magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Szavazás az ENSZ-ben

Az ukrajnai háború 3. évfordulóján szavazás volt az ENSZ közgyűlésében.

Két határozati javaslat volt:

  • egy kemény verzió, mely elítéli a háborút és Oroszország felelősségét hangoztatja,
  • egy mérsékelt verzió, mely csak elítéli a háborút.

A szavazás eredménye Európában:

zöld - megszavazta mind a 2 verziót, piros - nem szavazta meg egyik verziót se, barna - csak a mérsékeltebb verziót szavazta meg, narancs - csak a keményebb verziót szavazta meg

Vucsics szerb elnök később azt mondta, a szerb szavazat téves volt, egyik verziót se akarták megszavazni, az igen szavazat tévedés eredménye.

73 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr6918805036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vergyula 2025.02.27. 12:16:13

A legbékepártibb ország nem ítéli el a háborút?

Tapi2021 2025.02.27. 12:31:02

@vergyula: Több más tétel is szerepelt mindkét verzióban.

Tudod, ez is olyan, mint az Isztanbuli egyezmény: jórészt a nők elleni erőszak elítéléséről szól, kisebbrészt meg arról, hogy bárki lehet nő.

vergyula 2025.02.27. 12:40:12

@Tapi2021: Ja értem, és már megint egész Európa szembejön az autópályán.

Tapi2021 2025.02.27. 12:45:34

@vergyula: A mesterkedés ma is megy, itthon is, az ENSZ-ben is:

"...Mert ez nem csupán egy ENSZ-ülés. Az idei Nők Helyzetével Foglalkozó Bizottság (CSW69) az egyik legveszélyesebb találkozó lesz, amelyet valaha láttunk.
Az ENSZ a Pekingi Nyilatkozat 30. évfordulóját használja fel, hogy minden eddiginél radikálisabb abortuszpárti programját keresztülvigye.
• Az abortuszt „emberi jognak” nyilvánítaná – hogy egyetlen életpárti nemzet se mondhasson rá nemet.
• Zsarolná az országokat – arra kényszerítené őket, hogy legalizálják az abortuszt, különben elveszítik a nemzetközi támogatásokat.
• Eltörölné a lelkiismereti jogokat – az orvosokat, kórházakat és vallásos szervezeteket kötelezné, hogy abortuszokat végezzenek.
• Radikális genderideológiát építene be, hogy az ENSZ kényszeríthesse a kormányokat a gyermekek nemváltoztató műtéteinek engedélyezésére.
Ha pedig ezt meg merik lépik, az ENSZ fegyverként használja majd az életpárti törvények és országok ellen örökre.
Több mint gonoszság – recept a hagyományos társadalom pusztulásához.

Képzeljen el egy világot, ahol az abortusz „emberi jog”.
Ahol az életpárti törvényeket eltörlik.
Ahol az orvosokat abortuszok elvégzésére kényszerítik – máskülönben búcsút inthetnek a hivatásuknak.
Ahol a gyermekeket visszafordíthatatlan beavatkozásoknak vetik alá – szülői beleegyezés nélkül.

Az ENSZ abortuszlobbiját milliárdokkal támogatják, ezrek dolgoznak az ügyükért, és fanatikus baloldali aktivisták próbálnak mindent megtenni, hogy az abortusz bekerüljön a nemzetközi jogba.
...
"Lehet férfiből nő?
Ön és én biztosan tudjuk a választ.
De az a baj, hogy az orvosok is tudják a választ, egyesek mégsem riadnak vissza a profittal kecsegtető „nemátalakító” műtétektől.
Beláthatja: egyre nagyobb a nyomás, hogy elfogadjuk a genderideológiát, amely fittyet hány a természet szabályaira. Nem elég, hogy már az online térben hurrikánként terjed, a nemzetállamok jogrendszerét is át akarja formálni!
Képzelje, a magyar Alkotmánybíróság már engedélyezte is, hogy egyesek megváltoztassák nemüket a hivatalos irataikban – ez pedig csak a kezdet.
Ha most nem állunk ki magunkért, Magyarország is a genderpolitika kísérleti terepévé válhat.
...
Ne feledje: ha nem húzzuk be a kéziféket, később már nem tudunk kitolatni!
A genderlobbi karavánja nem áll meg magától. Ha nem mondjuk ki egyértelműen, hogy csak két nem létezik, egyre több követelés érkezik majd: először jogi elismerést kérnek, aztán társadalmi elfogadást, végül kötelező oktatást az iskolákban.

Már látjuk, mi történik Nyugaton: a szülők jogait csorbítják, a gyerekeket összezavarják, és az állam akarja meghatározni, mit gondoljunk a biológiai valóságról.
Ne hagyjuk, hogy mindez nálunk is bekövetkezzen!
Ha az Alkotmány világosan kimondja, hogy férfi és nő létezik, akkor lezárhatjuk a vitát, és megvédhetjük gyermekeinket, családjainkat és hazánk becsületét!
...
Napvilágra került, hogy Magyarországon is végeztek nemátalakító műtéteket – méghozzá állami kórházakban, az Ön becses adófizetői pénzéből! Ez nem csupán egy erkölcsi és orvosi botrány, hanem egy olyan folyamat, amely életeket tesz tönkre.
Az orvosok, plasztikai sebészek és pszichológusok többsége sajnos nem lát ebben problémát. Hogyan is látnának, amikor a genderipar számukra is hatalmas anyagi hasznot jelent?
De Ön és én tudjuk az igazságot: a biológiai nem megváltoztathatatlan, és ezek a beavatkozások nem segítenek, hanem fájdalmat, kiszolgáltatottságot és élethosszig tartó szenvedést okoznak.
...
Elég volt! Nem nézhetjük tétlenül, hogy orvosi, politikai és ideológiai érdekek gátlástalanul kihasználják az embereket! Most kell lépnünk, hogy véget vessünk ennek a kizsákmányolásnak és visszaállítsuk a józan ész mércéjét.
Csatlakozzon a kezdeményezésemhez, és vessünk véget a nemváltoztatási kísérleteknek alkotmányos szinten!
A nyugati példák világosan mutatják, milyen veszélyeket rejt a nemiség önkényes átértelmezése.
A genderideológia terjedése nem távoli probléma – már a magyar Alkotmánybíróság is engedélyezte, hogy egyesek megváltoztassák nemüket hivatalos irataikon.
Gondoljon bele, hová vezethet mindez! Ha most nem állunk ellen, holnap már törvényi kötelezettség lehet mindannyiunk számára, hogy elismerjük a hazugságot, és akár a saját gyermekünk, unokánk átoperálása felett kell szemet hunynunk.
A legnagyobb veszélyben ugyanis a fiatalok vannak. A genderideológia befolyása a médiában és a közösségi hálózatokon keresztül hihetetlen erővel nehezedik rájuk.
És nemcsak nyugaton történik ez. Magyarországon is egyre gyakrabban találkoznak a gyermekek LMBT-témákkal az iskolában, a filmekben, az interneten.
Mi lesz velük? Ki fogja őket felkarolni, ha mi nem?

Az újonnan megválasztott amerikai elnök kijelentette: két nem létezik csupán.
Az érzékelhető negatív társadalmi hatások miatt számos nemzet el is kezdett kifelé navigálni a genderpolitika zsákutcájából.
Magyarország mindig is megvédte a hagyományos értékeit – itt az ideje, hogy kiálljunk a józan ész mellett!" - írja a CitizenGo.

Tapi2021 2025.02.27. 12:50:49

@vergyula: "Ja értem, és már megint egész Európa szembejön az autópályán. "

Gyakran megteszik. :-)

Most arra akarsz utalni, hogy akkor is álljunk be egy csoportba, ha nem értünk velük egyet? Azért mert... ???
Mert jobban fognak szeretni? Vagy megsimizik a buksinkat? Ideadják végre a pénzünket? ...

Mindezért csak a saját, szuverén álláspontjainkat kell feladni. Úgy kb. minden (vitás) kérdésben.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.27. 12:54:54

@vergyula:

Nekem a nagymamám azt mondta: "ne ugorj be a kútba, csak mert a többiek beleugranak".

vergyula 2025.02.27. 12:57:59

@Tapi2021: Majd megijedek, ha az ENSZ honlapjáról idézel.

vergyula 2025.02.27. 13:00:11

@Tapi2021: "Most arra akarsz utalni, hogy akkor is álljunk be egy csoportba, ha nem értünk velük egyet?"
Fura, hogy mindig mi tudjuk jobban.

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
"Nekem a nagymamám azt mondta: "ne ugorj be a kútba, csak mert a többiek beleugranak"."
De ugye a nagyi sose látott olyat, hogy a többiek tényleg beleugrottak?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.27. 13:05:34

@vergyula: nem annyira furcsa, a magyar nyelv jól tudása árnyalt gondolkodást tesz lehetővé.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.27. 13:15:40

@vergyula:

Pedig az megy. A háborús uszítók nehezen viselik, hogy közeleg a béke.

Gery1987 2025.02.27. 14:03:09

Szegyen, Európa seggluka lettünk,térképen nagyon jól látszik..

Gery1987 2025.02.27. 14:04:39

@vergyula:

Forgalmi rend változás volt mint 42 nemcsak senki nem tud róla rajtunk kívül:)

Gery1987 2025.02.27. 14:12:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A gond az hogy talán be kellene kapcsolnia a vészjelző ék hogy mégis kikkel kerültünk egy táborba!
Oroszország belarusz Irán e Korea...

Gery1987 2025.02.27. 14:13:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ha mondjuk Putyin meg lukasenka mondja hogy ne....hát én inkább beleugrok.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.27. 14:13:44

@Gery1987: mellőzd a többes szám első személyt ha a magyarokról beszélsz. Ha mindenáron ezt akarod használni, használd tót anyanyelvedet, tehát My, Slováci sme zakúz Europy.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.27. 14:14:50

@Gery1987:

Ők képviselik a normalitást.

A belarusz modell pont megfelelő. Hasonló Mo-hoz sok mindenben.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.27. 14:15:41

@Gery1987:

Inkább Európa számára jelzés ez. abba kell hagyni a drogozást.

Gery1987 2025.02.27. 14:48:54

@Deak Tamas:

Látod ezért fogtok idővel akkorát koppanni mint a kurva élet, mert még érvelni is csak képzelt sövény baromsagaiddal tudsz.
Szerencsétlen.

Tapi2021 2025.02.27. 15:05:37

@vergyula: "Fura, hogy mindig mi tudjuk jobban."

Egyáltalán nem. Ez a magyar józan ész! :-)

A fura inkább az, mennyi hülyét választanak meg szándékosan - és újra és újra - vezetőnek, mintha mindegy lenne, ki vezet, vagy, mintha nem lenne holnap. :-(

Tapi2021 2025.02.27. 15:08:24

@Gery1987: Akkor költözz Európa "agyába"!!!
Mert olyan okosak és olyan jól megcsinálták/menedzselték ezt a háborús konfliktust is. Pont úgy, ahogy a migrációs/honfoglalóst is!

Európa minden érdekével SZEMBEN.

Gery1987 2025.02.27. 15:12:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ami pl beloruszban is van.
Te elhiszed hogy 83%al nyer állandóan? Hagyjál már...

Gery1987 2025.02.27. 15:13:14

@Tapi2021:

A magyar józan ész eddig sem mindig segített:)

Az hogy a nyugati politikusok is barmok, nem teszi jóvá vityaekat...

Bayer_Zsolt 2025.02.27. 15:14:25

hhhH Ha elítéljük a háborút avval kimondjuk hogy Ukrajnának nincs joga megvédeni magát. Ellenben mi azt mondjuk, hogy Ukrajnának (és teszem hozzá más országnak is) joga van megvédeni magát még akkor is ha ez háborúhoz vezet.

Gery1987 2025.02.27. 15:14:57

@Tapi2021:

Gyere te haza:)
Ha itt annyira jó...

Egyebkent sokan mennek nyugatra, és ez nem fog megállni...

Tapi2021 2025.02.27. 15:19:17

@Gery1987: Persze nem mindig segít, sőt. A mondás szerint is: Mondj igazat és betörik a fejed!

Szóval egy dolog, hogy igazad van, igazad volt, igazad lesz. A másik, hogy mire mész vele?

Most éppen jobb irányba, mint Trump előtt. Ez is valami.

Tapi2021 2025.02.27. 15:25:46

@Bayer_Zsolt: Ezt soha nem vitatta senki!

Ukrajnának joga volt kiprovokálni az őt ért csapást, joga volt jogfosztani az orosz és magyar meg a többi kisebbséget, úgy tűnik joga volt sok éven át lőni és ölni a saját kisebbségét, ellene pogromokat szervezni..., stb., és joga van ezért háborúzni is.

A kérdés nem ez. Hanem az, hogy az EU miért keveredett ebbe bele??? Az EU-nak, NEKÜNK, is jogunk volt, van, eldönteni, hogy beszállunk-e egy konfliktusba, háborúba és HOGYAN?

PL. békéltetőként, vagy az egyik oldalon háborúzó félként?

Melyik volt, lett volna inkább Európa érdeke?

Kinek az érdeke inkább ez a háborús konfliktus?

Szerintem nem Európáé, nem Magyarországé, nem Ukrajnáé, sőt, nem Oroszországé.

De akkor miért másztunk bele? Miért így?

Tapi2021 2025.02.27. 15:27:07

@Gery1987: Én itthon élek! Gymasa van németben, ha jól sejtem.

Tapi2021 2025.02.27. 15:28:04

@Gery1987: "
Egyebkent sokan mennek nyugatra, és ez nem fog megállni... "

Amíg gazdagabb nem.

vergyula 2025.02.27. 15:37:06

@Tapi2021: De már évek óta jön haza.

Gery1987 2025.02.27. 15:56:05

@Tapi2021:

Nem igen látom hogy jó irányba mennének...
Mármint a tőkének persze jó lesz..

Gery1987 2025.02.27. 15:57:12

@_Neville:

Felzárkózik Putyin mellé, na ennek aztán kurvara örülni kell baszki..

vergyula 2025.02.27. 16:38:32

@Tapi2021: "Ez a magyar józan ész!"
Ti tényleg elhiszitek ezt. Ez is egyfajta nacionalizmus, sajnos a kognitív funkciók kárára.

vasútihíd 2025.02.27. 16:46:25

az ensz egy leszálló ágban lévő önfényező kirakathivatal ami a létezését semmire sem ható gombnyomogatásokkal próbálja igazolni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.27. 16:49:39

@vasútihíd:

A N-nap után bemegyünk pár gépfegyverrel, a plafonba lövünk, szétszalad az egész ENSZ.

Aztán az épületet felhasználjunk értelmes célra. Pl. alkalmasnak tűnik állandó botanikai kiállításra.

ez a nevem senki 2025.02.27. 17:07:38

@vergyula: az ország igen
csak a leg főbb ispán nem

Gery1987 2025.02.27. 17:38:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Te csak ne lövöldözzel sehol, öreg vagy már ehhez.
Majd az urak megoldják te ne szóljak bele semmibe, jobbágy nem pofazik hanem robotol és egyetért..

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.27. 17:51:13

@Gery1987: "Musk masszívan fuvezik, csak mondom..." - ez így van.

full drogos.

vasútihíd 2025.02.27. 18:23:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nem kell lövöldözni. Elég egy célzott gombnyomás. Egy olyan ami számít. utána mindenki mehet vissza ahonnan jött.
youtu.be/vRLShJW5drE

vergyula 2025.02.27. 18:31:33

@Alöksz Róz Unbanned: Nem baj, mi szuverén magyarok szeretjük a drogosokat....ugye?

Gery1987 2025.02.27. 18:32:30

@Alöksz Róz Unbanned:

Meg elmebeteg. Valami nincs rendben nála, már ezt mondom 10 éve persze amíg világmegváltó öko harcos libsi terraformalo elmebeteg volt addig ez nem tűnt fel sokaknak:)

Aki xcv-12 vagy mi a rossebbnek nevezi el a gyereket, az nem normális...
És ez a világ leggazdagabb embere. Vicc.

Gery1987 2025.02.27. 18:33:12

@vergyula:

Ha nemzethy Eresztvény drogos akkor nincs baj:)
Buzi is lehet, gyerekkel..

ez a nevem senki 2025.02.27. 19:00:43

@Gery1987: index.hu/kulfold/2025/02/24/elon-musk-donald-trump-nagygyules-video-tesla-doge/

X Æ A-Xiit-t mán el is hagyta
demens pubi már a gyerekei nevét sem tudja megjegyezni

*családbarát

Bayer_Zsolt 2025.02.27. 19:05:46

@Tapi2021: Volt az a pénz amiért ezek, bemásztak egy olyan háborúba, amihez semmi közünk. Sem nekünk, sem a franciáknak, sem a lengyeleknek de még a baltiaknak sem. És azért íígy másztak ezek bele, mert Amerikából így diktálták.

Tapi2021 2025.02.27. 19:06:41

@vergyula: "Ti tényleg elhiszitek ezt."

Én nem csak hiszem, használom is! Mindennap. Innen tudom. :-)

Gery1987 2025.02.27. 19:09:39

@Tapi2021:

Nem úgy tűnik:)

Egyebkent Mentzer Tamás mondta nemrég hogy "nem gondolom, hanem mondom":D

Tökéletes fideszes...nem gondolkodik, mondja amit elvárnak tőle.

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.27. 19:11:09

@Gery1987: "És ez a világ leggazdagabb embere. Vicc." - miért lenne vicc?
a teslát nem a szél fújta össze, se a spacex-et... se a paypalt.

Tapi2021 2025.02.27. 19:12:36

@Gery1987: @vergyula: Simán. Aki minket szeret, azt mi is szeretjük és elfogadjuk olyannak, amilyen. Még akkor is, ha a hibájával nyilván nem azonosulunk.

Mondjuk azért a drogos, hülye Musk csak tudhat valamit, ha ő lett pár év alatt a világ egyik leggazdagabbja. Csak tipp.

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.27. 19:15:22

@vergyula: csak a jó drogosokat szeretjük.
ugyanígy van a buzikkal is.

meg a szankciókkal is.

Tapi2021 2025.02.27. 19:19:05

@Gery1987: Minden név egy hosszabb-rövidebb hangsorból áll.
Aminek mi adunk jelentést.

Erről egy volt kollégám jutott eszembe, aki hallott valahol egy fiatalok által használt szót, szlenget, és a szót kimondva kijelentette, hogy márpedig ilyen szó nincs.

Felhívtam a figyelmét, hogy éppen most mondta ki többször is, tehát van!
Ráadásul a jelentését is tudja.
Tehát éppen úgy betölti ez a szó is a kommunikációs funkcióját, mint bármely másik.

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.27. 19:21:36

@Tapi2021: aki téged szeret, annak szabad füvezni, buzulni és szankciózni.
de aki téged nem szeret, attól ezek elfogadhatatlan dolgok.

tehát a dolgot magát (füvezés, buzulás, szankciózás) nem vagy képes megítélni.

Tapi2021 2025.02.27. 19:24:38

@Gery1987: Sőt! Mi magyarok közel hatvan évvel megelőztük ebben is Musk-ot!

hu.wikipedia.org/wiki/MZ/X

Tapi2021 2025.02.27. 19:30:54

@Alöksz Róz Unbanned: Hogyan tilthatnánk meg embereknek, hogy úgy éljenek, ahogyan akarnak, ha az törvényes? Vagy akár azt, hogy azt kijátsszák pl. a drogozással, más önpusztítással?
Ezeket nyilván nagyon sajnáljuk, és köztudott, mi ezekről a mi, avagy a keresztény álláspont.

Csak arra van hatásunk, hogy kivel tudunk barátkozni és kivel nem?!
Ez meg döntően a másik félen múlik.

Ha pl. Pressman barátkozni jött volna, fel sem merült volna, hogy homokos. Barátkoztunk volna, elfogadva, hogy ő ebben a törvényes bűnben él.

Gery1987 2025.02.27. 19:35:41

@Tapi2021:

De a XXX.szazadra vizionaltuk a hülye neveket, nem a XXI.szazadba:)

Gery1987 2025.02.27. 19:37:40

@Alöksz Róz Unbanned:

Az üzleti zseni meg az emberi topprongysag. Em zárja ki egymást.

Henry Ford is megrögzött antiszemita volt..

Gery1987 2025.02.27. 19:40:02

@Tapi2021:

Ezt hívják törzsi gondolkodásnak, elvtelen cinikus opportunizmusnak, gátlástalan machiavellizmus.

Gery1987 2025.02.27. 19:42:49

@vergyula:

Vannak a jó befolyásolják amik nem azok meg nem úgy, meg a rosszak...amik azért rosszak mert ők nem mi vagyunk.
De most mennem kell szavazni arra amit mondtak.

Gery1987 2025.02.27. 19:43:38

@Tapi2021:

Nem kell ám minden szart ki és megmagyarázni csak mert Orbán seggeben van...

Tapi2021 2025.02.27. 20:33:55

@Gery1987: Ezt politikának hívják. Reálpolitikának.

Gery1987 2025.02.27. 20:46:05

@Tapi2021:

A politika közügy és mint ilyen elvekről is szól, értékekről...
Legalábbis jó lenne.

Gery1987 2025.02.27. 20:51:12

@Tapi2021:

Gondolj bele ha Churchill nem száll szembe Hitlerrel és puszta reál politikát folytat, mondván "nem a mi bajunk, minket nem bántott".
Korábban ez volt, hagyták az osztrákokat cseheket baltiakat Kínát a tengely hatalmaknak felpredalni...a vége úgy is az lett hogy még kellett vívni a háborút velük.
Mert a gyengeséget kihasználják.

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.27. 21:07:53

@Tapi2021: fussunk neki még egyszer.
ezúttal próbáld meg értelmezni.

aki téged szeret, attól a drogozás, buzulás, szankciózás elfogadható dolgok.
aki téged nem szeret, attól a drogozás, buzulás, szankciózás elfogadhatatlan dolgok.

tehát a dolgot magát nem vagy képes megítélni.

ha elfogadhatlan a drogozás, akkor ugyanúgy elfogadhatatlan a nemzet portolójától a kokózás, mint a kovács gergelytől a füvezés.
de még sokkal egyértelműbb a szankció. ha az oroszokkal szembeni szankciók bidentől, von der leyentől elfogadhatatlanok, akkor mindenki mástól is pont ugyanolyan elfogadhatatlanok.

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.27. 21:08:42

@Alöksz Róz Unbanned: ez a nemzet portolója nagyon jó szöveg :-)
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása