Mint a metoo kampány idején, a jobbos magyar médiák hibát követnek el: rövidtávú érdekek miatt elvesztik a hosszú távot.
Akkor az volt: öröm hangulat alakult ki minden alkalommal, amikor a metoo-aktivisták megvádoltak ballib személyiségeket. Miközben éppenhogy szolidárisnak kellett volna lenni velük, rámutatva az egész kampány abszurditására.
Aki elveket véd, az akkor is kiáll elvei mellett, ha azok éppen az ellenségeit segítik. Mert tudja mi fontosabb: a pillanatnyi győzelem egy kisebb ellenség ellen, vagy a nagyobb ellenség elleni küzdelem.
A pedofilozás ugyanaz. Az agyatlan pedofilozásra teljes hibás reakció az ellen-pedofilozás.
Egyrészt a serdült kiskorúak iránti nemi vonzalom nem pedofília. Egyedül a serdületlenek iránti nemi vonzalom pedofília. Nyilván el lehet ítélni azt, hogy felnőttek serdült kiskorúakat szereznek meg maguknak szexuális céllal, de ez akkor is egy külön téma.
Alapvetően a fiatalság dicsőítése egy férfi jelenség, s egyaránt igaz heteroszexuális és homoszexuális férfiakra is.
Míg nőknél korral jellemzően változik a kor-preferencia. A fiatal lányok, nők jellemzően valamivel idősebb férfiakhoz vonzódnak, majd később azonos korúakhoz, az idősödő nők pedig valamivel fiatalabbakhoz. Ezzel szemben a férfiaknál jellemzően nem változik ez korral: az átlag férfi minden korában a fiatal nőket kedveli, függetlenül attól ő éppen mennyi idős.
Hozzáteszem, ez az általános tendencia, van egy kisebbség, mely nem ilyen. Én is a kisebbséghez tartozom, én mindig a korosztályombeliekhez vonzódtam a legjobban, bármennyi éves is voltam éppen. Most is így van: sőt a korosztályombelieket nagyra értékelem, különösen mert az én korosztályomban a nők 90+ %-a már egyáltalán nem néz ki jól, így a kevés kivétel még inkább érdekes.
A homokosoknál hasonló tendencia van. A homokos férfiak zöme mindig a fiatalokat kedveli. Talán az egyetlen sajátosság, hogy ez erősebb tendencia, mint a heteró férfiaknál. A kutatások szerint arányaiban valamivel több a pedofil is a homokosoknál, de mégis: a homokosok 90+ %-a nem pedofil.
A lényeg szerintem:
- a homokosság és a pedofília összemosása kontraproduktív,
- a serdült kiskorúak iránti nemi vonzalom pedofíliának minősítése abszurd,
- végsősoron az egész téves hozzáállás oda vezet, ahol a homoklobbi is van: hogy a homokosság a normalitás része.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Gery1987 2024.11.25. 11:35:40
A nernek nincsenek elvei.
"A pedofilozás ugyanaz. Az agyatlan pedofilozásra teljes hibás reakció az ellen-pedofilozás."
Ezt mond a talpnyaloknak...
"Egyrészt a serdült kiskorúak iránti nemi vonzalom nem pedofília. Egyedül a serdületlenek iránti nemi vonzalom pedofíl."
Igen. Ezt rendszeresen összemossák mert jó kis nacikartya szerű mindenkinek...
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.25. 15:57:57
"A nernek nincsenek elvei."
Népszerű ballib téveszme.
vergyula 2024.11.25. 16:02:41
vasútihíd 2024.11.25. 16:22:35
Gery87 2024.11.25. 16:38:55
Azt mondták Szájerre is hogy "elveikkel" nem összeegyeztehető a buzulása meg a drogozás.
Aztán most jön vissza.
Sose az volt vele a baj hogy buzi, hanem hogy egyrészt kétszínű, úgy él amit a választott pártja, politikai közössége nyíltan elítél.
Elvtelen, mocskos, hazug banda, tele látens buzival, ájtatoskodó papokkal akik bort isznak és vizet prédikálnak.
MAGYAR_PÉTER 2024.11.25. 16:45:31
Ha igEn, kérem soroljA. Hadd dagadjon az EGOM!
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.25. 16:54:44
A megbánás mindenkit megillet.
Majd akkor szólj, ha Szájer elkezdi propagálni a homokosságot.
alöksz róz 2024.11.25. 17:33:42
vergyula 2024.11.25. 17:35:00
alöksz róz 2024.11.25. 19:31:47
gigabursch 2024.11.25. 19:56:14
Úgy tűnik kiadták a parancsot Tel-Avivban, hogy mindenképpen veszíteni kell...
Gery87 2024.11.25. 19:58:22
Nem bánt ez meg semmit!
Ha Szájer elkezdené "propagálni" a buziságot (amit ő maga elég erősen megélt, mondjuk úgy, a libsi drogozással, orgiával együtt..) akkor lenne ön azonos és hiteles!
Majd akkor szólj, ha bizonyíthatóan feladta korábbi életét, megtagadta a melegsége megélését és letette a drogokat ahogy elvileg választott oldala szerint helyes és szükséges!!!
Ha továbbra is egy buzi, aki ereszeken csúszkál ekivel a hátán és fasszal a seggében akkor nincs semmi "megbánás" ezt te is tudod!
Jó, lenne végre felfogni hogy mi az a hitelesség baszki!
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.25. 20:00:05
Dehát sose propagálta.
Digitális_Fater 2024.11.25. 20:10:56
Szájer a hazáját szolgálta, jól tették, hogy rehabilitálták. Amíg nem propagálja a hajlamait, engem nem érdekel, hova jár szabadidejében, ha nem gyerekeket megrontani.
Ki is lenne alkalmasabb arra, hogy a brüsszeli Szodomába küldjék? Szájer meg Deutsch. A lojalitásuk nem kérdéses, ugyanakkor illenek az ottani környezetbe.
Gery87 2024.11.25. 20:18:18
Nem, csak elhazudta.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.25. 20:18:43
Ami rossz, de kisebb rossz.
Gery87 2024.11.25. 20:22:28
Szájer olyanokkal szűrte össze a levet akik (mondókájuk szerint csak persze) szerint a buziság rossz, istentelen dolog, amit el kell nyomni, amiből ki lehet gyógyulni, de legalábbis el kell fojtani!
Erre ő maga úgy megélte a buziságot ahogy a legtöbb heteró a normális nemi vágyát sem:)
Hazug, képmutató alak.
"Ki is lenne alkalmasabb arra, hogy a brüsszeli Szodomába küldjék? Szájer meg Deutsch. A lojalitásuk nem kérdéses, ugyanakkor illenek az ottani környezetbe."
Igen, ez az elvtelen hulladék törzsi gondolkodás és működés.
Csak a lojalitás számít, semmi más.
Elvtelen, hazug, mocskos semmirekellő álláspont ez.
Gery87 2024.11.25. 20:24:16
MI "kisebbik rossz" van ebben baszod?
Úgy megélte a buziságát ahogy csak lehetett!
Mintha azt mondanád egy pornósra hogy "igen, de legalább nem mondta el a szüleinek meg a szomszédnak.." közben meg milliók verték ki rá.
Digitális_Fater 2024.11.25. 20:25:06
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.25. 20:29:06
A kisebbik rossz elkövetni a bűnt, de nem éljenezni azt.
vergyula 2024.11.25. 20:40:13
vergyula 2024.11.25. 20:41:18
vergyula 2024.11.25. 20:43:37
vergyula 2024.11.25. 20:57:23
MAGYAR_PÉTER 2024.11.25. 21:12:08
Ezt hogy merészelI?! Ennek következménye lEsz! Ezt kurvára meg fogja bánnI!
alöksz róz 2024.11.25. 22:42:08
Gery87 2024.11.25. 22:43:43
jaj ugyanmár...
Gery87 2024.11.25. 22:45:31
Te állandóan csak azzal tudsz jönni hogy "ezek bűnösök de...de...de így meg úgy...de."
Kurva ciki.
Ezek szerint egy normális keresztény konzervatív pasast sem tudnak felmutatni.
Tudod mit jelent ez? Hogy kurvára nem azok.
alöksz róz 2024.11.25. 22:49:48
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.26. 06:16:26
A keresztény tanítás alapja, hogy nincsenek tökéletes emberek.
Gery1987 2024.11.26. 06:58:27
Az hogy senki sem tökéletes, meg az hogy hazudsz és kettős életet élsz az ugye nem ugyanaz.
Nem arról szól a tanítás hogy csinálj bármit élj akárhogy nem számít... csak mond hogy keresztény vagy és ennyi.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.26. 07:47:59
Tehát két véglet van csak: a bármit csinálás és a tökéletesség?
Gery1987 2024.11.26. 08:35:53
Nem, hanem az hogyha kereszténynek mondod magad akkor elj is úgy. És ha emellett buzi vagy akkor ne éld meg és pláne ne csinálj úgy mintha nem lennél az és te sem vagy erre képes, akkor ne várd képmutatónak másoktól hogy ők se éljek még pláne ha több faszt fogsz mint kilincset...
Rajtad kívül ezt elég sokan értik.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.26. 08:36:37
Nincs élő ember, aki képes lenne bűntelenül élni.
Gery1987 2024.11.26. 08:45:35
De van élő ember aki nem hazudja el valódi tökéletlen önmagát.
Szajer esete világos. Olyan mintha én tagja lennék egy szoci pártnak, részt vennék az alapokmányának megírásában.
Majd kiderülne hogy egy tőkés geci vagyok aki bangladesi gyerekeket robotoltat egy ruhagyarban bugyer szarer...
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.26. 08:48:56
Nme látok a fejébe.
Amíg nem kezdi mentegetni a homokosságot, esélyt adok neki, hogy bánja a bűnét.
Gery1987 2024.11.26. 08:59:17
Sok éve volt megbánni, most se önként gyonta még hanem lebukott..ha nem bukik le mai napig titkon járja a kukibulikat.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.26. 09:03:01
Lehet. Nem tudjuk.
Gery1987 2024.11.26. 09:28:27
De tudjuk hogy mit tett. És hogy képmutató.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.26. 09:33:52
Bűnt követett el, ezt tudjuk biztosan.
Gery87 2024.11.26. 15:05:40
És hogy képmutató.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.26. 15:14:09
Ezt nem tudhatjuk.
Tapi2021 2024.11.26. 19:10:14
Ebben az is benne lehet, hogy a fiatalok még könnyebben hajlíthatók egyik vagy másik nemi irányba, ha arra egyébként is van hajlandóságuk. Az idősebbek már kevésbé.
Ezért volt mindig is könnyebb gyerekeket, fiatalokat megrontani!
Tapi2021 2024.11.26. 19:17:44
Majd akkor szólj, ha bizonyíthatóan feladta korábbi életét, megtagadta a melegsége megélését és letette a drogokat ahogy elvileg választott oldala szerint helyes és szükséges!!!
Ha továbbra is egy buzi, aki ereszeken csúszkál ekivel a hátán és fasszal a seggében akkor nincs semmi "megbánás" ezt te is tudod!
Jó, lenne végre felfogni hogy mi az a hitelesség baszki! "
Ebben egyetértünk. Ha buzi vállalja fel. És ne akarjon olyan pártok, kormány soraiban tevékenykedni, amely ezt bűnnek tartja.
Ahogy a buzi papot is elbocsátják és nem veszik vissza. Mert összeférhetetlen.
Nem tudom, Szájer hogy tér vissza, de ha pl. kormányzati szinten, az valóban hitelességi kérdéseket fog felvetni nem csak az ő oldaláról, hanem a másik oldalról is.
Ilyenek szegek lehetnek a koporsóban.
Tapi2021 2024.11.26. 19:25:06
"A kisebbik rossz elkövetni a bűnt, de nem éljenezni azt. "
Valóban emberi dolog, emberi gyengeség, elkövetni és amíg lehet eltitkolni a bűneinket. Ez érthető.
DE, ha már napvilágra került, többé nem lehet úgy tenni, mintha mi sem történt volna. És ott folytatni, ahol abbamaradt.
Akkor el kell válni. Ahogy a lebukott papoknak is menniük kell és nem jöhetnek vissza. Vagy ahogy az antiszemitának is, amikor kiderül róla, hogy zsidó...
Ekkor új fejezet nyílik.
Tapi2021 2024.11.26. 19:30:21
Egy részük persze, hogy nem.
Bárcsak lenne másik párt(szövetség), amely nagyjából pontosan ugyanazt a politikát vinné, mint ők, csak buzik, képmutatók, megélhetési keresztények... nélkül.
Tapi2021 2024.11.26. 19:32:22
Nem arról szól a tanítás hogy csinálj bármit élj akárhogy nem számít... csak mond hogy keresztény vagy és ennyi. "
Pontosan!
Tapi2021 2024.11.26. 19:34:21
De ezt már nyilván direkt érted félre. Mármint, amit Gery mond.
Tapi2021 2024.11.26. 19:36:58
Majd kiderülne hogy egy tőkés geci vagyok aki bangladesi gyerekeket robotoltat egy ruhagyarban bugyer szarer... "
Hát nem tudom. Ez nem biztos, hogy jó példa. Mert egy geci tőkés miért ne tudna kiváló szoci alapokmányt, akár kommunista kiáltványt is írni? Ha van hozzá tehetsége?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.26. 20:00:23
Konkrétan mit?
vasútihíd 2024.11.26. 20:19:28
mert ha nem és úgymond a magánszférában tovább csinálja akkor az egy birkahasonlattal élve olyan mint ha valaki belép a vegetáriánus egyletbe de otthon titokban továbbra is falja a húst.
Gery87 2024.11.26. 22:12:19
Dehogynem, hát az ami világosan látszik.
Gery87 2024.11.26. 22:14:07
Francokat.
A fiatalok a buzi férfiaknak is kívánatosabbak ahogy te is jobban gerjedsz egy 25 éves csajra mint egy 45 évesre.
A férfi az férfi, akkor is ha buzi.
Gery87 2024.11.26. 22:16:19
"Ebben egyetértünk. "
Örülök neki.
"Ha buzi vállalja fel. És ne akarjon olyan pártok, kormány soraiban tevékenykedni, amely ezt bűnnek tartja."
Így van.
"Ahogy a buzi papot is elbocsátják és nem veszik vissza. Mert összeférhetetlen."
Reméljük.
"Nem tudom, Szájer hogy tér vissza, de ha pl. kormányzati szinten, az valóban hitelességi kérdéseket fog felvetni nem csak az ő oldaláról, hanem a másik oldalról is.
Ilyenek szegek lehetnek a koporsóban."
Úgy néz ki a Fidesz ezzel is bizonyítja hogy egy törzsi szellemiségű maffia, nem több.
Gery87 2024.11.26. 22:20:01
Én mint "szélsőbalos" is jobban örülnék egy hiteles őszinte jobboldalnak.
Őket is képviselni kell, de sajnos hazug képmutató banda bitorolja a jobboldal, már szinte örülök neki hogy nincs ilyen hazug szoci baloldal, ha ilyenek lennének, ilyennek hazudnák magukat, akkor inkább ne legyen. Többet árt mint használ.
A Fidesz vagy 50 évre teljesen el fogja ásni a konzi keresztény jobboldal hitelességét, ahogy Kádár meg az államszoci káderek elásták és besározták a baloldalt.
Gery87 2024.11.26. 22:28:59
Bizonyára tudna, csak nem lenne hiteles!
Nem tudom nálad ez számít e, nálam igen.
Engem legalábbis a "pogány istentelen ateista" szüleim úgy neveltek hogy ne csak mond hogy kettő meg kettő négy, de tudd is.
"A hitelesség nem biztos ügyek cégére, hanem a kétséggel szembeni vádak védőpajzsa"
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.27. 08:01:47
Honnan látszik?
Tapi2021 2024.11.27. 12:04:25
Egy adott embernek milyen helyzete lenne benne? stb.
Tapi2021 2024.11.27. 12:06:38
Nem véletlenül vonatkoznak más szabályok a gyermek- és fiatalkorúakra.
Gery87 2024.11.27. 15:03:37
Az ereszcsatorna tetejéről...
Gery87 2024.11.27. 15:04:29
Nem írja le mert nem tudja!
Mert ez csak egy mém, nincs valódi tartalma.
Gery87 2024.11.27. 15:08:37
Ez csak annyira igaz mit hogy minél idősebb valaki annál inkább nem vevő a változásra és egyre butább, egyesek konkrétan szefós szintig leamortizálódnak.
Lehet röhögni pl a tanártüntetéseken az értelmes mondatot kinyögni képtelen, fogalmatan, buta egyetemistákon...
De a legjobbak akkor is a Birkamenetes "farhátkommandók":)
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.11.27. 15:24:33
Ez nem érv.
Gery87 2024.11.27. 21:29:45
Meg tedd hozzá hogy "abszurd"...anélkül nem az igazi.