magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Képmutatás

A ballibaizmus egyik vonása a súlyos képmutatás.

Azt még valahogy meg tudom érteni, hogy valaki pl. homokbeteg, s ezt megpróbálja kimagyarázni. Ez alapvetően természetes emberi reakció. Senki se szeret önmagával ellentétben lenni. Ha mondjuk kleptomániás lennék, akkor esetleg igyekeznék kitalálni valamilyen elméletet, mely igazolja e mániámat.

Ez mellesleg nehéz téma. Minden ember hajlamos arra, hogy az, ami iránt pozitív érzelmei vannak, azt automatikusan jónak is állítja. Pedig esetleg az rossz, de legalábbis semleges. Ezzel máskor is vigyázni kell.

Szóval - visszatérve - érthető, hogy valaki aki valami egyértelműen rosszat művel, igyekszik azt legalábbis semlegesnek beállítani. Természetes reakció, az önvédelem alakja.

Ami viszont a perverzió csúcsa: nem művelni valamit, azt mégis hirdetni, de megtapsolva tartózkodni tőle.

A friss bulvárhír szerint Donáth Annácska gyereket szült. Semmi gond ezzel. Azonban a hírek szerint fiút szűlt, ez viszont már teljesen megmagyarázhatatlan. A Donáth-félék szerint ugyanis emberi nemek nem léteznek, ezek csak társadalmi konstrukciók. Szóval honnan tudja Annácska, hogy kisfiúja van? Esetleg megkérdezte a gyereket, aki szabadon nyilatkozott neméről? Ez kizárható.

Én azt sejtem, hogy Annácska ránézett gyermekére, azon egy hím nemi szervet tapasztalt, s ez alapján - fasiszta, kirekesztő, gendertudománytalan módon - arra következtetett, hogy a gyerek fiú. Azaz úgy tett, mint ahogy egyébként minden normális ember.

Viszont Annácskáék européer szektája szerint a normalitás elvetendő, s nemet megállapítani így nem szabad.

Na most, mikor mond igazat Annácska, amikor a saját esetében normálisan viselkedik, vagy amikor politikusként tagadja a normalitást? Ez a vizet iszik, bort prédikál magatartás, ami sokkal-sokkal rosszabb a vizet prédikálva borivásnál.

Annál ugyanis nincs rosszabb, mint amikor valaki normális, azonban ennek ellenére harcol szavakban a normalitás ellen. Ennél egy perverz abnormális is jobb, neki legalább megvan a mentsége, hogy saját magát védi.

165 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr517945784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serény Vélemény 2022.10.04. 13:13:40

Róma levél:1:32 Kik jóllehet az Isten végzését ismerik, hogy akik ilyeneket cselekesznek, méltók a halálra, mégis nemcsak cselekszik azokat, hanem az akképpen cselekvőkkel egyet is értenek.

A bűn mélységének a két szintje:
1) akik cselekszik (a bűnt),
2) akik a bűnt elkövetőkkel egyetértenek.

És ehhez nem is kell cselekedni igazából a bűnt.

ulpius66 2022.10.04. 14:10:39

Viszont lehet, hogy lánynevet fog neki adni!
(esetleg egy fiú és egy lánynevet.... mondjuk a férje, az apa holland, bármilyen holland nevet is kaphat, így azt sem tudjuk fiú-e vagy lány.....)

ulpius66 2022.10.04. 14:16:13

"Az anya nő, az apa férfi"

Ezt az Alaptörvény módosítást NEM SZAVAZTA MEG A MOMENTUM, amelynek ekkor momentán az Annácska volt az elnöke......

Akkor most menjünk a dolgok mélyére: Annácska nő-e?????????
(az apát nem ismerjük, azt sem tudni ki az apa....)

Kiss A 2022.10.04. 16:09:31

Nehéz megfelelni a bolgár elmebetegnek, a súlyosan vallássérültnek és a munkásőr boomernek! Szegény Annácska! Gyereket szült, támadni kell! Szánalmas hülyegyerekek! Muhahahaha!

kiskisutca 2022.10.04. 16:15:18

@Serény Vélemény:

Egy mai nyelvű változat:

"Jól ismerik Isten igazságos törvényét, és tudják, hogy akik ilyen dolgokat tesznek, méltók a halálra.
Mégis folytatják ezeket a gonosz dolgokat, sőt helyeslésükkel bátorítják azokat, akik hasonlóan élnek."

Kiss A 2022.10.04. 17:22:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: tulajdonképpen mi a problémád? Szerintem magad se tudod. Mi lett volna ha lány vagy ha nem szül? Akkor is hánytál volna egy cikket? Beteg vagy Iván, nem kicsit!

Gógita 2022.10.04. 17:39:43

@Serény Vélemény: Bizony ez van megírva. Ennek ellenére tömegek hiszik magukról, hogy keresztények - még lelkészek és családtagjaik is! -, miközben magasról tesznek arra, mi áll az írásokban.

Ezek sokszor fanatikusabban védik a bűnöket és minden pogányságot, mint azok, akik csinálják! :-(

Gógita 2022.10.04. 17:45:29

@Kiss A: Ezt Annácska idézte elő magának, amikor beállt a száz gender van táborba!
Max bejegyzése nagyon is időszerű és találó.
Így lehet rámutatni az őrültségekre, amikkel a társadalmakat bomlasztják egyes erők.

Gógita 2022.10.04. 17:48:06

@kiskisutca: Lelkész gyerekeként...

És fel sem tűnik neki, hogy hol a hiba a képen?!

Kiss A 2022.10.04. 18:12:43

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: sajnos elolvastam. Értem én, hogy frusztrált vagy, a vajdád kormányát is épp szopatják Strasbourgban, az ukránok is nyomulnak.... De legalább a röhejt már nem ly-al írod, nyelvészkém. Muhahahaha

Gery87 2022.10.04. 18:13:38

Mondjuk ha fideszes politikus lennék akkor meg a renget köcsög és drogos párttag, kormánytag miatt égne a pofám hogy hát képmutatás kereszténynek meg konzervatívnak hazudni magunkat.

"Az anya nő, az apa férfi...apa férfit szeret, anya nőt szeret....tele vagyunk buzikkal":)

Kiss A 2022.10.04. 18:23:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: és jó lenne ha elkezdenéd használni a dollárbaloldal szót! Így nem vagy áptudét.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.04. 19:02:48

@Kiss A:

A helyesírás ls a nyelvészet nincs k9zvetlen kapcsolatban,

A nyelvészet egy leíró tudomány, a helyesírás meg egy társadalmi konvemció.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.04. 19:03:51

@Gery87:

"Mondjuk ha fideszes politikus lennék akkor meg a renget köcsög és drogos párttag, kormánytag miatt égne a pofám hogy hát képmutatás kereszténynek meg konzervatívnak hazudni magunkat."

Ez nem képmutatás.

Ha mondjuk egy dohányos ember a dohányzás ellen beszél, az szerinted rossz dolog, elítélendő?

Wildhunt 2022.10.04. 19:05:01

@Gery87: ha Fideszes politikus lennél, kussolnál és nyaliznál Vikinek. Mert akkor is ugyanilyen gerinctelen kis takony lennél.

Gery87 2022.10.04. 19:09:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Hát mondjuk kezdhetné magán a dohány elleni harcot:)

Mondjuk pöppet hiteltelen!
Mint a dohányzó orvos.
Vagy a rohadó szájú fogorvos.

Ha meg prédikál is, akkor igen, képmutatás.

igen képmutatás keresztény konzervatív nemzeti kormánynak a tagjaként keresztényi, családbarát, konzi, mértéktartó stb életet hirdetni propagálni ha közben tivornyázó milliárdos orgiázó buzikkal működtetjük a rendszert!

Gógita 2022.10.04. 19:09:55

@Kiss A: Ez a muhahahahhaha ismerős, milyen néven írtál korábban?

Gery87 2022.10.04. 19:10:29

@Wildhunt:

Látom betalált, te melyik vagy? A látens buzi, a fidesznyik vagy mindkettő?:)

Gógita 2022.10.04. 19:11:24

@Gery87: Homokos nem lehet konzi, nemzeti/patrióta vagy akár keresztény?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.04. 19:12:43

@Gery87:

Nincs lelki ereje erre, de tudja, hogy rossz, káros. Ez teljesen emberi dolog. Nincs rajta mit elítélni.

Eddig minden endokrinológusom, aki a kövérség káráról beszélt nekem, mind kövér volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.04. 19:13:24

@Gery87:

"képmutatás keresztény konzervatív nemzeti kormánynak a tagjaként keresztényi, családbarát, konzi, mértéktartó stb életet hirdetni propagálni ha közben tivornyázó milliárdos orgiázó buzikkal működtetjük a rendszert!"

Ez emberi gyengeség, nem képmutatás.

Gógita 2022.10.04. 19:13:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A dollárbaloldal szó marhaság, van erre jobb kifejezés. "

Igen, ez csak marketing.

Gery87 2022.10.04. 19:15:26

@Gógita:

Lehet, csak akkor picit fura ha a melegek ellen ágál.

Ha keresztény akkor meg a melegségét nem éli meg!
És nem ereszen csúszkál pucéran buzi orgiából!

Gógita 2022.10.04. 19:15:43

@Gery87: "Mondjuk pöppet hiteltelen!
Mint a dohányzó orvos."

Rengeteg ilyet ismerek. Tüdőgyógyászt is! És akkor ne praktizáljon?
Amíg nem a te szádba adja...

Gery87 2022.10.04. 19:17:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Azért van különbség a:
"tudom hogy rossz de kussolok mert én is csinálom" meg a "képmutatóan prédikálok és vádaskodom, közben meg én is azt teszem!" között!
Nem gondolod?

Gery87 2022.10.04. 19:18:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez képmutatás, hiába véded.

Ha gyenge akkor kussoljon, vonuljon ki, mondjon le és ne legyen egy akítvan egy olyasmi része prédikátora amit ő sem tud megélni!

Gógita 2022.10.04. 19:22:34

@Gery87: "igen képmutatás keresztény konzervatív nemzeti kormánynak a tagjaként keresztényi, családbarát, konzi, mértéktartó stb életet hirdetni propagálni ha közben tivornyázó milliárdos orgiázó buzikkal működtetjük a rendszert! "

ÉS??? Mi következzen ebből szerinted?
Szavazzunk a DK-ra, meg a többi keresztény ellenesre? Mert az jobb? Kinek???
Nekik. Nekünk nem.
Nekünk az a jó, ha MINKET KÉPVISELNEK, a mi érdekeinket. Ezért szavazunk rájuk.
Nem azért, mert szentek.

Persze jobb lenne egy Szentek Pártjára szavazni, csak olyan nincs.
Ezért maradnak azok, akik a lehető leginkább képviselik a mi érdekeinket és értékeinket. És ez most a Fidesz-KDNP.
Ez nem vitatható.

Akár vannak közöttük (is) buzik, tolvajok, romlott almák, akár nem.
Már a 12 tanítványra egy áruló jutott!

Gógita 2022.10.04. 19:26:46

@Gery87: "Lehet, csak akkor picit fura ha a melegek ellen ágál.
"

Igen, de ki ágál a melegek ellen?

Konkrétan. Ki és mit mond ellenük?
(Ha nem kifejezetten vallási oldalról beszél róluk.)

Gógita 2022.10.04. 19:30:47

@Gery87: "Ha keresztény akkor meg a melegségét nem éli meg!"

Igen, ez az elvárt magatartás. De mint minden egyéb bűnben ebben is elbukik/elbukhat időnként aki benne van. Ez emberi dolog. De ha nem akarja nem bűnnek beállítani, és küzd ellene, dolgozik rajta, az már megfelelő keresztényi hozzáállás.

"És nem ereszen csúszkál pucéran buzi orgiából! "

Ez egy buzi. Sorolj még! Hiszen szerinted TELE VAN a Fidesz buzikkal.

Gógita 2022.10.04. 19:36:27

@Gery87: "Ha gyenge akkor kussoljon, vonuljon ki, mondjon le és ne legyen egy akítvan egy olyasmi része prédikátora amit ő sem tud megélni! "

Elméletben igazad van. De, ha bűntelen és hibátlan politikusokra várnánk, akkor a végítéletig várhatnánk, politikai képviselet nélkül.

Erre az esetre a házasságtörő asszony példázata vonatkoztatható. Miszerint az vesse rá az első követ, aki bűntelen!

Gery87 2022.10.04. 19:47:48

@Gógita:

Azért remélem érzed egy orvos meg egy politikus között a különbséget.
Nyilván attól még lehet jó orvos meg el tud látni hogy hiteltelen ül él a szakmája szempontjából....nem kell ahhoz jó fog hogy jó szakember legyen, de azért mégiscsak egy cégér az egészség nem?...mégiscsak kell példamutatás.
vagy én vagyok maradni?

A politikus viszont nem objektív szakember....életmodellt, értékrendet, szubjektív megoldásokat kínál....ha azt nem éli amit kínál miért hinnéd el hogy meg is valósítja amiben hisz, él és ami neked is tetszik?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.04. 19:48:07

@Gery87:

Még mindig jobb, mint az Annácska-féle megoldás: azt prédikálom, mindenki legyen kövér, de én vigyázok a testalkatomra.

Gery87 2022.10.04. 19:49:36

@Gógita:

deviánsoknak már mondták őket, ami erős bár tény hogy nem normális...
És a pedókkal való összemosás sem állja meg a helyét.

Gery87 2022.10.04. 19:52:34

@Gógita:

Szerintem Szájer nem igen küzdött ellene:)
Aktívan megélte és még vannak pletykák, de amiről tudunk arról sem tudtok ti sem meggyőzően bizonyost hogy "dolgozik rajta"...
Ezt Semjén mondta, de mit mondhatott volna mást ugye...

Elég gagyi olcsó mentegetésnek érzem, elméletnek jó, hogy megeshet...de lássuk be itt szimplán képmutatásról van szó.
A pedó követ meg egy másik undorító ügy...

Gery87 2022.10.04. 19:56:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem tudom e téren mint mond Annácska ,szerintem ha így van, az se jobb és nem mondtam hogy neki szabad csak mert ellenzéki...

Gery87 2022.10.04. 19:56:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az nem tökéletesség ha nem dohányzom:)
Csak hitelesebb ha azt mondom: ne dohányozz.

Boldeone2 2022.10.04. 19:57:49

A politikai pálya, vagy inkább a hatalom birtoklása eleve determinálja, hogy vissza fognak èlni vele
Orbán is azt csinálja : nèpbutító propaganda hazugságokkal uralja a társadalom kevèsbè tanult, anyagilag kiszolgáltatott rèszèt, majd egy saját kèpère szabott rendszert èpített, ahol jóformán leválthatatlan a hatalom
Ez tulajdonkèppen egy posztmodern eszközökkel működtetett , posztmodern diktatúra, miközben a fasizmus is befigyel...
A valódi demokrácia lènyege a hatalmi rotáció ès a pluralizmus lenne
Magyarországon minden ennek ellentètesen zajlik...
Az ilyen körmönfont rezsimeket, leginkább az utcán lehet megdöbteni, nekifutásból elhajtani őket...

Gery87 2022.10.04. 20:03:00

@Gógita:

"ÉS??? Mi következzen ebből szerinted?"

Hogy hazug szar alakok akik a hatalomért és pénzért azt mondják neked a pofikádba amiről úgy tartják hoz kétharmadot:)

"Szavazzunk a DK-ra, meg a többi keresztény ellenesre? Mert az jobb? Kinek???
Nekik. Nekünk nem."

Ki a faszom hozta ide az ellenzéket?
Az ő hiteltelenségük egy másik téma!
De létezik én nem mondtam hogy nem.

"Nekünk az a jó, ha MINKET KÉPVISELNEK, a mi érdekeinket. Ezért szavazunk rájuk.
Nem azért, mert szentek."

ó értem szóval a belső emberi értékek hitelessége nem számít....mert úgy is csak a megfelelő gombokat nyomogatják ahogy a kutatás kihozza épp mire kell nem?
Hát én másképp látom, tapasztalom.

"Persze jobb lenne egy Szentek Pártjára szavazni, csak olyan nincs.
Ezért maradnak azok, akik a lehető leginkább képviselik a mi érdekeinket és értékeinket. És ez most a Fidesz-KDNP.
Ez nem vitatható."

Jó hát ha neked ennyire alacsonya van a léc akkor hajrá:)

"Akár vannak közöttük (is) buzik, tolvajok, romlott almák, akár nem.
Már a 12 tanítványra egy áruló jutott! "

remek érv:)

Gery87 2022.10.04. 20:09:32

@Boldeone2:

A valódi demokrácia a közvetlen demokrácia amikor te ott ülsz, állsz a helyi gyűlésen és te magad szavazol, meg az országos népszavazások, tanácsok.
A politika, közélet, pártok, egyesületek stb meg arra vannak hogy tematizáljon, tájékoztasson, hasson de dönteni, szavazni mindig te magad döntesz!

(ha kell rá minden héten 1 nap, csak erre, akkor kell, úgy is 4 napos munkahetet akarnak...:)

Ezekre a gombnyomogató, 4 évre felhizlalt megélhetési pszichopata hatalommániás szarháziakra semmi szükség!
Akárhogy foltozod, az ilyen hivatásszerűen űzött képviselői rendszer nem lesz sose jó.

Boldeone2 2022.10.04. 20:10:44

Európa ès Magyarország jövője szempontjából most a legfontosabb az lenne, hogy megdőljön a kèt zsarnoki rendszer.
Putyin , a nárcisztikus , pszichopata, vèreskezű orosz diktátor ha elbukik, akkor egy jobb ès bèkèsebb világ köszönt Európára- egy fenyegetèssel kevesebb lenne..
Ha Orbán megbukna , akkor esèlyt kapna Magyarotszág hogy újrafogalmazza önmagát: a pluralizmus , a sokszínűsèg országa lehetünk , a NER \ Orbán agymosó , tekintèlyuralmi rezsimje helyett
...hogy vègre egy modern szemlèletű , szabad ország lehessünk , a homogèn Orbán hatalma alá gyűrt massza helyett

Boldeone2 2022.10.04. 20:18:20

@Gery87: Amiről beszèlsz, az az athèni- közvetlen demokrácia , az etalon , cèlját ès működèsèt tekintve
Most viszont kèpviseleti , közvetett demokrácia van
Ami magában kódolja a problèmákat ..
Jobbat nem lehet - egyelőre - kitalálni ..
A pluralizmus talán a legjobb egyensúly , ès a fèkek ellensúlyok működèse

Egy másik megoldás , amit már John Stuart Mill is javasolt :
Iskolai vègzettsèg alapján súlyozni a szavazati erőt- ez ma fikció
Sajnos , a tömegdemokráciában az aljas demagógok is hatalomra kerülnek , lsd : Hitler, Putyin , Orbán

Boldeone2 2022.10.04. 20:27:00

Kb ez a demokráciák erősorrendje:

1. Athèni, azaz közvetlen demokrácia
2. Modern " egyensúlyi" közvetett demokrácia
3. Klasszikus kèpviseleti közvetett demokrácia
4. Beteg demokrácia , flawed democracy"
5 Hibrid rezsim , az már csak nyomokban demokrácia

Majd átfodul a rendszer demokraciából először autokráciába, majd totalitárius rezsimbe

Gery87 2022.10.04. 20:40:44

@Boldeone2:

"Putyin , a nárcisztikus , pszichopata, vèreskezű orosz diktátor ha elbukik, akkor egy jobb ès bèkèsebb világ köszönt Európára- egy fenyegetèssel kevesebb lenne.."

Oroszországnak viszont nem biztos hogy jobb lenne.
Ott sincs polgárság, polgári mentalitás, nincs hagyománya a demokráciának...egy képviselete liberális demokrácia valószínűleg a nyugat által létezhetne és az általa megbuktatott rezsim után egy bábkormány lenne, kb visszajönne a Jelcini éra. A privatizációval az orosz vagyon és erőforrások elszipkázásával.
Az nem lenne jó.

Akkor már a komcsik.

Egyéb szuverén polgári alternatívára nem látok esélyt és beágyazottságot!

Gery87 2022.10.04. 20:43:24

@Boldeone2:

"Ha Orbán megbukna , akkor esèlyt kapna Magyarotszág hogy újrafogalmazza önmagát: a pluralizmus , a sokszínűsèg országa lehetünk , a NER \ Orbán agymosó , tekintèlyuralmi rezsimje helyett"

Kikkel?
Az ezerszer megbukott és "labanc" ellenzékkel?
Akiknek első dolga lenne kiszolgálni ugyanúgy a nyugati tőkét?
A nyugat miért támogatna egy erős, független magyar gazdaságot, szociális jogállamot, ami a többségnek érdeke?
Nem érdekük!

"...hogy vègre egy modern szemlèletű , szabad ország lehessünk , a homogèn Orbán hatalma alá gyűrt massza helyett "

"Modern" lenne, posztmodern és progresszív de nem lenne jobb.
erre sem látok esélyt.

Bármi alternatíva csak alulról jöhet, népi, szociális, nem a nyugatról pénzelt és ideologizált nyugatból!

Gery87 2022.10.04. 20:50:54

@Boldeone2:

"Amiről beszèlsz, az az athèni- közvetlen demokrácia , az etalon , cèlját ès működèsèt tekintve"

Nem egészen, de most mindegy...

"Most viszont kèpviseleti , közvetett demokrácia van
Ami magában kódolja a problèmákat ..
Jobbat nem lehet - egyelőre - kitalálni .."

Egyenlőre nem, persze.

"A pluralizmus talán a legjobb egyensúly , ès a fèkek ellensúlyok működèse"

valóban.

"Egy másik megoldás , amit már John Stuart Mill is javasolt :
Iskolai vègzettsèg alapján súlyozni a szavazati erőt- ez ma fikció"

Tudod ezzel az a baj hogy eleve feltételez egy érettebb, tájékozottabb, műveltebb embert csak azért mert X papírja van.
de tudjuk hogy ez nincs így, csak azért mert valaki mondjuk mérnök és diplomás még lehet műveletlen, tájékozatlan, ostoba....
Az embereket folyamatosan edukálni, oktatni, tájékoztatni kell az őket érintő ügyekről, mindenkit!
Az hogy életében egyszer letett egy vizsgát ami feltételez valamit még nem elég.

A cenzus sose jött be.

lásd dualizmus....nagyon vékony réteg szavazhatott, végzettség vagyon alapján mégsem oldódtak a többséget érintő gondok, nem volt demokrácia a mai értelemben és lényegi kríziseket nem oldott meg!
Egy elitista buborékot hozott létre!

"Sajnos , a tömegdemokráciában az aljas demagógok is hatalomra kerülnek , lsd : Hitler, Putyin , Orbán "

Ez a képviseleti pártokrácia hibája nem magáé a demokráciáé.

Gery87 2022.10.04. 20:51:36

@Boldeone2:

Kérném az 1.-es mezőt...
most az 5-dikben vagyunk.

Gery87 2022.10.04. 20:54:54

@Gery87:

Egyébként Ukrajna pont most éli ezt át!
A nyugati tőke behatolt, lebontotta a még létező állami korlátokat és veszik a termőföldet a külföldiek és viszik haza.....
hamarosan átélik azt mint mi a rendszerváltás után.

ha szerencséjük van, ha....
Akkor lehetnek egyfajta "minta kirakat állam" új "Marshall segéllyel"...és kapnak némi jólétet hogy ne akarjanak visszafordulni "Oroszország anyácska" felé.....
ebben bízhatnak!

Gógita 2022.10.04. 21:06:56

@Gery87: "A politikus viszont nem objektív szakember....életmodellt, értékrendet, szubjektív megoldásokat kínál....ha azt nem éli amit kínál miért hinnéd el hogy meg is valósítja amiben hisz, él és ami neked is tetszik? "

Dehogy is! A politikus egy megbízott kijáró ember, aki elintéz nekünk dolgokat.
A példaképeket nem közöttük kell keresni. (Persze vannak jó és tiszteletreméltó politikusok is - nem is viszik sokra -, de nem ezért tartjuk őket.)

Gógita 2022.10.04. 21:09:03

@Gery87: "A pedó követ meg egy másik undorító ügy... "

Kettő. Hol a sokaság, akikkel tele van a Fidesz?

Gógita 2022.10.04. 21:14:55

@Boldeone2: Nem hiányzott a te hülyeséged ide, de ha már itt vagy:

"A valódi demokrácia lènyege a hatalmi rotáció ès a pluralizmus lenne "

A valódi demokráciában a jobbat választják többen. Így azok kormányoznak, akikre többen szavaztak, és nem egy rotáció szerint van a hatalomváltás, hogy a rosszabbak is kormányozzanak, csak mert rotáció van.

Te nem viseled el a valódi demokráciát, ha nem tetszik az eredmény!!!
Inkább baromságokat hordasz össze, diktatúrázol, tanulatlanozol, stb. Mint minden lúzer vesztes, aki vergődik tehetetlenségében.

Csak így tovább! :-(

Boldeone2 2022.10.04. 21:18:45

@Gery87: Akiknek első dolga lenne kiszolgálni ugyanúgy a nyugati tőkét?
A nyugat miért támogatna egy erős, független magyar gazdaságot, szociális jogállamot, ami a többségnek érdeke?
Nem érdekük!"

A tőke az tőke, de még mindig jobb egy Audinak dolgozni , mi Lölőnek ...
A nyugat - ha betartod a szabályokat - nem szól bele semmibe . De, mèg így sem , lsd : Orbán is az asztalra szarik , mègis megteheti

Bármi alternatíva csak alulról jöhet, népi, szociális, nem a nyugatról pénzelt és ideologizált nyugatból!"

- Erre meg èn nem látok esèlyt , alulról SEMMI nem indul Magyarországon . A pènz az viszont jól jön, pènz nèlkül nincs politika !

A többivel nagyjából egyetértek, az orosz - ukrán kerdèst kivève , illetve , nekem az athèni demokrácia az etalon

Gógita 2022.10.04. 21:22:17

@Gery87: "ó értem szóval a belső emberi értékek hitelessége nem számít....mert úgy is csak a megfelelő gombokat nyomogatják ahogy a kutatás kihozza épp mire kell nem?
Hát én másképp látom, tapasztalom."

Nagyjából. A pékről sem érdekel, hogy csalja-e az asszonyt vagy buzi-e, csak legyen jól megsülve a kenyér!!!
A politikus sem arra kell nekem, hogy példát mutasson nekem, mert meg vannak a saját példaképeim, nem ezért kellenek.
Hanem, hogy intézze úgy az ügyeket, ahogy nekem tetszik, ahogy az én érdekeimet szolgálja. Ha közben még azonosul is többé-kevésbé az én értékeimmel, az bónusz.

Ez a Fidesz-KDNP-nél meg is van.
És nem, ez nem csak duma, meg bebeszélés, meg "olyan gombot nyomnak, ami a legtöbb hasznot hozza", hanem tény. Sokkal több hasznot hozna nekik, ha nyalnák a nyugat seggét, mint az ellenzékiek!!! Sokkal többet.)

Boldeone2 2022.10.04. 21:30:43

@Gógita: A valódi demokráciában a jobbat választják többen"

- A valódi demokráciában igen , de nálunk nem valódi demokrácia van , hanem hibrid rezsim , ahol manipulálják a tömegtársadalmat!

Mint minden lúzer vesztes, aki vergődik tehetetlenségében."

- Pont te beszèlsz , amikor rendszerpárti újságírókènt , miután a führer újra győzött, " kirúgtak mint macskát szarni " ??
Ez az igazi lúzersèg !

Èn soha nem voltam egy kormány híve sem, fizetett talpnyaló, hanem mindig kritikával èltem az adott rendszer felè

Bocs, hogy most kemènyebb voltam veled , mèg mindig te vagy az egyik legkulturáltabb kormányparti hozzâszóló, de te is hangot váltottál....

A valóság szinte mindig engem igazol , nagyjából leírtam pár ève az Orbán - rezsim ügyeit, a közelgő válságot is ..
Èn mèg tavaly 289 Ft - on váltottam dollárt , meg eurót is ...nyertem nem kis pènzt, mert nem dőltem be a hazug rezsim agymosásának !
Ha kicsit korrigál a forint , megint veszek , mert nem bízom ebben a nyomorult rezsimben
Te csinálj amit akarsz , a rezsim hazugságainak fogságában vagy ,csak nem látod be saját korlátataidat ( sem)

Boldeone2 2022.10.04. 21:35:20

ahol manipulálják a tömegtársadalmat!

Ez így túl rövid ...Rendszerszinten ès szisztematikusan manipulálják a társadalmat !
Hol van olyan a világon mint a KESMA ? Sehol! Hol van olyan , hogy az egyetemeket pártalapítványok uralják, hogy "kan"cellarok, pártmuftik a rektortok ???
Csak a teljesen elvakult, párthívők nem látják a való világ realitásait!

Gógita 2022.10.04. 21:36:47

@Gery87: Szerencsére te legalább nem vagy totál elvakult, mint Boldi. Legalábbis külföld felé.

"Akkor lehetnek egyfajta "minta kirakat állam" új "Marshall segéllyel"...és kapnak némi jólétet hogy ne akarjanak visszafordulni "Oroszország anyácska" felé....."

Az EU pl. éppen betervezi Ukrajna segélyezését a 2023-as költségvetésbe!!!!

Mi a tököm közünk van nekünk ehhez? Miért mi fizessük Ukrajna újjáépítését? Mi közünk van nekünk a háborújukhoz, amit mellesleg valójában az USA vívat meg ukránokkal Oroszország ellen??? Miért mi fogjuk ezt (is) finanszírozni???
Ukrajna sem EU, sem NATO tag.
Miért is mi fizetjük a cehhet???? (Miközben a hasznot mások fölözik le most és a jövőben is.)

Agyrém. Te meg én fogjuk fizetni a kedves, magyarbarát ukránoknak az új házakat, utakat, infrastruktúrát... Miközben a szar EU velünk szórakozik és nekünk nem adja ide a pénzeket energetikai beruházásokra, meg a COVIDRA, amely már rég nincs is sehol, de a pénzzel szórakoznak, mert jogállamisági problémát látnak. Ukrajnában nem????

Elmehetnek az anyjukba.

Gógita 2022.10.04. 21:43:27

@Boldeone2: "A valódi demokráciában igen , de nálunk nem valódi demokrácia van , hanem hibrid rezsim , ahol manipulálják a tömegtársadalmat!"

Mert te ezt mondod. Értem.
Ez a kifogásod, a mentséged, a terelésed, az önámításod, a buborékod.
Nem az ellenzék szar, és politizál rosszul, hanem diktatúra van. Oké.

Az ellenzék és teljes sajtója meg nem manipulálja a tömeget... Oké.

Gógita 2022.10.04. 21:50:38

@Boldeone2: "Ez így túl rövid ...Rendszerszinten ès szisztematikusan manipulálják a társadalmat !
Hol van olyan a világon mint a KESMA ? Sehol! Hol van olyan , hogy az egyetemeket pártalapítványok uralják, hogy "kan"cellarok, pártmuftik a rektortok ???
Csak a teljesen elvakult, párthívők nem látják a való világ realitásait! "

Szinte mindenhol. Van ahol pl. a világ vezető hatalmának elnökét megfosztják a kommunikációs lehetőségeitől is, mert megtehetik.
Ahogy azt is, hogy egész ciklusa alatt végig hazudoztak róla, végig manipulálták és hergelték ellene a társadalmat, nagyon is konkrétan politikai és ideológiai okból. Mondhatni pártosan.
Egy egész országos apparátus, A Twittertől és a Facebooktól az összes libsi médiumon át a HBO-ig.

Boldi, Boldi. Nőjj már fel!

Gógita 2022.10.04. 21:58:07

@Boldeone2: "Pont te beszèlsz , amikor rendszerpárti újságírókènt , miután a führer újra győzött, " kirúgtak mint macskát szarni " ??
Ez az igazi lúzersèg !"

Lehet lúzerség, csak hogy az én világnézetem, hitem, politikai álláspontom sem pénztől, sem állástól, sem pártoktól NEM FÜGG!

Tehát nem azért szavaztam rájuk, mert állást és fizut adtak egy rövid ideig, hanem, mert ők csinálják azt a politikát, ami a legközelebb áll hozzám.
Mint Gerynek is írtam, én nem példaképeket meg kifizetőhelyet keresek, meg tökéletes embereket, amikor szavazok, hanem "kijárókat", akik a leginkább tesznek értem, a nekem fontos ügyekért.

Ha lenne még jobb, azokra szavaznék. Nekem mindegy melyik párt lenne az, ha lenne. De egyelőre nincs más.

Boldeone2 2022.10.04. 22:44:04

@Gógita: Szinte mindenhol. Van ahol pl. a világ vezető hatalmának elnökét megfosztják a kommunikációs lehetőségeitől is, mert megtehetik"

- Nem fosztották meg. A Fox news meg a többi mèdia vègig a pártját fogta, a hülyesègeit tolta. Az, hogy a Twitternek
elege lett belőle , csak saját magának köszönhette: nyilvánvaló hazugságokkal uszította az amerikai társadalmat!
Volt már sok elnök: republikánus , demokrata , jó elnök , rossz elnök - de ilyen degenerált soha nem volt, aki saját híveivel megostromoltatta a Capitoliumot !

Ahogy azt is, hogy egész ciklusa alatt végig hazudoztak róla, végig manipulálták és hergelték ellene a társadalmat, nagyon is konkrétan politikai és ideológiai okból. Mondhatni pártosan."

- Trump önmaga hergelte a társadalmat, a mèdia csak bemutatta! Volt, amikor pl . rasszista Twitter üzenetet vissza kellett törölni..
Trump egy idióta volt , mert az amerikai demokrácia alapjai ellen fordult. Ilyet egy elnök sem tett!

Ez egy 230 èves liberális demokrácia, amely nem tűri a Trump - fèle szèlsősègeket !

Gery87 2022.10.04. 22:44:38

@Gógita:

"Dehogy is! A politikus egy megbízott kijáró ember, aki elintéz nekünk dolgokat. "

ja, nekünk, jó vicc.
főleg ma, főleg itt.

Gery87 2022.10.04. 22:46:21

@Gógita:

nyilván nincs "tele" (bár ki tudja) az egy túlzó gúny volt amiből idézel.

Gery87 2022.10.04. 22:49:12

@Gógita:

A demokrácia nem arról szám csak hogy a többség baszik...

Ilyen alapon ha 3 emberből 2 megegyezik abban hogy az egyedül maradt társukat agyonverik mert "ők így döntöttek és többen vannak, ez van" akkor az "demokratikus"?
Nem.
A demokráciához hozzátartozik a tolerancia, méltányosság, kompromisszum...jogállamiság...szolidaritás....ha ez nincs meg akkor valóban a "többség diktatúrája" ami végső soron ugyanúgy diktatúra lényegében és hát ide vezet...

Gery87 2022.10.04. 22:52:59

@Boldeone2:

"A tőke az tőke, de még mindig jobb egy Audinak dolgozni , mi Lölőnek ..."

Azért így 200 évnyi munkásmozgalom után szerintem ez egy elég önfeladó és hibás elképzelés, öngyarmatosítás!!!

"A nyugat - ha betartod a szabályokat - nem szól bele semmibe . "

:D persze, ja nem szól bele....

"De, mèg így sem , lsd : Orbán is az asztalra szarik , mègis megteheti"

persze megtehette mert kiszolgálta minden kuruckodása ellenére a német ipart!

-" Erre meg èn nem látok esèlyt , alulról SEMMI nem indul Magyarországon . A pènz az viszont jól jön, pènz nèlkül nincs politika !"

Akkor érdemben semmi nem változik.
meglátjuk.
Ennek az országnak két útja van az egyik szocialista a másik fasiszta...mert nincs polgárság.
A demokratikus szocializmusban vannak hagyományaink legalább (19, 56).

"A többivel nagyjából egyetértek, az orosz - ukrán kerdèst kivève , illetve , nekem az athèni demokrácia az etalon "

Azért annál több kell ma...

Boldeone2 2022.10.04. 22:55:50

@Gógita: Azt èrtsd meg, hogy tèvúton jársz ! Nem az a demokrácia lènyege , amit te gondolsz!

Legalább Csák János fideszes tudós könyvèt olvasd el az " Amerikai gèniuszról "

Nem értitek a demokrácia lènyegèt : nem a nèp manipulációja alapján hatalmat szerzett demagógok "nèpuralomnak " hazudott uralmáról szól ez, hanem teljesen másról!

Trump egy fèlhülye , korlátolt demagóg volt. Orbán egy zsivány, hatalommániás paraszt, aki milliárdost csinált a pereputtyából. Putyin pedig egy velejèig romlott, gyilkos , diktátor

A lènyeg : Trumpot a demokratikus rendszer legyűrte, Orbán meghekkelte a demokráciát , Oroszországban még soha nem is volt ! Ezek a tènyek!

Gery87 2022.10.04. 22:56:51

@Gógita:

"Nagyjából. A pékről sem érdekel, hogy csalja-e az asszonyt vagy buzi-e, csak legyen jól megsülve a kenyér!!!"

De a pék nem állítja hogy hetero monogám kenyeret csinál, érted?

"A politikus sem arra kell nekem, hogy példát mutasson nekem, mert meg vannak a saját példaképeim, nem ezért kellenek."

Azért egy nép vezetése több mint puszta technokrácia.

"Hanem, hogy intézze úgy az ügyeket, ahogy nekem tetszik, "

nem úgy fogja...
és az ügyekben van érzelem, látásmód, identitás is, ha ebben hazug akkor meg lehet baszni az egészet.

"ahogy az én érdekeimet szolgálja. Ha közben még azonosul is többé-kevésbé az én értékeimmel, az bónusz."

úgy csinál mintha....addig amíg neki jó, aztán elárul, ha nem hisz benne.

"Ez a Fidesz-KDNP-nél meg is van.
És nem, ez nem csak duma, meg bebeszélés, meg "olyan gombot nyomnak, ami a legtöbb hasznot hozza", hanem tény. Sokkal több hasznot hozna nekik, ha nyalnák a nyugat seggét, mint az ellenzékiek!!! Sokkal többet.) "

dehogy. már minden a zsebükben van. mármint mint elit és magánemberként.
nem kell a nyugat ehhez nekik, sokkal többet raboltak!

Gery87 2022.10.04. 22:59:23

@Gógita:

"Mi a tököm közünk van nekünk ehhez? Miért mi fizessük Ukrajna újjáépítését? Mi közünk van nekünk a háborújukhoz, amit mellesleg valójában az USA vívat meg ukránokkal Oroszország ellen??? Miért mi fogjuk ezt (is) finanszírozni???"

valószínűleg nem mi fogjuk ha lesz ilyen. de nem is fogunk meggazdagodni a lerablásból....nagyon helyesen.

"Ukrajna sem EU, sem NATO tag."

reméljük nem is lesz.

"Miért is mi fizetjük a cehhet???? (Miközben a hasznot mások fölözik le most és a jövőben is.)
Agyrém. Te meg én fogjuk fizetni a kedves, magyarbarát ukránoknak az új házakat, utakat, infrastruktúrát... Miközben a szar EU velünk szórakozik és nekünk nem adja ide a pénzeket energetikai beruházásokra, meg a COVIDRA, amely már rég nincs is sehol, de a pénzzel szórakoznak, mert jogállamisági problémát látnak. Ukrajnában nem????"
Elmehetnek az anyjukba. "

meglátjuk mi lesz, először is kéne nyerniük.

Boldeone2 2022.10.04. 23:05:58

@Gery87: Ennek az országnak két útja van az egyik szocialista a másik fasiszta...mert nincs polgárság.
A demokratikus szocializmusban vannak hagyományaink legalább (19, 56)."

- Nagyon a vègletekben beszèlsz...Èn úgy látom , hogy manapság a szocialista útnak nem sok követője van. A fasizmus nagyjából megadja az embereknek a szociális demagógiát " családi adózás" stb...
Még egy dolgot tud jobban a fasizmus : gyűlöltetni
Most lehet gyűlölni a Soros Györgyöt, libsiket, a komcsikat , a nyugatot , az EU- t, a migrókat , a buzikat , az ukránokat stb...

Ez nagy felszabadulás sok embernek ...
A "mocsok " polkorrekt nyugaton ezt nem illik ...Itt akkor vagy fasza gyerek , ha együtt tudsz gyűlölni a közössèggel ...
Règen a Fidesz azt mondta hogy " Hiszünk a szeret erejèben "
Mára ez gyűlölet társadalma lett , ebben pedig oroszlánrèsze van a 13 ève uralkodó kormánynak

Boldeone2 2022.10.04. 23:12:50

Akik nagyon ugrálnak a jobb fizetèsèrt, így járhatnak :

hvg.hu/itthon/20221004_kolcsey_ferenc_gimnazium_torley_katalin_elbocsatas_tankerulet

Kibaxák őket a picsába ....

Wildhunt 2022.10.05. 00:48:45

@Gery87: válaszoltam a kérdésedre. Mint kiderült, igazat. Mehetsz vissza buzulni, te nemlátens.

Wildhunt 2022.10.05. 00:50:10

@Gery87: jelenleg és itt egyedül te buzizol, buzikám.

tűz fal 2022.10.05. 07:43:10

@Gery87:
Szájer lemondott és kilépett a Fideszből. Szóval miről pofázol, te libernyák szardarab?

tűz fal 2022.10.05. 08:14:36

@Wildhunt:
Geri úgy "vitatkozik", hogy mások állítása helyett ő állít valamit másnak tulajdonítva, és azt támadja, "cáfolja", "hitelteleníti". A Geri féle libernyák patkányoknál ez bevett szokás, pedig ez egy leírt érvelési hiba:

a.te.ervelesi.hibad.hu/szalmabab

Az érvelési hiba leírása a cikkből:
"Eltúloztad, megváltoztattad vagy teljesen egy általad kitalálttal helyettesítetted a másik álláspontját azért, hogy könnyebben megtámadhasd, az övét helytelenebbnek, a sajátodat pedig helyesebbnek állíthasd be."

Nekem elkezdett véleménybuborékról halandzsázni, aztán amikor az ostoba pofájába toltam konkrét linkeket, akkor azt mondta hogy nem érdeklik, és fantáziált tovább.

Serény Vélemény 2022.10.05. 08:23:03

@Boldeone2: A demokrácia abszolút csúcsa az az, amikor demokratikusan megszavazták, hogy Jézust feszítsék meg:

Károli Gáspár » A Máté írása szerint való Szent Evangéliom » 27. fejezet

20. A főpapok és vének pedig reá beszélék a sokaságot, hogy Barabbást kérjék ki, Jézust pedig veszítsék el.
21. Felelvén pedig a helytartó, monda nékik: A kettő közül melyiket akarjátok, hogy elbocsássam néktek? Azok pedig mondának: Barabbást.
22. Monda nékik Pilátus: Mit cselekedjem hát Jézussal, akit Krisztusnak hívnak? Mindnyájan mondának: Feszíttessék meg!

Sem a biblia szerint, sem szerintem a "demokrácia" nem egy abszolút érték. Akár tetszik ez neked, és a "liberálisoknak" akár nem.

tűz fal 2022.10.05. 08:50:48

@Serény Vélemény:
A Boldi félék hazug világa ott is jól látszik, hogy a szektája támadja azokat az országokat, ahol szerintük nincsenek rendben a szabad választások, de ahol a szabad választások eredménye az, hogy nem kérnek a szektájukból, ott "populizmusról", "Hitlert is megválasztották", stb. halandzsáznak.
A lényeg, hogy nekik csak az a választás "demokratikus", ahol a szektájukat választják meg. Akár csalások sorozatával, mint az USA-ban legutóbb.

Gógita 2022.10.05. 08:57:24

@tűz fal: "A lényeg, hogy nekik csak az a választás "demokratikus", ahol a szektájukat választják meg. Akár csalások sorozatával, mint az USA-ban legutóbb. "

Ennyi a lényeg. Sajnos.

Azért sajnos, mert sok egyébként értelmes ember agya záródik így be, és vész el valahol egy labirintusban, buborékban. Sajnos sok ilyen van.
Boldi is ilyen.

tűz fal 2022.10.05. 08:58:26

@Gery87:
"A demokráciához hozzátartozik a tolerancia, méltányosság, kompromisszum...jogállamiság...szolidaritás....ha ez nincs meg akkor valóban a "többség diktatúrája" ami végső soron ugyanúgy diktatúra lényegében és hát ide vezet..."

Ismét egy "nem is libernyák" sirám. A jogállamiság hiánya az nem azt jelenti, hogy arról pofázol konkrétumok nélkül, hanem konkrét dolgokat, amiket a tetves szektád nem tud felmutatni, csak általánosított maszatolásokat.

Ezt ráadásul a szektád nevében Donáth Annácska maga is beismerte egy kiszivárgott videón, hogy ők maguk is tudják hogy amivel Brüsszelt etetik nem igaz. De a hozzád hasonló "merjünk kicsi lenni" serpákat a valóság az ami egyáltalán nem zavarja.

Gógita 2022.10.05. 09:05:12

@Gery87: "úgy csinál mintha....addig amíg neki jó, aztán elárul, ha nem hisz benne."

Ha kell a szavazatom nem. Ha mégis, másra szavazok!
A Fidesz-KDNP azonban már kormányoz egy ideje, tehát nem kérdőjeles, hogy képviselnek-e vagy sem?! Ez már látható. És amíg teszik, amíg segítenek engem és a közösségemet, én/mi is segítjük őket egy-egy szavazattal.

Ez egy kölcsönös üzlet.

Te pontosan ugyanezért szavazol arra, akire!!!

Gógita 2022.10.05. 09:08:27

@Boldeone2: "Még egy dolgot tud jobban a fasizmus : gyűlöltetni "

Aha. Mert ti nem gyűlölitek pl. Orbánékat, nem nézitek le a szavazóikat... Dehogy is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.05. 09:12:51

@Gery87:

Ha csak hibátlan emberek beszélhetnének, akkor teljes csend uralkodna.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.10.05. 09:13:18

@Boldeone2: ne legyünk a sokszínűség országa. A piros-fehér-zöld épp elég.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.10.05. 09:15:18

@Gery87: 19 demokratikus szocializmus???? Te még nagyobb fasz vagy mint amit gondoltam volna. A soproni túszként agyonlőtt gyereket és papok az a demokratikus szocializmus te barom idegen magyarellenes ügynök.

tűz fal 2022.10.05. 09:15:35

@Gógita:
És persze hogy ki fasiszta, azt Boldi szektája mondja meg, és abból "vezetik le" hogy ki "gyűlölködik".

Nem azért utálják a Sorost, mert háborús fosztogató és gazdasági bűnöző, hanem azért, mert "be vannak oltva fasizmussal".

Nem azért utálják Boldi tetves szektáját, mert minden konkrét megnyilvánulásukkal és "értékeikkel" ártani akarnak, mert követelik a hatalmat és Brüsszelben hazudoznak, hanem mert "be vannak oltva fasizmussal".

Mindent a saját retardált kivetítésével magyaráz.

Gógita 2022.10.05. 09:22:50

@tűz fal: Hát ez van. És hajlíthatatlan. Amikor a vakhit akaraterővel párosul... :-(

Ők a leggyűlölködőbbek, a legveszélyesebbek a demokráciára és a társadalmi békére, de nyilván fel sem fogják ezt.
Mert a vakhitük még küldetéstudattal is párosul.

Ők azok, akik simán lelőnének, ha tehetnék, a hit és eszme nevében. Mindig meg van ez a vonal a társadalomban. Az erre kapható fanatikusok.

Boldeone2 2022.10.05. 09:46:35

@Gógita: Mondtam már neked: ismerd meg jobban az USA- t , èn kint èltem, tudom miről beszèlek. Választási csalás - ha ismered az amerikai jellemet ès a szisztèmát - elkèpzelhetelen
Minden választási helyszínen , mindkèt párt kèpviselői jelen vannak, meg önkèntesek tucatjai, bekamerázva az egèsz
Egyrèszt lehetetlen lenne iparszerűen ès országos szinten ilyet szervezni , ezer millió tanú lenne rá.
Ilyet nem is kockáztatna egy párt sem egy elnökjelölt sem, hogy kiderüljön mert a törvèny ès a társadalom az ilyen kèrdèsekben rendkívül szigorú
Masrèszt , ismerned kell az amerikai jellemet : liberális egyrèszt, másrèszt meg ókonzervatív, együtt. Mindenki rendkívül szabálykövető , ez az amerikai társadalom. A bűnözőket kivève, senki nem vetemedne ilyenre.

Nem vèletlenül bukott el Trump összes beadványa, kivètel nèlkül
Egyèbkènt vissza lehet keresni : a 90- es èvek közepe óta soha nem szereztek több szavazatot a republikánusok, mint demokraták
Az elektori rendszernek köszönhetően tudott csak Trump is nyerni , szövetsègi szinten kevesebbet kapott összesen

Serény Vélemény 2022.10.05. 09:53:20

@Boldeone2: "Mondtam már neked: ismerd meg jobban az USA- t , èn kint èltem, tudom miről beszèlek. Választási csalás - ha ismered az amerikai jellemet ès a szisztèmát - elkèpzelhetelen"

Alacsony színvonalú képzelettel vagy te megáldva, aaz biztos!

Konkrét _tény_ például, hogy az egész amerikai mainstream média ignorálta Biden fiának az ukrajnai kétes ügyleteiről szóló híreket a választások előtt. Beleértve a facebook-ot is, ami nem engedte tovább az ezekről szóló híradásokat.

DE TE nem érzékeled ezt "választási csalásnak", mert az általad pártolt oldal irányába görbítette a teret.

"Azt mondod: Gazdag vagyok, dúsgazdag, nincs szükségem semmire. – Nem látod, hogy nyomorult vagy, szánalomra méltó, szegény, vak és mezítelen? Azt tanácsolom neked: Végy tőlem tűzben kipróbált aranyat, hogy meggazdagodj; fehér ruhát, hogy felöltözz, s ne lássék szégyenletes meztelenséged; kenetet, hogy megkend szemedet és láss."

Serény Vélemény 2022.10.05. 09:56:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ha csak hibátlan emberek beszélhetnének, akkor teljes csend uralkodna."

Ez jó mondás! :-)

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.10.05. 09:57:20

@Boldeone2: a z 1919-ben, a gery-féle faszkalapok demokratikus szocializmusa idején Sopronban túszként agyonlőtt gyerekekhez és papokhoz esetleg azért nehéz felzárkózni.

Serény Vélemény 2022.10.05. 10:00:30

@Boldeone2: Ha ismernéd a magyar választási rendszert, akkor tudnád, hogy gyakorlatilag lehetetlen választási csalást elkövetni.
Egy darab lehetséges módszer van, az úgynevezett láncszavazás, de ezt _sem_ lehet a jelenlegi szabályok szerint megoldani, és olyan apparátus kellene hozzá, ami nincs sem a kormánypártoknak, sem az ellenzéki pártoknak.

(A láncszavazás úgy zajlik, hogy a választókörbe bemegy egy ember, és nem dobja be az urnába a szavazólapját, hanem kiviszi - szabálytalanul - a szavazókörből. Ezután kitöltik a kívánt oldal számára, és a következő ember _ezt_ a lapot dobja be, és a sajátját kihozza, amit ugyancsak kint kitöltenek és a következő ezt viszi be, és így tovább...)

Boldeone2 2022.10.05. 10:07:23

@Gógita: Ők a leggyűlölködőbbek, a legveszélyesebbek a demokráciára és a társadalmi békére, de nyilván fel sem fogják ezt.
Mert a vakhitük még küldetéstudattal is párosul."

Èppen az ellenkezője igaz! A liberálisok mindig is a társadalmi konszenzusra , a megegyezèsre törekedtek. A szèlsőjobb populizmussal , a nacionalizmussal , a fundamentalizmussal van a baj
A világ szenvedèsèt ők okozzák a nèpek fèlrevezetèsèvel
A liberális csak azt szeretnè, hogy működjön a plurális demokrácia , forogjon a hatalom, legyen valóban szabad a társadalom
Ehhez sem diktátorok , sem erőskezű vezetők nem kellenek

Èn csak azt mondom , amit a világelit elsöprő többsège mond. Ami a felvilágosultabb nyugaton a kialakult èrtèkkonszenzus.
Azt is kritivával , a saját szemlèletem szerint
Nincsenek hiba nèlküli rendszerek , de a jól működő demokrácia arról szól , hogy kèpes magát , a hibáit is gyógyítani

A kérdés tehát az: liberális demokrácia, vagy a világrontó akarnokok, mint Putyin,Erdogan , Bolsonaro, Orbán ès társai ???

Ezek rossz emberek , mert azt hiszik felette állnak bölcsessègben , erkölcsben tudásban másoknak, így nincsenek tisztában a szubjektum korlátaival . A nèpuralomra hivatkozva - egyesek kevèsbè masok többè - zsarnoki rendszert alakítottak ki
Ez a nagyon veszèlyes az emberisègre, a megszállott akarnokság

Tehát , állításodra a válasz : a valódi liberálisoknak èppen hogy nem a jellemző a vakhit! Mèg egy 10 fő pártban is 10 fèle vèlemèny van . Ezzel ellentètben a Fidesz úgy működik mint a ceausescui Románia : ellenvèlemèny nincs, mindenki felálva tapsol a führernek ...
Ha nektek ez jó, lelketek rajta ...

erol 2022.10.05. 10:08:34

@Gógita: Tökéletes példa erre Bayer és hívei.

Boldeone2 2022.10.05. 10:14:56

@Deak Tamas: Èn nem vagyok demokratikus szocialista. Kb . 35% liberális, 30% konzervatív, 35% zöld-progresszív , de is változik az idővel
A politika palettán : sem jobb , sem bal - ez a 21. század . Règen inkább enyhèn jobbos voltam

Serény Vélemény 2022.10.05. 10:18:14

@Boldeone2: "Ezek rossz emberek , mert azt hiszik felette állnak bölcsessègben , erkölcsben tudásban másoknak, így nincsenek tisztában a szubjektum korlátaival "

Ez tökéletes leírás a világ valódi vezetőiről és a liberális sleppjükről... meg még rólad is.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.10.05. 10:18:40

@Boldeone2: nem is arról volt szó, ki vagy mi vagy. Arról volt szó, hogy az lehet, hogy a "fasizmus" jobban tud "gyűlöltetni" (szép német kifejezés, lassen hassen) de azért előtte is volt már pár pittyputty.

Boldeone2 2022.10.05. 10:22:14

@Serény Vélemény: Egy darab lehetséges módszer van, az úgynevezett láncszavazás, de ezt _sem_ lehet a jelenlegi szabályok szerint megoldani, és olyan apparátus kellene hozzá, ami nincs sem a kormánypártoknak, sem az ellenzéki pártoknak."

- Itt nem ez a kerdès. A választás technikai úton meghekkelèsenek nincs értelme

Elèg ha csak uralod a társadalom nagy narratíváit, te gyártod azokat , ès százszor elhajtod:
MZP háborúba viszi az országot" - ennèl erősebb - hazug - politikai üznenet nem kell!

A másik meg a 2\3 törvènykezèsi gyár mindent úgy csinál, hogy a fidesz- hatalom ne kerüljön veszèlybe

Putyin is játszi könnyedsèggel nyer , pedig èvek óta bebörtönözeti , megöleti politikai ellensègeit

Serény Vélemény 2022.10.05. 10:25:33

@Boldeone2: "Elèg ha csak uralod a társadalom nagy narratíváit"

Biden és a fiának az ukrajani zűrös ügyei. (Amiért egy normális országban letöltendő börtönbüntetés jár.)

Igen, akarsz róla beszélni?

Az azonnal és ész nélkül alkalmazott kettősmércézés tipikus esete.

Boldeone2 2022.10.05. 10:25:52

@Deak Tamas: Mivel a kommunista pártok , de még a szociáldemokraták sem lèteznek szinte Magyarországon , így olyan gyűlöletről nem beszèlhetünk
. A szocdemeknek eleve nem cèlja az osztályharc
A kormánynak moderálni kellene a társadalmi indulatokat , nem szítani , mint a szerencsètlen Soros György ellen

Serény Vélemény 2022.10.05. 10:26:50

@Boldeone2: "Putyin is játszi könnyedsèggel nyer "

Azért nyer, mert egy viszonylagos stabilitást, és jelentős jóllét-emelkedést hozott a tevékenysége. Még ha te erről nem is akarsz tudomást venni.

Boldeone2 2022.10.05. 10:28:35

@Serény Vélemény: Biden és a fiának az ukrajani zűrös ügyei."

- Ha zűrös, majd a bíróság elítèli. A legfelsőbb bíróság is republikánus többsègű
Ha meg nem követett el semmit, akkor nem . Ez a demokrácia : a hatalmi ágak szètválasztása

Serény Vélemény 2022.10.05. 10:30:06

@Boldeone2: MZP-vel kapcsolatban pedig az abszolút csicskamentalitás volt a legrémisztőbb, nem az, hogy "háborúba viszi az országot", mert ez csak egy kis része a dolognak, annak a mondatnak a lényege, amit a propagandasjató kiragadott az volt, hogy csípőből és azonnal csicska pozíciót akart betölteni és betöltetni Magyarországgal a NATO-ban.

Boldeone2 2022.10.05. 10:30:18

@Serény Vélemény: Azért nyer, mert egy viszonylagos stabilitást, és jelentős jóllét-emelkedést hozott a tevékenysége. "

- Kb 8 ève szinte semmit nem fejlődik az orosz gazdaság . Ezért kell a nyugatellenes retorika, a bűnbakkeresès.

Serény Vélemény 2022.10.05. 10:31:28

@Boldeone2: Ukrajnában az ukrán törvények szerint? Miután megvette a fél világmindenséget a világ egyik legkorruptabb országában?

Boldeone2 2022.10.05. 10:32:16

@Serény Vélemény: azonnal csicska pozíciót akart betölteni és betöltetni Magyarországgal a NATO-ban."

- Az egèsz nyugat mögötte állt , talán mèg most is. Már itt lenne a 7 milliárd euró ...
A forint brutál erős lehetne úgy...
Orbánnal csak sodródunk...

Serény Vélemény 2022.10.05. 10:33:04

@Boldeone2: "8 ève szinte semmit nem fejlődik az orosz gazdaság"

Ezt te mondod, az oroszok meg mást mondanak.

Serény Vélemény 2022.10.05. 10:33:49

@Boldeone2: "Az egèsz nyugat mögötte állt , talán mèg most is. Már itt lenne a 7 milliárd euró ..."

Amit aztán fletóék nyúltak volna le.

Serény Vélemény 2022.10.05. 10:35:13

@Boldeone2: "Orbánnal csak sodródunk..."

Túl fogjuk élni.
A nyugat viszont nem fogja túlélni.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.10.05. 10:41:15

@Serény Vélemény: asszem Belgiumban meg úgy van, hogy postán (!!) kézbesítenek valami bónt, azzal bemész a szavazófülkébe és szavazol. Semmi (!!) igazolvány vagy ilyesmi, 1 bón, 1 szavazó.

tűz fal 2022.10.05. 11:21:08

@Deak Tamas:
"Èn nem vagyok demokratikus szocialista. Kb . 35% liberális, 30% konzervatív, 35% zöld-progresszív , de is változik az idővel
A politika palettán : sem jobb , sem bal - ez a 21. század . Règen inkább enyhèn jobbos voltam"

Teljesen félreismertük Boldit.

Én meg most elárulom magamról, hogy 30%-ban vegetáriánus vagyok.

tűz fal 2022.10.05. 11:24:31

@Deak Tamas:
Már nem tudja az ember hogy sírjon vagy nevessen, hogy az ilyen hülye droid tényleg azt hiszi, hogy ha kakukkos órának deklarálja magát, akkor annak fogják tartani.

Serény Vélemény 2022.10.05. 11:31:42

@tűz fal: "Már nem tudja az ember hogy sírjon vagy nevessen,..."

Ez sose kérdés, mindig nevetni kell rajta inkább, mint bármi mást csinálni.

"Èn nem vagyok demokratikus szocialista. Kb . 35% liberális, 30% konzervatív, 35% zöld-progresszív , de is változik az idővel"

Ez pl tök vicces, mert pont egy zöld-progresszívból 0%-nál többet tartalmazó ember önmagában már a saját karikatúrája, amikor egy olyan szolgáltatást vesz igénybe, ami a globális felmelegedést igencsak látható számokban kifejezett arányban erősíti.

(Internet, és facebook. A szerverek _nagyon_ sok áramot használnak, a sok áram meg nagyon sok atomerőműből, sok szénerőműből, sok gázerőműből és sok más hasonló dologból van, ami ellen elvileg ezek harcolnak.)

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.10.05. 12:04:20

@tűz fal: még szórakoztató, ámbár már ehhez a témához kezd elég sok mérgesítő, nehezen tolerálható dolga kialakulni. De még egyelőre csak úgy látszik, hogy a Vajda-féle copypaste faszságokat szajkózza, nem tűnik sajátnak a véleménye.
Az utcás dolgai amiket emleget, pont a legjobb példa arra, hogy a Majdan előidézéséhez ő a veszélyes, nem a Gery-féle alja. Az a fajta csak akkor ugrik elő, ha már lehet lőni és rabolni.

tűz fal 2022.10.05. 12:12:31

@Serény Vélemény:
Az hagyján, de hogy az önértékelése szerint 30% konzervatív és a politika palettán : sem jobb , sem bal, ez már felveti a kérdést, hogy ki eteti ezt a droidot, mert ennyi ésszel nem találja meg a kanállal a száját.

tűz fal 2022.10.05. 12:28:15

@Deak Tamas:
"Gery-féle alja. Az a fajta csak akkor ugrik elő, ha már lehet lőni és rabolni."

Geri egy geri-nctelen csúszómászó, aki azt hiszi hogy hiteles az LMP-től átvett verbális "kapitalizmus kritika" szerepe, miközben minden konkrét megnyilvánulása mutatja hogy ő is olyan "független", hogy azonnal összefogna a Soros által pénzelt szektával. Ahogy az LMP is inkább kitette az alapító Schiffert hogy betagozódhasson azok közül az egyikhez, akik ellen meghirdette magát. És ezzel beigazolták azt amit legtöbben kezdettől fogva gondoltak a "lehet más"-ról.

Geri annyira "középen áll", hogy ha Orbánról van szó, akkor leegyszerűsödik az értékelése arra, hogy "nem hinnének Brüsszelben az ellenzéknek ha nem lenne alapja", miközben Donáth Kacsa maga mondta el hogy nincs alapja. De az ilyen lebukások a Geri-féle gerinctelen férgeket nem szolták zavarni. Ha a bizonyítottan bűnöző Soros jön szóba, akkor az "anti-imperialista" Geri "sorosozás"-ról kezd sipítozni, és azt mondja "lehet egyetérteni vele vagy nem... és pont".

És azt hiszi a hülyéje, hogy ez a nyilvánvaló pártosság nem látszik.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.10.05. 12:34:42

@tűz fal: meg ugye a magyarokat külön szereti. Volt 2-3 éve a szerencsétlen erdélyi gyerek, elfelejtettem a nicket, aki pont emiatt, az elnyomásos faszságai miatt nem nézi már ezt a blogot. Szegény srác olyan szomorú lett annakidején, nem gondolta, hogy ilyen is lehet, hogy ezek itt élnek ...

Gógita 2022.10.05. 13:30:19

@Boldeone2: "Elèg ha csak uralod a társadalom nagy narratíváit, te gyártod azokat , ès százszor elhajtod:
MZP háborúba viszi az országot" - ennèl erősebb - hazug - politikai üznenet nem kell!"

Trumppal a mainstream média úgy 90%-a ezt csinálta négy éven át! Sőt! A HBO még a MAGYAR adásban is hónapokkal a veresége után is Trumpot ÉS CSALÁDJÁT ütötte, alpári, demagóg módon.
Hát éppen erről beszélünk.
De mivel ezt a ti ellenségeitekkel csinálják így nektek ez rendben van.
(Plusz a Twitter letiltotta, plusz az FB és az ÖSSZES ballib - azaz döntő többségi - médium egyfolytában savazta, míg a demokraták és Bidé zűrös ügyeit elhallgatta... Hát nem erről írsz te is??? De.

És PONTOSAN UGYANEZT a lejárató, hazugságokkal és csúsztatásokkal operáló gyűlöletkeltést csinálja ugyanez a média hatalom ORBÁNNAL IS!!!

Akkor ki veri át az embereket, ki manipulálja őket, ki a demagóg, ki nyer vagy akar nyerni ilyen eszközökkel?

Az a jobb-konzi média, amit ezzel szemben fel tudnak állítani - itthon és Amerikában - , csepp a tengerben a ballib, progresszív, "liberális" média hatalomhoz képest!

Te sem tudod igazolni,, hogy itt diktatúra van, de azért naponta többször leírod. Gondolom a külföldi oldalakon is. Tehát te is egy szem vagy a gyűlöletkeltő, lejárató, az egész országnak kárt okozó hazudozás láncában.

Gógita 2022.10.05. 13:37:11

@Boldeone2: "Az egèsz nyugat mögötte állt , talán mèg most is. Már itt lenne a 7 milliárd euró ...
A forint brutál erős lehetne úgy...
Orbánnal csak sodródunk... "

Ha nem hazudoznátok diktatúráról nekik évek óta, ha az EP képviselőitek nem a magyarok pénze ELLEN szavaznának egyfolytában, ha nem lenne közös és mocskos érdeketek a jobb-konzi-nemzeti és szuverén kormány megbuktatása, bármi az ára..., már akkor is itt lenne!!!

Gógita 2022.10.05. 13:41:38

@Deak Tamas: "Az utcás dolgai amiket emleget, pont a legjobb példa arra, hogy a Majdan előidézéséhez ő a veszélyes, nem a Gery-féle alja. "

Én is ezt írtam feljebb! Totál így van sajnos. Ez már fanatizmus.

Gógita 2022.10.05. 13:44:35

@tűz fal: "sem jobb , sem bal"

Hát kinek a szlogenje a se nem jobb, se nem bal!!!!!
A fedőcégen keresztül fizetett CIA ügynöknek!!!!
Aki annyira remek ebben is, hogy elkotyogja...

Gery87 2022.10.05. 15:14:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Már mondtam hogy nem hibátlannak kell lenni, csak bizonyos esetekben hitelesnek.
Ennyi az egész.
A csendet meg nem kell megtörni hazugsággal.

Gery87 2022.10.05. 15:14:39

@Deak Tamas:

Nem úgy volt hogy nem reagálsz rám és le vagyok nálad tiltva te soviniszta faszkalap?

Gery87 2022.10.05. 15:17:57

@Deak Tamas:

ki mondta hogy én egy az egybe azt szeretném ami már volt te féreg?
Már megint túlpörögsz te gyökér.

Boldeone2 2022.10.05. 15:39:07

@Serény Vélemény:
Ezt te mondod, az oroszok meg mást mondanak."

Ezt nem èn mondom, hanem a tènyek ! Èn a tènyeket mondom mindig : csak vegetáltak az elmúlt durván 7-8 èvben

www.google.com/search?q=russia+gdp+growth&client=tablet-unknown&sxsrf=ALiCzsbI95Zj-yBS97EnIihWVnWYqj_K7w%3A1664976840927&ei=yIc9Y7qMOKqG9u8P8tukyAY&oq=russia+gdp+growth&gs_lcp=ChNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwEAMyBAgjECcyBQgAEIAEMggIABCABBDLATIICAAQgAQQywEyCAgAEIAEEMsBMggIABCABBDLATIICAAQgAQQywEyCAgAEIAEEMsBOgcIABBHELADSgQIQRgAUNgJWOENYLwYaABwAHgAgAGGBIgBwA2SAQcwLjQuNS0ymAEAoAEByAEIwAEB&sclient=mobile-gws-wiz-serp

nyugat viszont nem fogja túlélni."

- Pontosabban : csak a nyugattal èled túl! A nyugati cègek adják a GDP kb 60%- át, az export 80%- át Magyarországon

Boldeone2 2022.10.05. 15:43:07

@Serény Vélemény: Ez sose kérdés, mindig nevetni kell rajta inkább, mint bármi mást csinálni."

- Valójában èn nevetek rajtatok, mert kontroll alatt vagytok! Bedobom nektek a csalit : ti meg ráharaptok, ès őrjöngèsbe kezdtek ..
Vicces, nagyon vicces!

Boldeone2 2022.10.05. 15:49:39

@Gógita: És PONTOSAN UGYANEZT a lejárató, hazugságokkal és csúsztatásokkal operáló gyűlöletkeltést csinálja ugyanez a média hatalom ORBÁNNAL IS!!!

- Ugyan már , lègy realista ! A mèdiát Orbán uralja èvek óta. Mèg az Indexet is , Vaszily " úr"
a teljes helyi mèdiat a Mèdiaworks, az MTV1, Hírtv, Pesti tv, Tv 2 ..
Az ellenzèk mögött szinte nincs saját , országos mèdia
A telex nem az MZP szócsöve, majdnem az buktatta meg ...
A KESMA a világon egyedülálló ..
Fèlmilliárdos troll gyár, Megafon központv...mondjam mèg ???

Itt csak egy ember , Orbán tudja tematizálni a közèletet !

Boldeone2 2022.10.05. 15:52:53

@Gógita: Te sem tudod igazolni,, hogy itt diktatúra van, de azért naponta többször leírod"

- Ez egy választási , hibrid rezsim , ezt kimondták az EU parlamentben is , èn pl kb 100x levezettem itt, pèldákkal, hogy miért!

Gery87 2022.10.05. 15:54:33

@Deak Tamas:

A vörös terror és a fehér terror áldozatai nagyságrendileg közel azonosak lehettek, 500-600 között, esetleg több, de 1000 alatt.

Boldeone2 2022.10.05. 15:59:18

@Gógita: Az a jobb-konzi média, amit ezzel szemben fel tudnak állítani - itthon és Amerikában - , csepp a tengerben a ballib, progresszív, "liberális" média hatalomhoz képest!

A "liberális mèdia " az mindig sokszínű. Gyakran egymással is vitában vannak. A konzervatívtól a progresszívig mindenki belefèr
Nyilván a szèlsőjobb populizmus nem , mert az fasizmus újáèledèse, egy antimodernista , destruktív gondolat

Az igazán egysèges - így veszèlyes - èppen ez a szisztematikus , agymosó mèdia , a populista szèljobb mèdia
Putyin meg a beteg agyú szèlsősèges körök által pènzelve

Gery87 2022.10.05. 16:00:05

@tűz fal:

:D mekkora hülye vagy te, "érdekes" látni ahogy megkomponálod magadnak azt hogy kire mire hogy tekintesz és "valójában" milyen is.
Nagy bajok vannak a fejedben.
Szerintem kb semmit nem olvastál értően abból amit nekde vagy eddig itt írtam...de már kiköltötted hogy "lmps aki elárulta schiffert sorossal":D
Aztakurva....:)

Gery87 2022.10.05. 16:02:00

@Deak Tamas:

Én a sovinisztákat és az agyatlan idióta mesevilágban élő irredenta turbómagyar frusztrált geciket mint te, nem szeretem!
Az erdélyi gyerek nem tudom ki, de nem sok esze lehetett ezek szerint neki sem, nem kár érte.

Boldeone2 2022.10.05. 16:02:29

@Gery87: Minden rezsim - így az Orbán is- kitalálja a maga emlèkezetpolitikáját
Ilyen távlatból már a fasizmus bűnei is csak patrióta dolognak tűnnek ..
Orbán a fasizmust tolja , modernizált formában

Serény Vélemény 2022.10.05. 16:03:54

@Boldeone2: "Ugyan már , lègy realista ! A mèdiát Orbán uralja èvek óta."

Most például a youtube bármit is nyitok meg feldob egy hiperkretén EU-s reklámot, ami ráadásul úgy kezdődik, hogy "Békés Európában akarsz élni? Fontos számodra a csaláldod..."

És úgy folytatódik, hogy "ezért fontos a számodra az éghajlat és a bolygó védelme".

Ha nem kapcsolnál elsőre, akkor szeretném neked - csak neked, mert mindenki más elsőre felfogná - elmagyarázni, hogy ezt a reklámot akkor terjeszti valaki milliárdokért, amikor éppen háború van Európában, tehát én hiába szeretnék békés Európában élni, amikor valóságban éppen nincs béke. A realitás a háború, a nem realitás meg az európai béke.

Szóval szerinted - ha a youtube-ot médiának vesszük- (mondj egy darab értelmes érvet, hogy miért ne vennénk annak!) -- és ilyen Európai Bizottság által finanszírozott reklámot tolnak az arcomba ezerszámra, akkor ezt is Orbánviktoruraljaévekóta?

Ráadásul a kampány neve: You Are EU Ungarn.
Érted? Nem Hungary, hanem: You Are EU Ungarn.

Serény Vélemény 2022.10.05. 16:05:37

@Boldeone2: "ezt kimondták az EU parlamentben is ,"

Ahogyan említettem a történelmi példát: Jézus Krisztusról is kimondták, hogy bűnöző, és hogy keresztre kell feszíteni - ráadásul olyan emberek, akiknek soha, semmit nem ártott, és semmi rosszat nem tett nekik...

Serény Vélemény 2022.10.05. 16:10:48

@Boldeone2: A liberális média - ami szerinted agymosó - talpig behisztiztette a világot arról, hogy jaj milyen lesz, ha Trump kezébe kerül az atom, biztos háborút robbant ki.

Ehhez képest Trump létrehozott egy történelmi jelentőségű békekötés-sorozatot a közel-keleten, és egy darab háborút sem robbantott ki sem közvetve, sem közvetlenül, és a tevékenysége jelentős stabilizáló erővel bírt a világban.

Biden meg nagyon közel van ahhoz, hogy atomháborúba kergesse a világot, de a libbantak ezt természetesen nem fogják fel, mert a liberális (fos) média erről nem hisztizik.

Serény Vélemény 2022.10.05. 16:13:58

Persze, szerinted nem agymosó , elgépeltem, lemaradt a "nem".

tűz fal 2022.10.05. 16:17:24

@Gery87:
"Szerintem kb semmit nem olvastál értően abból amit nekde vagy eddig itt írtam...de már kiköltötted hogy "lmps aki elárulta schiffert sorossal":D"

Ez kb fordítva igaz, hülyegyerek, mivel párhuzamot írtam és nem azt, hogy te árultad el Schiffert. Ennyit értesz a szövegből, te segghülye tapír.

Nem az volt hogy nem akarsz velem kommunikálni hanem alhúzol a kurva anyádba?

tűz fal 2022.10.05. 16:34:11

@Gery87:
Annyi ésszel ami látszik rajtad, teher neked az élet Gerike. Dugj egy drótot a konnektorba, hogy legalább a szeretteidnek könnyebb legyen.

Gery87 2022.10.05. 16:53:00

@tűz fal:

Nagyon keresztényi jobboldali és konzervatív nemzeti gondolatok ezek:)
Így tovább.

Gery87 2022.10.05. 16:54:01

@tűz fal:

Értem a párhuzamot hülye, de akkor is marhaság a meséd.

Gógita 2022.10.05. 17:02:27

@Boldeone2: A magyar média egy része felett van némi kontroll, a legolvasottabb, nézettebb ellenzékiek fölött semmi.

De a külföldiek fölött meg pontosan nulla. És róluk írtam.
itthon a magyarok nagyobb része nem a médiumokból tájékozódik arról, hogyan él, jobban-e vagy rosszabbul. Jobban mennek-e a dolgok vagy rosszabbul.

A külföldieket azonban a 100%-os médiafölénnyel - plusz a ti asszisztálásotokkal - azzal etetik meg, amivel akarják. :-(
És teszik is.

És hálózatként teszik...

tűz fal 2022.10.05. 17:04:38

@Gery87:
Nem vagyok keresztény Gerike. Nem csak keresztények utálják a tetves szektádat. Általánosságban inkább úgy közelítsd meg, hogy normális emberek nem kérnek a hozzád hasonló szolgalelkű gerinctelen férgekből. Érteni sosem fogsz semmit mert hülye vagy, de így azért kicsit közelebb lerülsz.

Gógita 2022.10.05. 17:06:05

@Boldeone2: "Putyin meg a beteg agyú szèlsősèges körök által pènzelve "

Ilyen pénzelés egyelőre nem derült ki. Ellenben az amerikai szélsőséges progresszívek, liberálisok több ide tolt milliárdja igen!!!
Éppen a kedvenceden keresztül.

tűz fal 2022.10.05. 17:23:59

"Putyin meg a beteg agyú szèlsősèges körök által pènzelve "

Putyin intelligens ember, Joe Biden pedig egy szellemi fogyatékos.

Gógita 2022.10.05. 20:03:44

Boldinak és Gerynek így estére:

"Nettó százezer forintos rezsitámogatást fizet minden munkavállalójának a Mészáros Csoport. A megemelkedett rezsiköltségek és a növekvő infláció által okozott terhek enyhítésére szánt összeget október 15-től december végéig fizetik ki a vállalatcsoporthoz tartozó cégek.

A Mészáros Csoport közleményben tudatta, hogy több mint 25 ezer dolgozót foglalkoztat, amivel az ország egyik legnagyobb munkaadója, és felelősséget érez értük és családjaik anyagi biztonságáért.

Ebből fakadóan a vállalatcsoport tulajdonosa és cégvezetői egyetértésben azt a döntést hozták, hogy a magas infláció, különösen az élelmiszerárak, valamint az energiaválság által okozott rezsiárak jelentős megemelkedése miatt a felső vezetők kivételével minden munkavállalóját minimum nettó százezer forintos, egyszeri rezsitámogatásban részesíti.

Ez a támogatás egy átlagfogyasztással rendelkező dolgozónak négyhavi áram- és gázszámláját fedezi. "

index.hu/belfold/2022/10/05/meszaros-csoport-rezsitamogatas-inflacio-energiavalsag-energia-veszelyhelyzet-kompenzacio-fizetes/

Gery87 2022.10.05. 21:21:08

@tűz fal:

nemcsak keresztényt írtam.
Akkor maradjunk a frusztrált vén fasznál:)

alöksz róz 2022.10.05. 22:08:50

@Boldeone2: "A "liberális mèdia " az mindig sokszínű." - :DDDD

alöksz róz 2022.10.05. 22:11:53

amikor elolvastam a címet, azt hittem a németekről fog szólni, mert azoknál képmutatóbb népség nem létezik :-)

tűz fal 2022.10.05. 22:48:13

@Gery87:
Még mindig sírsz, Gerike?

tűz fal 2022.10.05. 23:04:37

@Gógita:
"Nettó százezer forintos rezsitámogatást fizet minden munkavállalójának a Mészáros Csoport."

Na erre kíváncsi leszek, mit fognak szenvedni a libernyák hülye droidok hogy megmagyarázzák hogy ez nem jó.

Gery87 2022.10.06. 20:27:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Hát ez baromság ne haragudj!

Jézus mondott volna ilyet? Hogy ne változz meg belül csak tettesd? légy felszínes gyökér? Nem hiszem.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.07. 09:25:47

@Gery87:

Az, hogy mi az ideális helyzet az világos. De eleve ez nem a kérdés.

S továbbra is igaz, hogy jobb gyengánek léve hazudni a jót, mint nyíltan vallani a rosszat.

Gery87 2022.10.07. 15:43:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ezek az emberek megéli a rosszat! És hazudják hogy jót!
Ezt szimpla gazembernek, hazug hamis sumák gecinek hívják errefelé...meg úgy kb mindenhol.

Egyszerűen védhetetlen ez, akárhogy csavarod.

Gery87 2022.10.09. 00:00:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mitől lenne kisebb rossz az hogy a gyakorlati énjük és intézkedésük ami valóban érinti az embert az ugyanúgy rossz, csak a nyilatkozatok hirdetnek mást?
A hazug "jó" propaganda etet, itat adóztat és hoz törvényeket? Nem, hanem ami mögötte van az meg szar és romlott.

Ez olyan mint amikor egy ember fogja a párkapcsolatának ami veri, üti, kínozza...de azt mondja "olyan jó ember mert azt mondja ezt mind azért teszi mert szeret".
persze...

Gery87 2022.10.09. 00:03:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Aki azt hazudja hogy keresztény, "mert az jó", de közben nem úgy él és nem is úgy intézkedik az nem fogja neked előmozdítani a keresztény értékrendet és nem hozza el neked soha a keresztényi világot!
Mit nem lehet ezen érteni?

Az értékrended szerinti világot csak olyan ember, rendszer hozhatja el ami hisz is ebben.
Aki csak azt hazudja az soha.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.09. 08:55:45

@Gery87:

A gyakorlati intézkedések is jobbak. A ballibek a nyugati tőkét szolgálják ki, a magyar érdekeket figyelembe se veszik. A Fidesz a kisemberre is tekintettel van..

De még ha csak a szöveg lenne más, az is jó lenne, mert növeli a szabadságot.

LKásd, 2010 óta drasztikusan növekedett a sajtó- és szólásszabadság.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.10.09. 08:58:38

@Gery87:

Ismétlem: az ideális helyzet nyilvánvaló.

A kérdés az volt mi a jobb: a hitelesen rosszat tevő ember vagy a hazug módon jót propagáló ember?
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása