Aggódtok a környezet miatt? Nesze nektek, itt vannak a kormányban is!

Bábszínház hülyegyerekeknek.

Politikai pedagógia hülyéknek.

Persze nem muszáj annyira hülyének lenni, hogy beszopjuk ezt a sok primitív hazugságot. De a többség ilyen.

Tapi2021 2024.06.11. 20:59:46

@Gery87: "Hogy lopják, szórják a MI pénzünket? Igazad van! bagatell ügy!!!"

Nem bagatell. De egyrészt nem lopják, csak a szokásos módon a saját holdudvart IS erősítik, mint mindenhol a világon. És mint szintén mindenhol, mindenkinek maga felé IS hajlik a keze. A tiéd is hajlana, csak nincs rá módod.

Másrészt, a háború(ba sodródás), a woke pusztítás, a gender őrület, az elszabadult pogányság, az EEÁ építése/a szuverén nemzetek bedarálása, stb. MIND sokkal nagyobb és valós problémák!

Hogy kinek, mije van, az húsz-harminc év múlva érdektelen lesz azoknak, akik itt élnek,
de az nagyon nem, hogy a ma POLITIKAI döntései miatt, milyen világban fognak, fogunk akkor élni, az nagyon nem!

És ez a fontos.

Kit érdekel ma már, hogy honnan van a Gyurcsány-Dobrev vagyon? Vagy a Kóka? Vagy a nagy vörös báróké, "rendszerváltóké"?

Nagyjából senkit.

Még titeket sem. Pedig a pénzen túl nem akartok látni semmit.

Csak nem mindenkit ez köt le. Ezért nem működik a pénzblokád sem Orbánék ellen!
Mert nem mindenkinek istene a pénz. Nem mérünk mindent pénzben. Vannak sokkal fontosabb dolgok, amik nem pénz kérdések.

Mi is tudjuk, hogy ha beszavaznánk a ballibeket kormányra, rögtön jönnének a pénzek az EU-tól. Hiszen ez a cél, ezért van a szívózás.
De nem fogjuk pénzért beszavazni őket, pénzért eladni magunkat nekik.

Tapi2021 2024.06.11. 21:02:49

@Gery87:

Nekem, nekünk pl. ezek a valós problémák:

"Az EU ismét túllépi hatáskörét, ami ezúttal súlyosan érinti a családot és a gyermekek jogait.
Most pénteken szavaznak az Európai Unió Tanácsában az igazságügyi és belügyminiszterek egy kezdeményezésről, amely a határokon átnyúló „szülőség” elismeréséről szól.
Hadd magyarázzam el, mit is jelent ez valójában.
Ez a javaslat arra kötelezné Magyarországot, hogy ismerjen el „szülőségnek” minden olyan kapcsolati formációt, amit egy másik uniós tagállam szülőségként definiált, legyen szó azonos nemű párokról, béranyát felbérlő párokról, vagy ne adj Isten akár poligámiáról.
Vigyázat! Akkor is szülőségként kell elismernünk ezen formációkat, ha ez ellentétes Magyarország értékeivel és jogszabályaival. Nincs ugyanis kivétel. A tervezet szerint a Európai Unió bármely tagállamában megállapított szülői státuszt az összes tagállamnak el kell ismernie.
Nehéz elhinni, de igaz. A szülőségen keresztül kényszerítené rá az EU a konzervatív tagállamokra, így Magyarországra is a homoszexuális kapcsolatok ilyenfajta jogi elfogadását!
Ezzel aláásnák a nemzeti szuverenitást, és tovább bővítenék az EU hatásköreit, korlátozva Magyarország képességét, hogy nemet mondjon a családellenes lépéseknek.
A jogszabálytervezet gyors ütemben halad előre, nemrég elnyerte az Európai Parlament jóváhagyását is.
Most pénteken, június 14-én, az Európai Unió Tanácsa (Igazságügyi és Belügyi Tanács) fog szavazni róla."

Tapi2021 2024.06.11. 21:07:31

@Gery87:

Vagy ez:

"Magyarországon, pár nap múlva megtörténik az elképzelhetetlen: lelkipásztor vesz részt a Budapest Pride-on. Németh Zoltán evangélikus lelkész kerekasztal-beszélgetésre hivatalos június 13-án.
Mit gondol, kik állnak emögött?
A rendezvény szervezője a „SzabadNem: Minden, ami gender” nevű szélsőséges csoportosulás, aminek névjegye: „Nemi szerepek/sztereotípiák, nemi identitások, szexuális orientációk, a nemek társadalmi egyenlősége, metszetszemléletű feminizmus, LMBTQ – szóval: gender.”
Csak nekem szorul össze ettől a gyomrom?
Ha bárki azt gondolná, hogy a magyaroknak a SzabadNem által ajánlott programokra, genderideológiára, iskolai és egyházon belüli LMBTQ-érzékenyítésre, Pride-ra, Transz Pride-ra, Transz Tudatosság Hetére és hasonló agyrémekre van igényük, itt az alkalom, hogy kiábrándítsuk.
Nem leszünk hajótöröttek a kereszténység romjain!
3 napunk maradt!
Kérjük Németh Zoltánt, hogy mondja le a Pride-kerekasztalon való részvételét.
Kérjük az egyházi vezetőket a Pride-tól való elhatárolódásra!
ALÁÍROM A PETÍCIÓT
Üdvözlettel,
Teleki Béla és a CitizenGO csapata
Ui.: Napnál világosabb, hogy milyen szándékkal szervezik a Budapest Pride 2024-et. Mégis, talán nem voltam elég világos a dolog sürgető mivoltát illetően. Egy hét és megszakad a gát, a mérgező ideológia lelki vezetőinken keresztül türemkedik be közösségeinkbe, családjainkba. Nem hagyhatjuk! Miként ezt a levelet szétküldöm, Ön is ossza meg minél többekkel a petíciót.
Korábbi levelünk:
________________________________________

Álljunk ki a keresztény hit védelmében!
Kérjük Németh Zoltán evangélikus lelkészt, a Magyarországi Evangélikus Egyház Gyülekezeti és Missziói osztályának vezetőjét, hogy maradjon távol a Budapest Pride június 13-i kerekasztalától, amely az LMBT-kapcsolatok felekezeteken belüli elfogadását hirdeti!
Buzdítsunk minden magyar egyházi vezetőt annak bátor képviseletére, hogy a Pride és az LMBT-kapcsolatok támogatása nem elfogadható az egyházban!
Meg kell akadályoznunk, hogy a gender lobbi beszivárogjon az egyházba, elferdítse Isten férfire és nőre vonatkozó tervét, és megosztottságot okozzon a keresztények között!
Egy hetünk van. Kérjük, írja alá, és ossza meg a petíciót!
A PETÍCIÓ ALÁÍRÁSA

Kedves István,
Június a szégyen hónapja. Idén huszonkilencedik alkalommal rendezik meg Magyarországon a Budapest Pride-ot. A liberális politika a médiamogulokkal és vállalkozó milliárdosokkal szövetkezve „meleg büszkeségről” ömleng.
És nem csak ők. Még tekintélyes keresztény vezetők is támogató jelenlétet ígértek az idei Pride-rendezvényeken!
Évről évre egymás után bújnak elő az egyházi szereplők a lobbi kártyapaklijából.
Idén Németh Zoltán evangélikus lelkész, a Magyarországi Evangélikus Egyház Gyülekezeti és Missziói osztályának vezetője bújik báránybőrbe.
A Budapest Pride kerekasztal-beszélgetésén készül részt venni, hogy az egyházakon belüli LMBT-elfogadó álláspont és gyakorlat mellett érveljen.
Írja alá petíciónkat, amelyben felszólítjuk a meghívott Németh Zoltán lelkészt, hogy maradjon távol a 2024-es Budapest Pride-tól! Emellett bátorítunk minden magyar egyházi vezetőt abban, hogy világossá tegyék: keresztény embernek semmi keresnivalója a Pride-on!
Egyetérthetünk abban, hogy ez nem más, mint kísérlet a jólelkek megtévesztésére.
Nyugati mintát követve egy efféle precedens a magyar keresztény közösségek erkölcsi alapjait is megrendítheti – amit nem engedhetünk meg.
A program kifejezetten a történelmi egyházakra helyezi a fókuszt: Elfogadó Isten – elfogadó egyház? LMBT-inkluzivitás a történelmi egyházakban.
Nem pironkodnak felfedni terveiket: „Célunk annak bemutatása, hogy a vallásokon és egyházakon belül van egy LMBT-elfogadó és befogadó álláspont és gyakorlat is, mely elfogadással és szeretettel viszonyul az LMBT-emberek, életük és kapcsolataik felé, helyet adva nekik gyülekezeteinkben és közösségeinkben is.”
Úgy tűnik, az őrület új járványával állunk szemben. Mögötte viszont mesteri kivitelezést, tervszerű manipulációt láthatunk.
Feltűnt Önnek? Az LMBT-lobbi az egyházellenesség, így például a keresztény erkölcsi tanítás kigúnyolása vagy a Pride-parádékon való rendszeres istenkáromlások mellett energiát fektet abba is, hogy beszivárogjon az egyházakba.
Egyetlen felekezet sem mentesül ez alól. Az érzékenyítés mindenhol megkezdődött.
Egyes helyeken, mint hazánkban, még kezdeti stádiumban van az érzékenyítés. Máshol az LMBT-katonák jelenléte a keresztény közösségekben és az egyházi vezetésben magas szinteket ért el.
• A nyugati evangéliumi keresztény gyülekezetek egy jelentős részében már megjelentek a homoszexuális és transznemű lelkészek, sőt püspökök is. Közben egyre több felekezet dönt úgy, hogy nem jelent problémát az azonos neműek vagy nemi átalakuláson átesettek „összeházasítása” sem.
• Templomokra és oltárokra szivárványos zászlókat helyeznek ki.
• Azokat, akik hűek akarnak maradni a Biblia férfiakról és nőkről szóló tanításaihoz, arra kényszerítik, hogy elhagyják a gyülekezetet..."

Tapi2021 2024.06.11. 21:18:22

@Gery87: "Viszont az m1 az Origó meg a Megafon az igazság bajnokai ugye?.D"

Az m1-el mi a gondod? Nem is nézed.

Az Origó egy kloáka, ez tény. Magam sem értem, miért hagyják így működni? Kontraproduktív. Nem tudom, nem mérik?

A Megafon meg kampányeszköz. Úgy is működik.
Igen, sokszor ők is csúsztatnak. Szerintem sem kéne, bőven van valós, használható érv az ellenzék bármely része ellen.

Tapi2021 2024.06.11. 21:24:29

@Boldeone2: A Fidesz-KDNP az elmúlt hónapok SÚLYOS válságai (kegyelmi ügy, ellenzéki pedofilozó kampány, két erős játékos elvesztése, köztük a kiváló EP listavezetőé, Brüsszel pénzügyi zsarolása, a háborús hisztéria, nem rég a Covid-válság, utána a gazdasági/energiaválság........, stb.) ELLENÉRE és ezekkel együtt NÖVELTE a szavazói számát, és GYŐZÖTT.

Úgy, hogy ne nagyon bízzátok el magatokat.

Boldeone2 2024.06.11. 21:29:17

@Tapi2021: ELLENÉRE és ezekkel együtt NÖVELTE a szavazói számát, és GYŐZÖTT."

TE IS TUDOD, hogy rossz eredményt ért el a Fidesz! A háborús propaganda csődött mondott! 931 ezer plusz szavazat jött az ellenzékre, ami nagy elégedetlenséget mutat

A Tisza+DK +Momentum együtt majdnem annyi, mint a Fidesz...A kutyákkal több is

A Fidesz elérte már maximumot, innen csak csökkeni fog!

Tapi2021 2024.06.11. 21:33:04

@Gery87: "
A pedóbotrány elég jó példa."

A pedó botrány, amiben nem volt egyetlen pedó sem!
Csak néhány ember, aki kegyelmet akart egy bűnösnek, aki már el is volt eresztve lényegében.

Na ez az ügy iskolapéldája a sikeres manipulációnak, hangulatkeltésnek, botrány csinálásnak.

Boldeone2 2024.06.11. 21:36:07

@Tapi2021: Én csak erről beszélek mindig nektek:

www.portfolio.hu/global/20240611/ketteszakadt-az-eu-vezeto-hatalma-a-valasztasokon-soha-nem-latott-valsagban-a-nemet-kormany-a-szelsojobb-unnepel-691693

Nyugati tartományok: gazdag, nyitott, progresszív liberális szellem
Keleti tartományok: szegény, beforduló, náci/komcsi gyűlölködők

Orbán is a szegény, tájékozatlan, könnyen manipulálható tömegek szavazatával tud győzni, az agymosó demagógiával

Budapesten 30%- on álltok, az lótúró egy állampártnak!

Boldeone2 2024.06.11. 21:40:00

@Tapi2021: Nem remény, ez a törvényszerűség. A Fidesz szavazóbázisa is elöregszik, épp úgy, ahogy a régi baloldalé..
A fiatakoknak ez már nem lesz elég...

Orbán öreg és a Fidesz alapítói is, te is öreg vagy relatíve már, Birca is...A Fidesz főleg az 50 felettiek pártja
Azariah szerint ciki Orbán...A fiatalokat csak nagyon kismértékben tudjátok megnyerni

Tapi2021 2024.06.11. 21:40:28

@Boldeone2:

Mindig a soron következő akadályt kell legyűrni! Ez le lett gyűrve. Mindazzal a háttérrel, meg Magyarral együtt, amit írtam. Ez a lényeg. 2026 egy másik csata lesz.

OV ezt mondta erről többek között:

" Magyar Péter úgy fogalmazott, hogy lőtávolságra került a Tisza Párt a Fidesztől. Nem aggódik emiatt?

A politikában mindig van ok aggodalomra, hol kisebb, hol nagyobb, aki ezzel nem tud együtt élni, rossz hivatást választott.

Hogy ki és milyen lőtávon belül van, meg hogy kinél van a puska, azt hagyjuk meg a következő választási kampány időszakára. "

index.hu/belfold/2024/onkormanyzati_valasztas/2024/06/11/orban-viktor-interju-ep-onkormanyzati-valasztas-ertekeles-magyar-peter/

Boldeone2 2024.06.11. 21:46:46

@Tapi2021: Gondolj csak bele, egy arányos választási rendszerben már csak relatív többségetek lenne, kellene egy koala partner, mondjuk a Mi Gatyánk, de még akkor is csak karcsú többség lenne...

Ezért jó az arányos rendszer...Amíg a Fidesz írja a szabályokat, a falusi cigányokat manipulálja, addig még extra esetben 36-38% - al is hatalmon maradhat

Mindig mondom: a választási rendszert kellene az EU elé kivinni, pellengérre állítani, a közvéleményt bombázni

Egy arányos rendszerben könnyen vége lenne az Orbán- rezsimnek!!

ZorróAszter 2024.06.11. 21:47:15

@Tapi2021:

A FIDESZ ugyanazok kezében van mint Magyar vagy a DK vagy bármely más párt és média.

Orbán azért van hatalmon, mert a gyarmatosítóinknak ez a jó.

Ezért játssza az állítólagos ellenzék a hülyét egyelőre.

Az hogy Magyar fellépése a bábszínház része, vagy tényleg le akarják cserélni Orbánt, azt nem tudom, de majd kiderül.

Egyelőre nem érteném, hogy mire lenne jó egy ilyen csere, de minket nem csak manipulál és félrevezet a média, hanem el is zár a releváns információktól.

Egy védekezés van mindez ellen: azt se hisszük el nekik, amit kérdeznek, és ezt tudatosítjuk a lehető legtöbb emberben.

Boldeone2 2024.06.11. 21:51:16

@Tapi2021: Orbán a szar politika kimagyarázásának mestere, de ez a dolga: a híveknek el kell adni a pofont, amit kaptak...

Én néztem a választási műsort, az MTV1- en, olyan hangulat volt mint temetés után...Megriadtak...Ennek a politikának, ennek az ideológiai közösségnek a határai itt vannak..

A háborús hisztériakeltés másodjára nem jött be, meg a primkó üzenetek....

ZorróAszter 2024.06.11. 21:55:37

Van egy felvétel amit vagy Snowden hozott nyilvánosságra, vagy Assange.

Egy légitámadást vettek fel állítólagos terroristák ellen, de meghalt két Reuterses újságíró is, meg egy orvost is agyonlőttek, aki odaszaladt a sebesültekhez a gyerekei szeme láttára.

Namost azt mondják, hogy egy helikopterről tüzeltek.

De nekem feltűnt, hogy az arabok nem látják, honnan lőnek.

Hogyhogy senki másnak nem tűnik ez fel? Mi a fenével lőttek? Egy helikoptert látniuk kellett volna.

Mondjuk jó rég láttam, és lehet hogy tévedek, de szerintem nem.

ZorróAszter 2024.06.11. 22:00:50

@Tapi2021:

"Magyarországon, pár nap múlva megtörténik az elképzelhetetlen: lelkipásztor vesz részt a Budapest Pride-on. Németh Zoltán evangélikus lelkész kerekasztal-beszélgetésre hivatalos június 13-án."

Jézust nem kárhoztatták, hogy szóba áll a bűnösökkel is? Sőt.

Digitális_Fater 2024.06.11. 23:58:08

@ZorróAszter: Na de Jézus nem veregette vállon őket, hogy csak így tovább a bűn útján. Luther forog a sírjában, hogy az egyháza a homokosok, félszerzetek, ateisták és kereszténygyűlölő zsidók talpnyalója lett.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.12. 08:37:23

@Boldeone2: meg kéthetente választás mint Bulgáriában, duren.
Érdekes amúgy, hogy mennyire szerettek cigányozni, mint ahogy a másik fasz fehérniggerezni. Bár épp szembejönne már veletek egy ilyenkor.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.12. 08:47:25

@Tapi2021: itt csak egy hibás lépés volt a jelenlegi információk tükrében, Varga Judit eleresztése. Nemcsak a selyemmajom miatt, hanem nyilvánvalóan alkalmasabb lenne az EU trógerekkel való kínlódásra mint mondjuk Deutsch.
Lehet persze, hogy a majom mozgolódása is ok volt, mert ez nem most kezdődött már.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.12. 08:48:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ó az is, persze, minden. De mintha a félredugás is lett volna, valami női "újságíró" hirdetgette, aztán lehet, hogy Lévai Anikó csinált neki ingyenes nemszakképzett frizuraigazítást.

ZorróAszter 2024.06.12. 09:31:21

@Digitális_Fater:
@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Megint csúsztatás.

Én azt kérdeztem:

"Jézust nem kárhoztatták, hogy szóba áll a bűnösökkel is? Sőt."

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.12. 09:38:42

@ZorróAszter:

Aki a bűnösöket segíti a megtérésben azt ma se kárhoztatják.

Svábbogár Zoli álkeresztény homoklobbista viszont ünnepelni megy a bűnt.

Boldeone2 2024.06.12. 13:05:19

@Deak Tamas: Figyelj, Dicu!

Romániban volt vagy 20 kormány, mégis utolértek, lehagytak minket! Arra mi a válasz??

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.12. 13:19:34

@Boldeone2: az, hogy hülye német vagy mint a seggem.

www.vg.hu/nemzetkozi-gazdasag/2023/08/a-haboru-miatt-lelassul-a-magyar-nepessegfogyas-romania-azonban-bajban

amúgy én benne lennék, hogy Erdély gazdagabb legyen mint Butapest, hiszen akkor megindulna a magyar visszavándorlás oda.
Ámbár, amilyen jellemtelen sok -idegen eredetű - nyelvtársunk, simán eldobnák a nyelvüket tíz plusz euróért.

Gery87 2024.06.12. 14:34:09

@Deak Tamas:

"az, hogy hülye német vagy mint a seggem."

Te meg egy idióta sovén pöcs bazmeg.

@Tapi2021:

"Nem bagatell. De egyrészt nem lopják, csak a szokásos módon a saját holdudvart IS erősítik, mint mindenhol a világon. "

Értem, ezt már megbeszéltük, más is lop tehát rendben is van.
Nektek meg erkölcsi, morális tartásotok nulla.

"És mint szintén mindenhol, mindenkinek maga felé IS hajlik a keze. A tiéd is hajlana, csak nincs rá módod."

Én értem hogy magadból indulsz ki, de nem mindenki olyan mint te!
De nyugtatgasd csak magad ezzel ha így könnyebb elviselni a defektusodat.

"Másrészt, a háború(ba sodródás), a woke pusztítás, a gender őrület, az elszabadult pogányság, az EEÁ építése/a szuverén nemzetek bedarálása, stb. MIND sokkal nagyobb és valós problémák!"

Akkor ugye nem baj ha bokánrúglak?
Elvégre bagatell ügy lenne ezekhez képest nem?

A lopás tudtommal egy alap bűn....ha már ezzel nem foglalkozunk ott kurva nagy baj van!

"Hogy kinek, mije van, az húsz-harminc év múlva érdektelen lesz azoknak, akik itt élnek,
de az nagyon nem, hogy a ma POLITIKAI döntései miatt, milyen világban fognak, fogunk akkor élni, az nagyon nem!"

Nektek aranyhal eszű barátom már 3 nap is elég hogy bármit elfelejtsetek és ne foglalkozzatok vele.

ZorróAszter 2024.06.12. 23:00:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Hanem mit?"

Ott van fentebb. Ne mondja hogy nem olvasta, vagy nem értette.

"Jézust nem kárhoztatták, hogy szóba áll a bűnösökkel is? Sőt."
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása