magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A változó ballib abszolút igazság

Igencsak vidám dolog a ballib keménymag világnézete: mindig abszolút igazság a mindenkori nézet, s mindig náci, aki ellene van, viszont pár évente az abszolút igazság változik, sőt időről időre a mindenkori igazság a pár évvel ezelőtti ellentétje. A tegnapi hithű ballib tehát ma már náci, ha kitart a korábbi direktíva mellett.

Pár éve még az is náciságnak számított, ha valami a "menekült" szó helyett a "migráns" szót használta, s eleve embertelen barbárságnak számított bármilyen határellenőrzés. A legnevesebb ballib megmondóemberek cikkek sorozatában írták le, hogy a határellenőrzős állatkínzás is egyben: ez nem vicc, én még emlékszem, amikor 2015-ben az volt az egyik vád Zorbán ellen, hogy a déli határkerítéssel kiirtja a földikutyákat.

Egyébként meg csak így tovább: a liberálisoknál senki se képes jobban nevetségessé tenni a liberalizmust.

71 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr9518251039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wildhunt 2023.11.06. 09:34:32

A "magyarok nácik ukránok napszimbólumot hordó hazaszeretők" után nem tudom min csodálkozol.

ZorróAszter 2023.11.06. 10:06:19

Én az elejétől mondtam, hogy miután kifosztották a sokmillió szerencsétlent, ki fogják őket zsuppolni. Csak az a kérdés, hogy milyen ürüggyel.

Európa nem a nagyvonalúságának köszönheti a gazdagságát, hanem a féktelen mohóságának és gátlástalanságának, amivel kizsákmányolta ezeket a gyarmatokat, ahonnan ezek a nyomorultak érkeztek.

Szerintem az antiszemitizmus nem a végső értv, mert még vannak milliószám újak, akik mindenüket pénzzé téve elindulnak.

Majd ha elfogytak, akkor jönnek az indokok, a deportálások. Illetve ha sikerül fasizálni Európát, akkor a gázkamrák.

Addigra az osztoszkodás is lezajlik majd.

Nyilván a magyar elit is megkapja a maga részét. Mert hiszen a magyar elit is részt vesz a maga módján a színjátékban.

Gery87 2023.11.06. 11:10:57

A migráció régóta probléma szerintük is, de eddig nem volt rá "humánus" érvük hogy miért rossz.
Most végre az izraeli helyzet ürügyként felhasználható arra miért nem jó a migráció.
Ennyi.

Egyébként a jobboldal semmivel sem különb.

Orbán "az elnyomás mindig keletről jön, a szabadság mindig nyugatról" elvét mára felváltotta a "türk tanács" és Putyin segge.
Szóval mindig azt mondják ami épp hasznos.

Opportunista féreg az összes, oldaltól függetlenül.

Gery87 2023.11.06. 11:14:47

@ZorróAszter:

"Én az elejétől mondtam, hogy miután kifosztották a sokmillió szerencsétlent, ki fogják őket zsuppolni."

Mit lehet tőlük elvenni?
Az embercsempészeknek adott pénz hogy vándorol a kasszába?
És miért tart a kifosztás addig amíg már Berlinnél jár?

Nekem ezen elméleted sántít.

Főleg hogy a problémákat nem csak az új migránsok okozzák, hanem a sokadik generációs gettók lakói is, őket hova baszod ki?

ZorróAszter 2023.11.06. 11:30:10

@Gery87:

A maffia és a gazdasági elit összefonódása régóta nem titok. Amerikai elnökök sora kapcsolódik a maffiához. És lehet hogy a többiről csak nem is sejtjük.

Az elit ilyen feltörekvő klánokon keresztül fölözik le a szervezett bűnözés hasznát, mint pl. a Kennediek.

Ugyanígy Európában is.

Vagyis nem tudhatjuk, hogy Soroson kívül kik és hogyan részesednek az embercsempészet hasznából.

Azt, hogy a politika mennyire védi őket, az jól látszik abból, ahogy teljesen törvénytelen módon, törvénytelen eljárással elengedték őket. És az állítólagos ellenzéktől is csak ejnye-bejnye jött legfeljebb, holott ez is magas labda volt.

"Főleg hogy a problémákat nem csak az új migránsok okozzák, hanem a sokadik generációs gettók lakói is, őket hova baszod ki?"

A mintaállam mintademokrácia Franciaország szó nélkül deportált vissza Algériába francia állampolgárokat pl. 1960-ban.

Ha kell, mindenki minden felett szemet húny. Lásd a tüntetésen rendőrök által meggyilkolt 2-300 ember felett is.

A Francia Kommunista Párt is csak a meggyilkolt párttagok miatt interpellált immel-ámmal. És a bili csak akkor borult évtizedek múltán, amikor Gapon rendőrfőnökre rászálltak a zsidók, hogy a megszállás alatt gyerekeket külkött Auschwitzba.

Gery87 2023.11.06. 11:44:19

@ZorróAszter:

"Azt, hogy a politika mennyire védi őket, az jól látszik abból, ahogy teljesen törvénytelen módon, törvénytelen eljárással elengedték őket. És az állítólagos ellenzéktől is csak ejnye-bejnye jött legfeljebb, holott ez is magas labda volt."

Meg Orbán így vagy úgy de milliókat engedett át Európába.
Az se furcsa senkinek ha ekkora védőbástya vagyunk hogy került pl nemrég ennyien a szlovák határra?

"A mintaállam mintademokrácia Franciaország szó nélkül deportált vissza Algériába francia állampolgárokat pl. 1960-ban."

Mondjuk akkor még francia gyarmat volt épp, pöppet úgy könnyebb.
Hogy milliókat hogy fognak tudni idegen országokba vissza deportálni még nem látszik.

A másik dolog meg - és ez a fontos - mi lesz az az ideológia ami alapján ez majd talán megtörténik?
Mert ha valami fasizmus, hát akkor adtunk a szarnak egy pofont.

Nevem senki. 2023.11.06. 12:22:50

@Gery87: Ha annyira oppurtunista lenne, akkor most behízelegné magát prüsszelnek és tenné amit onnan utasítanak. Így árulná el a magyar népet.

Wildhunt 2023.11.06. 12:25:59

@Gery87: magunkat védjük. Itt nincs is kecskebaszó tüntetés. Európa meg oldja meg. Tudtommal a tótok sem szálltak be a határőrizetbe.

Gery87 2023.11.06. 12:56:38

@Wildhunt:

"Európa meg oldja meg."

Hm...
Ez nem túl keresztényi:)

Kb mintha a török időkben azt mondtuk volna: "arra van Bécs, csak minket hagyjatok".

Gery87 2023.11.06. 12:58:24

@Nevem senki.:

"és tenné amit onnan utasítanak"

Bizonyos értelemben azt teszi: egyre kiszolgáltatottabbá teszi az olcsó magyar munkaerőt a külföldi multiknak. A kedvükért szarik a környezetvédelemre meg munkavédelemre.

ZorróAszter 2023.11.06. 14:18:13

@Gery87:

"Hogy milliókat hogy fognak tudni idegen országokba vissza deportálni még nem látszik."

Ezek szegény országok. Némi kis "segélyért" és zsebbebaksisért mindenbe belemennek.

vasútihíd 2023.11.06. 15:17:33

mindekinek változhatnak az elvei a liberálisok ezt csak sokkal gyorsabban ér radikálisabban tudják véghez vinni mint mások ;-) másrészt a te hozzáállásod is változik elég sok dologban mondjuk az akkumlátoros autók tekintetében fog megváltozni ha még nem történt volna meg

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2023.11.06. 15:30:02

EZ pontosan így volt a kommunizmusban is. Évtizedekig fikáztak valamit, aztán az egyből jó lett, aki meg ellene volt, az meg hülye. Egy jó példa, hogy eltörölték a rangokat a hadseregben, mert az olyan burzsoá. De mikor kellett, akkor visszahozták. Sőt! Konkrétan a cári rangjelzéseket is. És azt terjesztették (nem vicc), hogy Sztálin felküldött egy repülőgépet Moszkva fölé, amin egy szent ikon van, ott köröz, és ezért nem tudnak a németek berepülni Moszkva fölé. :-)

A hatalom mindig ilyen. A diktatórikus meg még ilyenebb. Igazából csak egy szempont marad a végén, hogy a vezetőnek igaza legyen. Ebben az esetben azért kuszább a helyzet, mert nem tudni, hogy személy szerint ki a vezető, csak a sajtóból lehet kideríteni az irányvonalat. De ez az innováció a liberalizmusban, hogy elrejti az igazi vezetőt.

alöksz róz 2023.11.06. 16:09:58

@Gery87: "Kb mintha a török időkben azt mondtuk volna: "arra van Bécs, csak minket hagyjatok"." - és pontosan ezt kellett volna tenni.

Wildhunt 2023.11.06. 17:23:03

@Gery87: ehhez semmi köze a kereszténységnek. Plusz szerintetek európa deklaráltan ateista.

Wildhunt 2023.11.06. 17:28:47

@alöksz róz: megpróbáltuk de a lengyelek eltolták.

Gery87 2023.11.06. 18:45:15

@alöksz róz:

Akkor nem lett volna Magyarország sem semmilyen formában!
Ahogy a bolgár meg szerb állam is megszűnt! Mert "útba esett" nyugat felé amerre terjeszkedni akartak! Havasalföld, Moldva, Erdély pont azért lehettek vazallus államok, maradhatott meg/jöhetett létre az államiság mert nem volt útban, elég volt a hűbéri lét.
Ugyanis az oszmánok hódítani akartak nem rabolni!
És nem egy vazallus államon akartak végig trappolni Bécs felé hanem szerves oszmán földön.

Nem volt más út.

Gery87 2023.11.06. 18:47:41

@Wildhunt:

Semmi köze?
Akkor minek szerepelnek egyesek a nevében?
Nem mások ateizmusát kell számon kérni hanem a saját kereszténységüknek hitelt adni? Nem?

Márpedig az hogy "a szomszéd tehene dögöljön meg" nem épp erre mutat:)

Meg logikus is: ha nem engedjük őket át, nincs mit Brüsszelnek szétosztania a tagok között.

Wildhunt 2023.11.06. 19:04:03

@Gery87: hülyeségeket beszélsz. Maradjunk annyiban hogy fogalmad sincs a kereszténységről csak ugatsz ellene. Mint az elvtársaid.

GyMasa 2023.11.06. 19:10:33

@Gery87:
"Orbán "az elnyomás mindig keletről jön, a szabadság mindig nyugatról" elvét mára felváltotta a "türk tanács" és Putyin segge.
Szóval mindig azt mondják ami épp hasznos."
Azért, vegyük már azt is észre egy kicsit, hogy az elmúlt 25 évben fenekestől felfordult a világ, és ami MA nyugatról jön, azt csak bajosan lehet "szabadságbnak" nevezni.
Ez a mai EU vezetés ez egyfajta karikatúrája az egykori Szovjetúnió vezetésének...
Pontosan ugyanúgy, senki által nem megválasztott Von Der Leyen-féle buzgómócsingok tolnak eszméletlen erőforrásokat teljesen érdektelen témákba, miközben a fontos dolgokat meg egyszerűen hanyagolják.

Gelimtrtrddddd 2023.11.06. 19:27:05

@Gery87: Akkor nem lett volna Magyarország sem semmilyen formában!
------------------

Úgy nem volt volna....nenna formának innen.

Úgy az fasza, hisz országtagadó vagyem, nekem rejku van. De most hol van itt magyar? Sehol. Ne keverd a magyart a libertivel.

??????? Már írtem, hogy jó nagy bullshiteket makogsz, a libernyák ideológiát, bocs, de a nyelved és a libcsizmusod nem rakem, antoregyem(cáfelem) könnyen.

Gelimtrtrddddd 2023.11.06. 19:34:23

@Gery87: hódítani akartak nem rabolni!
-----------

Hulden. A magyarod nem huldenatni, hanem róbni, muhaha! De látem nem igen van magyar ethoszod, hisz a magyar nyelv indogermán és germán nyelv.

Faszább volt, ahogy mondjuk az, hogy persze volt kreténység, de totál kretény-libcsizmus nem, hisz stak a 15. századtól loták az Allmendét, és ehol jett a libernyák habubsd, ahogy Werbőczy halandzsája is, de mi magyarok azt is leszúrtuk, Werbőczyt is.

A töröknek stak sarc kell, ha az van, úgy rekkjük tovább a szokást, az ethoszt, ha leszúrjuk Werbőczit, annulláljuk az Allmende tolvajlásját... de sarc se olyan nagyon, ha a magyar megy a törökkel ölni és róbni, hisz ez a magyar ethosz, és a magyar ethoszt dúrongtaja anava a liberny-kretény álmagyar elit ehová.

Janicsár? Na így nem is kellett a töröknek, ha a magyar ment.

??????? Argumentációd nem igen van, hisz stak ateista vagy, nem full kretény, de ahogy látni van, te is egy kretény vagy, kretény-libcsi. Stak a nyílt kreténység volna az argumentációd, de az így nem van.Na igen, stakhogy a magyar pogány.

libernyák 2023.11.06. 21:57:42

@GyMasa: "Pontosan ugyanúgy, senki által nem megválasztott Von Der Leyen-féle buzgómócsingok tolnak eszméletlen erőforrásokat teljesen érdektelen témákba, miközben a fontos dolgokat meg egyszerűen hanyagolják."
Eszméletlen erőforrások...1%-a az össz EU GDP-nek.
Senki által meg nem választott vezetők... úgy tudom, a magyar kormány (és nem csak ők, az európai országok többsége) épp ezt támogatja, nem akarnak egy valódi legitimitással rendelkező, megválasztott vezetőt a fejük fölött, mert az a végén még valódi hatalmat szerezne. Az EP az egyetlen szerv amit az európaiak választanak, és az a kormány legnagyobb (EU-s) ellensége.

Gery87 2023.11.07. 02:04:18

@Wildhunt:

Bazmeg!
Orbán a "keresztény Európa nevében" lép fel a migráció ellen, de közben meg végignézi és leszarja hogy muszlim tömegekkel lesz tele, csak mi maradjunk ki belőle, az mi?
Minden csak nem keresztényi.

A kereszténység, a nyugati értékrend univerzális.
túl van a nemzeti kereteken.

Gery87 2023.11.07. 02:06:42

@GyMasa:

25 év áll szemben 2000 évvel, meg 250 évnyi felvilágosodással, talán akkor megváltoztatni kéne Európát, a trendeket, nem hátat fordítani neki!

Gery87 2023.11.07. 02:07:58

@Gelimtrtrddddd:

faszt érdekelsz büdös troll.
húzz a picsába már.

Gelimtrtrddddd 2023.11.07. 09:35:19

@Gery87: faszt érdekelsz büdös troll.
------------

1. Az érdek egy sklavenaufstandi hang, stak er és ár stuma van. A büd hangot nem igen bírem, habár nem iráni, hanem magyar hang volna, beissend-től, inkább stánku, de a stánku az jó is, így nem.

2. A troll egy dicső hang, az ahé hébeszél a fingrista, akarem mondani libernyák konszenzustól. De látem, te stak a fingrista, akarem mondani, libernyák bubérodnak inne vagy, onnen nem dugod ki a fejed.

Te jössz itt folyton a libernyák álproblémákkal! Bajud van, ha valahé leszarja a narratívádat és máshogy beszél.

GyMasa 2023.11.07. 10:57:09

@libernyák:
"Eszméletlen erőforrások...1%-a az össz EU GDP-nek."
Jaja, és összegszerűen az akkora pénz, amit sem te, sem az utódaid 15 generációja nem fog megkeresni sohasem.

"Senki által meg nem választott vezetők... úgy tudom, a magyar kormány (és nem csak ők, az európai országok többsége) épp ezt támogatja, nem akarnak egy valódi legitimitással rendelkező, megválasztott vezetőt a fejük fölött, mert az a végén még valódi hatalmat szerezne."
Ez vagy igaz, vagy nem, de ajelenlegi rendszer sokminden, de nem jól működő...

" Az EP az egyetlen szerv amit az európaiak választanak, és az a kormány legnagyobb (EU-s) ellensége. "
Bocs, de Von Der Leyent pont egy kompromisszumként választotta meg orbán is, miután a Manffred Weber féle, állítólagos szévetségesei hátbaszúrták.
Ezen felül az EU parlamentbe bekerülő embereket NEM személy szerint választja az EU nápe, hanem listás szavazatokkal. Azaz az egyéneknek semmiféle ilyen legitimációja nincs.
Az EU pedig egy laza államszövetség, amiben miden államnak saját szuverenitása van, amit a többi államnak illene tiszteleben tartani.
Mert, ha a németek elvárják, hogy ne szóljon bele semelyik másik EU állam a belügyeikbe, akkor ezt orbán is pontosan ugyanőgy elvárhatja.
Ha ez nem így van (amit ugye Macron már vek óta pedzeget), akkor teesék felállni, kihúzni magukat, és belemondani a keleti és déli országok szemébe, hogy igazából csak egy koszos gyarmatnak tekintik őket, és csak a piacuk kellett.
És, akkor bel lesz öntve a tiszta víz a pohárba.
És, akkor nem kell meglepődni, ha nemcsak orbán fog oflyamatosan vátózni, hanem mondjuk a V4-ek is, meg a déli országok is...

Wildhunt 2023.11.07. 10:57:37

@Gery87: azért indult bírósági eljárás bibliai idézet ellen. A libbancsok hazugságai mindig faék egyszerűek.

Tapi2021 2023.11.07. 11:15:57

Menekült - migráns, honfoglaló.

Az okos tudta az elején is, hogy a harmadikról van szó. Az ostobáknak végig kellett menni a vonalon, mert nem látja a fától az erdőt! Ennyi az agya. Muszáj nekik ujra és újra elkövetni a hibákat, mert másképp - gondolkodással, előre lemodellezéssel - képtelenek tanulni.

Ja, és utána elnézést kérni attól, akik már az elején megmondta. (És le lett nácizva, diktátorozva, szaremberezve.)

Tapi2021 2023.11.07. 11:18:16

@Gery87: "Egyébként a jobboldal semmivel sem különb."

Sokkal különb. A valóságot hasonlítsd össze ne a saját kivetítéseidet!

Tapi2021 2023.11.07. 11:20:26

@ZorróAszter: "A mintaállam mintademokrácia Franciaország szó nélkül deportált vissza Algériába francia állampolgárokat pl. 1960-ban."

Akkor még voltak tökeik. Ma meg már késő.

Tapi2021 2023.11.07. 11:25:08

@Gery87: "Meg Orbán így vagy úgy de milliókat engedett át Európába.
Az se furcsa senkinek ha ekkora védőbástya vagyunk hogy került pl nemrég ennyien a szlovák határra?"

Úgy te ostoba, hogy nincs annyi határőr, hogy méterenként álljanak 24/24-ben a több száz kilométeres határon.
Akkor most gondold el, hányan állnának ott, ha még ez a határzár sem lenne???
Komolyan ne járasd már le magadat a hülyeséggel. Remélem, csak megjátszod?!

Az USA határon is rengetegen átjutnak, hasonló okból. Meg mindegyiken, ahol alapból nem lőnek agyon.

Tapi2021 2023.11.07. 11:28:01

@Gery87: "Hogy milliókat hogy fognak tudni idegen országokba vissza deportálni még nem látszik."

Sehogy.

Ahogy Orbán is megmondta, nem kell beengedni, mert ha már benn vannak...

Tapi2021 2023.11.07. 11:30:45

@Gery87: "Mert ha valami fasizmus, hát akkor adtunk a szarnak egy pofont."

Egy nemzet, nép önvédelme sosem fasizmus. Csak nektek.
Az önvédelem szándékos leépítésével ezt kurták, kúrtátok el.
Utána már késő sírni.

Előre kellett volna GONDOLKODNI!

Ahogy a magyar kormány és jobb-konzi-nemzeti oldal.

Tapi2021 2023.11.07. 11:32:59

@Gery87: "Hm...
Ez nem túl keresztényi:)"

Ennek a kérdésnek semmi köze a kereszténységhez.

"Kb mintha a török időkben azt mondtuk volna: "arra van Bécs, csak minket hagyjatok"."

És ezt kellett volna tennünk!
Ezek nem a barátaink. Akkor sem voltak, most sem.

Tapi2021 2023.11.07. 11:44:40

@Gery87: "Meg logikus is: ha nem engedjük őket át, nincs mit Brüsszelnek szétosztania a tagok között."

Tényleg ostoba troll vagy: pontosan azt akartuk 2015-ben, hogy MEGÁLLJANAK itt, vessék alá magukat az igazoltatásnak, ellenőrzésnek, és várják meg, hogy engedélyeket kapjanak!!!!

Mi lett ebből, mi volt a nyugat reakciója???

NÁCIZÁS, KONCENTRÁCIÓS TÁBOROZÁS, aljas gyűlöletkeltés ellenünk, amit azóta is folytatnak!!!!

Németország nem bevándorlási alkalmazottakat, segítséget küldött, hanem MEGHÍVÓT!!!
Azzal az üzenettel, hogy WILKOMMEN, szarjatok a magyar hatóságokra, ne álljatok meg, ne vessétek magatokat alá az ellenőrzésnek, gyertek!
ILLEGÁLISAN!

Azok meg Merkel szentképpel a nyakukban, mentek.

Akkor ki baltázta el???

Ne hazudozzatok már össze vissza!

ZÁRT táborok nélkül SZÉTSZALADTAK, a zárt tábor meg nektek KONCENTRÁCIÓS TÁBOR VOLT. A magyar hatóságok meg a nácik.
És most ti kértek számon???

Tapi2021 2023.11.07. 11:49:19

@GyMasa: Meg két kézzel szórják az EU állampolgárok pénzét egy EU-n kívüli országban folyó USA proxyháborúra!!!!

Milyen alapon?

Tapi2021 2023.11.07. 11:52:54

@libernyák: "Az EP az egyetlen szerv amit az európaiak választanak, és az a kormány legnagyobb (EU-s) ellensége."

Az EP egy ország nélküli parlament. A valódi funkciója nem tisztázott, de azt lájuk, hogy a magszabott hatáskörét minduntalan TÚLLÉPI! Túl akarja lépni.

Lásd:

index.hu/gazdasag/2023/11/07/magyarorszag-europai-unio-unios-tamogatas-penz-felfuggesztes/

Gery87 2023.11.07. 11:53:43

@Tapi2021:

A gyakorlat nem ezt mutatja.

Tapi2021 2023.11.07. 11:57:35

@Gery87: "Orbán a "keresztény Európa nevében" lép fel a migráció ellen, de közben meg végignézi és leszarja hogy muszlim tömegekkel lesz tele, csak mi maradjunk ki belőle, az mi?
Minden csak nem keresztényi."

Tényleg hülye vagy?
Az egyetlen kormányfő Orbán, aki évek óta, KÖVETKEZETESEN szembe megy ezzel a "lakosságcserével", honfoglalással, illegális bevándorlással!
És GYŰLÖLIK EZÉRT!

AKKOR MIRŐL BESZÉLSZ MÁR MEGINT???

OV tölti fel velük Európát? Most komoly?

Gery87 2023.11.07. 12:02:31

@Tapi2021:

És bizonyára az embercsempészek kiengedése is jó ötlet volt...nem volt rájuk ember.

"És ezt kellett volna tennünk!
Ezek nem a barátaink. Akkor sem voltak, most sem."

Pont erről beszélek, most akkor "nincs elég ember" vagy "bassza meg a nyugat, csak nálunk ne legyenek"???

"Egy nemzet, nép önvédelme sosem fasizmus."

A demokrácia és jogállam leépítése viszont nem önvédelem.

"Csak nektek. Az önvédelem szándékos leépítésével ezt kurták, kúrtátok el."

Ki az mi? Én biztos nem akartam ilyet.

"És most ti kértek számon???"

A nyugat elbaszta igen.
Dilettáns módon kezeli a dolgot mai napig.
Senki nem mondta hogy nem.

Tapi2021 2023.11.07. 12:05:54

@GyMasa: "Ha ez nem így van (amit ugye Macron már vek óta pedzeget), akkor teesék felállni, kihúzni magukat, és belemondani a keleti és déli országok szemébe, hogy igazából csak egy koszos gyarmatnak tekintik őket, és csak a piacuk kellett.
És, akkor bel lesz öntve a tiszta víz a pohárba."

Már megmondták: ha nem igazodtok, vége az egységnek, egyenlőségnek és jön a "többsebességes" Európa, meg a "magállamok" saját kis biznisze, meg az egyet nem értés jogának ELTÖRLÉSE ("vétó jog"), amely a többség önkénye elleni egyetlen eszköz... !!!

Ez nem más, mint az EU ELŐTTI állapot visszaállítása! Az elit erősekre, a csatolt szolgálókkal, és azokra, akik maradnának együttműködők, de szuverének és EGYENLŐK!
(Mint amiről az EU szerződés eleve SZÓL!)

Tapi2021 2023.11.07. 12:09:19

@Gery87: "A demokrácia és jogállam leépítése viszont nem önvédelem."

És ezek hol vannak leépítve? Észak-Koreában?

És hogy jönnek az illegális honfoglaláshoz?

gigabursch 2023.11.07. 12:49:37

Lassan írom, hogy a félhülyék is tudják értelmezni:

Nem megmondták elég sokan, hogy: Tán nem kéne?!

gigabursch 2023.11.07. 12:50:17

@Tapi2021:
Nem troll.
Idevezérelt ügynök.

Boldeone2 2023.11.07. 13:04:41

@Tapi2021: Ezt a videót ajánlom nektek hardcore Orbán- fanoknak

youtu.be/-seQA-Nlg0o?si=86kq1LK_FHFm3Rb_

Lényegében az jön át a határon, aki csak akar. Orban 1600 embercsempész, bűnözőt engdett szabadon ...

Megvédtük Európát" , ja nem....Átbaxás minden, amit Orban mond!

Boldeone2 2023.11.07. 13:10:47

@Tapi2021: Lényegében bebizonyosodott, hogy Orbán hazudott: sem a hármas kerítés, sem a határra rendelt élőerő nem állítja meg az illegális migraciót!

Megint - ahogy szinte mindenben- újra nekem volt igazam!

Ha az afrikai államok nem állítják meg az illegális migrációt, akkor a Jóisten sem, amikor mar Európában vannak

Vagyis: egyedül a KÖZÖSÉGI megoldás lehet hatékony(abb) de teljesen senki nem tudja megállítani!

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.07. 14:24:45

@Boldeone2: értem én, hogy Momentumrajongáshoz ennyi képesség kell, de észrevetted, hogy amióta van kerítés, azóta ez nincs a Keletinél?

www.youtube.com/watch?v=U7ZQmpwehbM

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.07. 14:27:30

@Boldeone2: igen, ez így van eszméletlen tudós vagy. Földben áll a gazdaság, a szankciók működnek, románokhoz igazítandó székelyek, háborús nacionalizmusuk miatt deportálandó fellvidéki magyarok és még sorolhatnám reggelig azokat az eseményeket amelyekben tűéleslátásod terebélyes virággá bimbódzódott.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.07. 14:57:48

@Tapi2021: az EP a régi Interparlamentáris Unió továbbfejlesztménye, aminek amúgy Apponyi Albert is alapítója meg elnöke is volt. Ma már nyilván az egész EU-val együtt okafogyott, hiszen az EU már a saját alapküldetését sem teljesíti.

op.europa.eu/webpub/com/eu-what-it-is/hu/

"Az EU létrejöttének köszönhetően Európában az utóbbi több mint fél évszázadot a béke, a stabilitás és a jólét jellemezte, nőtt az életszínvonal, és megszületett a közös európai valuta: az euró. 19 országban több mint 340 millió uniós polgár saját fizetőeszközeként használja, és élvezi ennek előnyeit.[...] Az EU továbbra is kiemelt figyelmet fordít arra, hogy intézményeinek működését átláthatóbbá és demokratikusabbá tegye. A döntések a lehető legnyilvánosabban és a polgárokhoz a lehető legközelebb eső szinten születnek. A közvetlenül megválasztott Európai Parlament hatásköre bővült, és az eddiginél nagyobb szerephez jutottak a tagállami parlamentek is, amelyek szorosan együttműködnek az EU-intézményekkel."

Boldeone2 2023.11.07. 15:37:26

@Deak Tamas: értem én, hogy Momentumrajongáshoz ennyi képesség kell, de észrevetted, hogy amióta van kerítés, azóta ez nincs a Keletinél?"

- Dehogy nincsenek, nyisd csak ki jobban a szemed! Tele van az ország illegális migránsokkal is, csak a királyi tv nem beszélhet róla. Megint más kérdés, hogy ide a legtöbben csak ideiglenesen jönnek

A többi állítás, amit meg persze teljesen kiforgatva szavaimat adtál elő, valóban mondtam és igaz is:

- az ország rossz gazdasági helyzetben van
- a szankcók működnek, ez egy hosszú távú gazdasági nyomás, amit fenn kell tartani

Ezeket viszont nem mondtam: "románokhoz igazítandó székelyek" , mire gondolsz?
Olyat sem mondtam, hogy a háborús nacionalizmusuk miatt telepítették ki a felvidéki magyarokat. Azt mondtam, hogy Horhy- rendszer elhibázott, irredenta politikája miatt, illetve azt, hogy bizonyos szempontból jobb volt ott élőknek , fejlődött az ipar szekularizáltabb állam volt, igaz rendőrállam.

Boldeone2 2023.11.07. 15:53:13

@Deak Tamas: pontosítok: a másik jelentős ok a felfokozott, erőszakos pánszlávizmus, a Benesi kollektív bűnösség politikája volt
De, Masaryk viszonylag mérsékelt nemzetiségi politikát folytatott.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.07. 16:12:35

@Boldeone2: az én szemem nyitva van, és nem takarja egy momentumnyi konyak sem. Mert csak konyakkal vagy herbállal lehet azt mondani, hogy ugyanaz van most a Keletinél mint a videóban 2015-ban.

bircahang.blog.hu/2023/01/29/kotelezo_egyeterteni

"Ezen a kitelepítèsek mindenhol azért voltak, hogy homegenizálják a nemzetállamokat, hogy ne kapjon lángra a nacionalizmus , majd az abból következő háború..."

bircahang.blog.hu/2023/05/21/bolgar_alkotmanyozas

Lehet, hogy a zárt székelyföldi közösségnek is változni kellene egy kicsit, és idomulni a román töbséghez

GyMasa 2023.11.07. 16:47:27

@Tapi2021:
"Az USA határon is rengetegen átjutnak, hasonló okból. Meg mindegyiken, ahol alapból nem lőnek agyon. "
Itt van a lényeg!
Sajnos, ma az EU azt az üzenetet (statisztikát) képviseli, hogy szinte kockázatmentesen be lehet ise jutni.
Ha mondjuk a Földközi tengeren a partiőrségek:
- Minden NGO-s hajót lefoglalnának, a legénységet 25 év letöltendőre ítélnék embercsempészet miatt,
- illetve belegéppuskáznák a gumicsónakokat gyerekestől, terhes anyástól a tengerbe, és 1000 migránsból csak 1 érne élve partot, akit ott azonnal letartóztatnának, és kérdés nélkül visszatolonocolnák, monfjuk Líbiába, akkor bizony nem nagyon lenne vállalkozó erre a veszélyes útra...

GyMasa 2023.11.07. 16:49:32

@Tapi2021:
Mellesleg jelenleg a vérfasiszták éppen a magukat liberálisnak hazudó woke-kultúrmarxista csürhe. Merugye, náluk lehet egyetérteni, vagy cancel culture, ami ugye egy szimpla lincselés..

GyMasa 2023.11.07. 16:54:06

@Deak Tamas:
"A döntések a lehető legnyilvánosabban és a polgárokhoz a lehető legközelebb eső szinten születnek."
Jaja, mint Von Der Leyen asszony, SMS-ben intézett milliárdos vakcinabeszerzése...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.11.07. 17:09:29

@GyMasa: röhej. Annyira bánom hogy annakidején nem mentem el szavazni, dehát ifj voltam s bohó.

Gery87 2023.11.07. 20:56:32

@Tapi2021:

Arról beszéltünk ugye hogy a jövőben a migráció és a terrorizmus miatt ezek veszélybe kerülhetnek.

Gery87 2023.11.07. 20:57:57

@gigabursch:

Annál ostobább nincs, aki a más vélemény miatt "leügynököz" valakit, ennyit tud, ennyi az érve.
Butafasz:)

Ne ugass bele, menj inkább azt mérgelődj a zsidókon....az tetszik úgyis a legjobban neked.

Gery87 2023.11.07. 20:59:35

@Deak Tamas:

Már akkor is mondták emlékszem hogy ez megrendezett színjáték volt, álhiszti, direkt történt meg hogy mindenki elborzadjon meg Orbán ezzel üzent a nyugatnak....semmi köze a kerítés létéhez.

Gery87 2023.11.08. 01:33:05

@Deak Tamas:

Te meg balfasz vagy, avitt sovén geci:)

ZorróAszter 2023.11.08. 12:45:25

@Tapi2021:

"Akkor még voltak tökeik. Ma meg már késő."

Ezen a véleményén még úgy lehet fejleszteni, ha a gázkamrákat még ennél is tökösebb megoldásnak nevezi.

Szerintem az agytröszt évek óta tudja, milyen végkifejletet szán mindennek. A végcél lehet hogy a náciEurópa.

Wildhunt 2023.11.08. 17:48:23

@Gery87: sőt, álprobléma amit a habonykesma talált ki, és az a baj hogy továbbmennek. Hogy te még itt tartasz...

Tapi2021 2023.11.08. 19:25:49

@Boldeone2:
"Lényegében bebizonyosodott, hogy Orbán hazudott: sem a hármas kerítés, sem a határra rendelt élőerő nem állítja meg az illegális migraciót!

Megint - ahogy szinte mindenben- újra nekem volt igazam!

Ha az afrikai államok nem állítják meg az illegális migrációt, akkor a Jóisten sem, amikor mar Európában vannak"

Amint már X-szer írtam, a határ sok száz KILOMÉTER, nyilván nem állnak méterenként őrök! De JELENTŐSEN nehezebb be és átjutni!

Lásd nég az USA - Mexikó határt! Pedig...

Próbáld ki!

Talán nem Ukrajnába kellene szállítani a lőszert!

Érdekes, amíg akarták, mindenki megtudta védeni a határát! Hogy is volt ez?

Tapi2021 2023.11.08. 19:31:50

@GyMasa: Ennyike.
Csakhogy pontosan az történik Európában, amit valakik akarnak! Ezért tűnik úgy, hogy nem találják a napnál világosabb megoldásokat sem!!!
Amit nem akarok...

Gery87 2023.11.09. 08:03:02

@Wildhunt:

Nem lehet dolgokról jelenségekről beszélni?
Én értem hogy neked nem tetszik, kellemetlen vagy akármi és "tovább akarsz lépni" megrétem.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása