magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

2015. február 09. 07:07 - maxval bircaman felelős szerkesztő

Bunkóság

A bunkóság oldalfüggetlen.

Két eset a múlt hétről.

Ballib vitafórumon valaki megemlítette, hogy nem tud megosztani a Facebook-on egy tüntetésről szóló felhívást. Én viccből megemlítettem, hogy ennek az az oka, hogy Orbán letiltotta a neki kellemetlen események megosztását. Volt, aki ezt komolyan vette.

Aztán egy fideszes fórumon megemlítettem, hogy a Magyar Nemzet egyik cikkében súlyos tárgyi hiba van. Erre többen rámtámadtak, hogy “liberális” vagyok.

Címkék: magyarország
4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr447148587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sztbeni 2015.02.10. 19:36:54

A fidesznél is vannak, de azért a ballibek felülmúlhatatlanok :D

Sztbeni 2015.02.10. 19:38:33

De én kezdem egyre kevésbé komolyan venni ezt a jobb-bal oldalos dolgot. Nekem az számít, hogy nyugat vagy oroszbarát. Egy nyugatbarátot elítélek pártállástól függetlenül

_Neville 2015.02.14. 15:09:09

Bunkók és értelmes emberek is vannak mindenhol. A ballib bunkók mostanság azért feltünőbben, mert a sötétségül társul egy jó adag paranoid hisztériával is a putyinista diktátor Orbánról, összeomló gazdaságról, a megváltó nyugati vezetőkről stb.

_Neville 2015.02.14. 15:10:15

@Sztbeni: A világ ennél bonyolultabb, sem az oroszok, sem a Nyugat nem grál lovagokból áll. Mindkettő szarik is ránk, és csak a saját geopolitikai érdekeit nézi. No ebben kell megtalálnunk, hogy éppen mi a helyes lépés a mi érdekeink szerint.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása