magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Gyászol a progresszív magyarság

Sír-zokog minden mértékadó ballib: megbukott a budapesti amerikai nagykövet.

Présman olyan magasságokba emelkedett a mértékadó européerek nedves álmaiban, hogy még a pár évvel ezelőtti André Veesenmayer Badfriend ügyvivőét is felülmúlta a rajongás.

Persze, mint mindig a fanatikus progresszívek, Présman túltolta a dolgokat, szóval köszönet illeti: idétlenkedésével csak ellenfeleinek segített.

86 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr3218774680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IdomitottFoka 2025.01.15. 13:53:10

öööö, hh megbukott? ha a biden éra közben távozott volna, érthető lenne vmennyire ez a kijelentés, de a kormányzati váltásoknál a nagyköveti posztok újra szoktak osztódni eleve. elnézegetve az eddigieket, 2-3 évig lebzseltek itt, ezt Pressman is kitöltötte. és hát lássuk be, azért küldték ide h bosszantsa a nert, elég jól ment neki, mindegyik hájfejű agyfaszt kapott tőle... mission accomplished.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.15. 14:04:01

@IdomitottFoka: accomplished persze, hiszen végülis alig dobott vagy tíz százalékot a kormánypárt támogatásán, bár lehet, hogy ez volt a cél.

Gery1987 2025.01.15. 14:04:46

@IdomitottFoka:

Játsszák a kemenytokut, de úgy tudnak picsogni mint a kislány.

IdomitottFoka 2025.01.15. 14:50:57

@Deak Tamas: csak kár hogy a pedofilügyek meg elvettek 30-at, ha már ilyen alaptalan kijelentésekkel dobálózunk.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.15. 15:18:43

@IdomitottFoka: így van, a valóságban már a Tisza párt 66%-al vezet, mint ahogy vasárnap Tolnában ez ki is derült. Lakatos Márknak meg mi köze van a Fideszhez?

IdomitottFoka 2025.01.15. 15:50:11

@Deak Tamas: semmijenzsóti a megmondhatója, esetleg még kendrét kérdezd.

Nevem senki. 2025.01.15. 16:03:07

@IdomitottFoka: Végre egy libsi aki felfogja hogy az nem megbukás ha valaki kitölti az idejét és utána távozik. Ügyes vagy. Aztán ha majd Orbán apánkat választáson legyőzik akkor is így fogd fel.

Jelenleg két bukott miniszterelnökünk Medgyessy és Gyurcsány és két bukott köztársaságelnökünk Schmidt és Novák vannak.

Neked meg jár a simi fiam.

IdomitottFoka 2025.01.15. 16:34:48

@Deak Tamas: h a márknak mi köze a fideszhez. azt eddig is sejtettem h a hszólást el se olvastad, de h a sajátodat se, az naon derék trollság.

@Nevem senki.: apu?

vergyula 2025.01.15. 16:46:00

@Deak Tamas: Hogy jön ide Lakatos Márk?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.15. 17:28:41

@vergyula: neki van pedofil ügye vagy volt egyedül az elmúlt években amely nyilvánosságot kapott.
Mármint valósnak tűnő, nem hőbörögtetett.

vergyula 2025.01.15. 17:40:34

@Deak Tamas: Jó, a többi biztos kamu.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.15. 17:41:37

@IdomitottFoka: kicsit nagyon összefüggéstelen dolgokat írsz, olyan parakovácsos, de nézzük sorban.
Írtad, hogy a pedofilügyek vittek 30% mínuszt a kormánypártoktól, mire én megkérdeztem, hogy az egyetlen egy éven belüli pedofl ügy, Lakatos Márk ügye hogyan köthető össze a Fidesz 30% mínuszával.
Erre jött a válasz a Kendrével, amit én nem értek, mert Kendrének nem volt pedofil ügye. Kendre ellen a vád, hogy bűncselekményt eltitkolására akart rávenni egy amúgy romántörök hazudozós hülyegyereket. Kendre a cselekményt egész végig tagadta, a bűncselekményt nem ismerte be és a bíróság úgy döntött, hogy a gyerek vallomása perdöntő, így Kendrét letöltendőre ítélték míg pl. a beismerésben levő valódi pedót nem. Ez amúgy a bírósági gyakorlat, a beismerés mindig számít, jegyezd meg, hátha szükséged lesz rá. Négy féléves jogtanulás és műkedvelő kriminalistaként meg is lehet állapítanom, hogy mivel Magyarország jogállam, erre a fenti helyzetre teljesen kiadható a kegyelem. Azt, hogy ezt így mért nem hozzák nyilvánosságra, pontosan ugyanazzal magyarázható amiért te is csak álnéven vagy ilyen kibaszott bátor ellenzéki a zorbánista diktatúrában.
Nos, végül írtad a legutolsó hozzászólást, amihez sajnos csak Ernst törzshadbíró egyik Vécsey-levélhez írt megjegyzését parafrazeálhatom: értelem nélküli.

vergyula 2025.01.15. 17:51:48

@Deak Tamas: pl. a Kendréhez kapcsolható, de döntsd el, hogy elmúlt 1 év, vagy elmúlt évek.

Gery1987 2025.01.15. 17:52:08

@Deak Tamas:
Ezek szerint mivel hodmezovarosban még Pesten Pl a ballibek nyertek, ezért ők lesznek kormányon hülyegyerek?

Tapi2021 2025.01.15. 18:15:38

Szerintem sem helyes azt írni, hogy megbukott. Hiszen a megbízatása ért véget.
Bidenék buktak meg!
Ennek következménye az ügynök leváltása.

Az már lehet vita tárgya, hogy aktivizmusa hozott vagy vitt a Fidesznek/-től.

Szerintem nem vitt, inkább hozott, már azzal is, ha megerősítette a tábort, hogy ezek jönnének, ha a Fidesz bukná a választást. És ez erősítette a tábort.
Most az is eredmény, ha a tábor nem fogy!

Mert azért vannak elkúrások. A kommunikáció és a válságkezelés kommunikációs része, továbbra sem megy.

Új műsor van a Tiszával és új műsorhoz, új férfi(ak és nők) kellene (kellenének)!!!
Csak hogy elfogytak a haverok és ismerősök, úgy országos, mint helyi szinteken. A többi elkötelezett pártoló meg le van szarva. Minek felderíteni és helyzetbe hozni őket...

Nálunk az önkoriban már a Fideszes politikusok táskahordozóit és udvari fotósait pakolják be vezetői állásokba, mert nem ismernek másokat! Sőt, a korábban ellenük dolgozókat veszik át! ...

Ez a buktához vezető út.

IdomitottFoka 2025.01.15. 19:47:44

@Deak Tamas: "Kendrének nem volt pedofil ügye" azér ismert egyet, és a lényeg h a társadalom szemében kendre egy pedofil ügy, úh nekem hiába mondod el h bűnpártoló.

"Mármint valósnak tűnő"
Végülis csak le kellett váltani miatta egy köztársasági elnököt meg egy minisztert, mér kéne hát valóságosnak tekinteni?...

Amúgy márk is a kormányra ég, hiába egy nemtudommilyen influenszer, szabadon mászkál egy, a ner által pedofilnak bélyegzett, és a ner nem csinál semmit.

"neki van pedofil ügye vagy volt egyedül az elmúlt években amely nyilvánosságot kapott."
Úgy látszik számodra a papok senkik, ebben végre közös a nevezőnk. Meddig szeretnél még a faszerdőben rohangálni? Vagy te is ilyen józsi vagy, és pont ezt élvezed?

@Tapi2021: " A kommunikáció és a válságkezelés kommunikációs része, továbbra sem megy."
Persze, azért kell obsitosokat vezényelni az iskolákba és éveket várni egy csipőprotézisre, mer nem megy a kommunikáció. Biztos kevés benne a lóvé, hehe. Vagy a tóni nem ért hozzá, de akkor mér ő viszi?

"A többi elkötelezett pártoló meg le van szarva. Minek felderíteni és helyzetbe hozni őket..."
Hopp, itt vki jelentkezik, elvtársak. Mi akarsz lenni?

élveteg 2025.01.15. 20:10:52

Ki fogadta be a nemzetünkbe az otthonaikba meg pláne ? Miféle beszéd ez ? Én semmilyen ország diplomatáját nem akarom sem a nemzetünkbe se az otthonomba Tegye a dolgát mint egy diplomata és kész

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.16. 09:23:08

@vergyula: Kendréhez nem kapcsolható pedofil ügy, Kendréhez bűncselekmény eltitkolására kényszerítés kapcsolható, bár 444.hu szintjén ez valóban tökmindegy.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.16. 09:25:20

@IdomitottFoka: papoknak (többesszámban) pedofil ügye Magyarországon? Baromi érdekes ez a libbant altervilág, ahol így rohangálnak a faszerdőben. Dehát be is kapják rendszeresen négyévenként tövig.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.16. 09:27:11

@IdomitottFoka: @Deak Tamas:

A papi pedofília a liberális médiák egyik terméke. Sajnos sikeres, mert sokan komolyan elhiszik.

Tapi2021 2025.01.16. 14:23:08

@IdomitottFoka: Tény, hogy bosszantó azt látni, hogy szarul kommunikálnak és még egyszerűen megérthető dolgokat sem képesek úgy elmondani az embereknek, itthon és külföldön, hogy azok - többsége - megértse.

Ezzel engednek tág teret az ellenfelek szándékos ferdítéseinek, hazudozásainak. Itthon és külföldön.
Ha nem te mondod el, mit akarsz és miért, akkor majd mások mondják el helyetted, úgy ahogy az nekik jó!!! És ez történik.

Ahogy igen, az is bosszantó, hogy látom, azokat foglalkoztatják és emelik ki, akik érdemtelenek, és/vagy négy éven át megölő ellenségeik voltak, és MOST IS AZOK. Csak egy jó állásért úgy tesznek, mintha...

Szóval nagyjából átveszik és foglalkoztatják a sok kis Magyar Pétert. Akik az első alkalommal újra ELLENÜK FOGNAK FORDULNI, amint változik a helyzet vagy az érdekük.

vergyula 2025.01.16. 14:49:55

@Deak Tamas: "Kendréhez bűncselekmény eltitkolására kényszerítés kapcsolható"
Milyen bűncselekmény is volt?

IdomitottFoka 2025.01.16. 15:05:31

@Deak Tamas: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Persze, ha ti letagadjátok, akkor nyilván nem voltak, hehe. Kevesek vagytok ti ehhez, és hát hiteltelenek is. Hazudtok.

És mindegy is, ahogy kendre is bűnpártolóból lett pedofilügy a közvélemény szemében, a papok is azok a közvélemény szemében.

IdomitottFoka 2025.01.16. 15:07:24

@vergyula: kendre igazgatóhelyettes kényszerítette az igazgató áldozatát h ne tegyen feljelentést

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.16. 15:37:56

@vergyula:

Mindenre lehet példát találni.

De mégsincs minden körül hírverés.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.16. 15:43:06

@vergyula: az igazgatót vádolta meg egy gyerek pedofíliával.
És nem, ettől még Kendre nem követett el pedofil bűncselekményt, mielőtt ezt a faszságot válaszolnád. Ha kinyírnád a feleséged és utána a szomszédod rá akarnád venni arra, hogy eltitkolja a bűncselekményed, a szomszédod nem lesz sem gyilkos, sem gyilkosságban bűnrészes.

vergyula 2025.01.16. 16:38:48

@Deak Tamas: Ki vagy te, ki ily jártas vagy a tudományokban?
Szó nem volt róla, hogy Kendre pedofil bűncselekményt követett el. "Kapcsolat" került szóba, és annak megteszi.

Tapi2021 2025.01.16. 16:44:20

@Deak Tamas: Úgy lett ebből pedofil ügy CSINÁLVA, hogy nem szerepelt benne egyetlen pedofil sem!!!

Ezért írom folyton, hogy ezt az ügyet is a Fidesz kúrta el! HAGYTA, hogy az ellenzék ezt az ügyet megcsinálja. És erre ráment két vezéráldozat, meg egy csomó hitelesség, szavazó.

Ennek az ügynek két napig sem kellett volna élnie, ha rábízzák egy profi válságmenedzserre!

A "pedofil" csak a KOMMUNIKÁCIÓBAN LÉTEZETT ebben az ügyben! Tehát ezt kommunikációval kellett volna kivédeni. Már másnap.
Csak nem volt ehhez elég tudás! (Házon belül.)

Ahogy a háborúval kapcsolatban sincs. Hogy átmenjen a magyar szempont és értelmezés.

Tapi2021 2025.01.16. 16:48:56

@Deak Tamas: Az ellenzék váratlan és hatalmas győzelme lett a "kegyelmi ügy". Maguk sem gondolták volna.
Ez tagadhatatlan. És ezért a kormány/Fidesz kommunikációja a felelős. Illetve kommunikátorai. Akik kevesek voltak a feladathoz.

Elég megnézni egy kormányzati válságról és annak kezeléséről szóló amerikai filmet! Micsoda erők, micsoda profizmus mozdul olyankor meg!!!

vergyula 2025.01.16. 16:54:46

@Tapi2021: Nem volt ott valami gyerekvegzáló igazgató, akit Kendre mosdatni próbált?

Tapi2021 2025.01.16. 16:55:17

@vergyula: Egyértelmű, hogy az ellenzék itt csont nélkül betalált. Hogy ez profizmus volt vagy vak szerencse (inkább), az szinte mindegy is.
Sikerült egy olyan ügyet kreálni, amivel alaposan bemostak a Fidesznek. Oly sok év terméketlen próbálkozás után.

Nagyon keveseket érdekel, hogy Rogán tud-e új üzleteket kötni az USA-ban, de az, hogy mi van a gyerekekkel, az mindenkit.
Ezért működött a "pedofil ügy", még pedofil nélkül is!

vergyula 2025.01.16. 16:55:22

@Tapi2021: Amikor a farok csóválja, erre gondolsz?

Tapi2021 2025.01.16. 17:05:10

@vergyula: De nem ő kapott kegyelmet!
Kendre meg teljesen törvényesen kapott! És Kendre NEM volt pedó! Lehet, hogy az igazgató sem...

Hülyeség volt neki kegyelmet adni, mikor már úgy is szabadlábon volt? Bizonyára. De ez más kérdés. Nem egy "pedofil ügy".

Bizonyára mindenki bűnös volt valamiben, aki valaha kegyelmet kapott bármely KE-től!
Kendre bűne egy tanú befolyásolása volt! Ami azért nem egy gyilkosság, és nem is pedofilía.
Valójában igen csekély súlyú bűncselekmény.

Ha akit így védett volna egy gyilkos, és úgy kap kegyelmet egy tanú befolyásolásáért, nem lett volna belőle ügy. Ehhez az kellett, hogy olyan "biciklilopási" ügy legyen, amellyel fel lehet heccelni tömegeket. HA JÓL ADJÁK ELŐ!!!

És ebben az előadásban, narrációban volt most sikeres az ellenzék. Még, ha véletlenül állt is így esetleg össze a dolog. Vak tyúk is...
És kihozták belőle a maximumot.
Ami meg az ellenfelük sara is, hogy bénán hagyta.

vergyula 2025.01.16. 17:18:09

@Tapi2021: "Kendre meg teljesen törvényesen kapott!"
Nyilván, mert a KE törvényesen adhat kegyelmet.

"És Kendre NEM volt pedó!"
Ilyet nem is állított senki.

"Kendre bűne egy tanú befolyásolása volt!"
Egyrészt számít, hogy milyen ügyben. Másrészt a gondjaira bízott traumatizált kiskorút befolyásolta. (Itt utalnék a korábbi témára, mely szerint az intézet jobb a gyermeknek, mint pl. egy szivárványcsalád)

Tapi2021 2025.01.16. 17:52:44

@vergyula: Vagyis, Kendre nem követett el semmiféle pedó bűncselekményt. Ez a lényeg.

Ahogy Johnny Depp sem verte az asszonyt, mégis ráment kis híján a karrierje a HAMIS VÁDRA!
És sokszor nem derül ki, hogy a vád hamis! Mert pl. a megvádoltnak nincsenek milliói egy jó ügyvédre! ...

Ezzel nem arra utalok, hogy az igazgató nem lehetett tényleg pedofil. Csak arra, hogy két vallomás állt egymással szemben. (Ha jól tudom, nem találták meg a spermáját a gyereken.)
Kendréét meg pláne nem, mégis PEDOFIL ÜGYET kreált ebből az ellenzék.

Ami egy kétségkívül ügyes húzás volt.
Újra kiderült, hogy nem a tények számítanak, hanem a jól előadott TÖRTÉNET, vagyis a narráció, akkor is, ha HAMIS!

Lásd még az EU - magyar kormány történetet!

Tapi2021 2025.01.16. 18:04:44

@vergyula: "Másrészt a gondjaira bízott traumatizált kiskorút befolyásolta. (Itt utalnék a korábbi témára, mely szerint az intézet jobb a gyermeknek, mint pl. egy szivárványcsalád) "

Ebben a rendszerben nem csak a gyerekek lehetnek traumatizáltak! A dolgozók is. A két csoport hat egymásra.

És igen, szerintem egy jó intézet még mindig jobb egy gyereknek, mint két egymást kúró férfivel élni és ezt a mintát adoptálni.

vergyula 2025.01.16. 18:29:32

@Tapi2021: "Vagyis, Kendre nem követett el semmiféle pedó bűncselekményt. Ez a lényeg."
Nem, csak pedofilt próbált menteni. Mindenki eldöntheti, hogy mi a lényeg.

vergyula 2025.01.16. 18:39:59

@Tapi2021: Na ja, de itt egyrészt rossz intézetről van szó, másrészt két emberről, akik felelősen nevelnek egy gyermeket. Nem szükségszerűen kúrják egymást. Ha mégis, az nem tartozik a gyermekre, nemektől függetlenül. Az anyuka/apuka szerepet nem pótolja a legjobb intézet sem.

Tapi2021 2025.01.16. 20:38:01

@vergyula: Más olvasatban a munkatársát, akiről nem hitte el, hogy valóban pedó lenne.
Viszont ismerte a gyerekeket is, hogy talán nem mindig mondanak igazat...

Sok minden olvasat lehetséges!

A lényeg, hogy a pedofil "botrányban" nem volt egyetlen pedofil sem!

Egy profi válságmenedzser simán kijött volna ebből a csapdából.
És pl. a lemondásokkal bizonyosan nem kelti azt a látszatot, hogy tényleg valami törvénytelen susmusról van, volt szó!!!

A Fidesz elkúrta.

Tapi2021 2025.01.16. 20:43:09

@vergyula: Mivel a gyermeknevelés vallási, világnézeti és erkölcsi kérdés is, ebben nem fogunk egyetérteni.
Szerintünk a gyereknek nem csak jó lakás és jó kaja kell, hanem megfelelő minták és erkölcsi, hitbeli útmutatás és nevelés is.

Mivel keresztény (zsidó, muszlim...) szempontból a homokosság bűn, ezért ez a minta bizonyosan nem a megfelelő.
Szerintünk.

Elfogadom, hogy más ezt másképp látja, nem keresztényként.

Gery1987 2025.01.16. 21:01:04

@Tapi2021:

Jó minták...az.
Nem tudom hogy adsz át jó mintát ha a lopás, hazudozás, a másik hazaarulozasa, mocskolasa az erkölcsi alap.

Majd ha a gyereked lop és behiv az igazgató, mond azt amit az orbanekrol is: " más is ezt csinálja"

vergyula 2025.01.16. 21:34:20

@Tapi2021: "A Fidesz elkúrta."
Basszus, egyetértünk!

vergyula 2025.01.16. 21:52:00

@Tapi2021: Család. Nem örs, osztály, csoport, hanem család.
Kötődés. Nem a szülő szexuális orientációja a lényeg, te nagyon keresztény.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.17. 08:58:00

@vergyula: már írtam, hogy van egy vállalati külkapcsolati menedzseres diplomám (is) ott meg talán belátható, miért kellett négy félévet jogot seggelni.
Nem, nincs kapcsolat. De hidd csak ezt nyugodtan, hogy van, ez szokta eredményezni a "Nem értem Olga" típusú mondatokat.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.17. 09:00:07

@Tapi2021: ezt az egészet Novák Katalin cseszte el, a tapasztalatlanságával meg a picsáskodó euroatlantista önjárásával. Elég volt már a bemutatkozó beszédét meghallgatni.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.17. 09:04:06

@Tapi2021: ezért nem értem amúgy, hogy a Fidesz ezzel miért nem foglalkozik (azazhogy értem) és remélem a tolnai vasárnapi világos üzenet átmegy.
Ezt a kérdést már rég rendbe kellett volna tenni, itt van pl. a Fóka, akinek a neje pedagógus. Pontosan látható miféle elkunkorult lelkű gyerekeket termelhet ki. Majd egy iskolai késelés talán itt is megindítja végre a körbenézést.

IdomitottFoka 2025.01.17. 09:33:29

@Tapi2021: A probléma az, h ezek a kendre/kaleta/bese/fehérzászlós ügyekben te/ti nem azt látjátok, h mekkora a córesz a gyermekvédelmi intézményben, az egyház és az állam kapcsolatában vagy a szuverenitási felfogásban, hanem h kiderült és vmi kommunikációs csodamágus nem tudta kimagyarázni.

@Deak Tamas: sztem nagyon sürgősen vegyél vissza. elvárom a visszaszívást.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.17. 09:37:27

@IdomitottFoka: egyetérteünk, sztem nagyon sürgősen vegyél vissza az arcodból.

IdomitottFoka 2025.01.17. 09:42:56

@Deak Tamas: oké, akkor innentől veled adekvát a rokonaid bevonása, hogy szakadtál volna a kurva anyádba. ez akkor mostantól szokásom lesz.

Ámde Táska. 2025.01.17. 09:52:36

@IdomitottFoka: eddig is ezt csináltad, faszkalap baromarcú. Baszd meg a retkes tetves kurva bárcátlan anyád aki egyben a nővéred is. A feleségedtől, aki akkora kibaszott nagy pedaógus, érdeklődj a tulajdonnevek meg a mondatok kezdőbetűinek helyesírását, ha egyáltalán tud olvasni. Átkok vagytok mindannyian ezen a szerencsétlen országon.
Ez bazmeg az össz kultúrszintetek, csináljátok még hangosabban és erősebben. Akkora fasz vagy, hogy óvszerreklámba elmehetnél.

Ámde Táska. 2025.01.17. 10:12:16

@IdomitottFoka: szopdleapádat, te városi, felvilágosult, nyelveket beszélő progresszív faszarc. Leszophatod a Boldilit, Alöxöt, a Geryt, Zorrót, meg az összes hozzád hasonlót, egészséges sokszínű szex keretében. Szopkodjátok csak egymást, minél látványosabban és hangosabban, itt is, legalább kiderül kik és milyenek vagytok valójában, degenerált idegen korcsok. Toljátok minél hangosabban !

Gery87 2025.01.17. 11:05:16

@IdomitottFoka:

Erkölcsi nullák ezek, mit vársz?

Gery87 2025.01.17. 11:06:53

@Ámde Táska.:

MI van te gyáva szar?
Már megint váltanod kellett felhasználót?:D
meglátja anyád vagy a főnököd?:)

Te faszkalap.

vergyula 2025.01.17. 11:54:35

@Ámde Táska.: "Ez bazmeg az össz kultúrszintetek"
A tiédet a hozzászólásod mutatja.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.17. 12:00:48

@vergyula: Gyulám, szomorú lennék ha te is elkezdenéd, mert a read-only üzemmódod előtt te voltál az egyetlen antifideszes, akivel lehetett értelmesen beszélgetni. De ne hidd, hogy nem lenne skrupulusom hangnemet váltani.

vergyula 2025.01.17. 12:06:20

@Deak Tamas: "De ne hidd, hogy nem lenne skrupulusom hangnemet váltani."
Szerintem már megtetted.
Én azért fogom magam vissza, mert a személyeskedés megöli a párbeszédet.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.17. 12:09:55

@vergyula: én nem személyesketem veled eddig, és terveim szerint nem is akarok.
Csak amikor trollkodásból faszságot ír valaki, akkor azt faszságnak fogom nevezni. Nem az illetőt, ha ez nem lenne világos, hanem amit írt. Azt sem azért amit írt, hanem amiért írta.

Gery87 2025.01.17. 12:27:32

@Deak Tamas:

"Nem az illetőt, ha ez nem lenne világos, hanem amit írt. Azt sem azért amit írt, hanem amiért írta."

Persze, persze..
Ezen a blogon te kezdted el az egész személyeskedést.

Tapi2021 2025.01.17. 15:37:26

@IdomitottFoka: Tetszik, nem tetszik, a politikai térben MINDEN narráció kérdése!

Erről számtalan amerikai film is tanúskodik. Minden történet attól függ, hogyan mesélik el.

Ettől a rossz dolgok nem lesznek jók! Csak nem mindegy, hogyan mondod el, hogy pl. nehéz az élet egy gyermekvédelmi intézményben. Pl. elmondod-e azt is, hogy a felnőtteknek is nehéz ott? Stb.

Vagy konkrét esetben, hogyan tálalod a "pedofilos" sztorit? Amiben nincsen egy pedofil sem.

vergyula 2025.01.17. 17:18:30

@Tapi2021: "Amiben nincsen egy pedofil sem."
Kendre kinek az érdekében ügyködött?

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.17. 21:52:57

@Tapi2021: "Szerintünk a gyereknek nem csak jó lakás és jó kaja kell, hanem megfelelő minták és erkölcsi, hitbeli útmutatás és nevelés is." - a hitbeli nélkül meg lehet lenni, de egyébként igazad van.

"Mivel keresztény (zsidó, muszlim...) szempontból a homokosság bűn, ezért ez a minta bizonyosan nem a megfelelő." - hát még mindig jobb egy rossz minta egy szerető környezetben, mint a gyerekotthon.

de ugyanakkor mondjuk egy ilyen lakatosmárkfélére bízni egy fiúgyerek nevelését, hát én se tartom jó ötletnek.

viszont van erre egy pofonegyszerű megoldás, hogy csak ellenkező nemű gyereket fogadhasson örökbe aki homoszexuális, azt biztos nem fogja megrontani.

Gery87 2025.01.17. 21:58:10

@Tapi2021:

Nem minden, vannak tények meg a valóság.

"Csak nem mindegy, hogyan mondod el, hogy pl. nehéz az élet egy gyermekvédelmi intézményben. Pl. elmondod-e azt is, hogy a felnőtteknek is nehéz ott? Stb."

És ha a felnőtteknek nehéz, akkor már a gyerekeknek nem lehet jogosan nehéz, vagy már nem számít? Vagy mi a rossebbet akarsz ebből kihozni?

Tapi2021 2025.01.19. 17:43:59

@Gery87: Nagyjából azt, hogy egy a valóság, de ezer a ruhája.

Tehát igen tág tere van annak, HOGYAN mesélek el egy történetet.

Tapi2021 2025.01.19. 17:45:31

@vergyula: Értem hová szeretnél kilyukadni, de a konkrét "kegyelmi ügyben" sehogyan sem szerepelt egy pedó sem!
Kendrét NEM pedofil bűncselekményért ítélték el!

Tapi2021 2025.01.19. 17:53:41

@Gery87: Éppen ma láttam egy 24.hu-s videót, amiben a 24.hu "újságírója" keresett valahol egy szemmel láthatóan több évtizedes, korhadt vasúti talpfát, hogy azon mutassa meg, hogy a jelenlegi kormány alatt hogy tönkre ment a vasút.

A talpfa tényleg ott volt, tényleg korhadt volt. Tehát mondhatnánk, hogy ha csak erről szólt volna a hír, akkor a 24.hu-s kolléga igazat mondott.
Ő azonban ebből - a nézőket egyértelműen IRÁNYÍTVA - oda lyukadt ki, hogy kifejezetten az OV kormány miatt ilyen szar a teljes magyar vasút. (Semmit nem említve az elmúlt évek vasúti fejlesztéseiből sem. Ahogy nem világítva rá arra sem, valójában mekkora a vasút hálózata, és valójában mennyi forrásra lenne szükség a TELJES hálózat korszerűsítéséhez..., és, hogy lenne-e erre az országnak forrása..., stb.)
Ami meg ebben a formában NEM IGAZ.

Narráció.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.20. 00:08:12

@Tapi2021: "Ahogy nem világítva rá arra sem, valójában mekkora a vasút hálózata, és valójában mennyi forrásra lenne szükség a TELJES hálózat korszerűsítéséhez..., és, hogy lenne-e erre az országnak forrása..." - ha már források, érdekes, hogy semmire nem jut, ami a kisembernek jó lenne, de mindenre jut, amivel a fideszes haverok jól járnak.

konkrétan a máv esetében ez úgy néz ki, hogy nincs semmire se pénz, le van rohadva és le is szarják hogy le van rohadva, viszont 250 milliárdból új székházat épít neki valamelyik haver.
plusz a pályaudvarokat is odaadják nekik ingyen.
szóval nem igaz, hogy nem jutna.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.20. 00:18:49

@Tapi2021: a sok eu-s forrást arra pocsékolták el, hogy letérkövezzék az országot, mert valakinek az apjának kőbányája van.
kastélyokat újítottak fel százmilliárdból, hogy aztán ingyen odaadják a haveroknak.
magánkórházat építenek közpénzből, miközben megdögölhetsz tőlük az állami egészségügyben, ha nincs pénzed a magánkórházra.

ne mondd már, hogy nem lett volna forrás. lett volna, csak nem kellett volna ellopni meg elpocsékolni.

patyomkin (termelőnek hazudott) beruházásokra mennyit basztak el, én magam a saját szememmel belülről láttam kettőt. kamu üzemet.
amit megvettek vagy zsarolással megszereztek maguknak, az csak szarabb lett, és sokkal drágább, és sokkal szarabbul is fizet a dolgozóiknak.
most a válságban milyen jól jött volna, ha ezek a beruházások termőre fordulnak.
de hát a térkő meg az ellopott pénz sose fog termőre fordulni.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.20. 00:21:05

szegény ksh meg már nem bír akkorát hazudni, hogy a kormánynak is tetsszen...

Gery1987 2025.01.20. 06:03:27

@Tapi2021:

Nem lehet a valosagot vegtelensegig kiforgatni!!

Gery1987 2025.01.20. 06:15:23

@Tapi2021:

Narráció a faszod...

Itt ahol élek 40 éve rohad a Vasútállomás, semmi fejlesztés nem volt tehát bőven az én életemben. 14 évük lett volna legalább az utat rendbe hozni (MÁV terület hivatalosan), még egy rohadt állagmegóvást csinálni legalább, de basznak rá.

Ahogy Alekosz írja, lett volna love csak leszarjak!!!

Gery1987 2025.01.20. 10:25:03

@Deak Tamas:

Ja mert vannak páran te idióta akiknek van pénze nyaralni ezért nyilván mindenki tehetős...
Te idióta fasz.

Olyan hülye vagy hogy majd be kéne balzsamozni és mutogatni elrettenteskeppen.

IdomitottFoka 2025.01.20. 14:02:06

@Tapi2021: Mindent narrálni kell, de a semmit nem lehet jól narrálni. Úh vmit csinálni kellett volna, de ez már elúszott. És frissiben, melegében senki se mentegette még közületek sem a novákkatit, se kendrét, sőt. Úh ez már esőutánköpönyeg.

És h a konkrétumoknál maradjunk, az alulfinanszírozott fejnehéz gyermekvédelem csak bürokratikusabb lett, és még kevesebben viszik. Mit akarsz te még ezen narrálni? És ha egyszer a ner nem hajlandó megbüntetni a pedofilokat, akkor viselje ennek az ódiumát. Mert márk is szabadon van, és ez nem a lipcsik ármánya.

IdomitottFoka 2025.01.20. 14:04:57

@Gery87: itt vagyok én, elfér rajtam bármi, főleg senkik súlytalan sértegetése, de a családomba senki se álljon bele, azt.

Gery87 2025.01.20. 14:25:34

@IdomitottFoka:

Itt még az ükanyját is elküldik melegebb éghajlatra egyesek.
De itt a legnagyobb sértés amit kaphatsz hogy "román vagy":)
Majd meglátod.

Alöksz Róz Unbanned 2025.01.21. 00:29:09

@Deak Tamas: és ez mit cáfol szerinted? te tényleg nagyon buta vagy, tompi.
nesze itt a valóság, nézd meg az eloszlást
telex.hu/gazdasag/2024/12/29/mnb-inflacios-jelentes-keresetek-eloszlasa-nav

Tapi2021 2025.01.22. 11:45:45

@Alöksz Róz Unbanned: Te sem vagy tisztában az ARÁNYOKKAL!

Hogy mennyi pénz van, mennyire lenne szükség, és abból mennyi "jut a haveroknak".

Ahogy afölött is átsiklotok, hogy mennyi minden valósul meg. Pl. a MÁV-nál is, az országban is. Nem is érdekel titeket. Mert az bezavar a "mindenszarizmusba", meg a "mindentellopnak" mantrába. Ez a baj.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása