magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Sóhivatalok

Nagy szívességet tett nekünk az USA.

Nyílt határozatban mondta ki az amerikai törvényhozás: a Nemzetközi Büntetőbíróság egy hatalom nélküli, nevetséges sóhivatal.

Persze a Nemzetközi Büntetőbíróság is megtette a magáét: óvatlanul nem csak Amerikának nem tetsző emberek ellen hozott döntéseket, hanem Amerikának tetszők ellen is. Hatalmas hiba volt. Amerika azt meg nyilván nem reagálhatja, hogy a Nemzetközi Büntetőbíróság néha jó, néha rossz.

Eleve az egész nemzetközi büntetőbíráskodás koncepciója torz. A korábbi, normálisabb korokban az volt a szokás, hogy zajlottak háborúk, majd a győztesek győztek, a vesztesek vesztesek, aztán mindenki hazament, de senki se rendezett kirakatpereket aztán a vesztesek ellen.

Aztán a nürnbergi precedens alapozta meg azt az abszurd gyakorlatot, hogy nem elég, hogy a vesztesek vesztesek, még cirkuszi koncepciós pereket is kell ellenük rendezni, minden hagyományos jogelvet eldobva.

Jó lépés amit az amerikai Kongresszus tett most: még egy ütés az egész "Nemzetközi Büntetőbíróság" nevű sóhivatal mocskos pofájára.

116 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr1218421891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.13. 08:43:41

Várj, azt ugye tudod, hogy 1923. márciusában Bulgáriában épp háborús felelősség miatt itélték el Radoszlavovot életfogytra, Zsekov tábornok 10 évet kapott.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.13. 10:30:08

@Deak Tamas:

Egy dolog a saját embert felelősségre vonni, más az ellenséget.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.13. 10:38:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: erről nem akarsz cikket írni?
Alapvetően ugyebár a nemzetközi büntetőbrásákodásban elvileg itt nem a ellenségesség ténye volt a fontos, hanem a szabályokat felrúgó hadviselés.
Természetesen igazad van egyébként, hiszen a fenti alapon elő lehetett volna venni bőven az angolokat. Állítólag az angol légideszant parancsnokát felelősségre is akarták vonni a drezdai bombázás miatt - noha Bolldili óta tudjuk, hogy az, hogy az UK békétlenséget szítson tisztességtelenül, az elképzelhetetlen - és ez a tábornok, talán valami Lord Harris vagy ki, azt mondta, hogy ő megnézte a bombázás szabályait, és csak az volt tiltva hogy Zeppelinről bombát dobjanak civil célopontra, ő pedig biztosít midenkit, hogy a parancsnoksága alatt 0 Zeppelin volt 45 februárban.

Boldeone2 2024.06.13. 10:53:38

Meg kellene erősíteni az összes, nemzetállamok felett álló nemzetközi szervezetet, az lenne a jövő

A Nemzetközi Bíróság tegye a dolgát: ítélje el a háborús bűnösöket. Pl Ukrajnában már tízezer! dokumentált háborús bűncslekmény történt, egy kis részében már az elkövető is azonosítva van.

Tehát mindent ki kell vizsgálni és dokumentálni, mivel a háborús bűnök soha nem fognak elévülni...10-20 év múlva sok minden változhat, új politikai rendszer, stb...A mostani bálványokat kiadhatják a nemzetközi bíróságnak...
Izrael anno levadászott minden bűnöst, ez is lehet egy út...Örökre senkit nem lehet őrizni, az abszurd...

A lényeg a fenyegetés pszichológiai hatása: "nem fogod megúszni, vadászunk rád, háborús bűnös"! "Egyszer úgyis eljön a mi időnk .."

Boldeone2 2024.06.13. 10:56:33

@Deak Tamas: Erről már írtam:

"Jus ad bellum, jus in bello", ezek az ukrán háborúban nem érvényesülnek:

- a háború jogszerűtlen
- a háború " szabályait" sem tartják be

Boldeone2 2024.06.13. 11:05:18

Valószínű, Izrael miatt szavazták meg...Netanjáhú háborús bűnös lehet, most a világban a legtöbben ezt mondják már..

Túllőtt a célon Gázában...

Boldeone2 2024.06.13. 11:10:18

A félreértések elkerülésére: én mindenkit megbüntetnék, az amerikai és az izraeli háborús bűnösöket is, nemcsak az oroszt...

Ez nyilván kivitelezhetetlen, de az ítéletet meg kell hozni, a jövő útjai meg kifürkészhetetlenek...A politikai rendszer változik, akár ki is adhatja az ellenoldal a főbűnöst, ha hatalomra kerül..

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.13. 11:25:50

@Boldeone2:

Egyszerűbb megoldás: bemenni a "bíróság" épületébe, majd szétkergetni gumibottal a bírósdit játszó majmokat.

GyMasa 2024.06.13. 13:22:48

@Deak Tamas:
Én elővettem volna az USA-t is, akik ugye atommal bombáztak civileket Japánban...

GyMasa 2024.06.13. 13:24:27

@Deak Tamas:
EZ ám a bullshit duma...
Jól értem, hogy burkoltan meg lett Szerbia fenyegetve?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.13. 13:50:33

@GyMasa: annak még akkor akár lehetett is volna pozitív folyománya. Valamelyik író írta vagy 35 éve, hogyha a Nyugat tényleg szabadságot akart volna, akkor a két bomba után mutatnak fényképeket a potsdami szovjet delegátusoknak azzal a diszkrét javaslattal, hogy érdemes volna retirálni a 39. szeptember 1-i határokhoz.
Az USA meg persze hogy támaszt feltételeket, nem az van , hogy csak úgy belépsz 52. tagállamnak.

GyMasa 2024.06.13. 13:54:44

@Deak Tamas:
Én, abban nem vagyok biztos, hogy nem szándékosan lett Kelet-Európa odadobva a SZovjetuniónak...
Tudod, ha az Osztrákok szavazhattak erről, akkor mi vagy a lengyelek miért nem?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.13. 14:02:43

@GyMasa: persze, hogy szándékosan lett odadobva, business is business.

Gery87 2024.06.13. 14:38:21

"Aztán a nürnbergi precedens alapozta meg azt az abszurd gyakorlatot, hogy nem elég, hogy a vesztesek vesztesek, még cirkuszi koncepciós pereket is kell ellenük rendezni, minden hagyományos jogelvet eldobva."

Szerintem igenis szükséges és helyes lépés volt, valóban egy precedens arra hogy nem lehet csak úgy bármit megtenni és nincs elfejtve az emberiesség elleni bűn azzal hogy vesztettél.

Ha nem lett volna nácitlanítás meg per, akkor a tömeggyilkosok ágyban párnák közt hallnak meg.

Főleg hogy az igazi vereség mindig a népet sújtja, nem a vezetőket!

Nem a német tábornoki kar meg a német tőkések és arisztokraták, akik belevitték a nagy háborúba az országot szenvedtek a vereség után a legjobban.
Sőt.

Gery87 2024.06.13. 15:08:49

@GyMasa:

Szándékosan lett odaadva.
Ez tény, tanítják. Nem kell konspirálni semmit.

Gery87 2024.06.13. 15:11:38

@Deak Tamas:

A Főn megint alkotott megint a legutolsó csatlósként illieberális atyuskák meg harmadik világbeli banánköztársaságok társaságában nem ismertük el a Srebrenicai mészárlást.
Mindig van lejjebb.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.13. 15:44:48

@Gery87:

Mivel nem volt Szrebrenicában népirtás, így eleve tárgytalan az ügy.

Szerintem ismerjük el inkább a hirosimai népirtást. Persze az se volt népirtás, de ha hasraütéses alapon megy, akkor legyen!

Gery87 2024.06.13. 15:59:32

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Meg is lepődtem volna ha mást mondasz.

Az nem gyanús hogy megint a széllel szembe hugyozunk egy nem túl nívós társassággal?
Már megint mindenki hülye csak mi vagyunk helikopter?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.13. 16:26:57

@Deak Tamas:

Szerintem nem.

A tömeggyilkosság és a népirtás nem szinonímák.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.13. 16:31:51

@Gery87:

Nekem az anyai nagymamám azt mondta "ha mindenki hülye és beugrik a kútba, utánuk ugrasz vagy inkább kimaradsz?".

Szóval az tény, hogy a mai nyugaton konszenzus van sok dologban, de az is, hogy ez a konszenzus hülyeség az esetek nagy részében.

Zorbán jól teszi, hogy ellenáll. Lásd a mostani alkut a NATO-főtitkárral.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.13. 16:46:34

@vasútihíd:

Azok eldobják a fegyvereiket és elszaladnak, amint meglátják a dühös kisembereket gumibotokkal.

vasútihíd 2024.06.13. 16:48:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @GyMasa: persze az atombomba vagy srebrenica nem ilyen volt de van jogos tömeggyilkosság vagy népírtás is ha azt isten végzi. lásd mondjuk az özönvíz.

vasútihíd 2024.06.13. 16:51:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: persze ha elég dühös kisember van akkor gumibot sem kell

vasútihíd 2024.06.13. 16:56:57

ami a nemzektözi sóhivatal biróságokat illeti. midig az dönt aki erősebb akinek több fegyvere van. pont ezért a bíróságoknak nem adtak hadsereget azaz a döntéseik nullát érnek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.13. 17:01:59

@vasútihíd:

Szétkergetjük őket. Ha kell, lebontjuk az épületet is, s a helyére kertet építünk szökőkúttal.

GyMasa 2024.06.13. 18:18:57

@vasútihíd:
Szerintem az sem népírtás volt, hanem tömeggyilkosság.
Isten nem egy népet akart kiírtani, hanem a hitetleneket.

Gery87 2024.06.13. 20:23:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mindenki tudja hogy Orbán jóban van a boszniai szerb köztársaság elnökével meg úgy a szerbekkel és ezért ez egy gesztus.
Az, hogy kitalálták hogy a szerb álláspontot fogják ürügyként mondani miszerint nem volt népirtás....és ezt visszamondod, hát lelked rajta, de elhinni nem fogjuk hogy valóban ez van mögötte.

Valahogy mindig van a nem is leplezett háttérben egy érdek, ami semmissé teszi az elveknek álcázott dumákat.

Gery87 2024.06.13. 20:24:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A dühös kisember, mint amilyen te vagy, otthon morgolódik a kanapén maximum...:)

Gery87 2024.06.13. 20:25:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Bontotok egy sört, Sorosoztok, veszekedtek a TV-vel és szépen elaltat a pia, ennyi történik....

vasútihíd 2024.06.13. 22:39:24

@Gery87: de azt mondta hogy ő is részt vesz benne. bontani meg kergetni fog nagyon helyesen. de lehet hogy királyi többest használt és mint egy focimeccsen ő maga továbbra is csak szurkolni fog. ami teljesen érthető az ő esetében. de még én is csak az interneten fogom nézni. sokan fiatalabbak vagyunk nála úgyhogy mi még akár meg is érjük.

vasútihíd 2024.06.13. 22:39:47

@GyMasa: igen. igazságos tömeggyilkosság.

Madarász Henrik 2024.06.14. 02:19:58

Az antant már az első világháború után bíróság elé akarta állítani Vilmos császárt és kivégezni, de ő időben lelépett Hollandiába és a hollandok nem adták ki az antantnak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.14. 07:44:15

@Gery87:

Persze. Ilyen a diplomácia.

Orbán komoly eredménye, hogy az egész volt Kisantantattal és minen szomszéddal baráti kapcsolatot épített ki. Szlovákia és Szerbia a haverunk. Horvátország, Szlovénia, Románia, Ausztria - korrekt viszony. Csak az ukránokkal van feszült viszony.

Hosszú ideje nem volt ilyen jó szomszédsági környezet.

Nyilván kellenek ehhez magyar oldalról is kompromisszumok, pl. a szerbek támogatása Boszniában.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.14. 07:53:34

@Gery87:

Antialkoholista vagyok. Kólát bontok.

A tv-vel meg sose szoktam beszélgetni.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.14. 10:22:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a népirtás nemcsak egyfajta tömeggyilkosság azzal a céllal, hogy eltűnjön az adott területről eltűnjenek az áldozatok, hanem egyfajta lelki megtörés is benne van, hogy a megmaradvány szellemileg és erkölcsileg is adja fel az életerejét.
Ez mindkét esetben megvolt, sőt, alapvetően a szárazajtai gyilkosságokat is ezért tartom népirtásnak, pedig ott "csak" 10-15 embert öltek meg.
Ezt már Jókai is tudta, a Bárdy (eredetileg Brádi) család történetét azért írta meg így.

mek.oszk.hu/00700/00799/html/jokai19.htm

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.14. 10:24:09

@Madarász Henrik: én úgy tudom, hogy kivégezni nem akarták (ott volt már a cár példája, hogy az nem sok jót jelenthet) de pontosan így történt, ahogy írod.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.14. 10:27:08

@vasútihíd: @GyMasa: népirtás mondjuk a Nílus vérré változtatása volt.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.14. 10:37:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: de a hiba megint ugyanaz mint 1940. decemberében. Nem kellene hangoztatni, hogy nemnemsoha meg azt hogy sohatöbbé-mindörökké.
Lehet hogy a tárgyaláson nem így hangzott el, de a sajtóban igen, és ez már elég lesz bajnak.

GyMasa 2024.06.14. 13:47:04

@Deak Tamas:
A népírtáshoz az sem kell, hogy bárki meghaljon!
Pont elég az, amit Ukrajna ipari méretekben végez... (Nyelvhasználat korlátozása, erőszakos ki- és betelepítés, aránytalanul magas sorozás, falurombolás, a'la Chauchescu stb.)

GyMasa 2024.06.14. 13:48:19

@Deak Tamas:
Az sem feltétlenül...
Attól válik népirtássá, hogy egy adott nép ellen irányul.
A Nílusból bárki ihatott, szóval a vérré változtatás is tömeggyilkosság.

GyMasa 2024.06.14. 13:48:59

@Deak Tamas:
Az miért is lenne probléma?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.14. 14:01:21

@GyMasa: mert Kárpátalja a szlovákokhoz, a dicső Hucul Köztársaság maradványai a Román Birodalomhoz kerülnének, és egyből derék helyett nyakig ülnénk a szarban.
Hiszen ugye vállaltuk, hogy se paripa, se fegyver, se posztó, tehát békefenntartani se mehetnénk be, nemhogy a valódi érdekeinket érvényesíteni.

Gery87 2024.06.14. 14:01:45

@vasútihíd:

Dehogy fog részt venni benne, főleg nem is itt lakik.
Az embereknek csak a szája nagy.

Másrészt a fideszesek 60+ os bácsik meg nénik...
Nem fognak ők "Streetfighterkedni" sehol, senkivel.

Gery87 2024.06.14. 14:03:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Csak gyűlölködsz, hányszor is akartál képletesen buzikat meg libsiket agyonverni meg atomot dobni a hanyatló nyugatra?
Voltak ilyen posztok.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.14. 14:03:30

@GyMasa: így van, és tudtommal ez is tilos.
Dehát ennek van módszertana, hiszen felépítesz egy kültelki panelbarlangot, és ajánlasz munkát jó távolról érkezőknek, amúgy meg propagandázod hogy a szar panellakásodért és azért, hogy trógerként nem keresed meg a merdzsó árát havonta az a magyarok hibája. Win-win-win.

Gery87 2024.06.14. 14:03:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Meg aspi is vagy, mert nem érted hogy nem kell szó szerint érteni amit mondtam:)

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.14. 14:04:28

@GyMasa: adott nép ellen irányult, sőt elég direkt politikai célja is volt.

Gery87 2024.06.14. 14:10:48

@Deak Tamas:

Kárpátalja stratégiailag lenne fontos birtokolni, de ilyen nem lesz.
Ez a vonat már elment, amikor Orbán a kuruckodásával kirúgatta magát a szalonból...

Az oroszok szintén nem adnák nekünk, hiszen pont azért akarták 45-ben, hogy legyen kapcsolat a K-medencével, szabad saját átjárás a Kárpátokon, hülyék lennének most ezt átadni bárkinek.

A másik meg hogy bárminemű revíziót mind a szerb mind a román mint a szlovák állam ellenezné, hisz félnek a "dominóhatástól"....

Egyébként is, Kárpátalja egy csóró vidék, tele cigánnyal meg már ruszinnak se mondható ukránnal, szóval integrálhatatlan.

És ami a legfőbb: ők se akarnak minket.

Elég bajunk van pl Borsoddal, Békéssel....minek még tetézni?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.14. 14:16:59

@Gery87:

Egyszerűen csak mondd mit akarsz mondani, sokkal egyszerűbb.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.14. 14:18:26

@Gery87:

Ha a végtelenségig kiterjeszted a "morgolodás" fogalmát, akkor a macska etétese és a pisilés is az, de ez mire jó?

GyMasa 2024.06.14. 15:01:19

@Deak Tamas:
Jah, vagy úgy!
Nos, az tényleg rossz lenne, de nem hsizem, hogy mondjuk Szlovákia, akinél idősebb vagyok, kapná meg Kárpátalját...

GyMasa 2024.06.14. 15:03:38

@Deak Tamas:
Igen, és ugye az is a baj, ahogy Putyin megmondta, az ukráánoknak mindig, mindent a seggük alá toltak, és semmiért nem kellett (eddig) megküzdeniük...
Merugye ukrán oldalról nem kapott túl nagy hírverést a 8 év alatt megölt 14000 orosz kisebbségi. Sőt, a "szabad" nyugati sajtó a mai napig hallgat erről, amikor csak teheti.

GyMasa 2024.06.14. 15:06:55

@Deak Tamas:
Igaza van Bircának eggyel lentebb...
Nem volt mit tenni.
VIszont van újabb érv az EU-s woke-fasiszták ellen, az, hogy közönséges bűnözők!
Sőt, én az ügyészség helyében abban a pillanatban Interpol-os körözést adnék ki ellene, amint lejár a mentessége.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.14. 15:39:54

@GyMasa: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ez szinte kizárt. A mentelmi jog nem lehet visszamenőleges hatályú, semelyik törvény sem az.
A mentelmi jog csak tettenérés esetén nem érvényes, és csak a képviselői időtartam alatt létezik.

jak.ppke.hu/storage/tinymce/uploads/Polt-Peter-tezism--1-.pdf?u=1bLvQI

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.14. 15:41:25

@GyMasa: mért ne? Jófiú is, és stratégiai érdek is lenne a körbekerítésünkre.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.14. 16:03:44

index.hu/belfold/2024/06/14/olaszorszag-ilaria-salis-antifasiszta-buncselekmeny-szabadon-engedes-ep-kepviselo/

dehát értelemszerűen az EP nem fogja kiadni. A külgazdasági és üzletkötő miniszter meg nem fogja tudni elintézni máshogy.

vasútihíd 2024.06.14. 16:43:15

@Gery87: a nemzetközi bíróság hágában van az itt nem-morgolódók többsége sem ott lakik. de majd a helyi kisemberek meg akik odamennek máshonnan majd elkergetik meg lebontják az intézményt. én hiszek birka ezen jövőképében.

vasútihíd 2024.06.14. 16:44:15

@Gery87: birka nem morgolódik ő ahogy te is írod higgadtan atomot kíván a bűnösökre. az más. ő isten keze modern eszközökkel. vagyis inkább háttérelemző írója és igehirdetője hiszen személyesen nem vesz részt a ledobásában. a természetes jó kisemberi képviselője.

Gery87 2024.06.14. 16:48:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Érthető a lényeg.
A morgás nem csap át lincselésbe.

Gery87 2024.06.14. 16:50:23

@GyMasa:

Szlovéniát miért nem basztatjátok ezzel?

Gery87 2024.06.14. 16:53:05

@GyMasa:

Senki nem fogja megkapni Kárpátalját, ebből is látszik hogy bármit be lehet nektek adni a propagandával.

Valahol megértem azért ezt, mert ált. iskolai töri négyes kell hozzá hogy az ember ne kergessen irredenta vágyálmokat 2024-ben:)

Gery87 2024.06.14. 16:56:14

@vasútihíd:

"ő ahogy te is írod higgadtan atomot kíván a bűnösökre. az más. ő isten keze modern eszközökkel. "

:D
még jó hogy csak olvasni kell, mert ha hallanám, már csengene majd zúgna a fülem.

vasútihíd 2024.06.14. 16:57:09

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: helyes. viszont rosszul tudod. mert a cukormentes liberlálisabb. de kívételesen kevésbé kártékony.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.14. 16:57:32

@vasútihíd:

Tény, hogy a kisember nem retteg az atomtól.

De ettől még jobb lenne elkerülni ezt a megoldást.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.14. 16:59:04

@Gery87:

Fordítva! Sose voltunk ilyen épek.

A gerinces kisembernek nincs mitől rettegnie.

vasútihíd 2024.06.14. 16:59:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: persze de ő szmélyesen ment be te viszont igehirdetőként támogatod az akciót. ami a te esetedben a jobb megoldás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.14. 17:01:48

@vasútihíd:

Én írni tudok. Nem vagyok jó a pofánverésben, nem vagyok sportos alkat.

vasútihíd 2024.06.14. 17:18:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nehéz kiszűrni az édesítőt a kólából persze neked bizonyára van erre módszered.

GyMasa 2024.06.14. 17:34:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Ahhoz nem vezet, de a politikusok esetén kissé emlékeztetné őket, hogy mi a TARTALMA a "népképviseletnek".
Szerintem elég lenne egy-két politikusnak lógnia, hogy a többi levegye az üzenetet...

Gery87 2024.06.14. 21:33:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem látom a jobboldalon a gerinces kisemberek tömegét!
Szervilis jobbágyokat látok, akik örömmel nevetnek, gúnyolódnak, gyűlölködnek együtt a hatalom birtokosaival, várják a morzsákat, a lehulló maradékot, örülnek hogy a törzs tagjai....
Nagymamákat látok akik Bayer tizenéveseket lekurvázó, buzizó, perverzező, hülyéző szavain nevetgélnek miközben hasonló korú unokáik vannak otthon....
Fantasztikus nevelés folyhat odahaza..

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.15. 08:09:50

@Gery87:

Mert bár komcsinak hiszed magad, ilyen értelmiségi elit komcsi vagy, tele polgári liberális képzetekkel. Azaz lenézed a kisembert.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.15. 10:32:17

@GyMasa: hát 1945-46-ban itt elég sok politikus lógott, szóval ez valószínű nem megoldás.

Gery87 2024.06.15. 10:54:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Múltkor azt mondtad sose komcsizol....:)
Mindig lebuktatod magad hogy a világképed kétbit, mert ez egyszerűbb, túl fárasztó lenne bármi más.

"Azaz lenézed a kisembert."

Én a prolikat kritizálom, a szocális/mentális értelemben vett prolira gondolok nem a munkásra.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.15. 11:49:15

@Gery87:

Már mondtam: aki nem akar magántulajdont és kevesli a szocdem eszmét, az komcsi.

GyMasa 2024.06.15. 12:30:06

@Deak Tamas:
Dehogynem!
Csak:
- A népnek kell őket fellógatnia
-- Időnként emlékeztetni kell őket erre a lehetőségre, aztán, ha nem figyelnek oda, akkor megismételni

Nézd meg az EU választásokat...
Ország szinten óriásit bukott a woke fasizmus szinte mindenhol, de az EU-parlamentben majd új szövetségeket kötnek a frakciók, és marad a woke faszság tovább is.
Persze a Meloni.LePen páros beledobhat pár kavicsot a fogaskerekek közé, DE Meloni eddig nekem csak azt bizonyította, hogy ő vagy magától,állt be az Ukrajna mélytorok akció mögé, vagy belefenyítették.
Bármelyik is történt, nincsenek vérmes reményeim vele kapcsolatban...

vasútihíd 2024.06.15. 15:08:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: te azt írtad hogy nyugat-európát agyon kell bombázni és sivataggá kell változtatni és hogy ez az emberiség egyetlen esélye. ez több mint harc. persze ha a szerinted a természtes jó ezt kívánja akkor érthető hogy ezt mondod.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.15. 20:10:07

@GyMasa: hát ha elhisszük, hogy pl. a francia 1789-es csőcselékforradalom idején is a nép lógatott, az se jó.
Ha a nép vérszagot kap, akkor rendszerint vér fog folyni.
Bőven elég lenne azt elérni, hogy a nyilvánosság vesse meg őket.
Bukott a woke fasizmus, dehát már mindenhol annyi bevándorló van, hogy lesz sok szavazójuk.
Viszont megnyugodtam ANNYIRA jó fejek a németek, mondja a himnusz előtt, hogy álljunk fel if you are able to, tök jó hogy gondolnak a Boldili féle fogyatékosokra is.

Gery87 2024.06.15. 21:34:20

@Deak Tamas:

Egy igazi lumpen csőcselékezik:) Beszarok...
Anélkül a "csőcselékforradalom" nélkül most a földet túrnád jobbágyként te szerencsétlen barom!

GyMasa 2024.06.16. 20:33:26

@Deak Tamas:
Hát, ahogy én ma elnézem, a "nép" tűréshatára, legalábbis nyugaton igen magasan van.
Látod, még szavazással sem tudták elhajtnai a csipába a német, hazaáruló kormányt!
Igaz, azért sikerült beleszarniuk a ventilátorba, alaposan, mert felmerült, hoyg Olafnak talán le kellene mondania, de itt is előjött a Gyurcsány-féle magyarázkodás, hogy "Oh, most még csak félidőben vagyunk (nem, a választások jövő szeptemberben lesznek, szóval, sokkal inkább 3/4-nél járunk) és, majd a ciklus végén lehet elszámoltatni őket.
- Én kevéssé sem hiszem, hogy a maradék 1/4 időre bármi is változni fog, vagy jobban fognak bármit is csinálni. Főleg, hogy sajnos nem inkompetencia a baj oka, hanem nettó hazaárulás.
- CSinálják csak, nyugodtan! Majd itt is az lesz, mint 14 éve Magyarországon, azaz valaki egyedül fog 2/3-hoz jutni. (mondjuk az itt nem esélyes, de az igen, hogy itt is eljelentéktelenednek a mostani koalíció résztvevői, ami már mostanra is durván megvalósult.)

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.16. 22:24:48

@GyMasa: persze, hiszen Nyugaton alig csökken a szavazást eldöntők életszínvonala. A termelőké, parasztoké abszolút csökken, veszélyben is van, ők lépnek is.
De őket nem is látod most az EB-n a közönség körében héderezni, csak a kisköcsög erasmuskompatibilis aranynépet.
Meg Magyar Pétert :)

GyMasa 2024.06.17. 13:34:32

@Deak Tamas:
Hidd el nekem, itt mindenki érzi, hogy nincs rendben a dolog, csak itt is hegyekben állnak a Boldi féle, Stockholm szindrómás idióták, akik azt hiszik, hogy majd észhez térnek a sajátjai és megint minden jó lesz, illetve ott vannak a bérrettegők, akik az AfD-től, illetve BÁRMITŐL IS rettegnek, ami nem szélsőbalos, woke propaganda.
Ők, ugye annyira bal oldalon vannak, hogy onnan TÉNYLEG mindenki nácinak tűnik.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.06.21. 10:21:21

@GyMasa: Portugáliában is, csak ott még mernek beszélni.
A portugál meccs előtt arabok meglökdösték a SIC riporterét, akinek kifordult a válla. (Visszanyalt a fagyi: a SIC-hez képest mondjuk a 444 kőkonzervatív reakciós média. A SIC-en Flloyd fuldoklásából volt rap.)
Érdemes elolvasni a kommenteket. Nekem ez tetszik a legjobban:

www.facebook.com/sicnoticias/photos/esta-tarde-o-jornalista-da-sic-nuno-pereira-um-dos-enviados-ao-euro-2024-foi-agr/940096378156953/?paipv=0&eav=AfbaSkealL-mkotgi-H1Wd6WCVSzKQBCT_fQV6WKekHTIz2Ver99-zPJXQbJHHnF3XA&_rdr

Francisco Ferreira
Carmen Rute há mais gente que também viu o que descreveste. Há é menos gente com coragem para contar a verdade.

többen is látták amit leírtál. Kevesebb ember van, akinek van bátorsága elmondani az igazságot.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása