Sír-zokog minden mértékadó ballib: megbukott a budapesti amerikai nagykövet.
Présman olyan magasságokba emelkedett a mértékadó européerek nedves álmaiban, hogy még a pár évvel ezelőtti André Veesenmayer Badfriend ügyvivőét is felülmúlta a rajongás.
Persze, mint mindig a fanatikus progresszívek, Présman túltolta a dolgokat, szóval köszönet illeti: idétlenkedésével csak ellenfeleinek segített.

A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
IdomitottFoka 2025.01.15. 13:53:10
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.15. 14:04:01
Gery1987 2025.01.15. 14:04:46
Játsszák a kemenytokut, de úgy tudnak picsogni mint a kislány.
IdomitottFoka 2025.01.15. 14:50:57
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.15. 15:18:43
IdomitottFoka 2025.01.15. 15:50:11
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.15. 15:57:14
Nevem senki. 2025.01.15. 16:03:07
Jelenleg két bukott miniszterelnökünk Medgyessy és Gyurcsány és két bukott köztársaságelnökünk Schmidt és Novák vannak.
Neked meg jár a simi fiam.
IdomitottFoka 2025.01.15. 16:34:48
@Nevem senki.: apu?
vergyula 2025.01.15. 16:46:00
Nevem senki. 2025.01.15. 17:24:40
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.15. 17:28:41
Mármint valósnak tűnő, nem hőbörögtetett.
vergyula 2025.01.15. 17:40:34
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.15. 17:41:37
Írtad, hogy a pedofilügyek vittek 30% mínuszt a kormánypártoktól, mire én megkérdeztem, hogy az egyetlen egy éven belüli pedofl ügy, Lakatos Márk ügye hogyan köthető össze a Fidesz 30% mínuszával.
Erre jött a válasz a Kendrével, amit én nem értek, mert Kendrének nem volt pedofil ügye. Kendre ellen a vád, hogy bűncselekményt eltitkolására akart rávenni egy amúgy romántörök hazudozós hülyegyereket. Kendre a cselekményt egész végig tagadta, a bűncselekményt nem ismerte be és a bíróság úgy döntött, hogy a gyerek vallomása perdöntő, így Kendrét letöltendőre ítélték míg pl. a beismerésben levő valódi pedót nem. Ez amúgy a bírósági gyakorlat, a beismerés mindig számít, jegyezd meg, hátha szükséged lesz rá. Négy féléves jogtanulás és műkedvelő kriminalistaként meg is lehet állapítanom, hogy mivel Magyarország jogállam, erre a fenti helyzetre teljesen kiadható a kegyelem. Azt, hogy ezt így mért nem hozzák nyilvánosságra, pontosan ugyanazzal magyarázható amiért te is csak álnéven vagy ilyen kibaszott bátor ellenzéki a zorbánista diktatúrában.
Nos, végül írtad a legutolsó hozzászólást, amihez sajnos csak Ernst törzshadbíró egyik Vécsey-levélhez írt megjegyzését parafrazeálhatom: értelem nélküli.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.15. 17:43:49
vergyula 2025.01.15. 17:51:48
Gery1987 2025.01.15. 17:52:08
Ezek szerint mivel hodmezovarosban még Pesten Pl a ballibek nyertek, ezért ők lesznek kormányon hülyegyerek?
Tapi2021 2025.01.15. 18:15:38
Bidenék buktak meg!
Ennek következménye az ügynök leváltása.
Az már lehet vita tárgya, hogy aktivizmusa hozott vagy vitt a Fidesznek/-től.
Szerintem nem vitt, inkább hozott, már azzal is, ha megerősítette a tábort, hogy ezek jönnének, ha a Fidesz bukná a választást. És ez erősítette a tábort.
Most az is eredmény, ha a tábor nem fogy!
Mert azért vannak elkúrások. A kommunikáció és a válságkezelés kommunikációs része, továbbra sem megy.
Új műsor van a Tiszával és új műsorhoz, új férfi(ak és nők) kellene (kellenének)!!!
Csak hogy elfogytak a haverok és ismerősök, úgy országos, mint helyi szinteken. A többi elkötelezett pártoló meg le van szarva. Minek felderíteni és helyzetbe hozni őket...
Nálunk az önkoriban már a Fideszes politikusok táskahordozóit és udvari fotósait pakolják be vezetői állásokba, mert nem ismernek másokat! Sőt, a korábban ellenük dolgozókat veszik át! ...
Ez a buktához vezető út.
IdomitottFoka 2025.01.15. 19:47:44
"Mármint valósnak tűnő"
Végülis csak le kellett váltani miatta egy köztársasági elnököt meg egy minisztert, mér kéne hát valóságosnak tekinteni?...
Amúgy márk is a kormányra ég, hiába egy nemtudommilyen influenszer, szabadon mászkál egy, a ner által pedofilnak bélyegzett, és a ner nem csinál semmit.
"neki van pedofil ügye vagy volt egyedül az elmúlt években amely nyilvánosságot kapott."
Úgy látszik számodra a papok senkik, ebben végre közös a nevezőnk. Meddig szeretnél még a faszerdőben rohangálni? Vagy te is ilyen józsi vagy, és pont ezt élvezed?
@Tapi2021: " A kommunikáció és a válságkezelés kommunikációs része, továbbra sem megy."
Persze, azért kell obsitosokat vezényelni az iskolákba és éveket várni egy csipőprotézisre, mer nem megy a kommunikáció. Biztos kevés benne a lóvé, hehe. Vagy a tóni nem ért hozzá, de akkor mér ő viszi?
"A többi elkötelezett pártoló meg le van szarva. Minek felderíteni és helyzetbe hozni őket..."
Hopp, itt vki jelentkezik, elvtársak. Mi akarsz lenni?
élveteg 2025.01.15. 20:10:52
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.16. 09:23:08
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.16. 09:25:20
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.16. 09:27:11
A papi pedofília a liberális médiák egyik terméke. Sajnos sikeres, mert sokan komolyan elhiszik.
Tapi2021 2025.01.16. 14:23:08
Ezzel engednek tág teret az ellenfelek szándékos ferdítéseinek, hazudozásainak. Itthon és külföldön.
Ha nem te mondod el, mit akarsz és miért, akkor majd mások mondják el helyetted, úgy ahogy az nekik jó!!! És ez történik.
Ahogy igen, az is bosszantó, hogy látom, azokat foglalkoztatják és emelik ki, akik érdemtelenek, és/vagy négy éven át megölő ellenségeik voltak, és MOST IS AZOK. Csak egy jó állásért úgy tesznek, mintha...
Szóval nagyjából átveszik és foglalkoztatják a sok kis Magyar Pétert. Akik az első alkalommal újra ELLENÜK FOGNAK FORDULNI, amint változik a helyzet vagy az érdekük.
vergyula 2025.01.16. 14:49:55
Milyen bűncselekmény is volt?
vergyula 2025.01.16. 15:02:09
www.valaszonline.hu/2024/09/24/r-gabor-kiskunfelegyhaza-papsag-katolikus-egyhaz-pedofilia-sztori/
Persze ez egy liberális média, szóval igazad lehet.
IdomitottFoka 2025.01.16. 15:05:31
És mindegy is, ahogy kendre is bűnpártolóból lett pedofilügy a közvélemény szemében, a papok is azok a közvélemény szemében.
IdomitottFoka 2025.01.16. 15:07:24
vergyula 2025.01.16. 15:09:55
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.16. 15:37:05
Manipuláció, semmi más.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.16. 15:37:56
Mindenre lehet példát találni.
De mégsincs minden körül hírverés.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.16. 15:43:06
És nem, ettől még Kendre nem követett el pedofil bűncselekményt, mielőtt ezt a faszságot válaszolnád. Ha kinyírnád a feleséged és utána a szomszédod rá akarnád venni arra, hogy eltitkolja a bűncselekményed, a szomszédod nem lesz sem gyilkos, sem gyilkosságban bűnrészes.
vergyula 2025.01.16. 16:38:48
Szó nem volt róla, hogy Kendre pedofil bűncselekményt követett el. "Kapcsolat" került szóba, és annak megteszi.
Tapi2021 2025.01.16. 16:44:20
Ezért írom folyton, hogy ezt az ügyet is a Fidesz kúrta el! HAGYTA, hogy az ellenzék ezt az ügyet megcsinálja. És erre ráment két vezéráldozat, meg egy csomó hitelesség, szavazó.
Ennek az ügynek két napig sem kellett volna élnie, ha rábízzák egy profi válságmenedzserre!
A "pedofil" csak a KOMMUNIKÁCIÓBAN LÉTEZETT ebben az ügyben! Tehát ezt kommunikációval kellett volna kivédeni. Már másnap.
Csak nem volt ehhez elég tudás! (Házon belül.)
Ahogy a háborúval kapcsolatban sincs. Hogy átmenjen a magyar szempont és értelmezés.
Tapi2021 2025.01.16. 16:48:56
Ez tagadhatatlan. És ezért a kormány/Fidesz kommunikációja a felelős. Illetve kommunikátorai. Akik kevesek voltak a feladathoz.
Elég megnézni egy kormányzati válságról és annak kezeléséről szóló amerikai filmet! Micsoda erők, micsoda profizmus mozdul olyankor meg!!!
vergyula 2025.01.16. 16:54:46
Tapi2021 2025.01.16. 16:55:17
Sikerült egy olyan ügyet kreálni, amivel alaposan bemostak a Fidesznek. Oly sok év terméketlen próbálkozás után.
Nagyon keveseket érdekel, hogy Rogán tud-e új üzleteket kötni az USA-ban, de az, hogy mi van a gyerekekkel, az mindenkit.
Ezért működött a "pedofil ügy", még pedofil nélkül is!
vergyula 2025.01.16. 16:55:22
Tapi2021 2025.01.16. 17:05:10
Kendre meg teljesen törvényesen kapott! És Kendre NEM volt pedó! Lehet, hogy az igazgató sem...
Hülyeség volt neki kegyelmet adni, mikor már úgy is szabadlábon volt? Bizonyára. De ez más kérdés. Nem egy "pedofil ügy".
Bizonyára mindenki bűnös volt valamiben, aki valaha kegyelmet kapott bármely KE-től!
Kendre bűne egy tanú befolyásolása volt! Ami azért nem egy gyilkosság, és nem is pedofilía.
Valójában igen csekély súlyú bűncselekmény.
Ha akit így védett volna egy gyilkos, és úgy kap kegyelmet egy tanú befolyásolásáért, nem lett volna belőle ügy. Ehhez az kellett, hogy olyan "biciklilopási" ügy legyen, amellyel fel lehet heccelni tömegeket. HA JÓL ADJÁK ELŐ!!!
És ebben az előadásban, narrációban volt most sikeres az ellenzék. Még, ha véletlenül állt is így esetleg össze a dolog. Vak tyúk is...
És kihozták belőle a maximumot.
Ami meg az ellenfelük sara is, hogy bénán hagyta.
vergyula 2025.01.16. 17:18:09
Nyilván, mert a KE törvényesen adhat kegyelmet.
"És Kendre NEM volt pedó!"
Ilyet nem is állított senki.
"Kendre bűne egy tanú befolyásolása volt!"
Egyrészt számít, hogy milyen ügyben. Másrészt a gondjaira bízott traumatizált kiskorút befolyásolta. (Itt utalnék a korábbi témára, mely szerint az intézet jobb a gyermeknek, mint pl. egy szivárványcsalád)
Tapi2021 2025.01.16. 17:52:44
Ahogy Johnny Depp sem verte az asszonyt, mégis ráment kis híján a karrierje a HAMIS VÁDRA!
És sokszor nem derül ki, hogy a vád hamis! Mert pl. a megvádoltnak nincsenek milliói egy jó ügyvédre! ...
Ezzel nem arra utalok, hogy az igazgató nem lehetett tényleg pedofil. Csak arra, hogy két vallomás állt egymással szemben. (Ha jól tudom, nem találták meg a spermáját a gyereken.)
Kendréét meg pláne nem, mégis PEDOFIL ÜGYET kreált ebből az ellenzék.
Ami egy kétségkívül ügyes húzás volt.
Újra kiderült, hogy nem a tények számítanak, hanem a jól előadott TÖRTÉNET, vagyis a narráció, akkor is, ha HAMIS!
Lásd még az EU - magyar kormány történetet!
Tapi2021 2025.01.16. 18:04:44
Ebben a rendszerben nem csak a gyerekek lehetnek traumatizáltak! A dolgozók is. A két csoport hat egymásra.
És igen, szerintem egy jó intézet még mindig jobb egy gyereknek, mint két egymást kúró férfivel élni és ezt a mintát adoptálni.
vergyula 2025.01.16. 18:29:32
Nem, csak pedofilt próbált menteni. Mindenki eldöntheti, hogy mi a lényeg.
vergyula 2025.01.16. 18:39:59
Tapi2021 2025.01.16. 20:38:01
Viszont ismerte a gyerekeket is, hogy talán nem mindig mondanak igazat...
Sok minden olvasat lehetséges!
A lényeg, hogy a pedofil "botrányban" nem volt egyetlen pedofil sem!
Egy profi válságmenedzser simán kijött volna ebből a csapdából.
És pl. a lemondásokkal bizonyosan nem kelti azt a látszatot, hogy tényleg valami törvénytelen susmusról van, volt szó!!!
A Fidesz elkúrta.
Tapi2021 2025.01.16. 20:43:09
Szerintünk a gyereknek nem csak jó lakás és jó kaja kell, hanem megfelelő minták és erkölcsi, hitbeli útmutatás és nevelés is.
Mivel keresztény (zsidó, muszlim...) szempontból a homokosság bűn, ezért ez a minta bizonyosan nem a megfelelő.
Szerintünk.
Elfogadom, hogy más ezt másképp látja, nem keresztényként.
Gery1987 2025.01.16. 21:01:04
Jó minták...az.
Nem tudom hogy adsz át jó mintát ha a lopás, hazudozás, a másik hazaarulozasa, mocskolasa az erkölcsi alap.
Majd ha a gyereked lop és behiv az igazgató, mond azt amit az orbanekrol is: " más is ezt csinálja"
vergyula 2025.01.16. 21:34:20
Basszus, egyetértünk!
vergyula 2025.01.16. 21:52:00
Kötődés. Nem a szülő szexuális orientációja a lényeg, te nagyon keresztény.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.17. 08:58:00
Nem, nincs kapcsolat. De hidd csak ezt nyugodtan, hogy van, ez szokta eredményezni a "Nem értem Olga" típusú mondatokat.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.17. 08:58:46
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.17. 09:00:07
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.17. 09:04:06
Ezt a kérdést már rég rendbe kellett volna tenni, itt van pl. a Fóka, akinek a neje pedagógus. Pontosan látható miféle elkunkorult lelkű gyerekeket termelhet ki. Majd egy iskolai késelés talán itt is megindítja végre a körbenézést.
IdomitottFoka 2025.01.17. 09:33:29
@Deak Tamas: sztem nagyon sürgősen vegyél vissza. elvárom a visszaszívást.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.17. 09:37:27
IdomitottFoka 2025.01.17. 09:42:56
Ámde Táska. 2025.01.17. 09:52:36
Ez bazmeg az össz kultúrszintetek, csináljátok még hangosabban és erősebben. Akkora fasz vagy, hogy óvszerreklámba elmehetnél.
IdomitottFoka 2025.01.17. 10:02:40
Ámde Táska. 2025.01.17. 10:12:16
Gery87 2025.01.17. 11:05:16
Erkölcsi nullák ezek, mit vársz?
Gery87 2025.01.17. 11:06:53
MI van te gyáva szar?
Már megint váltanod kellett felhasználót?:D
meglátja anyád vagy a főnököd?:)
Te faszkalap.
vergyula 2025.01.17. 11:54:35
A tiédet a hozzászólásod mutatja.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.17. 12:00:48
vergyula 2025.01.17. 12:06:20
Szerintem már megtetted.
Én azért fogom magam vissza, mert a személyeskedés megöli a párbeszédet.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.17. 12:09:55
Csak amikor trollkodásból faszságot ír valaki, akkor azt faszságnak fogom nevezni. Nem az illetőt, ha ez nem lenne világos, hanem amit írt. Azt sem azért amit írt, hanem amiért írta.
Gery87 2025.01.17. 12:27:32
"Nem az illetőt, ha ez nem lenne világos, hanem amit írt. Azt sem azért amit írt, hanem amiért írta."
Persze, persze..
Ezen a blogon te kezdted el az egész személyeskedést.
Tapi2021 2025.01.17. 15:37:26
Erről számtalan amerikai film is tanúskodik. Minden történet attól függ, hogyan mesélik el.
Ettől a rossz dolgok nem lesznek jók! Csak nem mindegy, hogyan mondod el, hogy pl. nehéz az élet egy gyermekvédelmi intézményben. Pl. elmondod-e azt is, hogy a felnőtteknek is nehéz ott? Stb.
Vagy konkrét esetben, hogyan tálalod a "pedofilos" sztorit? Amiben nincsen egy pedofil sem.
vergyula 2025.01.17. 17:18:30
Kendre kinek az érdekében ügyködött?
Alöksz Róz Unbanned 2025.01.17. 21:52:57
"Mivel keresztény (zsidó, muszlim...) szempontból a homokosság bűn, ezért ez a minta bizonyosan nem a megfelelő." - hát még mindig jobb egy rossz minta egy szerető környezetben, mint a gyerekotthon.
de ugyanakkor mondjuk egy ilyen lakatosmárkfélére bízni egy fiúgyerek nevelését, hát én se tartom jó ötletnek.
viszont van erre egy pofonegyszerű megoldás, hogy csak ellenkező nemű gyereket fogadhasson örökbe aki homoszexuális, azt biztos nem fogja megrontani.
Gery87 2025.01.17. 21:58:10
Nem minden, vannak tények meg a valóság.
"Csak nem mindegy, hogyan mondod el, hogy pl. nehéz az élet egy gyermekvédelmi intézményben. Pl. elmondod-e azt is, hogy a felnőtteknek is nehéz ott? Stb."
És ha a felnőtteknek nehéz, akkor már a gyerekeknek nem lehet jogosan nehéz, vagy már nem számít? Vagy mi a rossebbet akarsz ebből kihozni?
Tapi2021 2025.01.19. 17:43:59
Tehát igen tág tere van annak, HOGYAN mesélek el egy történetet.
Tapi2021 2025.01.19. 17:45:31
Kendrét NEM pedofil bűncselekményért ítélték el!
Tapi2021 2025.01.19. 17:53:41
A talpfa tényleg ott volt, tényleg korhadt volt. Tehát mondhatnánk, hogy ha csak erről szólt volna a hír, akkor a 24.hu-s kolléga igazat mondott.
Ő azonban ebből - a nézőket egyértelműen IRÁNYÍTVA - oda lyukadt ki, hogy kifejezetten az OV kormány miatt ilyen szar a teljes magyar vasút. (Semmit nem említve az elmúlt évek vasúti fejlesztéseiből sem. Ahogy nem világítva rá arra sem, valójában mekkora a vasút hálózata, és valójában mennyi forrásra lenne szükség a TELJES hálózat korszerűsítéséhez..., és, hogy lenne-e erre az országnak forrása..., stb.)
Ami meg ebben a formában NEM IGAZ.
Narráció.
Alöksz Róz Unbanned 2025.01.20. 00:08:12
konkrétan a máv esetében ez úgy néz ki, hogy nincs semmire se pénz, le van rohadva és le is szarják hogy le van rohadva, viszont 250 milliárdból új székházat épít neki valamelyik haver.
plusz a pályaudvarokat is odaadják nekik ingyen.
szóval nem igaz, hogy nem jutna.
Alöksz Róz Unbanned 2025.01.20. 00:18:49
kastélyokat újítottak fel százmilliárdból, hogy aztán ingyen odaadják a haveroknak.
magánkórházat építenek közpénzből, miközben megdögölhetsz tőlük az állami egészségügyben, ha nincs pénzed a magánkórházra.
ne mondd már, hogy nem lett volna forrás. lett volna, csak nem kellett volna ellopni meg elpocsékolni.
patyomkin (termelőnek hazudott) beruházásokra mennyit basztak el, én magam a saját szememmel belülről láttam kettőt. kamu üzemet.
amit megvettek vagy zsarolással megszereztek maguknak, az csak szarabb lett, és sokkal drágább, és sokkal szarabbul is fizet a dolgozóiknak.
most a válságban milyen jól jött volna, ha ezek a beruházások termőre fordulnak.
de hát a térkő meg az ellopott pénz sose fog termőre fordulni.
Alöksz Róz Unbanned 2025.01.20. 00:21:05
Gery1987 2025.01.20. 06:03:27
Nem lehet a valosagot vegtelensegig kiforgatni!!
Gery1987 2025.01.20. 06:15:23
Narráció a faszod...
Itt ahol élek 40 éve rohad a Vasútállomás, semmi fejlesztés nem volt tehát bőven az én életemben. 14 évük lett volna legalább az utat rendbe hozni (MÁV terület hivatalosan), még egy rohadt állagmegóvást csinálni legalább, de basznak rá.
Ahogy Alekosz írja, lett volna love csak leszarjak!!!
Gery1987 2025.01.20. 06:16:07
*Alöksz
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.20. 08:43:17
www.blikk.hu/gazdasag/penz/utazasi-iroda-atveres/8sylfdr
Gery1987 2025.01.20. 10:25:03
Ja mert vannak páran te idióta akiknek van pénze nyaralni ezért nyilván mindenki tehetős...
Te idióta fasz.
Olyan hülye vagy hogy majd be kéne balzsamozni és mutogatni elrettenteskeppen.
IdomitottFoka 2025.01.20. 14:02:06
És h a konkrétumoknál maradjunk, az alulfinanszírozott fejnehéz gyermekvédelem csak bürokratikusabb lett, és még kevesebben viszik. Mit akarsz te még ezen narrálni? És ha egyszer a ner nem hajlandó megbüntetni a pedofilokat, akkor viselje ennek az ódiumát. Mert márk is szabadon van, és ez nem a lipcsik ármánya.
IdomitottFoka 2025.01.20. 14:04:57
Gery87 2025.01.20. 14:25:34
Itt még az ükanyját is elküldik melegebb éghajlatra egyesek.
De itt a legnagyobb sértés amit kaphatsz hogy "román vagy":)
Majd meglátod.
Alöksz Róz Unbanned 2025.01.21. 00:29:09
nesze itt a valóság, nézd meg az eloszlást
telex.hu/gazdasag/2024/12/29/mnb-inflacios-jelentes-keresetek-eloszlasa-nav
Tapi2021 2025.01.22. 11:45:45
Hogy mennyi pénz van, mennyire lenne szükség, és abból mennyi "jut a haveroknak".
Ahogy afölött is átsiklotok, hogy mennyi minden valósul meg. Pl. a MÁV-nál is, az országban is. Nem is érdekel titeket. Mert az bezavar a "mindenszarizmusba", meg a "mindentellopnak" mantrába. Ez a baj.