Hát hol élünk? - kérdezi a rosszemlékű Vajek Jutka.
Megmondom hol: ott, ahol nem a vajekjutkák dirigálnak. S ez így van jól.
Baromi viccesek ezek a ballib megmondóemberek: nem tűrik el, ha nem ők vannak hatalmon. S annyira ostobák, hogy nyíltan el is hőbörgik a nagyvilágba diktátorkodó bánatukat.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Tapi2021 2024.09.24. 12:23:45
Tapi2021 2024.09.24. 12:26:10
Mind akkor jajgat, ha ez megváltozik. TGM-től Hardyékig.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.09.24. 13:27:58
De legalább a fia tud énekelni, bár ő lenne ma a minimumszint.
ZorróAszter 2024.09.24. 15:41:36
Hanem a német gyarmattartóink, az általuk nyakunkra ültetett kollaboráns kormányukon keresztül.
"S ez így van jól."
Kinek mi a jó.
Ez is jellemző.
Tapi2021 2024.09.24. 16:53:44
Sőt! Ma már nagyobb, mint akkor!
Mert, hát lényegében szólásszabadság volt, csak az ajtóra kitett szent teheneket nem volt szabad bántani!
De, ha véletlenül bántották, a DIKTATÚRA HÍRADÓJÁNAK vezetői MEGVÉDTÉK őket...!!!
Eszem megáll.
Meg hát, akkor nem vót hajléktalan, most meg ugye van.
Jutka néni a Siófok központjában lévő BOLTJA előtt látta őket, meg karácsonykor káposztával etette...
Orbán csinálja a hajléktalanokat is... Bezzeg Kádárnál ilyen nem volt. A régi szép időkben...
Meg Orbán gyűlölködik velük, ők a maguk részéről nagyon szeretnék, ezt számtalanszor ki is mutatták iránta, csak, hát nem hagyja, hogy ők szeressék. (Így ők is kénytelenek gyűlölni. Ez is Orbán hibája, mert megosztja az egyébként tök egységes nemzetet...)
Gery87 2024.09.24. 17:57:12
jaj most mit kell ez a önfényezés:)
A fideszesek is meg a gazdáik is pont így gondolják!
Nem rémlik?
"Vagyunk mi, a NEMZET, a többi az mind libsi, bipsi, hazaáruló, mocskos buzi pedó ügynök!"
"Mér a Gyurcsány jobb vót? Az legyen...A GYURCSÁNY??? Hülye vagy?"
"A haza nem lehet ellenzékben!"
"Nemzeti oldal!"
"Mi "magyarok" (fideszesek)....így meg úgy"
"idegen keverékek tót meg sváb meg oláh mind"
"Pest az egy idegen szívű város, az volt mindig"
stb.
Szóval ennyit erről, egyformák vagytok, meg is érdemlitek egymást.
Gery87 2024.09.24. 17:58:50
A nerednyikeknek is fájni fog egyszer és akkor majd jön a sírás hogy "jaaaj a nemzet elesett, az idegen ügynökök ármánykodása, a libsi ahazáruló férgek, patkányok, komcsik...jaaaj"
vergyula 2024.09.24. 18:06:41
Gery87 2024.09.24. 18:54:56
Most már pedig kipróbálhatnák hogy a "haza" politikai hontalanná válik és akkor talán egy működő "országot" lehetne itt gründolni.
Gelimtrtrddddd 2024.09.24. 19:20:45
-----------------
Az idegen egy bulslhit hang, aljan inkább. Az ügynök nyelvkakilási hang. Az ármány azt rekkja, hogy great, gross, már a magyar nyelv rekkint, ahogy árva speed, schnell, dívány Licht, bolja, attól, hogy stumanyelven beszélünk.
vergyula 2024.09.24. 19:22:22
Gelimtrtrddddd 2024.09.24. 19:30:28
----------------------
Hát hol élünk! Birca nem volt a klubrádiónál? Kellett volna, most is vakeroltaja a fingrizmust.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.09.24. 20:49:35
"A fideszesek is meg a gazdáik is pont így gondolják!"
Csak épp ők épp ez ellen lettek.
jónévez 2024.09.24. 21:03:54
Na, most felmondtad azt, amit az a vénseg is sugallt.
Csak azt hagytad ki: milyen jó volt akkor -de ezt nem is szoktad, elismerem.
Tényleg csak az orbánfóbiád hajt már?
Mi lenne, ha egyszer érdemben szólnál valamihez hozzá?
ZorróAszter 2024.09.24. 21:30:09
"Édes fa..om, amikor két kripto "kommunista" azon lamentál, hogy milyen jó és "egyre szabadabb" volt a Kádár-rendszer! Bezzeg most! Akkor egyre csökkent a diktatúra, most meg egyre nő."
Ma már végre eltűnőben van ez az ostoba Kádár-nosztalgia.
Ma már Orbánéknak köszönhetően a magyarok egyre gyakrabban így sóhajtanak fel:
"Rákosi Apánk! Hol késel az éji homályban?"
:o)
ZorróAszter 2024.09.24. 21:34:36
Az állítólagos ellenzék és állítólagos ellenzéki sajtó ugyanazoknak a kezében van, mint a kormány.
Elég a google keresővel rákeresni, hogy a Népszava hányszor említette meg a havi 22800 forintos munkanálküli segélyt.
A google-nál a site: opcióval lehet ezt megtenni.
jónévez 2024.09.24. 22:09:49
Nem kell rákeresni, hiszen nincs olyan, hogy 22800ft-os munkanélküli segély. Azt te találtad ki.
Van munkanélkülieknek ellátás, valoban. Az nem annyi.
Van 22800ft. Az nem munkanélküli segély.
Az, hogy csak azert kevered, hogy politizálhass valamiről, az csak annyit jelent: továbbra sincs valódi modanivalód. Kb ezért nyomod a németeket is (ami megintcsak nem pont úgy van)
jónévez 2024.09.24. 22:14:31
Persze, az emberisegnek mindig van egy része, akki terrorizálná a többieket a saját érdekében. Ők hol Rákosira, hol Leninre, hol Hitlerre vágynak.
Ez pont a magyarok zúlnyomó többségére nem igaz, de behazudod azért.
Mint két-harom vesszőparipad egyikét naponta.
gigabursch 2024.09.25. 08:00:39
Mind külsőleg, mind belsőleg.
Igazán elmehetne a Szentföldre és ott barátkozhatna a semita haverjaival a kölcsönös népirtás ketetén belül, semmi szükség rá, hogy itt ossza az észt és károsítson...
ZorróAszter 2024.09.25. 13:05:31
"Az nem munkanélküli segély."
Sokásos fidesznyik hazudozás és szómágia mint az összes többi amit hallank maguktól évek óta. Már libernyák korukban is.
Nem nép hanem nemzet, kettősmérce, unortodox, illiberális demokrácia és a többi baromság ami ránkömlött eddig is a hülye hazug sajtójukból.
"Ez pont a magyarok zúlnyomó többségére nem igaz, de behazudod azért."
Vicces amikor egy kényszeres hazudozó, egy fidesznyik ír ilyeneket mint maga.
ZorróAszter 2024.09.25. 13:09:36
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.09.25. 13:11:30
Ez pont olyan, mint amikor a minimálnyugdíjat adják meg, csak nem teszik hozzá, az melyik minimálnyugdíj.
Szóval a munkanélküli segély nem 22 ezer.
Tapi2021 2024.09.25. 13:50:00
Ezt eddig csak tőled hallottam, Fideszestől, kormánytagtól soha. Így általánosítva.
Ha mondanak is valami hasonlót, pl. hogy valaki hazaáruló, azt mindig konkrét eset, példa alapján mondják.
Azon lehet vitatkozni, hogy mondjuk az EU-s források visszatartásában, és ezzel az EGÉSZ országnak történő SÚLYOS KÁROKOZÁSBAN játszott DÖNTŐ szerep hazaárulásnak minősíthető-e erkölcsileg vagy nem?
Tapi2021 2024.09.25. 13:54:11
Az ország működik, ahogy működhet a belső és külső ellenség munkája mellett, az amerikaiak proxy háborúja mellett, a Covid mellett, a sorozatos válságok mellett, amiket NEM MI CSINÁLUNK!
Tapi2021 2024.09.25. 13:56:05
"Rákosi Apánk! Hol késel az éji homályban?"2
A ti köreitekben lehet. A miénkben biztosan nem. :-)
Gery87 2024.09.25. 14:12:06
És mégis most hatalmon ugyanazt gondolják, szóval ...
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.09.25. 14:13:36
Nem gondolják ezt. Fideszes monopólium van a médiákban? Nincs.
Gery87 2024.09.25. 14:16:03
"Na, most felmondtad azt, amit az a vénseg is sugallt."
Nem tudom mit mond a vénség, leszarom.
Én azt mondtam fel amit a fidesz: "ha nem mi vagyunk hatalmon akkor a hazaárulók vannak és ezt nem hadhagyjuk!"
Kár ezt tagadni ezt mondják 14+ éve....
Sőt az elmúlt 35 év jobboldala ez.
"Vagyunk mi, A nemzet...meg a komcsik"
"Tényleg csak az orbánfóbiád hajt már?"
Ez nem fóbia, ez a magyar valóság. Ezt mondják.
"Mi lenne, ha egyszer érdemben szólnál valamihez hozzá?"
Elmondtam egy tényt.
Ennél jobbat nem tudok ehhez:)
Tapi2021 2024.09.25. 14:51:11
Újra leírom, a Fidesz ilyet sosem mondott. Idézd, ha van forrásod!
Amikor van valami negatív kijelentés valakikre, az mindig KONKRÉT eset kapcsán van!
Magyarán, pl. a "hazaárulózáshoz" valamit TENNIÜK is kellett, azoknak, akik megkapják ezt a címkét. Az ellenzék, főleg a szavazóik NINCSENEK kompletten és általánosítva sem hazaárulózva, sem más módon bélyegezve.
Mindig van konkrét oka, és konkrét személyekhez kötődik! Ezért írtam, hogy idézd, és akkor meg tudjuk beszélni ezt a konkrét okot, és azt, hogy ez az ok, lehet-e alapja a minősítésnek?!
Gery1987 2024.09.25. 18:41:46
Az lenne a jó ha a te náci fajtád halnak már ki végre a büdös picsába.
Gery1987 2024.09.25. 18:43:05
"Ezt eddig csak tőled hallottam, Fideszestől, kormánytagtól soha. Így általánosítva."
Akkor nem ebben az országban élsz, sőt nem ebben a valóságban.
Erről szól az egész NER-es lakájmédia, a Megafon, a Bayerzsóti meg a többi seggnyaló féreg mondandója.
Gelimtrtrddddd 2024.09.25. 18:45:04
------------------
Magyarul: az volna rakta, raktaga, ha a te náci artád meredne, mortelne, morseledne már ki antora....
A faj laguján inkább arta. A jó újra verbinden, a hal ketény hang, indogermán skel-től, annyi, ahogy abscheiden....
Náci artája a magyarnak van, hogy egy indogermán és germán ynelv, de látem, stak fingrista vagy! Nem bírod a magyarokat!
Tapi2021 2024.09.26. 09:27:32
Ez továbbra sem igaz. Attól, hogy mantrázod sem lesz az.
Ezért kértem, hogy IDÉZZ! Pl. Bayert, amikor ilyeneket mond a teljes ballib oldalra.
(Közben meg azt mondod, nem nézem, nem olvasom, nem hallgatom ezeket! Akkor HONNAN TUDOD, mit mondanak???)
ZorróAszter 2024.09.26. 10:52:55
"Szóval a munkanélküli segély nem 22 ezer."
Lehet hogy már nem, mert kb. egy éve eltűnt ez a lap, de az archive.org-on megtalálható.
Havi 22800 forintot kapott valaki akinek lejárt a max. három hónapos turnusa.
Mivel az átlag munkanélkül töltött idő 9 hónap, az azt jelenti, hogy az átlag munkanélküli ezt a 22800 forintot kapta 6 vagy rossz esetben 9 hónapon keresztül.
Tegye hozzá azt a számot, hogy a magyarok majnem 70%-a márol holnapra él, nincs megtakarítása, nem tud kifizetni egy létminimumnyi váratlan kiadást se.
ZorróAszter 2024.09.26. 10:54:51
"A ti köreitekben lehet. A miénkben biztosan nem. :-)"
Tudom. Maguk Hitlernek segédkeztek volna a magyarok kitelepítésében, és csak utána jöttek volna maguk is utánunk.
Gross-Ungarnból.
:o)
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.09.26. 11:30:25
Nagyon extrém esetben ennyi, ez az abszolút minimum. A munkanélküliek 99+ %-a nem ennyit kap.
Gelimtrtrddddd 2024.09.26. 11:37:07
----------
Nem segédkez, hanem rekk. A telep hang bullshit.
Ajaj! Stak nem rakod hogy a magyar nyelv indogermán és germán nyelv, stak van egy kis probléma, arra kell egy Endlösung, de ezt a nyelvtől rakem ki... Nem rakod? Stak nem?
gigabursch 2024.09.26. 11:56:54
Egy notóriusan hazudozó, rosszindulatú, szófosásos trolltól mit vársz?
@jónévez:
Dettó
Gelimtrtrddddd 2024.09.26. 12:23:29
-----------------
A munka hangot dúrgerni, sklavenaufstandisch. Nem kap, hanem emel, vagy bír.
Na most fasza volna, hogy Zorroaszter, ez a Sklave nem makogna, attól, hogy tőle van, így ezt ne vegye a szájára. Az van, hogy nekem is ez van, volt egy kis Panne az úgymond bűnözői karrieremnél, de országtagadó vagyem, ahogy nem vagyem hajlandó makogni az új-ónemmagyar libcsit se, nem élni a Sklavenaufstandnál, ana a Bircác és a Zorro szlávoktól ered,ahogy a Judiktól, a Zsidóktól, a más nyelvismeretemről már mondtem, hogy kognitívre van, stak ölni, ahogy filozófia, ahogy libernyákizmus van, úgy ha Panne volt az úgymond bűnözői karrieremnél, úgy hamar fogna a libernyáksmasszer.
Zorroaszter így ne ugasson! Majd Hitler visszaverja rajta hogy homeless volt! Baszott szlávok, fingristák, Zsidók!
Gery87 2024.09.26. 17:32:54
Hozzám is eljut a Bayer félék munkássága, mivel az ellenzék is foglakozik vele mit művelnek a propagandájukban.
Magyar Nemzet:
magyarnemzet.hu/velemeny/2022/12/buszke-hazaarulok
"Annak legalább örülhetünk, hogy Dobrevék és a hálózat többi ügynöke immár nem a háttérben, sumákolva árulja a hont, hanem erkölcsi skrupulusok nélkül, nyíltan, büszkén. Ennyire ostobák. Nem fogják föl, hogy a magyar – bár túlontúl türelmes – nem hülye. A hazaárulást sosem bocsátja meg. Itt legfeljebb puccsal, külföldi tankok fedezékében vergődhetnek hatalomra."
magyarnemzet.hu/cimke/hazaarulok
"A következő beszélgetést hazaáruló tiktokervélemények alapján szerkesztettem egybe. Sajnos olyan sokan vannak, és egyiküket sem szeretném reklámozni, ezért a sok „fizetett” hontalanból gyúrtam egy lelki szegény „névtelenséget kérő” interjúalanyt. Akit először arról kérdeztem, hogy mit gondol az országok önállóságáról, az országhatárokról. "
"Itt élnek köztünk a nagy magyar író, Herczeg Ferenc által igen pontosan degenerált hazardőrként, démoni dilettánsként jellemzett hazaáruló Károlyi Mihály magasztalói, eszmetársai, politikai klónjai. Clownjai, ha szójátékkal akarunk élni – csak éppen ezek az akkor internacionalista, ma globalista, akkor vörös, ma szivárványos bohócok nem ártalmatlan csepűrágók, hanem idegen érdekek nem lohadó magyar- és kereszténygyűlölettől fűtött elszánt ügynökei.
Igen, ezek ugyanazok. Linder Béla Gyurcsány Ferenc vezette utódai "
magyarnemzet.hu/velemeny/2023/10/egy-patkanylazadas-tanulsagai-2
Gery87 2024.09.26. 17:34:12
Mondja mindezt egy zsidófóbiás büdös náci, soviniszta faszkalap:)
jónévez 2024.09.26. 23:00:35
Ennek is minden bekezdése hazudozás, vagy butaságból eredő szófosás.
Nem, nincs 22800ft-os munkanélküli segély. Nem tudsz ilyenre mutazni.
Nem, nincs 9 hónapos átlagos munkanélküliség. Nem tudsz ilyet sem mutatni.
Csavargók vannak, egyedi eseteikben.
Nem, nem él a lakossag 70%-a megtakarítasok nélkül.
Nyomod a negatív dumát, mint ahogyan komcsi/fasiszta/náci szokás.
jónévez 2024.09.26. 23:14:16
Á, semmire nem válaszoltál.
Ámde Táska. 2024.09.27. 08:48:56
"Rákosi Apánk! Hol késel az éji homályban?"
Imádkozz inkább Szamuely apádért, faszszopó buzi gyilkos kommunista geci.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.09.27. 08:53:53
Erről is szól meg hogy amúgy hogy szoktak csodálkozni, a békés természetű meg a több demokráciát akaró barom állat is, amikor tevékenységük eredményeként a várkerbazáros kiállítás szobrainak modellje hirtelen megjelenik idegállapotban.
Gery87 2024.09.27. 14:08:50
Mire nem válaszoltam?
Gery87 2024.09.27. 14:09:36
Mi van Drakul megint elfelejtetted melyik nickel hova írsz köcsög?
Gery87 2024.09.27. 14:10:30
Vedd be a bogyóidat kretén.
Tapi2021 2024.09.27. 15:27:20
És konkrét személyeket minősített.
Rámutatva, hogy MIÉRT!
Tehát nem általánosít. A minősítésével meg lehet vitázni, vagy ha úgy látod, hogy meg áll, egyetérteni.
Én is minősítettem már hazaárulásnak olyan cselekedeteket, amelyeket (erkölcsileg vagy magyarként) annak látok. Ott is mindig konkrét, megtörtént esetek kapcsán.
Természetesen ezeket mérlegelni kell. Most pl. eldöntheted, hogy Orbán Balázsnak az a véleménye, hogy a nyugat valójában csak felprédáltatja Ukrajnát, azzal, hogy fegyvert ad, de maga nem harcol, és ugyanez történt (volna) 56-ban nálunk is, ez valóban hazaárulás-e, ahogy az ellenzék láttatni akarja?
Vagy inkább az a hazaárulás, amikor idegen hatalmakkal játszol össze, hogy 1. megbuktassák a demokratikusan megválasztott kormányt, 2. sanyarogjon ennek érdekében az EGÉSZ nép, a visszatartott, zsarolásara használt források miatt?
El kell és lehet dönteni.
Ahogy Bayer esetében is.
vergyula 2024.09.27. 15:40:51
Tapi2021 2024.09.27. 15:48:42
Meg távolabb is van, mint a Tesco. Tízből kilencszer meg Lidli van. Friss a pékáru, jók az árak.
Gery87 2024.09.28. 21:21:38
De rohadtul általánosítanak.
Kár is ezt mentegetni.
Billy Hill 2024.09.29. 00:10:37
www.cnbc.com/2024/03/19/why-now-is-a-smart-time-to-build-emergency-savings.html
Billy Hill 2024.09.29. 00:17:31
T*sco már évek óta hanyatlik, Sp*r nagyon szép, de olyan mint a Malév volt a bukása előtt (konzi, kellemes kinézet, középkorú matrónák a látható pozikon, egyre inkább versenyképtelen árak), az Aldi valahogy eltévesztette a lépést plusz drága, a Penny pedig annyira underclass / white trash, hogy még nem tudott beérni a teljes lakosság körében. (Auchan-t nem említem, mert az ország nagy részén nem opció.)
Ehm, a Sp*r előtt volt (nagyrészt ugyanazokon a helyeken) a Jó & Friss, lehet hogy a Zorbán megint erre játszik...? A színvilág piros-fehér-zöld volt, szóval... ;-)
vergyula 2024.09.29. 08:16:46
A Tesconak egyetlen - viszont ultimate - előnye van: vásárlás közben magadnak tudod szkennelni az termékeket, a végén meg csak fizetsz, és mehetsz is.
Spar/Interspar: a csemegepult ott a legjobb.
Amúgy én Auchanbe járok, leginkább azért, mert a közelében dolgoztam, és megszoktam.
ZorróAszter 2024.09.29. 20:28:41
"Nagyon extrém esetben ennyi, ez az abszolút minimum. A munkanélküliek 99+ %-a nem ennyit kap."
Az átlag munkanélkül töltött idő 9 hónap a FideszKSH szerint is.
Vagyis ezt kapják a legjobb esetben 6 hónapig, rossz esetben ha már előbb kimerítették a keretüket és kevesebb mint egy év után kirúgják őket, akkor végig amíg munkanélküliek.
ZorróAszter 2024.09.29. 20:35:58
"Ennek is minden bekezdése hazudozás, vagy butaságból eredő szófosás.
Nem, nincs 22800ft-os munkanélküli segély. Nem tudsz ilyenre mutazni.
Nem, nincs 9 hónapos átlagos munkanélküliség. Nem tudsz ilyet sem mutatni.
Csavargók vannak, egyedi eseteikben.
Nem, nem él a lakossag 70%-a megtakarítasok nélkül.
Nyomod a negatív dumát, mint ahogyan komcsi/fasiszta/náci szokás."
Maga a hazudozó fidesznyik bérkommentelő.
Itt a kormanyhivatal honlapja:
www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest/jarasok/aktiv-koruak-ellatasa2
És itt van az átlag munkanélküli idő: 9 hónap
A munkanélküliek száma a munkakeresés időtartama szerint, nemenként
www.ksh.hu/stadat_files/mun/hu/mun0031.html
ZorróAszter 2024.09.29. 20:37:58
"Csavargók vannak, egyedi eseteikben."
Majd annak idején jusson eszébe az a mondás, miszerint "Isten nem ver bottal!!"
ZorróAszter 2024.09.29. 20:40:41
"Imádkozz inkább Szamuely apádért, faszszopó buzi gyilkos kommunista geci."
Anyád Csenobilban strichelt, hogy ilyen bátor faszorrú patkányt sikerült ellenie? Aki ilyen bátor az ezredik nickneve mögé bújva?
:o)
Tapi2021 2024.09.30. 12:16:56
Kár is ezt mentegetni. "
Akkor biztosan könnyű lenne erről valami igazolást linkelni!
Pl. Bayertől...
Tapi2021 2024.09.30. 12:22:07
Mivel általánosságban munkaerő HIÁNY van az országban, ez jelentheti azt is, hogy az érintetteknek nem sürgős az elhelyezkedés.
Ráérnek keresgélni olyat, ami jobban tetszik. Azok helyett, amik gyorsabban lennének, de nem tetszenek.
Én voltam már ebben a helyzetben. Többször.
Holnap lesz a váltás az önkormányzatban, lehet, hogy megint leszek...
ZorróAszter 2024.10.01. 22:24:22
"az érintetteknek nem sürgős az elhelyezkedés."
Ennek ellentmond a másik adat, ami szerint a magyarok majnem 70%-a máról holnapra él, azaz nem tud kifizetni egy létminimumnyi váratlan kiadást.
Az adatot úgy kozmetikázzák, hogy nem az előírás szerinti létminimum összegét veszik alapul, hanem önkényesen kisebbet. 90, 100 ezer forintot.
Ha nem lenne bibírcsók, akkor nem kellene kozmetikázni.