Borzasztó probléma gyötri a magyar szélsőbalt:
- lényege: hogyan zorbánozzunk, ha közben ugyanazt mondjuk mint a Zorbán?
Persze valójában érthető a probléma, teljesen pragmatikusan nézve. A liberális kifizetőhelyek ugyanis szívesen ellátják az antiliberális baloldalt is pénzzel. De egy dolgot nem bocsátanak meg: a fasisztagyanússágot, márpedig most mindenki fasiszta, aki az ukrán kérdésben nem áll a nyugat mellé. Még a dühödt fanatikus Izrael-ellenességet is inkább elnézik palesztín ügyben mint ezt.
Mi a teendő tehát? Az újkommunisták magyarázzák a bizonyítványt: igaz, hogy a zorbáni narratívát mondják, de nem ugyanaz az ok: mert míg a Zorbán a csúnya magyar nacionalizmus nevében, addig ők a nemzetköziség nevében ellenzik Ukrajna támogatását! Továbbá: ők igazi antiimperialisták, míg a Zorbán csak antiimperialista retorikával él!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ez a nevem senki 2024.07.31. 06:14:24
GyMasa 2024.07.31. 11:05:42
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.07.31. 11:44:48
Tapi2021 2024.07.31. 12:53:11
Ebben sokan/egyre többen érintettek a ballib oldalon, pl. Kabai Domokos (Bekiáltás) is világbajnoki szinten űzi. Ő főleg a háború kapcsán.
Tapi2021 2024.07.31. 12:58:57
Az antifa valójában kommunista, a náci nemzeti szocialista. Ugyanannak a sárkánynak a különböző fejei.
Időnként egymást ütik, máskor közösen valaki mást.
Tapi2021 2024.07.31. 13:40:16
Ki hitte volna, hogy egy imperialista elnyomó rendszer másképp nyomja el a nőket, mint a férfiakat? Mindig tanul az ember.
Elnyomás versenyben vagyunk. Kit nyomnak el jobban?!
Gery87 2024.07.31. 14:15:26
Te meg idióta vagy, nincs abba semmi, csak legalább ne önérzetesen lennél az, és fognád be a pofádat.
Gery87 2024.07.31. 14:17:40
Már megint komcsizol, aztán meg letagadod...
Szép.
" igaz, hogy a zorbáni narratívát mondják, de nem ugyanaz az ok:"
Valóban nem, Orbán számításból az nem elvek végett!
De kétbittel nyilván nehéz ezt felfogni.
"addig ők a nemzetköziség nevében ellenzik Ukrajna támogatását! "
Valóban, nincs ebben semmi vicces, meg ellentmondásos.
"Továbbá: ők igazi antiimperialisták, míg a Zorbán csak antiimperialista retorikával él!"
Így van.
Gery87 2024.07.31. 14:18:53
MI a meglepő abban hogy két ellentétes nézetű ember is gondolhatja valamiről ugyanazt, csak más miatt?
Hol nőttetek fel? Szatyorban?
Gery87 2024.07.31. 14:19:35
Hülyeségeket beszélsz megint, ezt a fasságot még mindig nem tudtad bizonyítani.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.31. 14:48:41
Komcsizás a kommunisták kommunistáknak nevezése?
vasútihíd 2024.07.31. 14:58:20
ZorróAszter 2024.07.31. 16:33:09
Orbán meg összecsapta a bokáját a dunyha alatt és azt kiáltotta, hogy "Jawolh, mein Führernyica!"
Szóval itt nincs semmi véleméynegyezés, ugyanis Orbánnak nincs véleménye.
gigabursch 2024.07.31. 18:35:19
Erről az elhíresült anarcho-szindikalista közösség elnyomott szószólója jut eszembe a Gyalog galoppból.
gigabursch 2024.07.31. 18:39:46
Ez olyan alaptétel ami a felszopóknak mindig is fájni fog.
Ugyanis a nácizmusban és az internácizmusban az ember, az egyén ugyanúgy be van sorolva kategóriákba, azzal a különbséggel, hogy az internácik felhatalmazza érik állandóan magukat, hogy mindenkit kioktassanak, miközben ők képviselik az emberi társadalom legalját.
Kifejezett jellemzőjük, hogy bárkit nagypofával kioktatnak, lehurrognak, leminősítenek, de a tükröt hírből sem ismerik.
gigabursch 2024.07.31. 18:40:33
... felhatalmazza érik => felhatakmazva érzik...
2024 2024.07.31. 19:40:04
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.07.31. 20:44:14
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.07.31. 20:48:53
Gery87 2024.07.31. 21:13:05
Melyik a komcsi?
Gery87 2024.07.31. 21:13:40
Adok egy tippet, takard le a tükröket.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.07.31. 21:19:02
Nem logikus konteó.
Ámde Táska. 2024.07.31. 21:55:52
alöksz róz 2024.07.31. 22:45:13
már azon kívül, hogy most oroszbarát.
alöksz róz 2024.07.31. 22:46:18
különben miért lenne oroszbarát?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.01. 06:39:06
Mindegyik. De a Kiss Viktor biztosan, olvastam több írását.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.01. 07:59:44
S akkor most miért nem oroszellenes? Nem szóltak neki a német gazdái?
ZorróAszter 2024.08.01. 12:50:28
Itt semmire sincs bizonyíték. Ez a rendszer, a propaganda lényege. De a rendszer propagandahazugságaira sincs. Azokat kötelező axiómáknak tekinteni.
Majd 30 év múlva amikor már semmi jelentősége, akkor majd fehéren-feketén előadják a dokumentumokat, hogy igazuk voltazoknak, akik szerint az olasz Vörös Brigádokat a CIA irányította és utasította Aldo Moro megölésére, vagy hogy messziről bűzlik a Szuezi válság forgatókönyve. A CIA műveleti igazgatója vagy a Sevres-i jegyzőkönyv akkor kerül elő, amikor már semmi jelentősége.
A propagandahazugságok a maguk idejében tökéletesen és zavartalanul betöltötték a funkciójukat. És utólag jól látszik, hogy a hazudozók követelték a leghangosabban a bizonyítékokat.
ZorróAszter 2024.08.01. 12:52:02
"Nem logikus konteó."
A múltkor bevallotta, hogy kik és mikor emlegetik a konteo-t.
:o)
ZorróAszter 2024.08.01. 12:53:02
"S akkor most miért nem oroszellenes? Nem szóltak neki a német gazdái?"
Miért lenne oroszellenes amíg nem az a legújabb parancs?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.01. 13:17:21
S miért nem kap ilyen parancsot? A német kormány oroszbarát titokban?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.01. 13:18:34
Sok megoldás van erre.
Gelimtrtrddddd 2024.08.01. 13:21:39
--------------
Hogyan hogy nem rejknek nekje ilyen rengyót?
Gery87 2024.08.01. 18:09:42
Keresztényi gondolatok ismét.
Gery87 2024.08.01. 18:11:31
"olvastam több írását."
Ugyan, többször bizonyítottad hogy semmit nem értesz a baloldalhoz és hogy képtelen vagy értelmezni bármit ami nem illik a "ballibb vs noramlitás" narratívádba.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.01. 21:08:52
Ő nem ballib, hanem komcsi. Tényleg baloldali.
ZorróAszter 2024.08.01. 21:52:58
"S miért nem kap ilyen parancsot? A német kormány oroszbarát titokban?"
Az túlzás, hogy oroszbarát, de rengeteg gazdasági érdek fűzi Oroszországhoz.
Ebben Magyarország számtalan kiegészítő szerepet játszik el.
Például nemcsak a németek renitensek, sőt ők lapítva azok, és nem nagypofával, mint Orbán.
alöksz róz 2024.08.03. 07:29:15
Gery87 2024.08.03. 21:28:09
Nektek mindenki komcsi aki tényleg baloldali szóval, ne csodálkozz hogy nem hiszek most neked...
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.04. 04:23:00
Aki marxi alapon áll és nem reformálni akat, hanem rendszerváltozást, az kommunista. Ez a meghatátrozás. Alapvetően ez a választóbvonal a szocdem és a komcsi között.
Gery87 2024.08.04. 09:43:18
Aki rendszerváltást akar, a szocdemtől még balra van, de az nem feltétlen komcsi, sőt még csak nem is marxista feltétlenül.
Már megbeszéltük ezt is.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.04. 10:27:10
De bizony komcsi. Mi más?
Gery87 2024.08.04. 20:48:18
Nem tudom, de neked minden esetre ezt most így látatlanba, bemondásra nem fogom elhinni, túl sokszor kiáltottatok már komcsit tévesen.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.04. 21:55:44
Sose tettem ilyet. Komcsinak csak a kocsikat nevezem.
Gery87 2024.08.05. 17:08:35
Nem igaz, engem is lekomcsiztál:)
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.05. 17:25:36
Mert az vagy. Csak rettegsz a szótól.
vasútihíd 2024.08.05. 18:39:16
Gery87 2024.08.05. 21:11:11
:)
Definiáld a komcsit, majd írd le hogy én miért vagyok az.
Segítek:
"A szükségletek alapján osztja ki a javakat és termékeket a társadalomban mindenkinek."
Mondtam én valaha ilyet?
Nem.
Sőt, régen megbeszéltük és jól egyet értettünk abban hogy "kommunizmus" max a családban van, ahol "képességek és szükségletek szerint" történik a javak elosztása.
Ennek alapja a szeretet és az egyéni önös érdek a reprodukció sikerességére
A társadalom viszont nem ezen alapul.
"Az eszményi kommunista társadalom a magántulajdon, a társadalmi osztályok és végső soron a pénz és az állam eltűnésével járna."
Az első kettő igaz. De ez igaz a szocializmusra is.
De mondtam én hogy ne legyen pénz, állam?
Nem.
Az eddigi elmondásaim alapján nézzük a tipik komcsizós sztereotípiákat:
- tervgazdaságot akarok? állami tulajdont? Nem hisz mondtam hogy az állami tulajdon végső soron elit uralta tulajdonná lett. A piac alapvetően nem rossz.
- proletárdiktatúrát, állampártot akarok? Nem, hisz mondtam hogy demokrata vagyok, azon belül is szélsőségesen az, népszuverenista.
- Mondtam én hogy a képességek és szükségletek homályos elvont , soha nem meghatározott, pontosított képzete alapján kell a javakat elosztani?
Nem.
Azt mondta, mindennek az alapja a munka és a tulajdon egysége.
Az elosztás alapja a munka és az idő.
A munka értékalapja pedig a szükségszerűség és nem a végzettség, a nehézség, meg a felelősség...
Gery87 2024.08.05. 21:11:44
Mondjuk a komcsikat meg a libsiket is összemossátok szóval...
Gery87 2024.08.05. 21:14:19
"Csak rettegsz a szótól."
Bizonyára rettegek tőle.
Mikor voltam már szlovák, román, áruló, libsi, ballib, DK-s, náci, irigy proli, stb, majd pont a komcsizástól rettegnék:)
vergyula 2024.08.05. 21:36:12
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.05. 23:02:56
Pedig logikus. A kommunizmus fő verziója a leninista, te meg azt ellenzed. Azaz végölis logikus, hogy nem akarod hasznáni a szót magadra.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.05. 23:03:18
Én sose teszek ilyet.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.05. 23:06:32
Abban hiszel: a baj oka a magántualjdon, ezt meg kell szüntetni. S ellenzed a polgári társadalmat.
Ennek összefoglaló neve: kommunizmus.
A kommunizmusnak van több verziója, nem a leninista az egyetlen.
Gelimtrtrddddd 2024.08.06. 08:58:44
-----------------
1. A baju rakuja magyarul. Az ok-ot rakura dúrgerni.
2. Nem ellen, hanem alna, de anta, így anta vagy annak.
3. Magyarul pógár, ahogy a társadalom egy libernyák hang, dúrgerni.
4. Magántulajdon? Ilyen nem van, attól, hogy a tulajdon az már tolvajlás, az indogermán tele stumától.
5. A definíció túl tág, attól, hogy én ősmagyar vagyem, ahogy náci is, így a pógárnak ahogy a társdalomnak is anta vagyem, ahogy azt mondem, hogy a tulajdon az tolvajlás, de nem vagyem kommcsi, attól, hogy a kommcsizmusmus libcsizmus.
De nehéz látni, hogy te most hogyan is mondod, attól, hogy te is, igen sokat vagy a pógári társadalomank anta, ahogy látni van, azt akceptálod osztani kell a nép együttes róbtáját, zsákmányját.
De raktaga, hogy nem egal a perspektíva, a mögöttes rakumány, ahogy ha mondjuk az eredmény egy is volna, úgy nem egal, hogy hogyan is van a mögöttes.
Eredmény mondjuk, hogy a metoo bullshittől újra levágnak az ember ujját, ha ana partikelre nézne, de a mögöttes a meto-nál libcsizmus, a primitívnél illiberális.
Gery87 2024.08.07. 17:24:04
Egy progresszív biztos örülne:)
Gery87 2024.08.07. 17:25:22
Azért nem használom magamra, nem vagyok az.
Ennyire egyszerű.
A kommunizmus miden fajtáját ellenzem.
A szocializmusnak meg a demokratikus ágát támogatom, ennyi.
Gery87 2024.08.07. 17:25:34
Dehogynem.
Gery87 2024.08.07. 17:34:27
"Abban hiszel: a baj oka a magántualjdon, ezt meg kell szüntetni."
Igen.
"S ellenzed a polgári társadalmat."
Ha "polgári" alatt tőkést értesz akkor igen.
"Ennek összefoglaló neve: kommunizmus."
Nem, ennek összefoglaló neve szocializmus.
Azon BELÜL van pl kommunizmus.
"A kommunizmusnak van több verziója, nem a leninista az egyetlen."
A szocializmusnak van több verziója....én ezen belül megyek el a demokrata ág felé.
A kommunizmus hajtása már nem érint.
Szóval beszélsz megint hülyeségeket.