magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Szabotázs

Szabotázs lehet a HVG-ben.

Ilyen cikk a zorbán-tiltja-a-fejlődést kampány közepén?

Pedig megmondták a megmondóemberek:

  • a tiltás nem megoldás,
  • be kell építeni az oktatásba a modern technológiát,
  • a tanár feladata segíteni elsajátítani a modern eszközök helyes használatát.

Itt meg mindennek az ellenkezője szerepel.

32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr9318493474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ez a nevem senki 2024.09.20. 06:58:17

Élesben nem tesztelt technikával próbálják megvédeni az Országházat

Két árvízvédelmi kapu is védi az Országházat – mondta Horváth Gábor, az Országgyűlés Hivatala gépész művezetője az Országház épületének hivatalos Instagram oldalán közzétett videóban.

A szakember elmondta, hogy a kapuk 2013-ban, a mélygarázzsal és a látogatóközponttal egyidőben épültek. Mindkettő vasszerkezetű, az egyik 8,5 méter hosszú, 3,5 méter magas, míg a másik 5,5 méter hosszú és szintén 3,5 méter magas.

Horváth Gábor tájékoztatása szerint a kapukat görgőkön húzták be, majd nekifeszítették egy gumi tömítőszerkezetnek, így nem tud átjutni rajtuk a víz.

A mögöttük lévő másodlagos kapu – egy alumíniumszerkezetű, a Római-partihoz hasonló árvízvédelmi létesítmény – azt szolgálja, hogy ha véletlen beszivárogna a víz, legyen ami megállítja. Ha ez sem lenne elég, a két kapu közé szivattyúkat is el tudnak helyezni – tette hozzá. A gépész művezető jelezte, hogy a kapukat élesben még nem próbálták, de a tűzoltók már nagy nyomású vízzel tesztelték azokat.

hát
nemis kell
ett volna te
sztelni csak mod
ellezni
ha "a tanár feladata segíteni elsajátítani a modern eszközök helyes használatát."
ígymár meg
látják a porosz okt
atás meg
menti a az épü
letet-e

Digitális_Fater 2024.09.20. 13:14:02

Paywallos a cikk, ezért nem ismerem a részleteket, de a "nőtt a hallgatók között lévő társadalmi egyenlőtlenség" megjegyzés alapján garantáltan valami liberókomcsi herpegés lehet az AI-ról, aminek a fele sem igaz.

Gery87 2024.09.20. 14:15:33

@Digitális_Fater:

"Liberókomcsi"?
Az mi?
Az olyan mint a medvedisznóember?

Te is 60 felett vagy és a Bayer Show-t is nézed mi?

Digitális_Fater 2024.09.20. 14:45:49

@Gery87: Liberális kommunista valahol a Jámbor elvtárstól TGM-ig (RIP) terjedő sávban.

IdomitottFoka 2024.09.20. 20:48:32

@Gery87: ha azt írod h nyilaskonzerv, akkor előkerül a kamrából az értelmezés, meglásd

Gery87 2024.09.20. 22:13:36

@Digitális_Fater:

Az a szocdemtől a progresszív radiális új-baloldalig tartó sáv.

(Jámbor szocdem, TGM meg a rossebb tudja, balos, de ezen belül soha semmiben nem fogalmazott konkrétan.)

A "libsikomcsi" viszont nem más mint egy mód arra hogy egyszerre lehessen libsizni meg komcsizni...olyanokat is akik vagy nem komcsik vagy nem libsik, tehát fasság az egész.

Párduc oroszlán gorilla... Makákó! 2024.09.22. 10:25:01

@Gery87: liberálkomcsi = kultúrmarxista progresszív

Gery87 2024.09.22. 10:30:07

@Párduc oroszlán gorilla... Makákó!:

"kultúrmarxista"

Ja, értem.... ez olyan fasság, mint a "judeóbolsevik".

Az se több annál minthogy két önmagában is gyűlölt csoportot összevonunk hogy kétszeres erővel lehessen köpködni rájuk!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.09.22. 10:50:44

@Gery87:

Azért nem faszság, bár én se szeretem ezt a szót. Nem is használom.

De történelmi tény: a marxisták egy része ebbe az irányba ment el.

Gery87 2024.09.22. 21:32:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Tehát már nem marxisták. Tehát fasság.
A mai generáció meg végképp, semmi közük a volt komcsikhoz.
Akiknek többsége -ezt te is megerősíted - nem is volt elvhű kommunista.

Tapi2021 2024.09.23. 11:37:10

@Gery87: "A "libsikomcsi" viszont nem más mint egy mód arra hogy egyszerre lehessen libsizni meg komcsizni...olyanokat is akik vagy nem komcsik vagy nem libsik, tehát fasság az egész. "

Vagy nem tudják magukról. :-)

Tapi2021 2024.09.23. 11:38:38

@Gery87: "
Ja, értem.... ez olyan fasság, mint a "judeóbolsevik".

Az se több annál minthogy két önmagában is gyűlölt csoportot összevonunk hogy kétszeres erővel lehessen köpködni rájuk! 2

Ez is egy konkrétan létező csoport (volt?), nem a nép "vonta össze".

Tapi2021 2024.09.23. 11:43:11

@Gery87: Persze. Utólag már senkinek, semmi köze semmihez. Így lehet megúszni mindent.

Negyven év diktatúra ,meg csak úgy ,működött magától.
Az utódok, meg, hát UGYANAZOK is személyesen, akik még a rendszerváltás után is pozíciókban maradtak, nem tehetnek semmiről. Ott sem voltak. Vagy, ha ott is voltak és tették a dolgukat, és húzták a diktatúra hasznait, nem felelősek semmiért.
Hiszen nem is voltak "igazi" komcsik, szocik. ...

Gelimtrtrddddd 2024.09.23. 11:54:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: De történelmi tény: a marxisták egy része ebbe az irányba ment el.
-------------------------
1. A történelem hangot dúrgerni, bullshit, mondjuk, hogy history, de így stak a mainstreamet rakva.
2. A tény a Lüge, raktalosza, hazug, attól, hogy ilyen hang nem van, így azt hallja az ember, hogy Lüge.
3. Nem irány, hanem raktajang ősmagyarul: raktajangnak.

4. Te is egy marxista vagy,

Gelimtrtrddddd 2024.09.23. 11:55:57

@Gery87: "kultúrmarxista"
-----------------

Goebbels? A kúthúrmarxista olyan, ahogy a fingrista avagy judeobolsevik.

De látni, hogy libcsi vagy.

Gelimtrtrddddd 2024.09.23. 12:03:27

@Gery87: , TGM meg a rossebb tudja, balos, de ezen belül soha semmiben nem fogalmazott konkrétan.)
-----------------
1. Nem tud, hanem rak. Nem belül, hanem innen, nem semmi, hanem nenna. A fogalmaz egy bullshit hang, libernyák ideológia.

2. TGM-ről van egy storym! Írtem már, hogy 2 évet voltem fiolozófián. Na most egyhol írtem egy terrortettről, hogy egy arabot leszúrtak ,a hvg-n(libernyák arab, nem jó, vagyis terrorista), erre írtem, hogy a tevő, hogy meredt, már tuti, hogy a Valhallásoknál van. Na erre TGM ír a mércén rólem, hogy rekkik(mutat) nekje, hogy egyesek hogyan is írnak kommenteket a hvg-re, na ott írt így rólem, hogy kocsmadultelékl(töltelék) volném, hogy hogy a fasznak kell germanizmust írni, germán mítologiával jenni.

Hát mondjuk úgy, hogy a magyar nyelv indogermán és germán nyelv. Én nem bírem ezt a TGM-et, egy libernyák libcsikommcsi. De vajon, ha filozófus volném úgy az már egy citat volna? Vagyis van egy citat, anat egy másik zitiert tőlem. Van egy baszmeg, van nekem már egy! Muhaha!

Gery87 2024.09.23. 20:16:40

@Tapi2021:

Nem tudják magukról? Ilyen nincs.

Gery87 2024.09.23. 20:19:01

@Tapi2021:

Nem a nép hanem a politka vonta össze:

A jelentése a reakciós elit részéről:

"idegen eszme, idegen néptől...az igaz magyar ember keresztény, a nemesek, papok seggét nyalja, meghajol és kussol...mi vagyunk a legitim hatalom, A magyarok, a többi mind áruló és idegen".

Gery87 2024.09.23. 20:22:44

@Tapi2021:

"Persze. Utólag már senkinek, semmi köze semmihez. Így lehet megúszni mindent."

A mai Kádár elit ott van a Fideszben is! Hol van a számonkérés?

Nekem meg, meg az újbaloldalnak mi közöm a Kádári komcsikhoz?

"Negyven év diktatúra ,meg csak úgy ,működött magától."

Működött, de ehhez nem kellett elvhű komcsinak lenni, Birca is megírta számtalanszor!

"Az utódok, meg, hát UGYANAZOK is személyesen, akik még a rendszerváltás után is pozíciókban maradtak, nem tehetnek semmiről. Ott sem voltak."

Ja, nézd csak meg a Fidesz koleszos kemény magot hány KISZ-es van benne meg párttag!
Ők komcsik? Azok voltak?

"Vagy, ha ott is voltak és tették a dolgukat, és húzták a diktatúra hasznait, nem felelősek semmiért.
Hiszen nem is voltak "igazi" komcsik, szocik. ..."

Ezt senki nem mondta, de most arról volt szó hogy komcsik e , meg a libsik komcsik e.
És hát nem.

Tapi2021 2024.09.24. 11:57:17

@Gery87: "idegen eszme, idegen néptől...az igaz magyar ember keresztény, a nemesek, papok seggét nyalja, meghajol és kussol...mi vagyunk a legitim hatalom, A magyarok, a többi mind áruló és idegen".

Kár, hogy te ilyennek látsz minket magyarokat.

Tapi2021 2024.09.24. 11:59:58

@Gery87: "Nekem meg, meg az újbaloldalnak mi közöm a Kádári komcsikhoz?"

Hát, ha már itt tartunk, akkor mi köze a mai "jobboldalnak" a régihez?
Egyáltalán ma ugyanazt jelenti-e?

Tapi2021 2024.09.24. 12:02:10

@Gery87: "a, nézd csak meg a Fidesz koleszos kemény magot hány KISZ-es van benne meg párttag!
Ők komcsik? Azok voltak?"

Igen, részei voltak a rendszernek.
Ez nincs elfeledve. A kérdés az, UTÁNA mit csinálnak?
Volt-e önreflexió? Volt-e szemléletváltás? ...

Tapi2021 2024.09.24. 12:08:15

@Gery87: "Ezt senki nem mondta, de most arról volt szó hogy komcsik e , meg a libsik komcsik e.
És hát nem. "

Ez attól függ, mit tesznek, hogyan teszik, mennyire másképp, mint akkor?
Szembenéztek-e akkori önmagukkal, változtak-e? Vagy csak igazodnak az új rendszerhez, hogy a csúcson tudjanak maradni. De az attitűdjük, a gondolkodásuk maradt ugyanaz a pragmatikus, progresszív, machiavellista, ami már az előző rendszerben is arról szólt hogy tudjanak EGYÉNI karriert csinálni. Ha diktatúrában, akkor abban, ha a nyugati típusú demokráciában akkor abban.
(Így lesz pl. a KISZ-ből, DK, a KISZ elnökéből a DK elnöke!!!)

Ámde Táska. 2024.09.24. 13:40:16

@Gery87: "Nekem meg, meg az újbaloldalnak mi közöm a Kádári komcsikhoz?"

Azt is beleszámítva hogy egyforma bűnözők vagytok, deformált deviáns aggyal és mély, ziháló magyargyűlölettel, szinte minden.
Lustaság, tehetségtelenség, proli életérzés.

Gery87 2024.09.24. 18:37:59

@Tapi2021:

Látod ez a baj, amit nem veszel észre, nem akarsz észre venni!
Nem csak ti vagytok a nemzet baszod.

Nem a magyarokról mondom ezt, hanem a jobboldalról, a jobboldal társadalom és magyarságképéről!
"légy hívő, fogadj szót a papoknak, a fentebb lévőknek, az URAKNAK a Döbröginek, "aki a munkát adja" túrd a földet és kussolj"

Ezek vagytok ti ma, ez a világképetek!
A jobbágyság.

Gery87 2024.09.24. 18:41:51

@Tapi2021:

A mai magyar jobboldal is bevallottan 45 elöttre nyúlik vissza példáért és normákért!
A Horthy-k és Tiszák világába.

A Deák tomika meg a kurvázó, orgiázó, kerékbetörő, felnégyelő de kifelé szenteskedő nemesek világába vágyik vissza.

Gery87 2024.09.24. 18:42:20

@Tapi2021:

Volt? Nem volt.
Mit csináltak? Mint a volt mszmp-sek, szétlopták az országot.

Gery87 2024.09.24. 18:49:08

@Ámde Táska.:

"Azt is beleszámítva hogy egyforma bűnözők vagytok,"

Nem én lopok, hanem a nagyon nemzethy tekintetes uraid ott fent.

" deformált deviáns aggyal"

Nagyon szép szimmetrikus formájú agyam van, anyukám is megmondta!

"és mély, ziháló magyargyűlölettel,"

Nem a "magyarokat" szoktam ekézni csak azokat akik nagy pofával a nemzet nevében mocskolódnak és hazudoznak 35 éve....
Mikor látod már be aranyhal hogy nem ti vagytok egyedül a nemzet, "A" magyarok!

"szinte minden.
Lustaság, tehetségtelenség, proli életérzés."

:D
irgum-burgum..

Gery87 2024.09.24. 18:51:18

@Ámde Táska.:

Tomika, már megint a másik nickel fröcsögsz!
Tessék felvenni a szemüveget te vén hülye!
Hát hogy fogsz így letiltani, ha ennyire béna vagy ebben is?

Azt a büdös bánáti oláhcigány formádat:)
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása