magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Tapasztalat!

A fideszes influenszer azt találta mondani: "A Karsai Dániel kapja be… Azért, mert az életről egyedül a jóistennek van joga rendelkezni. A Karsai Dániel annyira, annyira izél, tehát hogyha olyan állapotban érzi magát, vegyen be két doboz Xanaxot, azt viszontlátásra.".

Óriási hiba, mert nem ajánlunk nyugtatót haldoklónak. Ezzel a egész egyébként helyes üzenet elvesztette erejét.

Aki a liberalizmussal csatázni akar, annak fokozott óvatosságra van szüksége. Mert az ellenség túlerőben van, s minden apró hibánkra azonnal lecsap. Olyan ez, mint amikor a cigány elmegy dolgozni: jobban kell dolgoznia a többieknél, mert mindenki eleve negatívan áll hozzá.

Az ellenség pedig tapasztalt, magasan fizetett harcosokból áll, akik tudják hogyan lehet a másik oldalt kihozni sodrából, felbőszíteni. Kötelező olvasmány: Szrdzsa Popovics szerb ultraliberális provokátor Útmutató a forradalomhoz című műve, meg annak klasszikus előde, az amerikai kommunista Saul Alinsky Szabályzat radikálisoknak: Gyakorlatias alapok realista radikálisoknak műve. Ezeket ismerni kell, s óvatosnak kell lenni.

Tudom, nekem könnyű. Az autizmus egyik pozitívuma, hogy átlag összesen kb. 2-szer évente leszünk mérgesek. De a keresztény, antiliberális harcosnak tréningeznie kell magát. Tapasztalat kell.

A karsaista halálszekta keményen támad minden fronton. Hatalmas erőkkel küzdenek Krisztus és az élet ellen. Ha leállunk velük vitázni, óvatosan kell szavainkat megválasztani. Karsai mögött ott áll Soros, s ügyesen manipulálnak azzal, hogy jelképük egy haldokló ember: s az átlagember nem szeret haldoklókkal vitázni. Miközben minenki érzi: ez egy trükk. Na, ezt kell helyesen lereagálni: rá kell mutatni a karsaisták kártékonyságára, de közben nem szabad személyében témadni a haldoklót.

Elismerem: a feladat nehéz.

Egyébként a karsaizmus nem új dolog. A mai liberálisok e tekintetben nem érzik visszásnak, hogy a legvadabb eutanáci forrásokból merítenek:

62 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr418429703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery87 2024.06.21. 14:09:22

"A fideszes influenszer azt találta mondani: "

A fideszes propagandista egy büdös bunkó volt, mondjuk nem meglepő hogy ezért fideszes.
Ez is jó példa arra amit mondtam mindig hogy miért nem szavaznék soha ezekre akkor se ha 10-böl 9 ponttal egyébként egyetértenék velük:

1. A büdös bunkónak azt se hisszük el amit kérdez, nemhogy amit ajánl, mert úgy is átbasz hisz azért egy bunkó rosszindulatú gyökér.
2. Akkor se állunk össze vele semmiben ha éppen jó neked amit csinál, mert vannak fontosabb szempontok is a zsák krumplinál.

"karsaista halálszekta keményen támad minden fronton."

Nagyon jó kis mesevilágot építetek fel amiben lehet szélmalomharcolni:)

"Karsai mögött ott áll Soros"

Akartam is kérdezni, de most megnyugodtam....
Jó érzés tudni hogy minden szar a világon 1 vénember műve, így csak mutogatni kell.

ZorróAszter 2024.06.21. 15:10:23

Akik az euthanázia ellen vannak, azoknak válaszolnia kellene bizonyos kérdésekre:

Ezek közül a legfontosabb, hogy mindigis volt euthanázia, rátolva az orvosokra a felelősséget és minden más lélektani terhét. Csak mindenki hunyja be a szemét, ne vegyen tudomást róla. Ott az orvos, majd ő megoldja úgy ahogy akarja. Amíg nem ő maga mondja, hogy euthanáziát hajtott végre, addig senki nem ellenőrzi, senki nem vonhatja felelősségre.

Minderről még beszélni se szabad. Csak kerülgetik ezt a témát mint a szart.

Az euthanázia hívei ugyanúgy ezt a lényeget, ezt a legfontosabb tényt takargatják.

vasútihíd 2024.06.21. 15:25:55

ezt rosszul tudod mert az ellenség nincs túlerőben. a kisemberek népe van túlerőben. az ellenség leáldozóban van. persze azért nem szabad félvállról venni őket.

ZorróAszter 2024.06.21. 15:38:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Egy dolog illegálisan csinálni valamit, más hivatalosan."

Vagyis maguk mindezt ugyanolyan jól tudják, mint mások is.

Behunyják a szemüket. Erről ne is essék szó. Az orvos küzdjön meg a lelkiismeretével ha a beteg ordít a csillapíthatatlan fájdalomtól.

Csak ne érje szó a ház elejét. Legyen minden elrejtve, és akkor NEKÜNK minden rendben.

Ugyanez a módszer a nyomorral és minden más kínos kérdéssel kapcsolatosan is.

Billy Hill 2024.06.21. 15:44:08

@ZorróAszter: Az eutanáziát kérők sajnos ugyanez. "Valaki öljön meg engem. Én nem teszem, de valaki más, mindegy ki, oldja meg ezt nekem." Behunyják a szemüket, az orvos meg küzdjön meg a lelkiismeretével, hogy a másvilágra küldött valakit.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.21. 15:44:27

@ZorróAszter:

S nem jobb így?

A rossz dolog sokszorosan rosszabb, ha törvényerőre emeljük.

Gery87 2024.06.21. 16:11:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A rossz dolog sokszorosan rosszabb, ha törvényerőre emeljük."

Így van, kivéve persze ha a Dagadt csinálja ugye...

"Amit korrupciónak neveznek, az gyakorlatilag a Fidesz legfőbb politikája"

ZorróAszter 2024.06.21. 16:20:38

@Billy Hill:

"Az eutanáziát kérők sajnos ugyanez."

Csak egy kis részük. A többség már nincs abban a helyzetben, hogy megtegye. Vagy már csak olyan szörnyű módon tudja, ami mindenkit sokkol aki látja. Kiugrik az ablakon meg hasonlók.

ZorróAszter 2024.06.21. 16:23:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"S nem jobb így?
A rossz dolog sokszorosan rosszabb, ha törvényerőre emeljük."

Szerintem általánosságban mondható, hogy nem jó nem szembenézni a valósággal.

Azonkívül ami magát érdekelnie kellene, ha őszinte lenne, és nem Propaganda lenne az egyistene, hogy ott vannak a hívó vallásos orvosok is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.21. 16:29:28

@ZorróAszter:

A valósággal szembenézünk. Ezért tiltjuk azt ami rossz. Akkor is, ha jól tudjuk, mindig lesz aki megsérti.

Tapi2021 2024.06.21. 16:35:20

Egy kézenfekvő dolgot mondott, amit korábban itt mi is.
Bárki lehet öngyilkos, ha akar. Ne tolja ezt, ennek felelősségét másra. Annak minden lelki, szellemi, hitbeli terhével.

A pogányoknál persze logikus, amit kérnek.
Hiszen, miben más az embert vénen, betegen elpusztítani, mint magzatként?
Élet - élet. Emberi élet - emberi élet. Egy - egy.

Technikailag, materiálisan semmiben nem más.
Az abortuszt már kiharcolták a kereszténységgel SZEMBEN, megy is nagyipari méretekben az emberirtás. Most az életvégi emberpusztításon a sor.

És azért nem elég bevenni két doboz Xanaxot, mert az nem elegáns. Rosszul néz ki. Valahogy "illegális" ebben a társadalomban. Negatív a megítélése.
Éppen, ahogy korábban a házi magzatelhajtásnak mondjuk valami főzettel, asztalról leugrálással...

Nekik KELL, hogy JOG legyen. Törvényes és bárki által bevett, választható. Mert csak akkor nem lesz negatív az öngyilok megítélése.

Ugyanezért KELL nekik, az LMBTQ bűnökben élésről is kimondani hivatalosan, hogy azok nem bűnökben élések, hanem normálisak, és törvényesek.
A nem házasságról, hogy házasság, a nem családról, hogy család...
Ennek eszmei jelentősége van.

Holott most is bárki úgy kúr meg bárkit, ahogy akar. A törvényesítés ebben de facto SEMMI változást nem hoz, hozna.

Mégis kell nekik a de jure is, mert akkor válik társadalmilag, erkölcsileg megkérdőjelezhetetlenné - joggá, bevetté - a döntésük, az életvitelük!

Ezért fontos, hogy megkapják a de jure pecsétet is minden bűnre, amit ma is ugyanúgy szabadon elkövetnek.

És minden ilyen kiharcolt pecsét egyben egy győzelem is a régi, keresztény alapokra épült erkölcsi és társadalmi renddel szemben. Egy újabb tégla kiütése a falból!

ZorróAszter 2024.06.21. 16:45:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A valósággal szembenézünk. Ezért tiltjuk azt ami rossz. Akkor is, ha jól tudjuk, mindig lesz aki megsérti."

Akkor célszerű lenne azzal is szembenéznie, hogy nem ezt vetettem fel.

Azt hogy mit, az ott olvasható fentebb.

ZorróAszter 2024.06.21. 16:49:17

@Tapi2021:

"Bárki lehet öngyilkos, ha akar. Ne tolja ezt, ennek felelősségét másra. Annak minden lelki, szellemi, hitbeli terhével."

Magának is mondom, de szerintem maga is ugyanolyan tudja mint én. Vagy mint kiderült, MaxVal is: most is van euthanázia és mindig is volt: rátolva a felelősséget az orvosokra, köztük hívő vallásos orvosokra is.

Gery87 2024.06.21. 20:36:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

De mi ugye nem akarunk kapitalizmust.
Tehát nem védhetjük azt aki ebben fürdik, bármit is mondjon magáról.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.06.22. 07:04:46

@Gery87:

Mivel nem tudjuk megdönteni a kapitalizmusnak, annak kevésbé rossz verzióját kell támogatnunk. Ennyi az egész.

alöksz róz 2024.06.22. 08:59:30

@Tapi2021: "Hiszen, miben más az embert vénen, betegen elpusztítani, mint magzatként?" - abban más, hogy a magzat nem tud önmagáról rendelkezni.

Gery87 2024.06.22. 09:36:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Semmivel nem jobb ez, ez látszik, nincsenek eredményei.

IdomitottFoka 2024.06.23. 16:00:32

@Tapi2021: Na most vagy keresztény vagy nem, de ha igen, akkor öngyinek lenni se szabad senkinek. Mellesleg a Karsainak olyan leprája van h már most se tudna bevenni 2 levél xanaxot.

Gery87 2024.06.23. 21:15:01

@IdomitottFoka:

Tapiék szerint addig kell bevenni amíg még képes rá, aztán nyugodtan mehet a pokolba hisz a hitük szerint oda jut az öngyilkosság miatt.
Elég fura logika...

Ha segítséget akar, az rossz, ha öngyi, lesz az is rossz.
Az egyetlen út a szenvedve eltávozás.
Érdekes egy vallás.

jónévez 2024.06.23. 23:35:55

Nem értem, mit akarnánk csatázni, harcolni velük. Ők akarnak (meg úgy latom, te).
Én nem csatazom, nem harcolok. Csak nem ismerem el azt, amit állítanak. És ellent is mondok.
De az már szinte marxizmus, hogy "harcolni kell". Ők azt teszik. Mi meg nem. Csak nem adunk teret nekik, ha rajtunk múlik.

jónévez 2024.06.23. 23:40:05

@ZorróAszter:
Ez vsak azért rossz válasz, merthát tolvajok is mindig voltak. Attól még nem szeretjük a lopósokat. Ugyanígy, ha van is megvesztegetésből gyilkos orvos, attól még bűnöző. Semmit nem magyaráztál meg, csak a bűnt igyekeztél hétköznapivá tenni.
Gyilkosok mindig voltak, mindnek kötél jár. Nem mentség, hogy más is megtette.

jónévez 2024.06.23. 23:46:02

@jónévez: És nagyon gonosz dolog egy becsületes gyógyítót gyilkossá alázni a saját kedvünkért. Nem az a dolga. Ha pedig gyilkolni akar, azt nem egy bloghozzászóló, nem egy HVG-s és hasonló majmok határozzák meg. Bár hajlamosak eldönteni, ki a gyilkos és ki a hős :P

jónévez 2024.06.24. 00:14:26

@Gery87:
Ez a hozzászólasod teljesen kinyilvánítja a marxizmusod, a kommunista alapot.
Személyesen nem tudom, milyen is egy "fideszes gyökér", de újra meggyőztel artol, milyen egy gyűlölettel teli kommunista/szocialista. Mocskosszájú alantassság. Ahogyan szokták merxistáék. Bűnözők, pont.

jónévez 2024.06.24. 00:18:54

@jónévez:
(Hozáteve: mindig is haragudtam az SZDSZ tömkelegére. De volt is egy, akinek még a szavait is idéztem. És volt, akit bűnözőkent tartok nyiván. De gyökér, köcsög.... ilyesmiket csak marxisták engednek meg maguknak.)

Tapi2021 2024.06.24. 12:32:55

@ZorróAszter: "Magának is mondom, de szerintem maga is ugyanolyan tudja mint én. Vagy mint kiderült, MaxVal is: most is van euthanázia és mindig is volt: rátolva a felelősséget az orvosokra, köztük hívő vallásos orvosokra is."

Akkor pláne nem kell ebből legális ipart csinálni. Mint az abortuszból.

Tapi2021 2024.06.24. 12:35:05

@alöksz róz: Ezért van a felelős szülő, akinek megengedték, hogy úgy döntsön: dögölj meg utód!
És milliók meg is halnak így.

Ez valahogy nem normális.

Tapi2021 2024.06.24. 12:42:13

@Gery87: "Tapiék szerint addig kell bevenni amíg még képes rá, aztán nyugodtan mehet a pokolba hisz a hitük szerint oda jut az öngyilkosság miatt.
Elég fura logika..."

Nem, mert aki megöleti magát, az úgy sem hisz ebben.
Persze szerintünk valóban lesz érte bünti, de mivel ez őket nem zavarja/érdekli, intézkedhetnének időben.

Egyébként ez a kérdés is az istenhívő-nem hívő tengelyen dől el. Aki azt hiszi, hogy nincs Isten, aki ezt ellenzi, annak ez is, meg az abortusz is, meg bármely alapon kigondolt népírtás is, csak technikai kérdés.

Meg kell nyomni egy gombot, ki kell szippantani vákuummal, be kell dobni a Ciklon B-t...
Mindegyikkel halottakat állítanak elő, különböző megfontolások mentén.

Tapi2021 2024.06.24. 12:46:13

@Gery87: Ja, és a háborúba küldése az embereknek, az is ilyen. Köthetnénk békét is, de minek, más célok legitimálják a - bármennyi - halottakat. A civileket is...

Néhány tucat ember dönti el, hogy százezrek vagy milliók meghaljanak vagy nem.

Tapi2021 2024.06.24. 12:58:20

@Gery87: "Ha segítséget akar, az rossz, ha öngyi, lesz az is rossz.
Az egyetlen út a szenvedve eltávozás.
Érdekes egy vallás."

Én nem mondom, hogy nincsenek kétségeim, érzéseim ezzel kapcsolatban. Hogy néha esetleg jó lenne a szenvedést gyorsan és véglegesen megszűntetni.

Ugyanakkor a mi hitünknek alaptanítása, hogy egyedül Isten dönthet életről és halálról. (Ezért BŰN az abortusz, az aktív eutanázia és a háborúzás is, ha az elkerülhető lett volna. És a többségük az lett volna.)
A keresztény teológiában, hitben nincsen értelmetlen szenvedés. Minden szenvedés egy feladat, egy teljesítendő akadály, amely formál.
Lásd Jóbot!

Közelíthet Istenhez vagy eltávolíthat.

A kereszténynek ez az élet csak egy állomás, hiszen a hit szintén alaptanítása, hogy csak a test hal meg, a lélek/tudat/szellem, kinek mi, nem. Az él tovább, lélekkét aztán újra teremtett emberként.

Innen nézve ez a biológiai élet, a betegségekkel, boldogságokkal, biológiai szenvedéssel és halállal együtt is csak egy állomás, egy epizód. A nagy szenvedésen túl is élet van.
És a szenvedés, a nehézségek elviselése és a rájuk adott reakcióink is befolyásolhatják, milyen lesz a folytatás.

Az ateistának nincs meg ez a reménye, ez a hite, ezért számára minden szenvedés, különösen az élet égi, felesleges és értelmetlen.
Ebből fakad, hogy másképpen állunk az eutanáziához is. Egészen más szempontból nézzük.

Tapi2021 2024.06.24. 13:00:37

@Gery87: Nagyon hatékony fájdalomcsillapítás azonban van és igénybe is vehető.

Gery87 2024.06.24. 14:50:21

@jónévez:

"Ez a hozzászólasod teljesen kinyilvánítja a marxizmusod, a kommunista alapot.
Személyesen nem tudom, milyen is egy "fideszes gyökér", de újra meggyőztel artol, milyen egy gyűlölettel teli kommunista/szocialista. Mocskosszájú alantassság. Ahogyan szokták merxistáék. Bűnözők, pont."

Nem vagyok marxista.
Nem én tanácsoltam Karsainak hogy vagy legyen öngyi (ami ugye bűn) vagy szenvedjen feleslegesen (ami meg nem túl emberséges).

Bűnözők persze..
Meg a bubid az.

Gery87 2024.06.24. 14:51:16

@Tapi2021:

Nem az a baja hogy fájdalmai vannak, hanem hogy fokozatosan telesen lebénul és be van zárva a saját testébe, míg végül meg nem fullad, ami viszont már elég fájdalmas.

Gery87 2024.06.24. 14:57:38

@Tapi2021:

"Nem, mert aki megöleti magát, az úgy sem hisz ebben."

Tehát a pokol az csak a hívőknek van?:D
Ne viccelj már annyit még én is tudok nem hívőként és ebben nem nagyon jártasként hogy isten és a törvényei egyetemesek mindenkire a vallás szerint, mindenkire vonatkozik, a "pogányokra, hitetlenekre" is, nemcsak a hívőkre!

Hát ezért volt a térítés is hogy "megmentsék a lelkeket" és ne jussanak pokolra!

tehát lehet nem félne a pokoltól de attól még oda jut!
Kérdés: hívőként te miért akarod hogy "tévedjen" és odajusson?

Érdekes...

"Persze szerintünk valóban lesz érte bünti, de mivel ez őket nem zavarja/érdekli, intézkedhetnének időben."

És neked mint hívőnek ez rendben van.
Te ugye abban hiszel hogy ez rossz és pokolra jut.
Miért akarod ezt neki?

"Egyébként ez a kérdés is az istenhívő-nem hívő tengelyen dől el. Aki azt hiszi, hogy nincs Isten, aki ezt ellenzi, annak ez is, meg az abortusz is, meg bármely alapon kigondolt népírtás is, csak technikai kérdés."

Hazugság.
Párszor beszélhetnél mondjuk öngyilkosságot megkísérelt vagy abortuszt átélt nem hívővel és akkor nem mondanál ekkora fasságot!

"Meg kell nyomni egy gombot, ki kell szippantani vákuummal, be kell dobni a Ciklon B-t...
Mindegyikkel halottakat állítanak elő, különböző megfontolások mentén."

Nem lehet ezeket összemosni, kurva nagy fasságokat beszélsz.

Gery87 2024.06.24. 14:58:54

@Tapi2021:

"Néhány tucat ember dönti el, hogy százezrek vagy milliók meghaljanak vagy nem."

Igen, üdv a kapitalizmusban.
Bár a feudális keresztény Európa sem volt különb a "szent háborúival"...

Gery87 2024.06.24. 15:00:55

@Tapi2021:

Csakhogy a ti szempontjaitok már keveseket hatnak meg.
És mindezeknek ellentmond mikor azt az alternatívát adjátok hogy ölje meg magát..

ZorróAszter 2024.06.24. 15:47:52

@jónévez:

"Ez vsak azért rossz válasz, merthát tolvajok is mindig voltak. Attól még nem szeretjük a lopósokat. Ugyanígy, ha van is megvesztegetésből gyilkos orvos,"

Jól látható, ahogy maga szándékosan hallja félre azt amit mondtam.

Én arról beszéltem, hogy az orvosok mindigis vegrehajtottak eutanáziát, mert mindigis voltak csillapíthatatlan fájdalmak, embertelen, emberhez méltatlan körülményeket előidéző betegségek. Ha az orvos saját maga nem mondja, hogy eutanáziát hajtott végre, senki se abajgatja.

Vagyis a problémát, a lelkiismereti kérdést és a megoldást egyszerűen rátolják az orvosokra szabályozás nélkül. Oldja meg ő, bírkózzon ő meg egyedül a lelkiismeretével.

Az utóbbi 50 évben a helyzet annyiban romlott, súlyosbodott, hogy méginkább életben tudnak tartani iszonyatosan szenvedő betegeket amivel az orvos valóságos középkori kínzómesterré, inkvizítorrá válik.

MaxVal és Tapi meg elhallgatott. Ők azt a módszert választják, hogy meg se hallották amit mondtam az eutanáziával kapcsolatosan.

Már a múltkor is ugyanezt játszották.

Amíg nem csatlakozik be ehhez senki, hanem mindenki csak a kedvenc újságja hülyeségeit szajkózza ész nélkül a témában, addig ez a helyes fidesznyik papagáj magatartás.

ZorróAszter 2024.06.24. 15:52:03

@Tapi2021:

"Akkor pláne nem kell ebből legális ipart csinálni. Mint az abortuszból."

Nem kell. Az orvosokkal kellene valamit csinálni, mert az ugye nagyon kényelmes, hogy mindent rájuk tolnak behúnyt szemmel. Elsősorban a lelkiismereti problémákat.

És amit az ilyen hangoskodó társadalmi fellángolások csak méginkább súlyosbítatanak.

Tapi2021 2024.06.24. 16:17:55

@Gery87: Vegyen példát Hawkingról.
Egyébként úgy tűnik vesz is, és az utsó pillanatig politizál, tevékenykedik.

Tapi2021 2024.06.24. 16:20:22

@Gery87: A zagyvaságot, amit írtál, meg a szavaim kiforgatását gondold át újra.

Én is hiszek valamiben, meg ő is. Neki mindegy, hogy én mit hiszek.

Tapi2021 2024.06.24. 16:22:57

@Gery87: "Nem lehet ezeket összemosni, kurva nagy fasságokat beszélsz."

Egyáltalán nem. Minden csak narráció és megindoklás kérdése.

Azért jog az abortusz, mert...
Azért jog az eutanázia, mert...
Azért jogos bizonyos embercsoportokat kiirtani, mert...

Ugyanaz. Élet - élet.

Tapi2021 2024.06.24. 16:24:35

@Gery87: A háborúzásnak semmi köze a kapitalizmushoz vagy a feudalizmushoz. Rendszerfüggetlen. És mindig igaz, hogy néhányak küldik végül a halálba a sokaságot.

Tapi2021 2024.06.24. 16:27:35

@Gery87: "Csakhogy a ti szempontjaitok már keveseket hatnak meg."

Lehet, de most mégis kereszténydemokrata kormányzás van.

"És mindezeknek ellentmond mikor azt az alternatívát adjátok hogy ölje meg magát.."

Ez sem igaz, mi azt mondjuk, el kell viselnie, mert ezt a feladatot, "keresztet", próbatételt kapta Istentől.

DE, ha korábban akar halni, mint ahogy meg van szabva, ne mást tegyen gyilkossá.

Tapi2021 2024.06.24. 16:30:09

@ZorróAszter: Egy engedélyező törvény után is az orvosok nyakában lenne az egész. Mi változna?

Gery87 2024.06.24. 19:08:18

@Tapi2021:

Semmi zagyvaság nincs benne, mutatja is hogy csak legyintesz..

Gery87 2024.06.24. 19:13:41

@Tapi2021:

Nem ugyanazok.

-Az abortusz még korai fázisban történik, az ember ivadéka a méhen belüli fejlődés korai szakaszában van.

-Az eutanázia, az egyén szabad döntése. Nem kényszer, gyilkosság.

- A népírtás meg ugye olyasmi amikor mások ítélkeznek a szabad egyén felett, aki nyilván akarata ellenére lesz űáldozat.

Szóval nem kell összemosni, ne erőlködj.

értem én hogy kétbit világotokban ez marha kényelmes, csak épp butaság.

Gery87 2024.06.24. 19:14:41

@Tapi2021:

"A háborúzásnak semmi köze a kapitalizmushoz vagy a feudalizmushoz."

Nagyon is van köze, mivel mindegyik a vagyonos és hatalmat birtokló elit érdekeinek fele meg.

Gery87 2024.06.24. 19:15:52

@Tapi2021:

"Lehet, de most mégis kereszténydemokrata kormányzás van."

:D Ez csak jóemberkedő máz.
Ezek se nem keresztények, se nem demokraták.
Ahogy Gyurcsány se szocdem.

Tapi2021 2024.06.25. 13:00:29

@Gery87: "-Az abortusz még korai fázisban történik, az ember ivadéka a méhen belüli fejlődés korai szakaszában van."

De a fogantatástól már egy emberi élet. Mi más? A kioltásával egy emberi életet oltanak ki.

"-Az eutanázia, az egyén szabad döntése. Nem kényszer, gyilkosság."

De nagyon gyorsan lehet belőle kényszer is, lásd a "büdös barlangot", amikor a "haszontalan" idősektől elvárták az öngyilkosságot!

"- A népírtás meg ugye olyasmi amikor mások ítélkeznek a szabad egyén felett, aki nyilván akarata ellenére lesz űáldozat."

Pont mint az abortusz esetében! Valaki más eldönti élhetsz-e? Élet-élet.

Tapi2021 2024.06.25. 13:05:14

@Gery87: "Ezek se nem keresztények, se nem demokraták."

Lehet ilyen véleményed. Az enyém más.

Azt is leírtam már, hogy nekem, mint választónak nem azt kell vizsgálnom, ki mennyire keresztény vagy nem, ezt nem is tudnám, hanem azt, hogy az én, a mi érdekeinknek és értékeinknek megfelelő politikát visznek-e vagy sem.

Illetve, hogy kik vállalják ezeket fel a leginkább. Ez meg nem kérdés a mai kínálatban.

Gery87 2024.06.25. 15:02:31

@Tapi2021:

"De a fogantatástól már egy emberi élet. Mi más? A kioltásával egy emberi életet oltanak ki."

Embrió, magzat.
Nincs tudata, a teste sincs kifejlődve...

Az meg hogy már van "lelke" a ti vallási érvetek, de a többség nem így látja mivel nem vallásos a többség.

Gery87 2024.06.25. 15:03:07

@Tapi2021:

"hanem azt, hogy az én, a mi érdekeinknek és értékeinknek megfelelő politikát visznek-e vagy sem."

ÉN úgy gondlom hogy nem.
Semmi keresztnyi és demokrata nincs bennük.

Tapi2021 2024.06.25. 16:37:25

@Gery87: "Embrió, magzat.
Nincs tudata, a teste sincs kifejlődve..."

De már te voltál akkor is! Anyád méhében.

Éppen ezt mondom: két másodperc kitalálni egy jól hangzó érvet, okot, hogy kiket, miért szabad/lehet likvidálni!

Aztán már csak el kell fogadtatni a nép többségével / vagy rájuk kényszeríteni. Lásd abortusz, lásd zsidók/gazdagok/osztályellenség... jogfosztása és irtása..., stb.

Tapi2021 2024.06.25. 16:41:18

@Gery87: "ÉN úgy gondlom hogy nem.
Semmi keresztnyi és demokrata nincs bennük."

Tény, hogy a második világháború óta létező bármely kormányzat közül ez támogatja, nem is akármennyire, a kereszténységet, keresztény egyházakat, és a keresztény értékeket (család, nemek, stb. szempontjából).

Erről kár lenne vitát nyitni, folytatni.

ZorróAszter 2024.06.25. 21:05:37

@Tapi2021:

"Egy engedélyező törvény után is az orvosok nyakában lenne az egész. Mi változna?"

Egyrészt az hogy szabályozva lenne. És nem biztos hogy az orvosok lelkiismeretére lenne bízva.

Tapi2021 2024.06.26. 10:54:19

@ZorróAszter: A tényen, hogy ember öl meg embert, nem változtatna semmit.

Csak "jobban nézne ki", mert világi szempontból nem számítana (ön)gyilkosságnak.
Pedig ugyanaz maradna, ami.

Érted, de az optikája, a megítélése megváltozna. Ezért hajtják nagyon a törvényesítést.
Pontosan ugyanezért az LMBTQ bűnök esetében is.
Elismerő törvény nélkül - értsd, társadalmi szentesítés nélkül - csak két buzi él együtt, a törvényesítéssel meg egy "házaspár".

Erre megy ki a játék.

ZorróAszter 2024.06.27. 11:42:19

@Tapi2021:

A dolognak nagyon sok vonatkozása van.

Az orvosokra, vallásos orvosokra háruló lelki teher az csak az egyik.

Például a törvényi szabályozás hiánya miatt a visszaélések is rejtve maradhatnak. Márpedig a történelemből ismerünk bűnelkövető orvosokat, vagyon elleni bűnelkövetőket és gyilkosokat is.

Gery87 2024.06.27. 20:18:51

@Tapi2021:

Abortusz volt van és lesz...
kortól függetlenül, ez a valóság.

A kérdés hogy szabályozzuk, vagy betiltjuk és a fekete, veszélyes, illegális mederbe hajtjuk a nőket.

Gery87 2024.06.27. 20:19:33

@Tapi2021:

A többség nem keresztény.

Ámde Táska. 2024.06.28. 09:36:04

@Gery87: "-Az abortusz még korai fázisban történik, az ember ivadéka a méhen belüli fejlődés korai szakaszában van."

Kár, hogy anyádnak erről más volt a véleménye.

Gery87 2024.06.28. 14:14:04

@Ámde Táska.:

Anyám akart engem, ellenben a tied téged nem biztos, akkor nem az utcán nevelkedtél volna keresztény konzervatívvá.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása