magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Indul a lejtmenet

A sztárság nagy problémája: a sztár elhiszi, mindenki számára ő megkérdőjelezhetetlen, pedig csak a rajongói tábor számára az.

A kommunista diktatúrák ezért csináltattak folyamatosan hangulatjelentéseket: tudták, hogy nagy bajba fognak kerülni, ha elhiszik, hogy a mutatott valóság azonos a tényleges valósággal.

Talpramagyar Péter szerencsére nem elég intelligens, így ő maga fogja megásni saját sírját. Sorosék megint rossz csatalóra tettek.

Eleve egy új párt mindig csökken a kezdeti lelkesedés után, hiszen amint konkrétumokra kerül sor, már le fognak szakadni azok, akik a konkrét válasszal nem értenek egyet. Sokszor nagyon kevés is elég ehhez.

Velem is megesett ilyen. Majdnem leszavaztam valakire, míg azt nem mondta, hogy szerinte a kóbor kutyákat le kell vadászni - s csak emiatt nem szavaztam rá.

A Fidesznek egyébként jobb lett volna egy erősebb DK és egy gyengébb Tisza. De így alakult, ehhez kell alkalmazkodni. Szerencsére a Tisza már most megkezdte az öngyilkosságot.

A dolgok valószínű menete:

  • a megválasztott Tisza-képviselők egy része mást mond, mint a pártvezetés,
  • megkezdődik az ősrégi vita "adja vissza a mandátumát", persze nem adják vissza,
  • alakulnak új pártok,
  • vita tör ki, ki az igazi tiszás,
  • a DK rászáll az egészre, esélyt látva az elvesztett ballib választók visszaszerzésére.

114 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr1118425541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IdomitottFoka 2024.06.12. 13:54:57

Már egy párszor megöngyilkolta magát ez a Magyar Péter itt a kommentekbe. Akinek halálhírét keltik....

@Tapi2021: "Mert sok a csodaváró, gyűlölködő, irigy hülye."

Még jó h ti olyan racionálisak és jóindulatúak vagytok.

" Akik simán beállnak egy ilyen jellemtelen NER milliomos hülyegyerek mögé."

Javítsuk át milliárdosra, és a fideszesekre lesz igaz.

IdomitottFoka 2024.06.12. 13:58:39

@Boldeone2: Túl sok az orvos és az ápoló, egy kicsit vegzálják még őket. De a legjobb a törvényben h a honvédeket a suliba vezényelhetik. De legalább tudnak kormányozni.

Tapi2021 2024.06.12. 14:04:09

@Boldeone2: Végre vége lesz a lógásnak. Kéne ilyen szerkezet a rendelőkre is, hogy ne tartson fél óráig megvizsgálni egy náthás beteget vagy leolvastatni vele fél szemmel a táblát!!! Miközben kint órákat vár a tömeg.

Ellenőrzés nélkül sajnos ez megy.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.12. 14:04:10

@Boldeone2: mi az az EU dolgozó, hibbant? Zorbán kimegy Brüsszelbe meg Strassburgba és terrorizálja az EU dolgozókat?
Állami terror, fogyatékos. Nálunk is van belépőkártya - anyanyelveden : badge - és ha mondják, bent kell lennünk kilenc órákat a nyolcórai fizetésért.

Tapi2021 2024.06.12. 14:05:26

@Boldeone2: "Sehol a világon nem ellenőri az állam az EU dolgozókat, sehol!"

Ezt te sem hiszed el, gondolom.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.12. 14:07:59

@Tapi2021: hát de pont ezen gondolkoztunk még régebben. Mátyás király bezzeg gyomorrákot kapott (hacsak meg nem mérgezték) de Szulejmán meg nem. Károlyi sem, Szálasi sem, Rákosi sem, Kádár sem, Lipót császár sem, Mária Terézia meg pláne Ferenc Jóska sem. Rudolf trónörökös meg főbe lövi magát. Az egyetlen kivétel Gottwald meg Zsdanov, dehát ezek egyrészt a napi sokdeci vutkira öntötték levezetésnek a sört, másrészt talán annyi kárt sem csináltak.

Tapi2021 2024.06.12. 14:08:11

@IdomitottFoka:

Mi akkor álltunk a "fideszesek" mögé, amikor még nem voltak milliárdosok! A célok, értékek miatt, amiket felvállaltak. (És teljesítik is.)

MP követői meg úgy, hogy pontosan tudták ki mögé állnak.
És mik is a céljai, mik a felvállalt értékei pontosan?

Boldeone2 2024.06.12. 14:12:36

@IdomitottFoka: Mi már eddig is szenvedtük OV döntéseit, az egészségügyi szolgálati jogviszonnyal kapcsolatban. Orbán lényegében katonai módszereket vezetett be az egészségügyben, ami jogfosztásokkal is járt

Mi egy egészségügyi vállalkozásból élünk főleg, amihez minden évben a feleségemnek engedélyt kell kérni. Az OKFŐ egy elég getzi, bürokratikus szerv, idén is ki kellett javítsunk egy nyomorult mondatot a kérelemben...
Minden évben ott a félelem: megadják vagy sem

A feleségem így Magyar Péterre szavazott, pedig ő soha nem politizál, csak elege van...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.12. 14:16:15

@Tapi2021: azért van most ráijedve a témára, mert valami "egészségügyi szolgáltatást" nyújtó cége van. Lehet érzi a veszélyt.
Egyébként meg:

www.alphacard.com/id-card-solutions/hospital-access-control-cards

Boldeone2 2024.06.12. 14:16:51

@Deak Tamas: Nálunk is van belépőkártya - anyanyelveden : badge - és ha mondják, bent kell lennünk kilenc órákat a nyolcórai fizetésért."

Az egészségügy nem az akkugyár, Radu! Ott van mikor 16 órát kell dolgozni, ha úgy alakul, ez meg nem megy kötött munkaidőben. Az ember bemegy ha kell, eljön ha már nem bírja tovább

IdomitottFoka 2024.06.12. 14:16:56

@Tapi2021: Ez az eszköz azt ellenőrzi h bent vagy-e a munkahelyeden, nem azt h mit csinálsz ott.

És egyébként a munkavállalók jelenlétét szokták ellenőrizni, és az EÜ-ben is előfordul, miért is ne, csak nem ez a magyar EÜ problémája, és ezt egyéb informatikai rendszerek implicit megtehetnék. Inkább megint csilliárdos kütyümegrendelésre kell vmi ürügyet találni, olyan lélegeztetőgép szaga van ennek.

Boldeone2 2024.06.12. 14:19:17

@IdomitottFoka: Inkább megint csilliárdos kütyümegrendelésre kell vmi ürügyet találni, olyan lélegeztetőgép szaga van ennek."

- Tökéletesen látod a helyzetet!

IdomitottFoka 2024.06.12. 14:22:05

@Tapi2021: "És mik is a céljai, mik a felvállalt értékei pontosan?"

Az értékeiről nem tudok nyilatkozni, de a deklarált célja leváltani a NER-t, bár azt hittem h ez világos mindenkinek. Amúgy nem szavaztam rá (és a dk-ra se) úh ne engem kérdezz.

Gery87 2024.06.12. 14:23:24

@Tapi2021:

"MP-nek a személyisége, a lelkivilága, a jelleme defektes."

Ha neki defektes, akkor Orbán micsoda?

Gery87 2024.06.12. 14:24:49

@Deak Tamas:

"De amit még én mindig képtelen vagyok felfogni, hogy egy nő, aki ilyeneket tud, hogy mehetett hozzá ehhez az emberhez, már ha ezt így lehet mondani*."

Mondjuk szintén defektes?
Mondjuk NERina, szóval ezen nem lepődünk meg.
Összefújja a szél a pszichopatákat.
Párokat is alkotnak.

Gery87 2024.06.12. 14:25:37

@Tapi2021:

"A magas IQ és a defektes jellem a legveszélyesebb kombináció."

Látjuk ezt 14 éve minimum, a szemfülesebbek 30+ éve...

Gery87 2024.06.12. 14:26:29

@Deak Tamas:

"Négy éve temettük, méhnyakrák."

Nem mintha tutira ok-okozati összefüggés lenne, de mindegy....

Boldeone2 2024.06.12. 14:31:05

@Tapi2021: Csak egy kérdés:

- Orbánék, a miniszterek, az államtitkárok miért nem blokkolnak, miért nincs semmilyen objektív mérési rendszer teljssítményük mérésére kidolgozva?

Miért csak az egészségügyi dolgozókat, a tanárokat vegzálják??

Szemét banda...

IdomitottFoka 2024.06.12. 14:36:43

@Boldeone2: Ez mondjuk így most hülyeség. Az említettek a munkakörükből is adódóan jönnek-mennek, az épületbe rakott blokkoló erre nem alkalmas. És különben sem az a jellemző rájuk h lusták lennének (bárcsak), a lézerjaniról eleve az a pletyka h workaholic.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.12. 14:44:55

@Boldeone2: hülye vagy te bazmeg. Én egy repülőgéptársaságnak dolgozom, gondolod, hogyha nekem 16:00-kor lejár a munkaidőm, és mondjuk van egy feladat, amihez meg kell várni a 16:30-kor induló gépet, akkor hazamehetek vagy logoffolhatok?
Olyan barom vagy bazmeg hogy sikíthatnak az akácfák a közeledben, a baromfiudvarban a kakas meghágna.

Tapi2021 2024.06.12. 14:53:20

@Boldeone2: "ami jogfosztásokkal is járt"

Például?

Tapi2021 2024.06.12. 14:55:31

@Boldeone2: "A feleségem így Magyar Péterre szavazott, pedig ő soha nem politizál, csak elege van..."

A rendből és az ellenőrzésből?

Nem láttam még szegény eü vállalkozót.

Tapi2021 2024.06.12. 14:58:21

@Boldeone2: "Az ember bemegy ha kell, eljön ha már nem bírja tovább"

A szabály nem a magánszektorra vonatkozik, ha jól gondolom, ahol úgy jössz méssz, dolgozol, ahogy akarsz. Már, ha te vagy a főnök. Mert nem hiszem, hogy alkalmazottak élete a magánszektorban is ilyen laza lenne, ahogy írod.

Tapi2021 2024.06.12. 14:59:25

@IdomitottFoka: Ja, ha fantáziáltok, hogy de nem is azért, hanem amazért...

2024 2024.06.12. 15:02:19

"...amint konkrétumokra kerül sor, már le fognak szakadni azok, akik a konkrét válasszal nem értenek egyet."

Az ex-fideszes (ha vannak), ex-jobbikos és ex-mi hazánkos híveinek nem fog tetszeni, amennyiben a TISZA EP képviselői igen szavazataikkal hitet tesznek Ukrajna mindennemű támogatása, a migráció, a migránskvóta, az lmbtq és a hazánknak járó pénzek megvonása mellett. Az ex-moslékos szavazóinak pedig az nem fog tetszeni, ha kiszavazva a kórusból nemet mondanak ezekre.

Serény Vélemény 2024.06.12. 15:02:41

@Boldeone2: Nálunk pl azért nincs összedrótozva a beléptetőrendszer a bérszámfejtéssel, hogy a túlórák valódi darabszáma ki ne derüljön...

Tapi2021 2024.06.12. 15:02:53

@IdomitottFoka: "Az értékeiről nem tudok nyilatkozni,"

Hát ez az. Akkor mire is szavaztak a szavazói?

" de a deklarált célja leváltani a NER-t, bár azt hittem h ez világos mindenkinek. "

Ahogy eddig mindnek. Ez indokolná a nagy népszerűséget?
Meg ez elég, hogy rábízzunk egy országot?

Ez a baj, hogy közel 50%-nak ennyi kell. Minden mást leszarnak, hogy mi lesz.
Ez megy az ellenzéknél 14 éve. És be is érik ennyivel.

Tapi2021 2024.06.12. 15:04:40

@Gery87: Orbánnál semmi olyan defektus nincs, mint amit MP folyamatosan prezentál.

Vagy mondj ilyeneket.

Boldeone2 2024.06.12. 15:06:46

@Deak Tamas: gondolod, hogyha nekem 16:00-kor lejár a munkaidőm, és mondjuk van egy feladat, amihez meg kell várni a 16:30-kor induló gépet"

- Gondolom kifizetik a túlóráid Dicu, az egészségügyben ez sem biztos! A blokkolós rendszer egyszerűen hülyeség, ahol változó munkarend van, illetve munkarenden kívüli munka

Ne csodálkozz, majd ha feldobod a pacskert; mert hiányzanak a decubitustól védő takarók; az infúzió kínai, veszélyes műanyag; a
klíma használata limitált; nincs ásványvíz a dolgóknak, stb...

De ahhoz hülye vagy, hogy ezeket a problémákat be tudd látni...

Tapi2021 2024.06.12. 15:07:11

@Boldeone2: "Az értékeiről nem tudok nyilatkozni, de a deklarált célja leváltani a NER-t, bár azt hittem h ez világos mindenkinek. "

Ez egy álkérdés? Te is tudod a választ. A ti cégeteknél sem ti blokkoltok, hanem a dolgozók. Gondolom van munkaidő nyilvántartásotok. És nem a tulajnak, igazgatónak.

Tapi2021 2024.06.12. 15:08:03

@Boldeone2: Erre volt az előző válasz:

"- Orbánék, a miniszterek, az államtitkárok miért nem blokkolnak, miért nincs semmilyen objektív mérési rendszer teljssítményük mérésére kidolgozva?"

Boldeone2 2024.06.12. 15:11:32

@Tapi2021: rendből és az ellenőrzésből?"

-Ez az egészségügyi dolgozók - felesleges - regnálásáról szól, amikor látástól vakulásig dolgoznak; de az államnak ez sem elég: folyamatosan figyelné őket, meg a zsebükben turkálna...

Tapi2021 2024.06.12. 15:12:37

@Serény Vélemény: Nálunk nincs gép, de nyilvántartás van. És ugyanazért, mint nálatok, ki kell ixelni hétfőtől péntekig, függetlenül attól, hogy valójában éppen hétvégén dolgoztál, meg este...
Ezeket senki nem fizeti ki. :-( Ha nem tetszik...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.12. 15:13:33

@Boldeone2: hülye vagy te bazmeg, de nagyon.
A kilencvenes években is volt már mindenhol beléptetés mégse volt jellemző hogy fizettek volna a túlóráért, az csak azóta van, amióta hiány van a munkaerőpiacon.
Képzeld el, a mostani helyünkön is változó munkarend van, sőt kapaszkodj meg: pl. Maxvaléknál is ugyanez van. Ott is van beléptetőrendszer meg blokkolóóra.
A pacskert nem fogom feldobni mert nem tervezem, hogy igénybe venném a szolgáltatásaidat.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.12. 15:16:16

@Boldeone2: "regnálásáról szól"
Tudod te, hogy miket írsz összevissza? Írj inkább németül vagy angolul.

Tapi2021 2024.06.12. 15:16:51

@Boldeone2: Mindenki látja, hogyan dolgoznak látástól vakulásig!
Nem lebecsülve a munkájukat, meg azokat, akik esetleg tényleg. De nem ez a jellemző, hanem a folyamatos "lassítósztrájk".
Különösen a háziorvosoknál, akikkel én inkább találkozom.

Tapi2021 2024.06.12. 15:18:34

@Boldeone2: "meg a zsebükben turkálna..."

Ki fizeti őket? Ki teszi a zsebükbe?

Boldeone2 2024.06.12. 15:19:36

@Deak Tamas: Nyilván vegzálást akartam írni, csak közben 3 más dologra is figyelek, Dicu...

IdomitottFoka 2024.06.12. 15:21:22

@Tapi2021: Jaj ne fárassz már, persze h elég. Egy cerkófmajomhorda kevesebb kárt csinálna országvezetőkent, mint a ner.

Boldeone2 2024.06.12. 15:21:51

@Tapi2021: Ki fizeti őket? Ki teszi a zsebükbe?"

- Mondjuk úgy, hogy van egy másodállásuk, vagy vállalkozásuk, ahol pénzt is tudnak keresni

Ebbe szólt bele az állam, az eü jogviszonnyal

Tapi2021 2024.06.12. 15:24:33

@IdomitottFoka: Butaság, a valóság mást igazol. Ráadásul durván nehezített pályán kormányoznak, sorozatos válságokkal (Covid, energia, háború...), amiket kezelni kell(ett).

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.12. 15:25:48

@Boldeone2: szerintem akkor figyelj arra a három másikra, az itteni hozzászólást szűkítsd minimálisra, vagy nullára.
Én meg közben négy nyelvű különböző képes meg hangos csatornát figyelek, mégse írom a vécépumpa helyett azt hogy Pray-kódex.

Tapi2021 2024.06.12. 15:26:01

@Boldeone2: Vagyis úgy érted, hogy állami munkaidőben, az állami eszközökkel fusiznak?

Boldeone2 2024.06.12. 15:30:02

@Deak Tamas: Képzeld el, a mostani helyünkön is változó munkarend van, sőt kapaszkodj meg: pl. Maxvaléknál is ugyanez van. Ott is van beléptetőrendszer meg blokkolóóra."

-Akkor jó szar munkahelyen dolgozol? Minek blokkolóóra, ha hozza valaki a tervszámokat? Ha kész a munka, akkor minek vegtálni az alkalmazottat?

Egy country manager barátommal pont ezt beszéltük: régen volt heti riport készítése, utána már elég volt a havi riport is, meg hétfői meeting - marhaság mind, ha nem olyan jellegű a munka

Ma sok helyen elég annyi, hogy hozza az éves tervet az ember, vagy teljesítse túl... Ez a lényeg, nem pedig az, hogy félórával hazamegy a munkaidő lejárta előtt valaki...

Boldeone2 2024.06.12. 15:32:26

@Tapi2021: Munkaidőn kívül, természetesen...

Egy szűk réteg kihágásai miatt büntették meg a becsületes többséget...

Tapi2021 2024.06.12. 15:40:39

@Boldeone2: Ebben van igazság, de ahhoz olyan munkakör kell, ami jól mérhető, és nem idővel.

Egy call centerben például ott kell lenni, amikor hívnak, nem mondhatod, hogy már sok hívást fogadtam öt óra alatt, akkor csá, megyek haza. A következő három órában meg foglalt lesz a vonal.

Az ember egyszerűen hajlamos, sőt, vágyik a lógásra. Én is. Mindenki. Különösen, ha alkalmazott és nem a magáét csalja el.

Voltam főnök, és tudom a másik oldalról is ezt. A kötetlen munkaidőben gyorsan eltűnő munkatársakat, miközben még bőven lehetett volna mondjuk interjúzni, riportozni, felhívni pár ügyfelet..., új anyagok, partnerek után menni.

Ők is kifejezetten megsértődtek, ha én, mint főnök, akitől az állást és a fizut kapták, firtattam, hogy ki, hol van, és mit csinál? Pláne, ha rákérdeztem, hogy ha délelőtt készen lett az anyagaival, délután miért nem csinált még egyet? Nálunk van a főállása, nyolc órában. Stb.
Utáltak ezért. Nyilván ez az ellenőrzés sosem szimpatikus, az államtól sem.

Tapi2021 2024.06.12. 15:41:56

@Boldeone2: "Egy szűk réteg kihágásai miatt büntették meg a becsületes többséget..."

Tehát akkor ez a szűk réteg a felelős ezért!

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.12. 15:45:01

@Boldeone2: tervszámokat??????? Az már elmúlt rég. Fogalmad sincs semmiről sem, as usual.
Hogy minek a blokkolóóra? Hogyha meghibásodik valamilyen műszaki eszköz, akkor látható legyen, ki az aki még elérhető, akit hívni lehet, aki intézkedik.

IdomitottFoka 2024.06.12. 15:46:56

@Tapi2021: Ez már szinte mentegetőzésnek hat. Amúgy ferinek nem jutott 10 év konjunktúra h aztán kezelje a válságot és persze az ellenzéke is potensebben tartott be neki, mégse látszik h eredményesebb válságkezelő lenne a ner. Politikai következményei még nincsenek, de a lakosságon már uúgy csattant.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.12. 15:47:25

@Tapi2021: a második bekezdés rosszabb cégeknél megengedett, persze nem magyaroknak.

Gery87 2024.06.12. 15:57:16

@Tapi2021:

Orbán nem egy pökhendi, nárcisztikus alak? Dehogynem.

Ja és Boldog Karácsonyt, nőügyekkel nem foglalkozom, és egyébként leghülyébb polgármesterekkel sem...

Gery87 2024.06.12. 16:27:27

ja és "nem vitázom 20 éve, még a nevüket sem ejtem ki a senkiknek akik ellenem indulnak"

Boldeone2 2024.06.12. 16:29:40

@Deak Tamas: tervszámokat??????? Az már elmúlt rég. Fogalmad sincs semmiről sem, as usual."

- Az értékesítésben bizony tervszámok vannak, az a lényeg, a többi nem számít!

Az államnak inkább arra kellene törekedni, hogy a munkavállalóknak minél több joga és szabadsága legyen; a blokkolóórás rendszer szar, elavult

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.12. 16:44:21

@Boldeone2: milyen értékesítésről beszélsz??? Mi műszaki területen dolgozunk, komoly technikai hibákat kell megelőznünk és elhárítaunk, a hozzánk fordulóknak tudni kell, hogy mit és mennyit csináltunk !

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.12. 16:48:30

@Boldeone2:

Az én jelenlegi munkám készenléti jellegű.

Azaz nem kell semmit teljesíteni azon kívül, hogy x időpontban jelen vagyok, s reagálok, ha az adott idősávban van megkeresés.

2 móon tudok nem teljesíteni:
- nem vagyok jelen az adott idősávban,
- jelen vagyok, de nem reagálok a megkeresésre.

Boldeone2 2024.06.12. 16:57:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Tehát akkor az egy kötött idejű munka, hiszen egy adott idősávban ott kell lenni, ügyelni az a feladat..

Aki viszont nem kötött ennyire, a munkája hamarabb elkészül pl. az minek legyen ott a teljes munkaidőben? Egyáltalán minek az ellenőrzés?
A munkaviszony a kölcsönös bizalmon alakul!

Legyünk már őszinték, mindenki lelép ha tud, van rá lehetőség, a főnök is, akkor meg ne várjanak el irreális dolgokat a munkavállalótól

Nyugaton nem véletlen csökkentik folyamatosan a munkaidőt- a 8 órás munka túl sok, nem is hatékony

Boldeone2 2024.06.12. 17:03:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Szabadság és "liberalizmus" a munkahelyeken is, ez a jövő, tehát kapják meg a legnagyobb szabad kezet a munkavállalók

Én úgy látom, ez az ami működik: élni és élni hagyni

A Szilikon - völgyben már régen ez van az USA- ban...

Digitális_Fater 2024.06.12. 17:42:43

@Boldeone2: Erősen kétlem, inkább a totális, folyamatos ellenőrzés felé haladunk. A COVID végeztével a home office-t is igyekeznek megszüntetni.

vasútihíd 2024.06.12. 19:30:21

@Tapi2021: kérdés hogy ha délelőtt készen lett az anyagaival és délután csinált volna még egyet akkor mennyivel több pénz keresett volna a másodállásához képest

vasútihíd 2024.06.12. 19:37:08

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ha céges rendszert használsz akkor valószínűleg statisztikát is jelent rólad. roszabb esetben akár mást is. ez sajnos a kisember sorsa persze ki lehet játszani.

alöksz róz 2024.06.12. 20:10:38

"A Fidesznek egyébként jobb lett volna egy erősebb DK és egy gyengébb Tisza." - ez így van.

budapesten is jobb nekik karácsony. ezért valószínűleg nem fogja a fidesz engedni az újraszámolást.

alöksz róz 2024.06.12. 20:11:49

@Boldeone2: "A Szilikon - völgyben már régen ez van az USA- ban..." - minek ekkorát hazudni :D

alöksz róz 2024.06.12. 20:14:14

@Tapi2021: "Ők is kifejezetten megsértődtek, ha én, mint főnök, akitől az állást és a fizut kapták" - tulaj voltál?
mert ha nem, akkor ez kurvára nem igaz...

GyMasa 2024.06.12. 21:35:35

@Deak Tamas:
Vigyázz, mert ők nem értik, mi az a rugalmas munkaidő!
Szerintük az maga a rabszolgaság!
Azt persze nem nagyon értem, hogy vajon ezek hol dolgozhatnak, hogy még nem találkoztak ezzel a rendszerrel az elmúlt 30 évben...

GyMasa 2024.06.12. 21:37:00

@IdomitottFoka:
Gyurcsány pl. sokkal nagyobb károkat okozott az országnak, mint a NER.

GyMasa 2024.06.12. 21:40:14

@Deak Tamas:
Munkavédelmi és munkajogi szempontból is fontos.
PL. amikor valami csoda folytán teljes terjedelmében ég az iroda, akkor a gyülekezési ponton megszámolva az embereket egybúl látszik, ha valaki esetleg bent ragadt az égő épületben.

alöksz róz 2024.06.13. 06:10:33

@alöksz róz: na mégiscsak engedik az újraszámolást
túl pesszimista voltam

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.13. 08:35:53

@GyMasa: a magyarázat annyi, hogy nyilván amit a szülőd mond az baromság (aki nyilván elmondta, merre s mennyit kell dolgozni) a propagandából meg dől, hogy a munkahely a középiskola nevű wellnesshely folytatása.

www.hrportal.hu/hr/ilyen-a-z-generacio-idealis-munkahelye-20160831.html

offiseven.hu/2018/03/29/y-z-generaciok-munkakornyezet-igenye/

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.13. 08:37:45

@GyMasa: Boldil előtt ne írj ilyet, az maga a terror, hogy gyülekezési pont van.

IdomitottFoka 2024.06.13. 09:13:33

@GyMasa: ja tényleg, az ultima ratio fedáksári, az atomháborút is überelő feri. az érvkészlet utolsó darabja, hogy is felejthettem el.

MEDVE1978 2024.06.13. 12:53:44

Magyar Pétert sem lebecsülni, sem felülértékelni nem érdemes. A baj ugye az, hogy ha nem tisztul le miatta az ellenzék. (igazából ezt nem értem miért: miért létezik még mondjuk a Párbeszéd, az MSZP, az LMP, a Jobbik, Mindenki Magyarországért Mozgalom, a Momentum). Ezeknek kasza kellene legyen, mert a "népítélet" egyértelmű, már nincs igazából szükség rájuk, nincs releváns szavazóbázisuk.

Nagy kérdés, hogy hogyan tovább a Tisza Párt esetében. Magyar Péternek lényegében importálnia kellene hiteles arcokat, ez nem lesz könnyű. Az is kérdés, hogy a lendület kitart-e 2026-ig vagy hullócsillagosodás lesz.

Az szinte biztos, hogy a rogáni propagandagépezet mostantól Magyar Péter fókuszú lesz és ha tippelnem kell Brüsszeles-Sorosos és talán kevésbé Gyurcsányos.

Nagyon érdekes kérdés, hogy Gyurcsányék mit csinálnak. Ha van eszük, akkor nem támadják MP-t. A mostani választás (és a 2022-es is) egyébként azt bizonyította, hogy az ellenzéki szavazók 70%-a nem kér Gyurcsányból vagy a feleségéből. Gyurcsány akár egyszer az életében visszafoghatná megalomániáját és maradhatna a háttérben is, továbbra is a FIDESZ-re fókuszálva. Sajnos nem hiszem, hogy ezt teszi majd, hanem támadni kezdi majd Magyart, megpróbálva megszerezni az ellenzéki szavazókat. Ahol a probléma ismét ugyanaz marad: a DK legfeljebb egy 15%-os párt a teljes magyar választóközösségben, többen csak akkor szavaznak a jelöltjére, hogy ha az egy összefogás részeként jelenik meg. Ezért nem érdemes GYF-nek Magyarra fecsérelnie az erejét: aki onnan leválik, az nem hozzá fog menni.

De az is illúzió, hogy itt a Tisza Párt egyedüli kihívóként jelenik meg a FIDESZ-el szemben. Jelenleg egy nagy nekibuzdulás volt ez a választás a Tisza Párt számára és jót tett az, hogy ilyen gyorsan jött létre minden. A baj az, hogy ilyen fokon "égni" nem lehet hosszú távon, a lelkesedést megöli a mindennapok monotonitása és sikertelensége. Egy új választási kampányban majd ismét mozgósítani kell, amihez jó ha van szponzor és megfelelő szervezet. Magyaréknál most egyik helyzet sem rendezett.

Ráadásul most már a kormánymédia is célra fog tartani és Magyar kerül a teljes fókuszba. Eddig ugye sok célpontra lőttek, most megvan az az egy, akire fognak. Nem lepődnék meg, ha drasztikusan visszaesne a DK lejáratása a médiában vagy eseményeken.

GyMasa 2024.06.13. 12:54:18

@IdomitottFoka:
FIgyelj már!
Ez TÉNY!
Bármennyire is fáj nektek, de sajnos ezzel a mondattal azonnal cáfolni lehet az ilyenfajta kijelentéseidet, hoyg" BÁRKI jobban csinálná Orbánnál!"
Hiszen ott van örök példának ference esete.
Ha te pedig olyan ostoba vagy, hogy még egyszer előhozod ezt a számtalanszor megcáfolt állítást, akkor magadra vess, hogy jön valaki, és ISMÉT beledörgöli az orrodat.
Száz év eltelte sem fogja semmissé tenni mindazt, ammit gyurcsány az ország ellen elkövetett!
Szóval, javaslom, hogy módosíts ezen az álláspontodon, (vagy kérdezd meg a központban, hogy mit kell helyette mondani) és akkor elkerülheted, hogy megint le kelljen írnod a "már megint gyurcsányozol, nem unod?" jellegű kommentedet.
Én is leírhatnám, hogy "már megint ész nélkül Orbánozol, nem unbod?"

GyMasa 2024.06.13. 12:55:52

@Deak Tamas:
Baszki, ezt a bullshit-halmazt!!!

GyMasa 2024.06.13. 12:56:57

@Deak Tamas:
Aztán, az miért is szentségtörés?
Vagy neki ilyen OCD-je van?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.13. 13:08:49

@GyMasa: és ez a valóság sajnos.
Az még nem baj, ha irodai munkákkal lesz ilyen, hiszen a csak angolul makogó lusta zéket kizézi majd a tékomos Lara automatika. A gond ott lesz, ha szakács, sofőr meg hasonló is elkezd nyammogni.

GyMasa 2024.06.13. 13:25:15

@Deak Tamas:
Nem tudom a gyerekeim 2000 után születtek, de egyáltalán nem ilyenek.

GyMasa 2024.06.13. 13:41:03

@MEDVE1978:
"Magyar Pétert sem lebecsülni, sem felülértékelni nem érdemes."
Szerintem, jelenleg éppen a felülbecsülés folyik.
Szerintem jóval több - felesleges - figyelmet kapott, int amit érdemel.

" A baj ugye az, hogy ha nem tisztul le miatta az ellenzék. (igazából ezt nem értem miért: miért létezik még mondjuk a Párbeszéd, az MSZP, az LMP, a Jobbik, Mindenki Magyarországért Mozgalom, a Momentum). Ezeknek kasza kellene legyen, mert a "népítélet" egyértelmű, már nincs igazából szükség rájuk, nincs releváns szavazóbázisuk."
A jelenlegi ellekzék Gyurcsány kesztyűbábja, és ezek az "ál-pártok" minde csak arra valók voltak, hogy közvetetten megszerezzék Gyurcsánynak azokat a szavazatokat is, amelyikeket közvetlenül soha nem kapna meg!
(ha megnézed a Fair Right csatornán pl. a szombati MP tüntetésen készült video-t, ott világosan látszik, hogy az ellenzékieknek is tele van a zsákja Ferenccel!

"Nagy kérdés, hogy hogyan tovább a Tisza Párt esetében."
Nagyon nicnsenek könnyű helyzetben:
- Ha belépnek az EPP-be, és elkezdenek EU-konform módon szavazni menekült, meg woke témában, fel fognak kerülni ők is a fidesz plakátokra a "mi megmondtuk és MEGINT igazunk lett!" szüveg kíséretében.
- Ha meg beállnak valami nemzeti formációba, vagy egyszerűen semmit sem fognak csinálni, akkro meg Ferenc fogja őket kicsinálni. (illetve ő mindenképpen meg fogja próbálni, hiszen a TISZA párt az ő hatalmából vett el e legtöbbet.

" Magyar Péternek lényegében importálnia kellene hiteles arcokat, ez nem lesz könnyű."
Mivel MP a CIA embere, az ellenzéki oldalról mindenkit képes lesz felszipkázni, akik szintén a CIA emberei. Feltéve, ah a CIA-nak kellenek ezek az elhasznált emberek...
(Mert, azt lássuk be, hogy szinvonalas politikus nem sok van arrafelé.)

"Az is kérdés, hogy a lendület kitart-e 2026-ig vagy hullócsillagosodás lesz."
Szerintem nem fog. Már látszanak (pl. az ATV-s riportnál) a jelei, hogy megmutatja, ki is ő tulajdonképpen. AMi nekem nem meglepetés, de az ellenzékieknek az lesz.

"Az szinte biztos, hogy a rogáni propagandagépezet mostantól Magyar Péter fókuszú lesz és ha tippelnem kell Brüsszeles-Sorosos és talán kevésbé Gyurcsányos."
Ebben nem vagyok biztos, most ki kell várniuk, hogy Gyurcsány és a felszámolt ellnezék maradéka mit lép. TEljesen biztos vagyok benne, hogy ők is bosszút akarnak állni, és nem rosszak a kicsinálásban, (Lásd Botkát, Bajnait és társaikat.) Ha a fidesznek szerencséje van, a kisujját sem kell megmozdítania.

"Nagyon érdekes kérdés, hogy Gyurcsányék mit csinálnak. Ha van eszük, akkor nem támadják MP-t."
Igen, ez lesz a kérdés...
Nekem a tippem a szokásos, hátbaszúrásos stratégia lesz.
(megjelennek "hírek" róla, esetleg pár, komprommitáló "rögzített beszélgetés", ilyenek...
Azt azért most tudomásul kell venni, hogy Gyurcsány egyedül van ebben a harcban és a CIA az ellenfele. SZóval nagyon vigyáznia kell...
Az a kérdés, hogyha szorul a hurok MP körül, akkor a CIA dobni fogja őt is, vagy szó szerint kicsinálják Gyurcsányt, vállalva akár annak is a következményét, hogy mártírt csinálnak belőle. Itt Ferencnek nincs sok választása, hiszen ő most be van szorítva a sarokba.

" A mostani választás (és a 2022-es is) egyébként azt bizonyította, hogy az ellenzéki szavazók 70%-a nem kér Gyurcsányból vagy a feleségéből."
Ez pontosan így van!
Ha kértek volna eddig is belőle, akkor az a sok ellenzéki közvetlenül a DK-ra szavazott volna.

" Gyurcsány akár egyszer az életében visszafoghatná megalomániáját és maradhatna a háttérben is, továbbra is a FIDESZ-re fókuszálva. Sajnos nem hiszem, hogy ezt teszi majd, hanem támadni kezdi majd Magyart, megpróbálva megszerezni az ellenzéki szavazókat. Ahol a probléma ismét ugyanaz marad: a DK legfeljebb egy 15%-os párt a teljes magyar választóközösségben, többen csak akkor szavaznak a jelöltjére, hogy ha az egy összefogás részeként jelenik meg. Ezért nem érdemes GYF-nek Magyarra fecsérelnie az erejét: aki onnan leválik, az nem hozzá fog menni."
Az a baj, hogy hiába szavaznának az összefogásra többen, ahogy írtad, ott sem mindenki sík hülye, és átlátja, hogy egy LMP-re szavazás egyenlő Gyurcsányra szavazással, azaz, inkább otthon maradnak.
Ezzel szemben, a másik oldalon Gyurcsány neve simán megmozdíz vagy egy millió ellenszavazatot...

Folyt. köv.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.13. 13:51:53

@GyMasa: persze, nyilván nevelés kérdése is.

GyMasa 2024.06.13. 13:52:19

@MEDVE1978:
FOolyt.

"De az is illúzió, hogy itt a Tisza Párt egyedüli kihívóként jelenik meg a FIDESZ-el szemben."
A TISZA szerepe NEM a fidesz leváltása volt eredetileg.
'22 után a CIA rájött, hogy amíg Gyurcsány a képben van, és erőlteti az összefiogósdiját, addig teljesen esélytelen a fidesz leváltása.
AZ a taktikája, hogy minden újonnan megalakuló politikai egységet vagy beolvaszt (bekényszerít) az összefogásába, vagy megsemmisíti őket, teljességgel lehetetlenné teszi azt, hogy organikusan kifejlődjön egy olyan politikai alakulat, akik mögött ott fog állni egy, a centrális erőtérhez hasonló tömeg...

" Jelenleg egy nagy nekibuzdulás volt ez a választás a Tisza Párt számára és jót tett az, hogy ilyen gyorsan jött létre minden."
Igen, a CIA nagyon profi a mindenféle színes forradalmak szervezésében.
Csak nem mindenhol működik...

" A baj az, hogy ilyen fokon "égni" nem lehet hosszú távon, a lelkesedést megöli a mindennapok monotonitása és sikertelensége. Egy új választási kampányban majd ismét mozgósítani kell, amihez jó ha van szponzor és megfelelő szervezet. Magyaréknál most egyik helyzet sem rendezett."
Dehogynem!
Ott áll mögötte a CIA összes pénze és Spindoktorjai!
MZP-vel szemben ő okosabb volt, és használta ezeket az eszközöket és nem képzelte magát okosabbnak náluk.
Erre utal, hogy a fidesz számára fontos témákban kínosan ügyelt rá, hogy ne mondjon semmi olyat, amivel:
- Elriasztja az ellenzkieket
- Elriasztja a fideszeseket
Ebben sokkal jobb volt, mint anno MZP.

"Ráadásul most már a kormánymédia is célra fog tartani és Magyar kerül a teljes fókuszba."
Szerintem az lenne a legrosszabb, amit csak tehetnek!
Éppen, hogy egy szót sem kellene rá vesztegetniük.

"Eddig ugye sok célpontra lőttek, most megvan az az egy, akire fognak. Nem lepődnék meg, ha drasztikusan visszaesne a DK lejáratása a médiában vagy eseményeken. "
Meglátjuk, mi lesz.
A DK-t a fidesz nem akarja kicsinálni, hiszen Gyurcsány nekik a balzsam!
A tökéletes garancia rá, hogy a fidesz hatalmon maradjon.
Nekik tökéletesen megfelel egy 7-15%-os DK, amelyik elég nagy ahhoz, hogy leuralja z ellenzéki oldalt, de ahhoz túl kicsi, hogy esélye legyen nyerni.
Amúgy, a Jobbik is azért lett kicsinálva, mert túl nagyra nőtt.
(mondjuk, azt nem értem, miért kellett őket kcisinálni, hiszen az illyen fajta pártok áltaában tetőznek a 25% körüli eredménynél, ami fölé nem mennek, amíg radikálisok maradnak. Viszont, ha elkezdenek "puhulni", akkor meg a radikális törzsszavazóik fogják otthagyni őket, ahogy a Jobbikkal is történt. Nekik a középre tolódás nemhogy nem növelte a szavazóbázisukat, de elveszítették az eredetit is.)

ZorróAszter 2024.06.13. 14:41:50

@Boldeone2:

"-A Fidesz már ezt csinálja 14 éve, hibát hibára halmoznak, mégis hatalmon vannak, mögöttük a százmilliárdból üzemeltetett lakájmédiával..."

Bocs, de magát nem zavarja, hogy ez a "százmilliárdból üzemeltetett lakájmédia" ez nem a FIDESZé valójában, hanem a túlnyomó többsége a gyarmattartóink tulajdonában van?

Különben a Mediaworks médiák felének a tulajdonosa most Mészáros Lőrincné lenne a válásuk után.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.13. 15:23:01

@GyMasa: mert Vavrinecznek, aki az ukrán egyes szám harmadik személyű női névmásra bírt magyarosítani, ennyi esze van.

Gery87 2024.06.13. 15:27:15

@MEDVE1978:

Ha a DK a "kék fidesz" akkor a Tisza Párt a "fehér DK".
Szektásodás gyanús, személyi kultusszal.

Hosszútávon egy 15-20%-os párt, kb ennyi vidéki, értelmiségi, deklasszálódó alsó-középosztálybeli támogatottsága lehet.

(Vagy ahogy a fideszesek mondják: 40-es 50-es MILF-eké)

Ez a 30% EP eredmény most a "nagyon tele van már a faszom" érzése, egy szelep.
2 év múlva....a "lépésről-lépésre.." duma már nem fog ennyi embert érdekelni.

A másik hogy nem így van és nem így lesz, hanem ők lesznek az új Fidesz.

Egyik se jelent valódi változást, semmi jót.

A Jobboldalisággal itt már nem lehet ezt az országot kihúzni a szarból.

-Az emberek nem vallásosak, nem élnek a tradíciók, hagyományok már a hétköznapi életben.
Nem lehet hát valódi konzi keresztény pártot gründolni. Nem vagyunk Lengyelország.
Ez már csak máz, de ezt meg bárki fel tudja kenni, valódi megmérettetése úgyse lesz...senki nem várja le hogy Gulyás Gergő valóban keresztény legyen, ahogy mondja....a lényeg hogy mondja és számon kérve nem lesz..

- A nemzeti populizmus - amit MP is csinál - meg szintén a való életben soha meg nem mérettetett "hazafiság" súlytalan puffogtatása, a "ki a legnagyobb magyar" versenyt nem lehet megnyerni....de zsömle helyett kurva jó.

Ebben vergődünk.

Újra és újra jön majd egy pszichopata aki felveszi a nemzet kutyabőrét.
És újra meg újra aranyhal módjára a nép beszopja ezt.

Mert a sablonos, üres, tartalmatlan, elvtelen egyen fogyasztói társadalomban a nemzeti maradt meg olyan identitásnak, amiért nem kell tenni semmit, nincsenek elvárások, nem kell hozzá teljesítmény, elég beleszületni és máris fantasztikus szittya férfiú vagy..

És a fogyasztó szereti amikor úgy tömjénezik hogy a kanapéról sem kell felállni.

Gery87 2024.06.13. 15:34:27

A Fidesszel, MHM-el, Tiszával együtt a szavazók 80% mondott igent a "nemzethy eresztény konzerv aktív" narratívára.

Ami azt mutatja az embereknek az elit felől nem igen kínálnak semmit, azon kívül hogy
"örüljél bazmeg hogy magyar vagy, másod úgysincs, ha lesz, elvesszük és ennél többre úgy se tartunk téged jobbágykám".

A népnek meg ennyi ennyi öntudata van, ennyit tud magáról hogy "magyar" és így kb ennyi amit a közéletben ideológiává, identitássá tud váltani és élni a szavazatai jogával.

Ez roppant szomorú. Ez egy válságtünet.

MEDVE1978 2024.06.13. 15:48:37

@Gery87: Az én észlelésem szerint a Tisza Párt főként a tele van a tököm őfelsége ellenzékével jelenség manifesztációja. Emellett még tükröz néhány fontos nüanszot, amit sokan nem szeretnének látni (Pl: hogy MP nem mondott olyat, hogy nem akarja hazahozni a pénzeket, amíg a NER ellopja, hanem csak azt, hogy a fő cél, hogy hazajöjjenek a pénzek), illetve kb. egy jobboldali demokrata értékrenddel kampányolt (amennyire meg lehetett állapítani a kevés konkrétum miatt). Ez viszont egy sokéves igazságot tükröz: a magyar választók 80%-a nem kozmopolita és az "újbaloldali" jelszavak nem vonzák. Még ha ez is volt 5 éve nyugaton a divat, akkor sem. Viszont az ellenzéki pártok jelentős része még mindig itt tart: a DK uniós politikája a kritikátlan önfeladás, a vétó feladása, az Európai Egyesült Államok. Magával az Európai Egyesült Államok gondolatával nem lenne baj, ha lenne elégséges gazdasági konvergencia, de nincsen és már az euro és az irtózatosan nehezen elkerült görög kilépés és államcsőd is megmutatta, hogy ez milyen irtózatosan veszélyes. A DK és a magyar ellenzék döntő része nyugatbarátsága jeleként boldogan, tátott szájjal rohanna a faszerdőbe.

Ami számomra nem világos az, hogy mi jönne Magyar Péterék után. Nem tudom, hogy a DK vagy mondjuk akár az MSZP vagy a Momentum hogyan képes elképzelni, hogy ezután visszamennek hozzá a szavazók (akik nyilván nem hisznek igazából bennük, mert elég volt egy közepesen karakteres, jól beszélő faszi, hogy simán otthagyják őket).

Gery87 2024.06.13. 16:16:04

@MEDVE1978:

"...MP nem mondott olyat, hogy nem akarja hazahozni a pénzeket, amíg a NER ellopja, hanem csak azt, hogy a fő cél, hogy hazajöjjenek a pénzek), "

Erről beszélt Puzsérnak is.

"a tele van a tököm őfelsége ellenzékével jelenség manifesztációja. "
"a magyar választók 80%-a nem kozmopolita és az "újbaloldali" jelszavak nem vonzák."

Erről beszéltem..

"Ami számomra nem világos az, hogy mi jönne Magyar Péterék után."

Az lesz mint amikor Schiffer után jött Vona, majd Vona után jött MZP, ő utána jött MP....jön egy újabb "messiás".
Mind jobboldali lesz és megint nem változik semmi.

Itt addig semmi nem lesz amíg nem kezd el polgárosodni, "felnőni" a társadalom, amíg újra és újra azt várja hogy jöjjön "apu" és oldja meg a dolgokat, nekünk csak tapsolni keljen hozzá.

ZorróAszter 2024.06.13. 16:54:05

Csak ha feltételezzük, hogy amit látunk, az a valóság.

Csakhogy ahol az állítólagos ellenzék és állítólagos ellenzéki sajtó ennyire ugyanabból a zsebből kandikál ki, mint a többi, ott nincs semmi ellenőrzés.

A választási eredmények hitelességével kapcsolatban sem.

Ahogy szájkosarat tesznek más kérdésekben, ugyanezt a választások hitelességével kapcsolatosan miért ne tennék.

ZorróAszter 2024.06.13. 16:56:45

@Gery87:

"Itt addig semmi nem lesz amíg nem kezd el polgárosodni, "felnőni" a társadalom, amíg újra és újra azt várja hogy jöjjön "apu" és oldja meg a dolgokat, nekünk csak tapsolni keljen hozzá."

Hasonlókat mondott Pógár Viktor is fénykorában.

Csak azóta abbahagyta.

Boldeone2 2024.06.13. 17:20:35

@MEDVE1978: Ami számomra nem világos az, hogy mi jönne Magyar Péterék után. Nem tudom, hogy a DK vagy mondjuk akár az MSZP vagy a Momentum hogyan képes elképzelni, hogy ezután visszamennek hozzá a szavazók (akik nyilván nem hisznek igazából bennük)"

Ebben az elnyomó rezsimben minden pártból könnyen kiábrándulhatnak, mert úgymond "nem tudja megszerezni a hatalmat", csakhogy az nem egészen az alkalmatlanságból adódik, hanem a rendszer lényegéből
A Momentum pl tüntetések tucatjait szervezte a Várba, de érdeklődők alig voltak, nem mozgatott meg tömegeket..

Ha az emberek nem vállalnak aktívabb szerepet a politikában, nem mennek az utcára, Orbánt soha nem lehet leváltani

Azt ne gondolja már senki, hogy 30 fős " mókus örsökkel" mint némelyik ellenzéki párt volt, rendszert lehet váltani

Ez az ellenzék "alkalmatlanság " valójában a kormánymédiában elterjesztett toposz, amig megettek az emberek...

Magyar titka az, hogy ő először az ellenzéki oldalon, tömegeket tud aktivizálni

GyMasa 2024.06.13. 17:55:05

@MEDVE1978:
Jelenleg még csak nem is egy önálló entitás az EU, hanem a csicska gyarmata az USA-nak.
Először függetlenedni kellene tőlük, és majd azután lehet azon morfondírozni, hogy egyenrangú államok Európáját akarjuk, vagy "kétsebességes Európát, ahol a keleti és a déli államok a magállamok kvázi-gyarmatai lesznek csak.

ZorróAszter 2024.06.13. 18:52:05

@Boldeone2:

Hogy nem veszi észre, hogy ez egy fékezett habzású ellenzék, akik ugyanazoknak a zsebében vannak, mint a kollaboráns kormány.

És jelenleg a gazdái parancsára játssza a hülyét.

Boldeone2 2024.06.13. 18:54:33

@ZorróAszter: Ez van, ezt kell szeretni!

A bábszínházban is időnként lecserélik a bábokat...

Boldeone2 2024.06.13. 18:56:27

@ZorróAszter: Legalább el kellene bábozni, hogy demokrácia van, de már az sincs meg...

Az illúzió...

ZorróAszter 2024.06.13. 20:06:04

@Boldeone2:

És magának már az is jó, hogy az egyik kollaboráns kormányt lecserélik egy másikra, amikor az elkopott?

Nem inkább olyat kellene kikövetelni, amelyik a magyar nép érdekeit képviseli, én nem a német gyarmattartóinkét?

Mert az egyelőre senkinek eszébe se jut, hogy még ilyen is lehetne.

Gery87 2024.06.13. 20:18:21

@ZorróAszter:

Engem nem érdekel ki mit mondott és miért hagyta abba:)

Én azért mondom ezt mert így gondolom.

Az emberek a közélettől és a politikától is elidegenedtek.
Sokszor érzelmi alapon meg törzsies hűségből szavaznak.

Meg van el van velük hitetve hogy a demokrácia az az hogy 4 évente leszavazhatnak az elit egyik tagjára vagy annak valamilyen emberére.
Nincs más alternatíva, ez a fal, nincs tovább....ez van.
De ez hazugság.

ZorróAszter 2024.06.13. 23:24:48

@Gery87:

Az emberiséget legalább 5000 éve vezetik sátánista pszichopaták.

És minden rendszer, az egész bábszínház mindig a nép ellen készül. A nép ellenségei intézik. Más funkciója alig van

Hogy a nép nekik építsen piramist, palotát, porschét, és nem egymásnak utat, iskolát, kórházat, és ami kellene egy normálisabb élethez.

Ennek kiforrott technikái vannak 5000 év óta. Propaganda és minden egyéb, amivel a népet feldarabolják a lehető legtöbb részre, hogy a nép ne vegye észre, hogy kikkel közös az érdeke, és kik az ellenségei.

Gery87 2024.06.14. 14:13:49

@ZorróAszter:

Ehhez gonoszság meg elmebetegség sem kell.
Az elit érdeke szinte sose azonos a nép érdekével.
Ennyi az egész, azért ők az elit és nem a nép.

ZorróAszter 2024.06.14. 16:06:00

@Gery87:

"Ehhez gonoszság meg elmebetegség sem kell."

Piramis, palota, porsche építéséhez általában nem kell.

De az emberek egymásra uszításához, háborúkhoz, népirtáshoz már az kell. És ez feltétele, hogy a nép elfogadja, hogy piramist, palotát, porschét csináljon nekik.

Gery87 2024.06.14. 17:30:46

@ZorróAszter:

Churchill szerintem se gonosz se különösebben zsarnoki jellem nem volt, mégis az elit tagjaként a halál és elnyomás is járt utána Kubától Malajziáig.
Ez az elit, ez a hatalomkoncentráció természete.

"Piramis, palota, porsche építéséhez általában nem kell."

Lehet hogy mégis kell, normális embernek nem jutna eszébe egymásra pakolni rengeteg követ hogy 1 embert eltemessenek benne, se kifűthetetlen házat nem akar építeni.

A Porscheben nem vagyok biztos:)
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása