magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Igazi baloldali karrier

Tipikus eset a magyar baloldalon: teljes összefonódás a baloldali politika és a szupergazdagok között.

Bajnai egy neves angol cég első embere lett. Ez a pozíció olyan, hogy a fizetés kb. annyi havonta, amennyit egy helyi átlagember évente keres. Jó esetben. Mert rosszabb esetben ez csak az alapfizetés, s még egyszer-kétszer ugyanennyi a bónusz.

Persze önmagában semmi baj. Ezek a spekulációs befektető cégek hatalmas profitot termelnek tulajdonosaiknak, szóval elvárható, hogy jó béreket adjanak, különösen a vezető beosztású alkalmazottaknak.

Nem az alkalmazott a hibás, ő csak kihasznál egy rossz rendszert, mely képes erre a teljesítményre. Én persze nem tenném, de én sajátos eset vagyok, viszont nem szeretnék senkit erkölcsileg elítélni, mert ez tipikus rendszerhiba, nem egyéni bűn.

A röhej valójában az, hogy a magyar ballib tábor számára ez valamiféle dicséretes teljesítmény.

115 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr10018442893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IdomitottFoka 2024.07.11. 13:29:42

Vmivel több teljesítmény kellhetett hozzá, mint beházasodni a famíliába vagy már az oviban együtt játszani gázszerelőset a főnivel. Vmivel dicséretesebb is, mint hozományba kapni a vagyont és/vagy megnyerni a jól kiírt közbeszerzéseket.

Hogy a szocik olyan gazdasági minisztert választottak, aki már akkor 15 éve vezetett gazdasági vállalatokat, nem belső bizalmas funkcit? Ki tudja, lehet feri nem bízott már a párttásaiban.

Gery87 2024.07.11. 14:12:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Dehogy rosszabb.

Ha a ballib csinál valamit, a NER meg az ellenkezőjét, akkor a NERé a jó és kész.

Orbán megszavazta az ukrán NATO csatlakozási folyamat elkezdését, nyilván ez is jó.
Eddig nem volt az, de most a duplagondol már dolgozik rajta...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.11. 14:36:28

@Gery87:

"Orbán megszavazta az ukrán NATO csatlakozási folyamat elkezdését, nyilván ez is jó."

Nyilván nem jó.

Miért lenne jó?

IdomitottFoka 2024.07.11. 15:20:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A spekulánsok a rájuk bízott (és néha a saját) pénzt kockáztatják, amit pont azért bíztak rájuk h azt kockáztassák. A vej közpénzből nem volt képes néhány lámpát jól megcsinálni. A torz értékrended miatt látod az utóbbit jobbnak. Meg azért mert nem a te pénzedről és nem a te városod lámpáiról volt szó.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.11. 15:21:40

@IdomitottFoka:

Tehát a baloldaliság lényege a spekulánsok pénzének forgatása?

vasútihíd 2024.07.11. 16:31:40

a nyilvános liberális karrier szerves része a jó politikai munkáért kapott zsíros állás vagy megbízás mint könyvírás vagy előadások a liberális háttérhatalom pedig alapvető feladatának tartja ezeknek a finanszírozását.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.11. 20:37:50

@Gery87:

Nincs mit kitatalálni.

A NATO egy rossz szervezet, céljai sátániak, a magyar tagság hiba. De most nem lehet kilépni. Így lavírozni kell. Ennyi az egész.

Én annak idejln is NEMmel szavaztam a belépsére, de akkor a többség még nem fogta fel miért hiba belépni.

IdomitottFoka 2024.07.11. 21:06:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: csak annyira amennyire a jobboldaliságé a közpénzlopás

IdomitottFoka 2024.07.11. 21:10:12

@vasútihíd: ez nem szűkíthető le a liberálisokra. De amúgy ja.

gigabursch 2024.07.11. 21:49:15

Napi jóhír.
Megtért Sátán atyjához az öreg donáth.
69 évet károsított

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.12. 08:07:38

@IdomitottFoka:

Pedig az.

Így lett a korai kapitalizmus is Hollandiában és Angliában, a közpénzek át lettek csinálva magántőkévé.

IdomitottFoka 2024.07.12. 10:27:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nahát, eddig mintha az lett volna a narratíva h lerabolták a gyarmataikat és úgy, szó sem volt arról h a kerál által beszedett adókból nem flancolás és katonai malőrök, hanem megtérülő befektetéseket finanszíroztak, minimális kötelezettségek mellett az állampolgáraik felé.

Mondjuk az sem biztos h a középkori-újkori módszerek eredményre fognak vezetni most, sőt, nem is látszik a hatékonynak a lölöbirodalom. Talán megengedőbb lennék, ha legalább a szocializmus szintjét hoznák a lerohadó közintézményekben, de erre még szándék sincs nemhogy kompetencia. A külpolitikai kavarások meg nem hoznak lázba, ráadásul az sem látszik vmi hatékonynak, kutya meg karaván. Az h nem vókok meg egyéb ballibek marhaságain csámcsogok, az nem azért van mert szimpatizálok velük, hanem mert az én szempontomból teljesen marginális a tevékenységük hatása, ellentétben a magát jobboldalinak hazudó közönséges tolvaj nerével.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.12. 10:47:11

@IdomitottFoka:

Milyen gyarmatok a XVI-XVII. században?

Nyilván nem megoldás a liberalizmus. De benne élünk, így meg kell próbálni benne helyet találnunk, kicsikarva a nagyuraktól jobb feltételeket.

IdomitottFoka 2024.07.12. 12:35:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ehhheehehe, akkor milyen közpénz? Az az elképzelés h a bármilyen államhatalom a beszedett adót a társadalom javára fordítsa, némileg később honosodott meg. (egyes helyeken, mert itthon nagyon nem érzi jól magát ez a növény)

"Nyilván nem megoldás a liberalizmus."

Nekem a posztszovjet modell nem tűnik jobbnak, sőt, és a működő teokráciák sem. A populista-autokratá berendezkedések (venéz, argentin) sem. Ha már state-capture, akkor inkább a meta, mint a sinaola. És az említettekben a liberáltirannuszokkal ellentétben semmit sem tudsz kicsikarni a nagyurakból.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.12. 12:52:25

@IdomitottFoka:

Szerinted a XV. és XVI. században miből élt meg az állam?

Nem csak személyi jövedelemadóztatás van a világon.

Gery87 2024.07.12. 17:04:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"De most nem lehet kilépni. Így lavírozni kell. Ennyi az egész."

Na látod, mondtam én hogy menni fog...

Gery87 2024.07.12. 17:07:08

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Milyen gyarmatok a XVI-XVII. században?"

(lefáradós sóhaj)

ZorróAszter 2024.07.12. 19:54:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Tehát a baloldaliság lényege a spekulánsok pénzének forgatása?"

A fidesznyik és a libernyák média összehangoltan sulykolja az elmúlt évtizedekben, hogy a baloldal a liberálisokkal kezdődik és velük is fejeződik be.

Dolgozókat és a kapcsolódó rétegeket képviselő pártról pedig szó se essen.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.12. 20:11:47

@ZorróAszter:

Magyarországon ez így van, de ezt már sokszor megbeszéltük: az MSZP liberális párt alapítása óta. Semmilyen dolgozói képviselet nem volt benne soha. Ha véletlenül megjelent valami balos ötlet ott, gyorsan ki is zárták.

Billy Hill 2024.07.12. 23:06:14

Bajnai az egyik Bilderberg találkozóra is beszivárgott, hogy a kékgalléros melósok érdekeit lenyomja a tőkések torkán!

alöksz róz 2024.07.12. 23:15:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "az MSZP liberális párt alapítása óta. Semmilyen dolgozói képviselet nem volt benne soha. Ha véletlenül megjelent valami balos ötlet ott, gyorsan ki is zárták." - ez a fidesszel is pont ugyanígy van.
szó szerint ugyanígy.

Gery87 2024.07.13. 00:04:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Minek? Hogy nem voltak akkor gyarmatok? vagy nem értem mit akarsz mondani.

Gery87 2024.07.13. 00:05:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez, de eddig az volt a propaganda hogy Ukrajna NATO tagsága őrültség, lehetetlenség és nem szabad hagyni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.13. 07:50:47

@Gery87:

Miért, most azt mondja a Zorbán, hogy szükséges Ukrajna NATO-tagsága? Változott valami?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.13. 07:52:14

@Gery87:

A XVII. sz. elején kezdődik a kapitalista típusú gyarmatosítás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.13. 07:53:26

@alöksz róz:

A Fidesz mikor állította magáról hogy baloldali munkáspárt?

Gery87 2024.07.13. 11:17:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ne arra figyeljetek amit mondok, hanem amit teszek.."

Gery87 2024.07.13. 11:19:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A fidesz sem a kisembert képviseli, hanem ugyanúgy neolib, szerintem erre gondol.

alöksz róz 2024.07.13. 11:24:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: már megint mellébeszélsz.

örülök neki, mert ez azt jelenti, hogy a világon semmi érved nincs a fidesz mellett a lózungokon kívül.

Gery1987 2024.07.13. 14:18:21

@alöksz róz:

Bevett módszere olyasmire reagálni, amit senki nem állított, de önmagában igaz, tehát így próbál igazságburkot kreálni egy hazugságra....szóval ügyes, de terel mint az állat.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.13. 15:55:51

@Gery1987:

Ezt te csinálod, lásd "a fideszesek nem keresztények", majd kiderül az az egyetlen érved, hogy Semjén vadászkiállítást rendezett.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.13. 16:04:00

@alöksz róz:

Több érvem is van a Fidesz mellett, pl.
- nagyobb szólásszabadság,
- nemzeti szuverenitás erősödése,
- a nyugati függőség enyhítése,
- erősebb hazai tőke,
- keresztényebb értékrend.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.13. 16:05:58

@Gery87:

Eleve nem lehet a Fidesz "neolib", hiszen ez a "neolib" egy tartalommentes szó.

Gery87 2024.07.13. 22:13:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az csak egy példa volt arra hogy a közpénzt önzú önös érdekeikre, hobbijaikra költik és ez kurvára nem keresztényi!!!

Gery87 2024.07.13. 22:13:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

JA tudom te ezen puffogsz, mindenki ellenében.

Akkor legyen: liberális gazdaságilag.

Gery87 2024.07.13. 22:14:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

vagyis kuruckodik hogy fujj NATO, meg legyen béke, de valójában azt csinálja ami a szövetség érdeke.

Gery87 2024.07.14. 11:26:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Francokat nem, nagy a pofa, sok a duma, de közben meg ennek eredménye semmi.
Aláír, megszavaz a végén mindig.

Gery87 2024.07.14. 11:26:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ja, csak ezen belül van több irány, Orbán viszont úgy döntött az elit és a tőke oldalára áll teljesen.

Gery87 2024.07.14. 11:28:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Hát ha mások pénzéből akarnák a hobbimra költeni akkor én is azt mondanám hogy "ó, hát ez nem az én személyes dilim ám! ez közérdek!"

Úgyhogy ne erölködj.

Gery87 2024.07.14. 11:32:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Látod az ilyen izzadságszagú mosdatásra mondjuk hogy nulla kritikával élő fidesz propaganda amit nyomsz...
A fidesz és a fideszesek nálad mindig mindent jól csinálnak.

"Teljesen nyilvánvalóan a hobbijára költünk közpénzt? focibuzinak Stadion a kertje végébe, vadásznak vadászkiállítás? őőőőő.....ez nem hobbi meer.... közérdek!"

:D
aztakuvarélet...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.14. 12:06:37

@Gery87:

A nemzeti tőke oldalára állt, míg a baloldal az idegen tőke oldalára.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.14. 12:07:11

@Gery87:

Ki döntse el mi a közérdek? Miért ne a választott kormányzat?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.14. 12:08:28

@Gery87:

S mi ezzel a gond?

Ha baloldali kormány lenne, akkor biztosan a homokos turizmus nemzetközi kiállítását finanszírozná az állam.

Minden kormány a maga értékrendje szerint választ.

Gery1987 2024.07.14. 16:05:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

ezt már megbeszéltük.
Semmivel nem lett jobb ettől.

Gery1987 2024.07.14. 16:06:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Teljesen egyértelmű hogy ennél mi történt. Közpénz ment a hobbira és elő lett adva hogy ez nem is az aminek látszik....
Nem kell az álértetlenkedésed.

Gery1987 2024.07.14. 16:07:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az is gond lenne.
Ha az emberekt kérdeznénk meg, ahogy kéne, akkor egyikre se menne közpénz.
Ahogy az olimepia is nagyon helyesen le lett szavazva.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.14. 16:15:37

@Gery1987:

Egyrészt ez szubjektív ügy. Van aki szerint ez jó, más szerint meg hülyeség.

Másrészt nem ellenkezik a kereszténységgel a közpénz-költés.

Szóval nem jó az érvelésed.

alöksz róz 2024.07.14. 16:18:05

@Gery1987: de ha az embereket megkérdeznénk, az jönne ki, hogy ne költsenek közpénzt semmire, adják oda nekiknaz egészet, hiszen az az ő pénzük

Gery87 2024.07.14. 21:55:57

@alöksz róz:

Ha az jönne ki hogy ne költsünk ilyesmikre közpénzből, akkor nem költünk ilyesmikre közpénzből, mi a probléma?
Hogy szegényebb lesz a kultúra meg a szórakoztató ipar és a sport világa?
Ez van, ha nincs rá kellő igény. Pont.

Majd ha az embeerk azt látják hogy "baszki évek óta nincs pezsgő kultúrális meg sportélet" akkor egy idő után áldoznának erre is...

Felnőtt ember a saját kárán tanul.
Csak hagyni kéne felnőni a tömeget is!

Ez meg úgy nem megy hogy valami Döbrögi geci mindig helyettük dönt, mint a gyerekek helyett a szülő és nem hagyja felnőni!

Gery87 2024.07.14. 21:57:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem lényegtelen.

Legyen az amit az emberek akarnak, ha ennek eredménye hogy "nem lesz semmi" akkor majd egy idő ebből tanulnának..

Felnőtt ember a saját kárán tanul.
Csak hagyni kéne felnőni a tömeget is!

Ez meg úgy nem megy hogy valami Döbrögi geci mindig helyettük dönt, mint a gyerekek helyett a szülő és nem hagyja felnőni!

Gery87 2024.07.14. 21:57:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

De jó mivel, a lopás bún, meg a közpénz saját célra való kihasználása is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.14. 23:39:28

@Gery87:

Nincs lopás. Ez egy döntés, milyen közcélra menjen közpénz.

Gery87 2024.07.15. 14:12:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A döntés háttere nem mindegy, ha saját fasságra költöd, akkor az a köz meglopása, akkor is ha előadod nagy pofával hogy ez mindenkinek jó.
Én értem hogy jogilag rendben van, de erkölcsileg nincs.

Gery87 2024.07.15. 14:14:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

De mondjuk ne úgy hogy melyik miniszternek, főfasznak mi a hobbija!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.15. 14:17:05

@Gery87:

Erkölcsileg akkor van probléma, ha az adott cél egyértelműen negatív. Pl. pornófilmek fesztiválja vagy homokos napok.

A vadászkiállítás nem ilyen, ez egy semleges téma.

Miért vagy képtelen megérteni, hogy a kereszténység nem tiltja a vadászkiállítást?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.15. 14:19:11

@Gery87:

"ez mindenkinek jó"

Nincs olyan, ami mindenkinek jó.

Pl. a vadászkiállítás szerintem is hülyeség, engem ez a téma egyáltalán nem érdekel, sőt inkább negatív hozzá a viszonyom.

De nem ez számít.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.15. 14:20:56

@Gery87:

Ez nem érv.

Nyilván mindenki hajlamos azt támogatni, ami neki személyesen is kedves.

Gery87 2024.07.15. 18:14:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Erkölcsileg akkor van probléma, ha az adott cél egyértelműen negatív. Pl. pornófilmek fesztiválja vagy homokos napok."

Nem, itt az erkölcsi probléma maga a közpénz magáncélokra való költése.

Gery87 2024.07.15. 18:15:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Miért vagy képtelen megérteni, hogy a kereszténység nem tiltja a vadászkiállítást?"

Mert nem maga a kiállítás és a témája a probléma!

Ne terelj, mert ezt te is tudod.

Gery87 2024.07.15. 18:15:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ők állítják hogy amit tesznek az mindenkinek jó, közjó.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.15. 18:59:27

@Gery87:

Mindenki ezt állítja. Van kormány mely azt mondja saját tevékenységéről, hogy az rossz?

Gery87 2024.07.15. 21:18:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A közpénz magánhóbortra való költése, majd eladása mint közérdek.

Gery87 2024.07.15. 21:19:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nyilván nem, de van ami valójában jó, és van ami meg valójában nem.

Gery87 2024.07.15. 21:21:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

És ha a választott kormány egyik tagja, akkor nem tehet olyat ami erkölcstelen és a közpénz hóbortra költése?

Gery87 2024.07.16. 20:22:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Jó értem hogy nincs benned morális érzék...nem kell ötször leírni.

Gery87 2024.07.16. 20:23:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Egy vadászkiállítás önmagában nem, ne terelj.
De ez a konkrét eset problémás.

Gery87 2024.07.16. 20:24:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ha eddig nem jöttél rá, akkor már mindegy.
Tudtommal Bulgáriában élsz, nem hírzárlatban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.17. 08:38:15

@Gery87:

Miért gond ez? A keresztény erkölcs nem tiltja a vadászkiállítást.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.17. 08:41:35

@Gery87:

Én nem látok ilyet. Azt látom, sok kormányzati lépés nem tetszik a ballibeknek. De ezzel mi a gond?

Gery87 2024.07.17. 14:22:53

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

De azt igen hogy a mások pénzét herdáljuk a saját fasságainkra.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.17. 14:49:46

@Gery87:

Persze, szerintem is hülyeség erre pénzt költeni. Én se vagyok vadászat-rajongó.

De a kérdés nem ez.

A kérdés az volt: ütközik-e ez a keresztény erkölcsbe?

Erre érvelj!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.17. 14:50:51

@Gery87:

Ezt igazold!

Miért nem semleges a vadászkiállítás morálisan?

Szerintem teljesen semleges.

Gery87 2024.07.17. 21:45:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Igen, nem költjük a közpénzt a hobbinkra, pláne ennyit, mert ennyit nem ért.

Gery87 2024.07.17. 21:46:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Már leírtam, gombfoci kiállítást is szervezhetett volna 70 milliárdért, az is egy elcseszett 70 milliárd lett volna.

Gery87 2024.07.17. 21:46:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem.
Összemosod a közhasznú kiadást a herdálással.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.18. 08:08:35

@Gery87:

Ki dönti el mi melyik? Miért ne a választott kormányzat döntsön?

ZorróAszter 2024.07.18. 11:38:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Magyarországon ez így van, de ezt már sokszor megbeszéltük: az MSZP liberális párt alapítása óta. Semmilyen dolgozói képviselet nem volt benne soha. Ha véletlenül megjelent valami balos ötlet ott, gyorsan ki is zárták."

Csak maguk fidesznyikek sulykolják ezt a libernyákokkal összefogva összehangoltan.

Ha így lett volna, nem kellett volna titkosszolgálati módszereket is bevetve tönkretenni az MSZP-t.

Volt dolgozói érdekvédelem.

A Niggertartási Törvényt Orbánék hozták a Munka Törvénykönyve helyett.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.18. 11:42:54

@ZorróAszter:

Mit kellene sulykolni? Mármint az igazság helyett? Esetleg nem igaz, hogy az MSZP liberális párt alapítása óta, hogy semmilyen dolgozói képviselet nem volt benne soha, s hogy ha véletlenül megjelent valami balos ötlet ott, gyorsan ki is zárták?

Az MSZP ellen nem volt titkosszolgálati módszer. Sőt, az MSZP kezében volt a titkosszolgálat sokáig.

ZorróAszter 2024.07.18. 13:12:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Egy pártot nem csak a politikusai határoznak meg hanem a választóik is. Márpedig a választók nem tekintették liberális pártnak. Nem véletlenül titkolóztak annyira ebben a kérdésben. Például azzal is, hogy a kriptoliberálisok is fújták a valódi balos lózungokat, amiket ha nem nekem sulykol, hanem másoknak, maga is fel szokott emlegetni. Kezdve az Internacionálé énekléstől a többiig.

És az sem igaz, hogy minden politikusa liberális lett volna.

Amikor az MSZP szétverése megtörtént, akkor már végképp nem az ő kezükben voltak a titkosszolgálatok. Már ha magyar kézben voltak addig is egyáltalán.

A fidesznyikek és a liberyákok azért sulykolják mindezt összehangoltan, mert a gyaramttartóinknak az az érdeke, hogy senkinek eszébe se jusson valódi, a dolgozókat képviselő pártról ábrándozni.

Mondván: Hiszen ábrándozhatsz, de ha alapítanának egy újat, az is liberális lesz mint az MSZP is volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.18. 13:20:05

@ZorróAszter:

Lássuk!

Az MSZMP tagságának 90 %-a kilépett 1989-ben.
5 % ment Thürmerhez, 5 % az MSZP-be.

Ki ment az MSZP-be? Alapvetően reformkörös értelmiségiek, akik 90 %-a liberális volt, s volt kevés pozsgaista még,

Olyan mint "tagság" alig volt. Munkások meg véletlenül se voltak.

Balos lózungok meg 2 okból voltak:
- ne jelenhessen meg új balos párt,
- személyes hitelesség.

De mindvégig a liberális refornerek dirigáltak Aztán még Pozsgait is kitették kicsit később, mert ő nem volt liberális.

A titkosszolgálatok egészen a 90-es választásig MSZP-kézben voltak. Másképp nem is lehetett volna.

Utlag persze lehet fantáziálni, mintha valami munkások harcoltak volna az MSZP-ben, dehát tudjuk: ilyen nem volt. Az MSZP a kádárista elit liberális szárnyának a pártja volt mindig, s értelmiségi-hivatalnoki strktúra szociálisan.

ZorróAszter 2024.07.18. 13:56:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Alapvető - finoman fogalmazva - csúsztatás, hogy a szocializmus reformját csak liberálisok akarták. Kommunisták is akarták. És szociáldeokraták is.

Az MSZP-nek olyan országgyűlési képviselője is volt, mint például Demény Pál.

Én nem ismertem soha egyetlen olyan MSZP szavazót se, aki azért szavazott volna az MSZP-re, mert az valójában egy liberális párt.

EGYETLEN EGYET SE! Itt a blogvilágban sem.

Havas Henriket körülbelül ebben az időszakban próbálta beszervezni politikusnak a BND. Ha jól láttam, mostanában lejárt a szilenciuma amiatt, hogy ezt kifecsegte a Havas a pályánban.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.18. 14:16:26

@ZorróAszter:

Persze, volt több reformirányzat is, de az MSZP alapvetően a liberális reformereké volt.

ZorróAszter 2024.07.18. 17:13:25

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Persze, volt több reformirányzat is, de az MSZP alapvetően a liberális reformereké volt."

Én nem ismertem soha egyetlen olyan MSZP szavazót sem, aki azért szavazott volna az MSZP-re, mert az valójában egy liberális párt. Jól titkolták a választók elől. Nyomták a valaban balos lózungokat.

Azért csinálták ki, mert a németeknek ez is túl sok volt. Ugyanis egy szocialista párt nem teheti meg azt, hogy teljesen szembe menjen a választók és a tagság akaratával, és liberális gazdaságpolitikát folytasson. Nem is folytatott. Osztogatott az MSZP kormány amikor még nem is voltak 50 milliárd eurós Európai Uniós segélyek mint ami Orbánnak eddig bejött és ami még várható.

Ezért lett helyette a FIDESZ a németek favoritja.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása